Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Odijk verdeeld zijn.

Waardeloos en diep teleurgesteld. Al meerdere keren te gast geweest. Als kado voor mijn vrouw een diner aangeboden, wordt op zondagmiddag 2 uur tevoren gebeld met de mededeling "het kan vanavond niet doorgaan" zonder verdere opgaaf van redenen. Navraag gedaan, maar alle respons blijft uit. Dit is geen goed gastheerschap.

In gezinsverband whappas gegeten. We waren zeer verrast over dit leuke restaurant in het centrum van ons dorp. Heerlijke hapjes, smakelijk bereid en met een zeer persoonlijke benadering door de ondernemers! Hier komen we beslist weer terug.

Wat hebben wij weer heerlijk gegeten, echt super gerechten :)

Uitstekende snackbar. Aardige mensen en prima kwaliteit, nooit geen klachten.

paul

Patat gyros viel tegen. Weinig vlees. Ook was het frituurvet vies bruin waardoor de patat niet lekker was.

7. Chinees-Indisch Odijk

A.Nieboer

Vanaf het begin dat ze in Odijk kwamen, halen we daar eten. Altijd goede kwaliteit, (zeker niet vet), grote porties en vriendelijk. Toppie.

8. Chinees-Indisch Odijk

Martijn Stekelenburg

Super Chinees! Eten is zeer goed van kwaliteit en ook grote porties voor een goede prijs! Verder zeer nette en aardige bediening. Ik rijd er speciaal voor vanuit Houten naar Odijk.

Dit kan ik echt iedereen aanraden.

9. Italiaans Odijk

Zo ontzettend slecht!

Wij hebben vanavond om 21:45 onze bestelling geplaatst, om 23:15 nog steeds onze bestelling niet binnen gekregen. Wij hebben toen naar de zaak gebeld en de meneer zei dat het onderweg was. Na een half uur weer gebeld en toen zei meneer dat de bestelling net binnen kwam. Er werd dus tegen ons gelogen. Wij hadden al betaald via Ideal, €35 om precies te zijn.

Meneer heeft ons voor alles uitgescholden via de telefoon en we moesten maar naar de winkel komen om het uit te vechten. Dit hebben wij heel verstandig niet gedaan. Wij moesten oprotten en hem met rust laten maar meneer heeft ons geld al en wij geen eten, dus makkelijk geld verdiend voor deze man die zijn klanten kapot scheld en ons dood wenst. Politie kon trouwens ook niets voor ons betekenen aangezien het een civiele kwestie is.
    Bestel hier niet!!

Heerlijk gegeten, complimenten voor de kok! De sfeer was goed en de bediening heel open en gezellig. Wij komen terug.

Ruudje De Bruijn

Jan en Ria van den Brink

16 maart een een fantastisch feest gehad bij Buitengewoon. We hadden de zaak alleen voor ons gezelschap. Jaap en Netty weten samen met hun team een top sfeer te creeren en hetgeen we samen hadden besproken overtrof al onze verwachtingen. Jaap is een absolute meester in zijn keuken en hij heeft ons schandalig verwend met al zijn heerlijkheden. De speciale "cocktailbar" werd druk bezocht voor een lekker drankje met of zonder alcohol en werd enthousiast bevrouwd door Miranda die er echt een feestje van maakte. De muziek in Buitengewoon nodigde al snel uit tot een dansje en het is tot in de kleine uurtjes stik gezellig geweest. Wat een toptent in het kleine Odijk. Een absolute aanrader!!

H.Snakkers

Een prima restaurant. Prijs/kwaliteit uitstekend. Blij verrast met de karaf water, niet voor het geld, maar het geeft wel een goed gevoel. Lekker zitten bij een goede maaltijd met een lekkere huiswijn. Alles was bespreekbaar. De dames van de bediening krijgen een extra compliment: vriendelijk, open, hulpvaardig en ze geven een goed thuisgevoel. Ze verdienen een correcte baas en een goede fooi!! Immers de bediening is het eerste visitekaartje! Wij komen terug!

