De Veerstoep in Ochten

1191545669 99
1201945978 99
1420352462 91
1461953698 91

1. Recensie. Terras aan de Waal bij Ochten.
    Na een tip van een broer maakten mijn zoon, kleindochter en ik een autotochtje op zondagmiddag naar dit hooggeprezen terras. Het was mijn eerste uitje na een maand ziekte.
    Het terras was qua locatie van ongekende schoonheid: de brede Waal met zijn lange trekboten, een zeer fraai -wat je noemt weids landschap. Indrukwekkend.
    De bestelde koffie verkeerd was meer verkeerd dan koffie, na een halve teug verontwaardigd terzijde geschoven. Bocht. Het bestelde broodje gezond (de enige keus qua broodje, los van een broodje kroket) was van een klantenverachtende kwaliteit: uit de koeling neergesmeten plakjes ei, kaas en ham, niet te doen zo smerig.
    De tafeltjes en stoelen plastic, geen kleedje of bloemetje, niet aansluitende windschermen.
    Locatie een dikke 10, eten en entourage een dikke 2.

2. Heerlijke patat en schnitzel

3. Rvspanje

Goed eten, friet goed doorbakken.
    Zeer goede producten.
    En zit op een prachtige locatie, uitkijkend op de waal vanaf het terras.

4. Altijd een rustpunt op de helft van mijn fietsrit Nijmegen-Ochten-Nijmegen. Koffie en appelgebak en vaak een gesprekje. Ze gaan stoppen en ik zal ze zeker gaan missen. Ik wens ze heel veel rust en gezondheid toe. Ik hoop dat de Veerstoep wel doorgaat met de jonge garde. Ga er vandaag even heen fietsen voor een rustmomentje.

2 vorige recensies
  5. Gert van Kuilenburg.

Altijd super vriendelijke bediening, en altijd een lekker feestje om hier wat te gaan eten en drinken. Hoge kwaliteit frites en snacks en sauzen. En je zit daar zo mooi aan de Waal in Ochten. De mooie locatie is verkocht en jullie gaan met Pensioen, dik verdiend Pensioen, ga ervan genieten en heel veel Geluk en Gezondheid toegewenst. Maar 1 ding is zeker we gaan jullie missen. Bedankt voor alles Dinie en Gert van Kuilenburg Tiel.

6. Bart Veldhuis

Altijd gezellige zweer en vriendelijk personeel en eigenaars beste eethuis in de omgeving. We komen er graag en top locatie.

7. J H Berouw

Super gezellig. Voelt altijd als thuis komen. Rustige, zeer klant vriendelijke hard werkende mensen. 200% inzet ook in deze moeilijke tijd. Wat ik ontzettend jammer vind, dat de eettent ook zondag is geopend. Het zal wel lonend zijn, maar als je kijkt hoeveel mensen er komen die de zondag in ere houden, lijkt het me voor de mensen van de eetsalon zelf heel fijn ook de zondag als rustdag te houden.
    Ik wens ze de rust toe die te vinden is in het leven met de Heere die ons alles schenkt wat we nodig hebben. Hij is het zo waard als we de zondag aan Hem weiden, betekend voor Hem afzonderen.

Van harte aanbevolen.

8. Erg jammer dat op diverse sites andere openingstijden worden aangegeven. Sta je dan voor een dichte deur. En wij niet alleen.

9. Echt een aanrader. Opvallend is de vriendelijke sfeer. Zowel bediening als bezoekers zeggen je goeden dag en maken direct een praatje.
    Er is een uitgebreide keuze voor iedereen wat. En niet te vergeten een groot en zonnig terras met uitzicht op de rivier de Waal.
    Joop en Margot.

10. Zeer klant onvriendelijk en geen begrip voor mensen met een voedsel allergie. Komen er niet meer terug en zeker geen aanrader

11. Jan Wouters Wageningen.

Gezellig en kwaliteit. Eigenaar is Feyenoord fan!

12. Aart van Lit

Met de Motorbende een lekkere kop koffie gedronken. Met daarbij appelgebak met slagroom. De bakker die bij ons was, was van mening dat het gebak van prima kwaliteit was. Mooi terras dicht bij de rivier. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Vriendelijke bediening, die de koffie/gebak wel naar ons tafeltje op het terras bracht, terwijl er duidelijk stond dat er geen bediening op het terras is. Top.

