Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Obdam verdeeld zijn.

Voormalig klant

Thuisbezorgd.nl Wings:omschreven als "berenhap met pindasaus" €3,40, ander sausie aanklikken resulteert in €4,00? Zo voorts omschreven als "Shoarmarol met saus" €3,20 ander sausie aanklikken resulteert in €3,80?
    Zo zijn álle producten duidelijk hoger in prijs bij Wings. Dat heet in Holland uzelf uit de markt prijzen Ping. Fijne dag en succes met uw onderneming.

2. Chinees-Indisch Obdam

fc liefhebber

Tafel besteld om 1800uur hooft gerecht om20.00Uur slechte bediening. Druk. Druk.

3. Pizzeria Obdam

Theo Dekker

Heerlijk gegeten 'n aanrader.

4. Chinees-Indisch Obdam

Woensdag 30 november met 7 personen bij Ah Tim gegeten. Het eten was weer super goed, ook het nieuwe interieur was een metamorfose. De nieuwe stoelen en tafels waren een verademing. Het was weer geweldig. Sofia en Lin, bedankt voor de gastvrijheid.

Piet en Ria Rijvordt uit Heerhugowaard

5. Chinees-Indisch Obdam

Familie van Velzen

Zaterdag 12/11 hadden wij voor ons familiediner (18 personen) vier maandmenu's besteld. Heerlijk gegeten aan een overmacht van lekkernijen, echt aan te bevelen!

6. Chinees-Indisch Obdam

Kom net bij AH Tim vandaan en wat hebben wij heerlijk gegeten! Het concept All You Can Eat is een aanrader, het was super en de bediening top. Heerlijke hapjes en het maakte niet uit hoeveel je bestelde, als je het maar niet liet staan. Zeker een aanrader.

Geef deze mensen een kans, ze doen het super, maar hebben nog steeds last van de negatieve berichten van de vorige eigenaar en dat is niet nodig.

7. Chinees-Indisch Obdam

Heerlijk gegeten. We hadden all you can eat. Het eten kwam snel en de bediening was top. Kwaliteit was ook goed. Kregen koffie en thee en kroepoek van het huis. Absoluut een aanrader!

8. Chinees-Indisch Obdam

Sinds er sinds begin 2015 weer een nieuwe eigenaar in Restaurant Ah Tim zit is het daar weer helemaal top.
    Vanavond een maandmenu afgehaald. Voor twee personen. Fantastisch! Op de afgesproken tijd klaar, (veel) meer dan voldoende en van uitstekende kwaliteit.
    Absoluut een aanrader!

9. Chinees-Indisch Obdam

Wij hadden afhaal van AH Tim. Vriendelijk personeel. Ons eten was snel klaar en was heerlijk!

10. Chinees-Indisch Obdam

Beerepoot

Na twee keer wat minder, hebben wij vanavond heerlijk gegeten. Net als van oudsher.
    Afhaal van Ah Tim, het eten was keurig op tijd klaar.

11. Chinees-Indisch Obdam

Pé en Truus

Het was weer top vanavond! Voor de 2e keer gegeten bij de nieuwe Ah Tim. Nu rijsttafel met kipgerechten, zéér smakelijk en lekker licht. Vriendelijke bediening. Ah Tim is weer een heuse aanrader.

12. Chinees-Indisch Obdam

Was altijd prima.

Nu met 4 personen alleen de drankjes waren snel op tafel, op de rest zeer lang wachten. 2 personen moesten 15 minuten wachten op hun eerste bestelling. Vlees op, sausen kwamen als mosterd na de maaltijd.

Op de klacht weinig reactie. Wat zal de oude AH Tim grommen.

13. Pizzeria Obdam

Heerlijk eten in een restaurant op bijzondere locatie, waarbij de gezellige échte Italiaanse sfeer te proeven is! De kok weet precies wat hij doet en laat ons iedere keer weer verrassen. De bediening is enthousiast en vriendelijk. Kortom: een uitstekende keuze voor een avondje goed en gezellig eten!

14. Chinees-Indisch Obdam

Gisteravond hier gegeten, eens maar nooit weer! Het duurde ruim een uur voor we wat kregen en toen was het niet eens warm. De gerechten kwamen in een willekeurige volgorde en om de beurt keken we naar de ander die at. De bediening vroeg 2x of het smaakte, maar we hadden niets! Vlees en saus kwamen apart, vlees was toen al op. Bami kwam toen de gerechten al op waren. We hebben 3x hier iets van gezegd, maar dit was gewoon en kon. Toen we weg gingen weer aangegeven dat we niet tevreden waren, leek ze niets uit te maken.