Sanne en Johan van Bergen

Wij hebben afgelopen zaterdag weer eens een heel bijzonder
    diner mogen beleven. Vijf gangen feestmenu. Ieder gerecht was af. Smaak en ingredienten keuze waren super in balans.
    Het is een feest om hier te mogen eten. de nieuwe menukaart is top. De geintegreerde wijnkaart, nog nooit eerder beleefd, is prima, verschillende druivenrassen en makelijk te combineren. Niet zoeken op twee kaarten. geweldig. De bediening super een huiselijke sfeer waar geen spanning is maar waa je je thuis voelt. in een woord Buitengewoon. Dank voor de fijne avond. tot gauw

Vrijdagavond, 18 mei, hebben we werkelijk zalig!!! gegeten. Heerlijke asperges, verrukkelijke dressing op de sla, heerlijk mals vlees, etc..alles tongstrelend! Absoluut een aanrader om naar toe te gaan.
    We wilden graag een verrassingsdessert.......ook dat was verrukkelijk ( met vuurwerk! ).
    Leuke omgeving, zeer vriendelijke bediening.
    Kortom: ga naar Buitengewoon!

16. Chinees-Indisch Odijk

Wij komen al ruim 21 jaar bij deze chinees en zijn er erg blij mee. Even bellen en het staat stipt op tijd voor ons klaar, zeer goede service! En erg aardige mensen.... Het zijn flinke portie's en de prijs is prima. Een aanrdader voor iedereen...!

Rineke de Kock

Heerlijk visgerecht gegeten. Het was een grote portie.
    Genoten van het dessert, zelfgemaakt ijs met sinaasappelbavarois.
    In Buitengewoon krijg je royale smakelijke gerechten en ziet elk dessert er als een mini-buffet op je bord uit.

18. Chinees-Indisch Odijk

familie kuijper

Het is de beste afhaalchinees die ik ken. Super goede service. Hele vriendelijke gastvrouw, ze kent ons allemaal persoonlijk. Het eten smaakt geweldig. Ook krijg je echt waar voor je geld. Echt een aanrader.

Groeten de familie kuijper

19. Chinees-Indisch Odijk

Ik kom hier ook alweer 21 jaar mijn portie Chinees halen. De gastvrouw kent ons inmiddels, ook al zijn we even een tijdje niet geweest. Ze vraagd altijd naar de kinderen en de rest van de familie. Tja en het eten is uiteraard zeer goed, ruime porties. Ook wij komen speciaal vanuit Houten naar Odijk voor deze afhaal Chinees.

20. Chinees-Indisch Odijk

Wij komen al zo'n 20 jaar bij Jade in Odijk en rijden er graag een stukje voor om. Heerlijk eten, uitstekende service en prima prijs.

Nicolette van Reenen

Bij Buitengewoon maakt Jaap Buursink zijn goede naam wederom waar! Vooraf een zalm carpaccio met heerlijk bereid zeewier. Deze overtrof de rundercarpaccio, terwijl die ook heerlijk was. Als hoofdgerecht een overheerlijke ossenhaas die zo mals is dat die smelt in je mond. Voldoende keus uit wijnen, naar ieders smaak. De sfeer die gecreeerd is gezellig en warm, net als de familie zelf ;-)

22. Chinees-Indisch Odijk

Echt de beste afhaal Chinees van Odijk e.o.
    Vriendelijke gastvrouw. Enorm veel waar voor je geld.
    Eten Toppie!!!

Arjen & Sandra

Een geslaagd maandmenu met een carpaccio van verrassend gerookt rundvlees, gevolgd door een uitstekend gegaard beenhammetje. De frietjes met mayo als garnituur mogen wel vervangen worden door iets sjiekers, zoals gebakken krieltjes ofzo. Ook het dessert subtiel gepafumeerd met ietwat te harde contrastsmaak van de zorgvukdig ontvelde grapefruits. Keurig decor, goede bediediening, goede ambiance. Maand menu was gunstig geprijsd t.o.v. de a la carte prijzen. Daar hadden we nooit 3 gangen van kunnen betalen. Maar goed overal zijn de prijzen veel te hoog.

24. Chinees-Indisch Odijk

Zeer vriendelijke en correcte bediening. Ruime porties en prima kwaliteit. Odijk heeft mazzel met deze afhaalchinees!

25. Chinees-Indisch Odijk

Fam. T te Odijk

Met een groot gezelschap heerlijk en gevarieerd gegeten.

Je hoeft niet bang te zijn dat je niet genoeg zult hebben. Flinke porties en niet te zout. Fijn dat we zo'n goed afhaalrestaurant in de buurt hebben.

aaga

We gaan regelmatig uit eten, maar ik vond het hier slecht: het matig ongekruide vlees door een lauwe boter heen geslingerd dus een bleek lapje vlees en koud aan de binnenkant. De zeetong nauwelijks aan gekleed. De frietjes niet lekker. Maar de wijn was wel lekker. Er waren gasten die mosselen hadden en die vonden het ook te weinig en ook niet bepaald bijzondere sausjes. Qua prijs kwaliteit vind ik het erg gesteld.