13. dmolenaar

Oud vet gebruikt
    Wij waren hier enkele weken terug
    Dit waren we niet gewend
    Jammer

14. De Veerstoep in Ochten is een klasse snackbar, we komen hier al jaren. Niet duur, goede kwaliteit eten en ijs. Dat we nog maar lang van hun hartelijkheid mogen genieten.

15. Koen 10 punten

Gisteren na een lange tijd weer eens bij de Veerstoep geweest. Heerlijke friet en snacks! IJs is ook een aanrader!

16. Wij komen hier al jaren, al toen de pont nog voer. Het zal toen wel een andere eigenaar geweest zijn en de locatie zag er wel anders uit. Maar wij hebben hier altijd lekker gegeten met een mooi uitzicht op de Waal. Het is een echte aanrader voor wie de Betuwe aandoet.

17. Super lekkere frietjes, goed geluisterd naar mijn vraag of ze iets doorbakken mochten. Bij andere snackbars wordt hier vaak geen gehoor aan gegeven. Heerlijk gegeten, niet lang hoeven wachten omdat we telefonisch besteld hadden. Top zaak!

18. Heerlijke patat en veel keuze in snacks. Als je bekend bent bij het personeel zijn ze heel vriendelijk, maar ben je nieuw dan zijn de dames koud en afstandelijk. Veel mensen komen hier al heel hun leven. Dan is het dikke lol. Maar wij zijn nieuw en onbekend en krijgen elke keer pinnige blikken en korte conversaties. Jammer!

Eten en locatie top, personeel mag gastvrijer tegen onbekenden doen

19. l.le.grand

Ik kom er al jaren, altijd goed en altijd even met Hans kletsen. Gelukkig blijft hij nog een tijdje werken!

20. Wij komen er al jaren. Erg lekker eten en vriendelijk personeel.

21. Marieke Schiltmans

Zondag waren mijn man en ik (dochter) een rondje nostalgie aan het opsnuiven in de Betuwe. Rondgereden langs de waal, Zennewijnen aangedaan en daarna langs de dijk naar De Veerstoep. Mijn vader en moeder komen daar al jaren tijdens hun fietstochtjes om een kopje koffie te drinken. Ze zijn bekend bij Hans en zijn vrouw. Men had mijn vader nog niet gezien, hij komt vanaf het toilet in de zaak en roept luidkeels (voor zover dat kan op je 94), de groeten van Ben. De andere gasten keken of ze met een malloot van doen hadden. Hans en zijn vrouw reageerden zeer enthousiast. De koffie werd direct bij mijn vader gebracht en we mochten vanaf buiten de bestelling doen. Geweldig wat een hartelijkheid!!

22. Mariska

Super snackbar, goede kwaliteit, wij rijden elke week een half uur om in Ochten patat te eten.

Alleen het grote nadeel is de lange wachtrij, je moet zo opletten wanneer je aan de beurt ben, hierdoor rijden wij wel eens naar een andere snackbar of MC Donalds. Een nummertrek apparaat zou zeker geen overbodige luxe zijn, zo denk ik en vele wachtende klanten met mij daarom geef ik deze tip.

23. Kom er al jaren. Alleen maar goede ervaring. Prima om er lekker te gaan eten na/tijdens een dagje uit.

24. Walter vd Zee

We komen hier regelmatig, en het eten is altijd van goede kwaliteit. Ook het ijs is super, ook in de winter. Mooie plek, mooi uitzicht en bij mooi weer een fijn terras. In de weekenden en met mooi weer is het wel altijd druk waardoor 20 minuten wachttijd standaard is. Als je later gaat (vanaf 19.30) is het prima te doen. Misschien niet het goedkoopste adres maar kwaliteit en service mag iets meer kosten.

25. Mooniek Seebregts

Ik kwam er langs met mijn invalide vader. Ze hielpen ons fantastisch aan koffie en diverse lekkere hapjes uit hun bestand. Geweldig vriendelijk.

26. Het eten is uitstekend en de locatie misschien nog beter. In de zomer is het alleen gigantisch druk waardoor er lange wachtrijen staan. Wel slim dat het ijs en de snacks apart zijn, scheelt toch alweer een stuk. Kom er al jaren! Alleen in vergelijking met andere cafetaria's is het redelijk prijzig, maarja, dan heb je ook wat!

27. van den berg

Echt een aanrader! Ontzettend lekker eten voor een goede prijs, leuke plek aan de waal (zeker in de zomer) en erg vriendelijk personeel! Wij komen er erg graag!

