Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Odijk verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Odijk

Wij komen er al meer dan 20 jaar.

Hele beste mensen met hart voor de klanten. Altijd redelijke prijs.
    Het eten is prima en altijd genoeg.
    Met de kerst gaan we weer een heerlijke Chinese rijsttafel voor 4 personen bestellen.
    Ik kijk er nu al naar uit.

2. Italiaans Odijk

Om 18.10 u via internet pizza's besteld bij Pinokkio en bestelbevestiging gekregen met levertijd 18.45 u. Dat werd dus een uur later, waardoor ik met bezoek hongerig zat te wachten. Toen ik telefonisch informeerde waar de pizza's bleven werd ik afgeblaft. Hier ga ik dus nooit meer bestellen!

5,1
  3. Fieke Wilhelmus

Prima eten en vriendelijke bediening. Lekker gegeten op het terras.

4. Football Makes It Happen

Top cafetaria met fantastisch eten.
    Lieve mensen dus een echte aanrader!

5. Italiaans Odijk

Ik dacht even lekker wat eten te bestellen nou kan je vertellen het is een grote domper zoals te zien is op de foto hetgeen wat vlees voor moet stellen lijkt wel een dikke laag taai hard vlees WAAR NIET OP TE KAUWEN IS zit GEEN smaak aan en dat ligt dan op shoarma wat hele dunne harde reepjes waren aangebrandt ofzo en dan nog de zogenaamde frietjes die zijn geloof ik niet eens gebakken maar opgewarmd in de magnetron de pizza leek wel een goedkope bodem van de supermarkt waar harde shoarma op gepleurt is. Heb alles zo de prullenbak in kunnen gooien!!! NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT MEER HIER EN DAT ZAL IEDEREEN WETEN OOK!

6. Kwaliteit van patat slecht word te kort gebakken, daarnaast t frituurvet walmt en frituurvet ziet erg donker word te weinig ververst, pindasaus is veel te dun moet mijn inziens dikker aangelegd worden, prijs verhouding voor wat je dan krijgt veel te veel.
    Al deze dingen mogen zeker n aandachtspunt hebben, wel erg vriendelijk personeel,

1,3
  7. Italiaans Odijk

Irene van Rossum

Schandalig!!!! Bestelling is nooit bezorgd!!!!!
    Gisteren hebben wij om 16.45 uur een bestelling gedaan bij Pinokkio in Odijk. Zou 3 kwartier duren. Om 18.10 uur nog niets ontvangen. Gebeld met Pinokkio en hij was ermee bezig. Hij moest wachten op een bezorger die terug moest komen en dan zou die richting ons komen.
    Ze zijn nooit geweest. Geprobeerd weer te bellen maar ze hadden de telefoon uitgezet.
    Wees dan zo dapper en stuur mij een bericht dat het niet gaat lukken met de bestelling. Helemaal niets laten horen en niet komen bezorgen kan echt niet!!!!!! Schandalig!!!

8. Gisteren bezorg menu mixed grill en sliptong gegeten kwam op afgesproken tijd en goed warm.
    Was met aandacht gekookt en lekker.

9. Italiaans Odijk

Remco Schothorst

We hebben met 7 man eten besteld van Pinokkio. Het was erg slecht het smaakte na karton. Je had net zo goed een doos kunnen eten met knoflook saus. Als ik jou was zou ik toch een keer gaan bestellen dan kan je meemaken wat wij mee gemaakt hebben.

10. Italiaans Odijk

What the ****! Ik ben zo verbaasd.
    De pizza is gewoon zo slecht gemaakt ik heb dit nog nooit meegemaakt.
    Wie doet er nou tomatensaus als aller laatst op de pizza?! De kaas zat onderop en trok los van de bodem.
    Super droog en super vies bah.
    Zonde van mn geld.

1,9
  11. Wij hebben het thuis laten bezorgen. Geweldig. Echt gedineerd! Zo geweldig. Prachtig voorgerecht van diverse soorten vis. Hoofdgerecht ossenhaas met met prachtige, smaakvolle garnituur en smaakvol dessert. Echt een aanrader als je thuis culinair wilt genieten. Chapeau voor de keuken. Wij gaan zeker vaker bestellen. Winanda uit Cothen

12. Winanda van Kraaij

13. Prima snackbar met vriendelijke bediening. Keurige schone keuken, lekker bereide snacks en patat zoals het hoort. Softijs is ook erg goed.

14. Prima patat en snacks, niks over te klagen. Ik vind persoonlijk de pindasaus die ze er verkopen erg lekker. Let op, het bestellen gaat wel iets anders dan bij andere snackbars - je staat in de rij, je bestelt en je bestelling wordt opgeschreven. Je rekent hier niet gelijk af, dus je kunt rustig even gaan zitten om op je eten te wachten. Pas als men tijd heeft wordt er ook echt afgerekend.