27. Italiaans Odijk

Wij hebben vandaag een bestelling gedaan via thuisbezorgd.nl bij pinokkio in odijk.

Zonder recensies gelezen te hebben zijn wij gaan bestellen omdat erbij stond kwaliteit en er was een ruime keus in het menu.

Dus een bestelling geplaatst van 65 euro die na anderhalf uur pas geleverd werd.

Bij het uitpakken bleek de bestelling niet compleet en dus belden wij naar Pinokkio op en toen kregen wij te horen dat we dat dan maar op moesten komen halen.

Dit weigerden wij omdat we juist een thuisbezorgd service hadden gebeld en ook bezorgkosten hebben betaald van 4 euro.

Nou na enige beschuldigingen van zijn kant gooide hij de hoorn erop.

Wij lieten het er maar even bij zitten en gingen verder met uitpakken.

Wat we toen tegen kwamen was nog erger, ten eerste was het lauw daarna zag het er zeker niet smakelijk uit, de shoarma leken wel op kleine zwarte keuteltjes.

De patat was slap en zompig en er zat een ossenhaas bij waar we 14 euro voor betaald hadden maar die lag bezaaid onder de champignons en het stukje vlees wat eronder lag dat was wel heel erg klein en goedkoop.

De shoarma was zo zout dat het gewoon niet te eten was.

Wij weer bellen naar Pinokkio met de klacht over het half bezorgde pakket en ook over de kwaliteit nou toen kregen we helemaal de wind van vooren en weer werd de hoorn erop gegooid.

Wij hebben toen het eten ingepakt en meegenomen naar Pinokkio in Odijk, daar aangekomen kwamen we in een ranzig patatzaakje, niet veel groter als een slaapkamer waar de oude afzuigapparatuur voor de deur lag, je moest wel goed kijken om te kunnen zien dat het een afzuiginstallatie was want het was bezaaid met vet.

Daar aangekomen eisten wij gewoon ons geld terug en dan zou het klaar zijn afgezien van dat we daar nooit meer iets zouden bestellen bij Pinokkio.

Die meneer aan de balie wou met geen enkele mogelijkheid meewerken en wou ook de baas niet bellen (wat die meneer zelf achteraf bleek te zijn).

Na enige woordenwisselingen hebben wij de politie gebeld maar die wilde niet komen, uiteindelijk wou hij dan wel de baas bellen maar dat kon natuurlijk niet want die stond voor me dus belde hij de politie met dat wij hem bedreigden e.d.

De politie aangekomen en die zagen na enkele minuten dat wij niet de aanstichters waren en dat de meneer ons niet goed behandelde, hij bedreigde ons ook om de winkel uit te gaan anders zou hij ervoor zorgen.

Nou na enig gepraat met de politie konden hun er ook niets aan veranderen afgezien van het laten weten dat we er een rechtzaak van konden maken.

Nu afgedropen naar huis met honger, 65 euro armer en nog geen eten moesten wij wel naar huis anders zouden wij problemen krijgen.

Thuis aangekomen op het internet gegaan om klachten te melden en daar raakten we verzeild bij diverse recencies.

Daar stonden dergelijke verhalen van de kwaliteit en de service waar je zeker niet vrolijk van werd.

Achteraf gezien hadden we die recencies dus eerder moeten bekijken maarja je gaat ervanuit dat het goed is als erbij staat dat ze al 6 jaar een goed lopend bedrijf hebben en bezorgdiensten hebben via just eat en thuisbezorgd.nl.

Ik heb ook deze bedrijven gebeld en ze kunnen er niets aan doen, zolang hij hun betaalt kunnen zij hem er niet vanaf halen werd tegen mij gezegd.

Lees ook maar eens de recensies bij deze twee bezorgservices.

Ik hoop dat hiermee wat gedaan wordt want zelfs een voorbijganger zei tegen ons (ooooooh is het alweer zover) daar maak ik uit op dat er regelmatig geklaagd wordt.

Jacqueline

We hebben heerlijk gegeten. Zowel de hoofdgerechten van vis (zeetong en snoekbaars) en de tournedos waren goede aanraders. Maar ook de voor- en nagerechten waren heerlijk.

De bediening was aardig en attent in een goede ambiance. Een aanrader!

29. Chinees-Indisch Odijk

Heerlijk eten en zeer ruime porties. Van zeer goede kwalitatieve smaak en dit al jaren achtereen. Toppie, ga zo door.

30. Chinees-Indisch Odijk

hansmans