Opmerking: Misschien is het handig om in de toekomst een nummertjes automaat te nemen omdat het s´zomers zó druk is dat je niet meer weet wanneer je aan de beurt bent en sommige mensen jammergenoeg niet het fatsoen hebben om net als ieder ander netjes op hun beurt te wachten. Verder top!

28. Woensdag 4-07-2012 lang wachten, schnitsel en kroketten veel te lang gebakken, dus niet lekker. Erg jammer.

29. Vroeger ging ik er met mijn ouders al naartoe, toen was het een houten tentje. Nu kom ik er nog steeds maar nu met mijn gezin. lokatie 100%, bedienig 100%, kwaliteit 100%, service 100%, sfeer 100%. Iedereen kan super met kinderen overweg, ga zo door. Hans & Greet nog 30 jaar erbij Gr. Marius

30. Karin van Zoest

31. Goed eten, hele goede koffie, lekker softijs en vriendelijke bediening. Het uitzicht is schitterend !

32. Handig zo'n overbuurman, wij varen met de boot over voor een frietje.

33. Een gezellig eethuisje met fantastisch uitzicht. Het is er altijd erg druk en daardoor wel erg lange wachttijd voor je aan de beurt bent. Niet bepaald goedkoop. Toen we friet bestelden voor 10 euro was de hoeveelheid duidelijk minder dan we normaal krijgen bij een cafetaria voor dat geld.

34. Wij komen al jaren, in onze jeugd en nu met man en de kinderen.

Het is super lekker eten en gezellig.

35. Het is daar super.

Goede bediening, goede friet en snacks.

En voor oudere mensen brengen ze het ook thuis.

36. Ik kom hier al heel erg lang. Eerst met mijn ouders en nu met man en kinderen. We komen er speciaal voor uit Arnhem. De kwaliteit is prima en het personeel is heel vriendelijk. Ga zo door!

37. gerie 43 punten

Op mijn (race)fietstochten (en ja het rijmt...) naar Ochten.
    Maak ik vaak een tussenstop bij de Veerstoep voor een kop koffie met (warm) appelgebak. Het personeel is heel vriendelijk en toen ik vorige week mijn beurs vergeten was en dat ook meldde mocht ik zonder problemen bestellen en de volgende keer als ik er weer was betalen. Dat is nog eens ouderwetse gastvrijheid en vertrouwen in je klanten!

Het eten is goed en je zit er gewoon altijd gezellig met een prachtig uitzicht over het water!

De prijzen zijn heel redelijk en de kwaliteit goed.

Een detail: de friet wordt in zwarte bakjes geserveerd en dat ziet er toch weer net even anders uit dan die 'goedkope' witte plastic bakjes! Het is een detail...maar toch!

Nee...alle lof voor de Veerstoep!

...voor alles.

De nieuwste recensie
  38. Super goed eten!

Niet duur, in vergelijk met vele anderen!

Eetse!

39. Komen er al zeker 35 jaar, echt een top tent. Vriendelijk personeel, goed eten en heel mooi uitzicht over de Waal.

Zeker de moeite waard als je in de buurt bent.

40. Echt heel lekker, ga er vanavond weer eten:)

Xx.

41. straat en grondwerk G Verwoert

Het is een leuke plaats, goed eten.

42. ik vind het heel leuk en ook een mooi uitzicht.

43. Geweldig niet normaal

44. Echt heel leuk lekker en perfect uitzicht!!

45. Super leuk
    al een paar keer lekker gegeten met mijn feestje.
    vet mooi uitzicht over de waal
    Fantastisch
    en lekkere ijsjes dat ze hebben!!!

46. We rijden graag om voor een frietje bij de Veerstoep! Wat zo prettig is, is dat er een aparte ruimte is voor niet- rokers. Bij mooi weer kun je genieten op een groot terras met uitzicht op de Waal en de rest van onze mooie Betuwe.
    Echt een aanrader!

47. vincent de jong

het ziet er erg gezellig uit je kunt lekker uit kijken op het mooie natuurgebied + waal in de zomer kun je op het ruime terras lekker een ijsje eten

48. je wordt snel geholpen en het is veel en veel en veel lekkerder dan bij de mc

49. Remy van Gelderen

Perfecte service, schitterend uitzicht over de Waal. Perfect voor motorrijders, die kunnen toeren over de Waalbandijk