Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Odijk verdeeld zijn.

Zeer gezellig. Leuke bediening. Goede kok.
    Voor herhaling vatbaar.

2. Italiaans Odijk

Slechte tent. Bestelt en betaalt maar nooit aangekomen...

3. Italiaans Odijk

Vriendelijke medewerkers, goede service, top kwaliteit, ik haal altijd mijn pizza's bij Pinnokio, al 13 jaar lang erg goed eten. Ik raad iedereen aan om een pizza te komen eten bij Pinnokio.

Met groot gezelschap gegeten. Geweldige variatie. Uitstekende kwaliteit en aandacht voor het eten. Zeer vriendelijke en service gerichte bediening. Terugkomen is geen vraag. Zeer zeker!

Via Social deal hier gegeten. Het restaurant was op zaterdag 19.00 Geheel leeg. Alleen een groep in de opkamer (separaat). Dat helpt niet qua sfeer. Het menuutje stelde helaas ook niets voor. Carpaccio die naam niet mag hebben, nietszeggend hoofdgerecht en een Dame Blanche is gereduceerd tot 3 Mini bolletjes van t goedkoopste ijs met een spuitje choco saus… let op een karafje (gewone slobber) huiswijn kost hier €18, -
    Vriendelijk maar echt achterhaald, Nooit meer…

Waardeloos en diep teleurgesteld. Al meerdere keren te gast geweest. Als kado voor mijn vrouw een diner aangeboden, wordt op zondagmiddag 2 uur tevoren gebeld met de mededeling "het kan vanavond niet doorgaan" zonder verdere opgaaf van redenen. Navraag gedaan, maar alle respons blijft uit. Dit is geen goed gastheerschap.

In gezinsverband whappas gegeten. We waren zeer verrast over dit leuke restaurant in het centrum van ons dorp. Heerlijke hapjes, smakelijk bereid en met een zeer persoonlijke benadering door de ondernemers! Hier komen we beslist weer terug.

Wat hebben wij weer heerlijk gegeten, echt super gerechten :)

Uitstekende snackbar. Aardige mensen en prima kwaliteit, nooit geen klachten.

paul

Patat gyros viel tegen. Weinig vlees. Ook was het frituurvet vies bruin waardoor de patat niet lekker was.

12. Chinees-Indisch Odijk

A.Nieboer

Vanaf het begin dat ze in Odijk kwamen, halen we daar eten. Altijd goede kwaliteit, (zeker niet vet), grote porties en vriendelijk. Toppie.

13. Chinees-Indisch Odijk

Martijn Stekelenburg

Super Chinees! Eten is zeer goed van kwaliteit en ook grote porties voor een goede prijs! Verder zeer nette en aardige bediening. Ik rijd er speciaal voor vanuit Houten naar Odijk.

Dit kan ik echt iedereen aanraden.

14. Italiaans Odijk

Zo ontzettend slecht!

Wij hebben vanavond om 21:45 onze bestelling geplaatst, om 23:15 nog steeds onze bestelling niet binnen gekregen. Wij hebben toen naar de zaak gebeld en de meneer zei dat het onderweg was. Na een half uur weer gebeld en toen zei meneer dat de bestelling net binnen kwam. Er werd dus tegen ons gelogen. Wij hadden al betaald via Ideal, €35 om precies te zijn.

Meneer heeft ons voor alles uitgescholden via de telefoon en we moesten maar naar de winkel komen om het uit te vechten. Dit hebben wij heel verstandig niet gedaan. Wij moesten oprotten en hem met rust laten maar meneer heeft ons geld al en wij geen eten, dus makkelijk geld verdiend voor deze man die zijn klanten kapot scheld en ons dood wenst. Politie kon trouwens ook niets voor ons betekenen aangezien het een civiele kwestie is.
    Bestel hier niet!!

Heerlijk gegeten, complimenten voor de kok! De sfeer was goed en de bediening heel open en gezellig. Wij komen terug.

Ruudje De Bruijn

Jan en Ria van den Brink

16 maart een een fantastisch feest gehad bij Buitengewoon. We hadden de zaak alleen voor ons gezelschap. Jaap en Netty weten samen met hun team een top sfeer te creeren en hetgeen we samen hadden besproken overtrof al onze verwachtingen. Jaap is een absolute meester in zijn keuken en hij heeft ons schandalig verwend met al zijn heerlijkheden. De speciale "cocktailbar" werd druk bezocht voor een lekker drankje met of zonder alcohol en werd enthousiast bevrouwd door Miranda die er echt een feestje van maakte. De muziek in Buitengewoon nodigde al snel uit tot een dansje en het is tot in de kleine uurtjes stik gezellig geweest. Wat een toptent in het kleine Odijk. Een absolute aanrader!!

