Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ochten verdeeld zijn.

1. Nederlands Ochten

Annette van der Werf

We werden hier heel onbeschoft behandelt.
    Wilden na een fietstocht op het Terras zitten, mocht niet, toen kwamen er iets deftigere Mensen met een dikke Auto en daar was het geen probleem. We zijn er 2 keer geweest, want je zit er prachtig, maar het was zo ongelofelijk dat we er dus nooit meer heen gaan.

2. Nederlands Ochten

Edwin

3. Hamburger Ochten

Remco vink

Vandaag gezien hoe de bedrijfsleider tegen het personeel is.
    Die jongen stond gewoon met de tranen in zijn ogen.
    Door dit voorval wil ik een klacht in gaan dienen bij het hoofdkantoor.
    Personeel is erg vriendelijk maar die bedrijfslijer verdiend het niet om bedrijfsleider genoemd te worden.

Goede kwaliteit als je jezelf vol wilt duwen.

Na 45 minuten wachten das pech bon weg. Doorgereden naar een restaurant waar ze al jaren weten hoe ze een gast dienen te bedienen

De Veerstoep in Ochten is een klasse snackbar, we komen hier al jaren. Niet duur, goede kwaliteit eten en ijs. Dat we nog maar lang van hun hartelijkheid mogen genieten.

7. Nederlands Ochten

Vandaag op het zonnige terras bij Waalhotel gezeten. Rustige sfeer en prima bediening, netjes en voorkomend. Een twaalfuurtje besteld. Prima kwaliteit en dan inclusief koffie of melk. Zelfs in de tonic ontbrak niet de schijf citroen, zoals op vele plaatsen elders.
    Fijne ervaring, kom beslist weer terug.

gerrard

Koen

Gisteren na een lange tijd weer eens bij de Veerstoep geweest. Heerlijke friet en snacks! IJs is ook een aanrader!

Wij komen hier al jaren, al toen de pont nog voer. Het zal toen wel een andere eigenaar geweest zijn en de locatie zag er wel anders uit. Maar wij hebben hier altijd lekker gegeten met een mooi uitzicht op de Waal. Het is een echte aanrader voor wie de Betuwe aandoet.

11. Nederlands Ochten

Leo Steuten

5 mei 2016. Een prachtige dag. Het terras bomvol. 1,5 man in de bediening. Even een stop voor een drankje en een broodje. Waar is waar: werkelijk prachtig uitzicht. Maar het duurde lang, lang en nog eens lang. Toen de norse ober eindelijk kwam, alleen maar een drankje besteld "laat dat broodje maar zitten". Véél ontevreden klanten op het terras.
    Tip. Neem een paar 16 jarigen aan die in drukke tijden in kunnen springen, want dit is triest!

Super lekkere frietjes, goed geluisterd naar mijn vraag of ze iets doorbakken mochten. Bij andere snackbars wordt hier vaak geen gehoor aan gegeven. Heerlijk gegeten, niet lang hoeven wachten omdat we telefonisch besteld hadden. Top zaak!

Heerlijke patat en veel keuze in snacks. Als je bekend bent bij het personeel zijn ze heel vriendelijk, maar ben je nieuw dan zijn de dames koud en afstandelijk. Veel mensen komen hier al heel hun leven. Dan is het dikke lol. Maar wij zijn nieuw en onbekend en krijgen elke keer pinnige blikken en korte conversaties. Jammer!

Eten en locatie top, personeel mag gastvrijer tegen onbekenden doen

14. Nederlands Ochten

H. van Dooren

Eenvoudig, maar goed restaurant zonder pretenties. Het eten is heel erg smakelijk en de bediening doet er alles aan om het naar je zin te maken. De prijs is heel redelijk en het is een aanrader om daar eens naar toe te gaan. Probeer een tafeltje aan het raam te reserveren en geniet van het drukke scheepvaartverkeer op de Waal. Ook een mooie locatie om in de zomer buiten op het terras te zitten.

l.le.grand

Ik kom er al jaren, altijd goed en altijd even met Hans kletsen. Gelukkig blijft hij nog een tijdje werken!