De sfeer is niet echt gezellig, je kunt er prima je maaltijd opeten maar verwacht er niet te veel van.

15. Chinees-Indisch Odijk

Al zo vele jaren rijd ik van Doorn naar Odijk om maaltijden te halen en nog nooit heb ik 1 seconde gedacht wat valt het tegen deze keer, Het was altijd om te smullen en geweldige porties! Hulde!

16. Lekker gegeten met z'n 4
    Voorgerechten zeer goed.
    Hoofdgerecht uitstekend.
    Nagerechten zeer goed.
    Een echte aanrader voor iedereen.

17. Italiaans Odijk

Voor een aardig aantal mensen eten besteld.
    Wat een aanfluiting.
    Pizzabodems waren zo dik dat het deeg niet gaar was. Calzones idem.
    Stond op geen een doos wat er in zat. Wel handig met Calzone.
    Ook was al het eten lauw.
    Spareribs waren veel te vet en 1 rib per persoon is veel te weinig voor dat geld.
    Sausjes en salades zaten er niet bij.
    Alleen wat friet wat veel te kort gebakken was in oud vet.
    Kortom hier gaan we niet meer bestellen!

18. Italiaans Odijk

Eten was ver beneden pijl. Na bestellen van drie pasta's werden er pizza's bezorgd omdat "de pasta op was". Na bellen kon er wel ineens pasta geleverd worden. We bestelde één van deze vegetarisch maar dit waren ze vergeten en daarnaast werd wederom het verkeerde geleverd. Na nogmaals bellen werden we enkel uitgescholden en werd, na verschillende pogingen hen toch (op een normale manier) te spreken, de telefoon niet meer opgenomen. Door thuisbezorgd te bellen hebben wij nog een coupon van 25% korting op de volgende bestelling gekregen en meer konden zij niet doen omdat zij enkel tussenpersoon zijn. Ik bestel hier nooit meer wat en zal iedereen afraden dat de doen. 1 Ster voor slechte service en slecht eten.

19. Zeer gezellig. Leuke bediening. Goede kok.
    Voor herhaling vatbaar.

20. Italiaans Odijk

Slechte tent. Bestelt en betaalt maar nooit aangekomen...

21. Italiaans Odijk

Vriendelijke medewerkers, goede service, top kwaliteit, ik haal altijd mijn pizza's bij Pinnokio, al 13 jaar lang erg goed eten. Ik raad iedereen aan om een pizza te komen eten bij Pinnokio.

22. Met groot gezelschap gegeten. Geweldige variatie. Uitstekende kwaliteit en aandacht voor het eten. Zeer vriendelijke en service gerichte bediening. Terugkomen is geen vraag. Zeer zeker!

23. Via Social deal hier gegeten. Het restaurant was op zaterdag 19.00 Geheel leeg. Alleen een groep in de opkamer (separaat). Dat helpt niet qua sfeer. Het menuutje stelde helaas ook niets voor. Carpaccio die naam niet mag hebben, nietszeggend hoofdgerecht en een Dame Blanche is gereduceerd tot 3 Mini bolletjes van t goedkoopste ijs met een spuitje choco saus… let op een karafje (gewone slobber) huiswijn kost hier €18, -
    Vriendelijk maar echt achterhaald, Nooit meer…

24. Waardeloos en diep teleurgesteld. Al meerdere keren te gast geweest. Als kado voor mijn vrouw een diner aangeboden, wordt op zondagmiddag 2 uur tevoren gebeld met de mededeling "het kan vanavond niet doorgaan" zonder verdere opgaaf van redenen. Navraag gedaan, maar alle respons blijft uit. Dit is geen goed gastheerschap.

25. In gezinsverband whappas gegeten. We waren zeer verrast over dit leuke restaurant in het centrum van ons dorp. Heerlijke hapjes, smakelijk bereid en met een zeer persoonlijke benadering door de ondernemers! Hier komen we beslist weer terug.

26. Wat hebben wij weer heerlijk gegeten, echt super gerechten :)

27. Uitstekende snackbar. Aardige mensen en prima kwaliteit, nooit geen klachten.

28. paul

29. Patat gyros viel tegen. Weinig vlees. Ook was het frituurvet vies bruin waardoor de patat niet lekker was.

4,3
  30. Chinees-Indisch Odijk

A.Nieboer

Vanaf het begin dat ze in Odijk kwamen, halen we daar eten. Altijd goede kwaliteit, (zeker niet vet), grote porties en vriendelijk. Toppie.