H.Snakkers

Een prima restaurant. Prijs/kwaliteit uitstekend. Blij verrast met de karaf water, niet voor het geld, maar het geeft wel een goed gevoel. Lekker zitten bij een goede maaltijd met een lekkere huiswijn. Alles was bespreekbaar. De dames van de bediening krijgen een extra compliment: vriendelijk, open, hulpvaardig en ze geven een goed thuisgevoel. Ze verdienen een correcte baas en een goede fooi!! Immers de bediening is het eerste visitekaartje! Wij komen terug!

Sanne en Johan van Bergen

Wij hebben afgelopen zaterdag weer eens een heel bijzonder
    diner mogen beleven. Vijf gangen feestmenu. Ieder gerecht was af. Smaak en ingredienten keuze waren super in balans.
    Het is een feest om hier te mogen eten. de nieuwe menukaart is top. De geintegreerde wijnkaart, nog nooit eerder beleefd, is prima, verschillende druivenrassen en makelijk te combineren. Niet zoeken op twee kaarten. geweldig. De bediening super een huiselijke sfeer waar geen spanning is maar waa je je thuis voelt. in een woord Buitengewoon. Dank voor de fijne avond. tot gauw

Vrijdagavond, 18 mei, hebben we werkelijk zalig!!! gegeten. Heerlijke asperges, verrukkelijke dressing op de sla, heerlijk mals vlees, etc..alles tongstrelend! Absoluut een aanrader om naar toe te gaan.
    We wilden graag een verrassingsdessert.......ook dat was verrukkelijk ( met vuurwerk! ).
    Leuke omgeving, zeer vriendelijke bediening.
    Kortom: ga naar Buitengewoon!

21. Chinees-Indisch Odijk

Wij komen al ruim 21 jaar bij deze chinees en zijn er erg blij mee. Even bellen en het staat stipt op tijd voor ons klaar, zeer goede service! En erg aardige mensen.... Het zijn flinke portie's en de prijs is prima. Een aanrdader voor iedereen...!

Rineke de Kock

Heerlijk visgerecht gegeten. Het was een grote portie.
    Genoten van het dessert, zelfgemaakt ijs met sinaasappelbavarois.
    In Buitengewoon krijg je royale smakelijke gerechten en ziet elk dessert er als een mini-buffet op je bord uit.

23. Chinees-Indisch Odijk

familie kuijper

Het is de beste afhaalchinees die ik ken. Super goede service. Hele vriendelijke gastvrouw, ze kent ons allemaal persoonlijk. Het eten smaakt geweldig. Ook krijg je echt waar voor je geld. Echt een aanrader.

Groeten de familie kuijper

24. Chinees-Indisch Odijk

Ik kom hier ook alweer 21 jaar mijn portie Chinees halen. De gastvrouw kent ons inmiddels, ook al zijn we even een tijdje niet geweest. Ze vraagd altijd naar de kinderen en de rest van de familie. Tja en het eten is uiteraard zeer goed, ruime porties. Ook wij komen speciaal vanuit Houten naar Odijk voor deze afhaal Chinees.

25. Chinees-Indisch Odijk

Wij komen al zo'n 20 jaar bij Jade in Odijk en rijden er graag een stukje voor om. Heerlijk eten, uitstekende service en prima prijs.

Nicolette van Reenen

Bij Buitengewoon maakt Jaap Buursink zijn goede naam wederom waar! Vooraf een zalm carpaccio met heerlijk bereid zeewier. Deze overtrof de rundercarpaccio, terwijl die ook heerlijk was. Als hoofdgerecht een overheerlijke ossenhaas die zo mals is dat die smelt in je mond. Voldoende keus uit wijnen, naar ieders smaak. De sfeer die gecreeerd is gezellig en warm, net als de familie zelf ;-)

27. Chinees-Indisch Odijk

Echt de beste afhaal Chinees van Odijk e.o.
    Vriendelijke gastvrouw. Enorm veel waar voor je geld.
    Eten Toppie!!!

Arjen & Sandra

Een geslaagd maandmenu met een carpaccio van verrassend gerookt rundvlees, gevolgd door een uitstekend gegaard beenhammetje. De frietjes met mayo als garnituur mogen wel vervangen worden door iets sjiekers, zoals gebakken krieltjes ofzo. Ook het dessert subtiel gepafumeerd met ietwat te harde contrastsmaak van de zorgvukdig ontvelde grapefruits. Keurig decor, goede bediediening, goede ambiance. Maand menu was gunstig geprijsd t.o.v. de a la carte prijzen. Daar hadden we nooit 3 gangen van kunnen betalen. Maar goed overal zijn de prijzen veel te hoog.

29. Chinees-Indisch Odijk

Zeer vriendelijke en correcte bediening. Ruime porties en prima kwaliteit. Odijk heeft mazzel met deze afhaalchinees!

30. Chinees-Indisch Odijk

Fam. T te Odijk

Met een groot gezelschap heerlijk en gevarieerd gegeten.

Je hoeft niet bang te zijn dat je niet genoeg zult hebben. Flinke porties en niet te zout. Fijn dat we zo'n goed afhaalrestaurant in de buurt hebben.