Wij komen er al jaren. Erg lekker eten en vriendelijk personeel.

Marieke Schiltmans

Zondag waren mijn man en ik (dochter) een rondje nostalgie aan het opsnuiven in de Betuwe. Rondgereden langs de waal, Zennewijnen aangedaan en daarna langs de dijk naar De Veerstoep. Mijn vader en moeder komen daar al jaren tijdens hun fietstochtjes om een kopje koffie te drinken. Ze zijn bekend bij Hans en zijn vrouw. Men had mijn vader nog niet gezien, hij komt vanaf het toilet in de zaak en roept luidkeels (voor zover dat kan op je 94), de groeten van Ben. De andere gasten keken of ze met een malloot van doen hadden. Hans en zijn vrouw reageerden zeer enthousiast. De koffie werd direct bij mijn vader gebracht en we mochten vanaf buiten de bestelling doen. Geweldig wat een hartelijkheid!!

Mariska

Super snackbar, goede kwaliteit, wij rijden elke week een half uur om in Ochten patat te eten.

Alleen het grote nadeel is de lange wachtrij, je moet zo opletten wanneer je aan de beurt ben, hierdoor rijden wij wel eens naar een andere snackbar of MC Donalds. Een nummertrek apparaat zou zeker geen overbodige luxe zijn, zo denk ik en vele wachtende klanten met mij daarom geef ik deze tip.

Kom er al jaren. Alleen maar goede ervaring. Prima om er lekker te gaan eten na/tijdens een dagje uit.

arianne

Walter vd Zee

We komen hier regelmatig, en het eten is altijd van goede kwaliteit. Ook het ijs is super, ook in de winter. Mooie plek, mooi uitzicht en bij mooi weer een fijn terras. In de weekenden en met mooi weer is het wel altijd druk waardoor 20 minuten wachttijd standaard is. Als je later gaat (vanaf 19.30) is het prima te doen. Misschien niet het goedkoopste adres maar kwaliteit en service mag iets meer kosten.

Mooniek Seebregts

Ik kwam er langs met mijn invalide vader. Ze hielpen ons fantastisch aan koffie en diverse lekkere hapjes uit hun bestand. Geweldig vriendelijk.

23. Nederlands Ochten

W. Mientjes

Even gezellig thee drinken met een heerlijk stuk appelgebak. Gemoedelijke sfeer en gezellige bediening. Prachtig uitzicht op de rivier de Waal.

Om nog eens terug te komen.

Fam. Mientjes

24. Nederlands Ochten

Typische Nederlandse horeca. Klagen steen en been maar zijn niet bereid iets aan het slechte imago te veranderen. Vandaag gepoogd met een groep van 20 motorrijders op tourtocht hier te lunchen. Gemiddelde leeftijd van de groep +50 jaar. Werden geweigerd! Het eten was op en men bediende geen motorrijders was de mededeling van de knorrige kelner. Volgende keer maar overslaan dus.

25. Nederlands Ochten

udink j.e

Onder het genot van een drankje en appelgebak heerlijk genoten van deze mooie stek. Kan niet beter. Waren er nog maar meer van deze lokaties.

Fam Tour, EDE

Het eten is uitstekend en de locatie misschien nog beter. In de zomer is het alleen gigantisch druk waardoor er lange wachtrijen staan. Wel slim dat het ijs en de snacks apart zijn, scheelt toch alweer een stuk. Kom er al jaren! Alleen in vergelijking met andere cafetaria's is het redelijk prijzig, maarja, dan heb je ook wat!

27. Nederlands Ochten

Super ervaring, lekker eten, gezellig, vriendelijk obers, fantastisch uitzicht!

28. Nederlands Ochten

Diana Steenbruggen

dooks le grand heteren

Koffie met warm appelgebak en slagroom voor 3.50, met een prachtig uitzicht op de waal en een prettig gestoorde eigenaar! Waar heb je dat nog.

M.BOMERS

Wij hebben zondag 23 -6-2013 heerlijk gegeten in het restaurant de goudrenet. Goede bediening. Prettige sfeer, heerlijke zeetong met alles erop en eraan.
    m.bomers