15. Chinees-Indisch Obdam

Vandaag lekker gegeten bij Ah - Tim! De gerechten waren erg goed bereid en de bediening was strak maar toch ontzettend gastvrij. Als oud werknemer van onder andere een Michelin restaurant moet ik dit restaurant aan prijzen, want de prijs kwaliteit verhouding is echt top.

Met vriendelijke groet,

Stan Koeman

16. Chinees-Indisch Obdam

Karel en Joke

Vanavond heerlijk gegeten, goede bediening. De nieuwe eigenares was heel aardig.

Voor herhaling vatbaar.

17. Pizzeria Obdam

Eleonora Vlekke

Eindelijk durf ik een keer een pasta te bestellen omdat ik bij Dolomiti zeker weet dat hij rijk gevuld is. Dus niet veel pasta en bijna geen saus maar een uitstekende combinatie van pasta en gevarieerde ingrediënten die de pasta overheerlijk bedekken en bespelen.
    En dat samen met een vriendelijke behulpzame bediening maakt het een bijzondere ervaring.

18. Chinees-Indisch Obdam

Gisteren met drie personen bij AH Tim gegeten, het was weer voortreffelijk. Wij bestelden Bami ketjap, bami gewoon en vegetarische mihoen met tofoe, heerlijk. We kregen een nieuw gerecht gepresenteerd n.l. en pen met drie soorten vlees, Kip, varkenshaas en ossenhaas in ketjap saus. Voor de vegatarieer een pen met groente gerechten. Deze gerechten zijn aan te bevelen.

Ruby Rijntalder

19. Chinees-Indisch Obdam

Wij zijn vrijdag 20 februari 2015, met vier personen uit eten geweest bij AH Tim. Het eten is ons prima bevallen (uitmuntend), sinds december 2014 is er een nieuwe kok en een nieuwe eigenaar. De oude AH Tim smaak is weer terug.

Piet en Ria Rijvordt

20. Chinees-Indisch Obdam

Sinds de nieuwe eigenaar is het restaurant leeg, voorheen moest je zelfs doordeweeks reserveren, nu haal ik af en toe nog een maaltijd af. Babipangang krokant is mijn lievelings gerecht. De laatste keer slappe babi pangang spek gekregen, niet krokant dus!! Ook waren de porties beduidend kleiner. Ik moest altijd 10km omrijden om bij athim te komen. De huidige kwaliteit kan ik ook bij mij in de buurt vinden. Ik ga er niet meer naar toe. Het restaurant is de naam Athim niet meer waard!!! Jammer...

21. Pizzeria Obdam

Het was vrijdag de 13e dus misschien gewoon ongeluk, maar bij ons liep echt alles mis. Bij aankomst werden we niet ontvangen, hebben een tijdje gestaan tussen de tafeltjes totdat iemand ons opmerkte en we mochten gaan zitten. Er was geen hanger meer vrij aan de kapstok terwijl de zaak lang niet vol zat. We kregen meteen de kaart en konden wat drinken bestellen. Er kwam een derde persoon aan onze tafel iets later, dus daar hebben we op gewacht met bestellen. Hij kwam binnen en bestelde een rode wijn. Daarna konden we de onze bestelling (voor- en hoofdgerecht) doorgeven en pas ruim een half uur later kregen we het voorgerecht en nog steeds was de rode wijn niet gebracht. Daar dus maar weer om gevraagd.

Het voorgerecht was goed (vistrio) maar van de mosselen waren er sommigen wel héél erg koud (bevroren?). Na ongeveer 45 minuten werden de vuile borden van het voorgerecht pas uitgehaald. Mijn man en ik hielden ons bestek, maar onze tafelgenoot gaf zijn bestek mee. Inmiddels waren onze glazen al heel lang leeg, maar nu konden we we wat drinken bestellen en ondertussen liep de zaak goed vol.

Het is een kleine zaak met niet veel tafels dus we hadden goede hoop dat het verder goed zou verlopen. Maar na lange tijd wachten hadden we nog steeds geen hoofdgerecht. Op een gegeven moment kwam de ober naar ons toe om zijn excuus aan te bieden, het liep een beetje anders maar de kok ging nu alleen voor ons aan de gang. Na ongeveer 20 minuten kregen onze tafelgenoot en ik eindelijk ons hoofdgerecht maar hij kreeg er geen bestek bij, mijn man heeft nog enige tijd op zijn pizza moeten wachten. Wij zijn maar alvast begonnen want anders werd het koud. Maar bij andere tafels werden wel pizza's geserveerd, beetje vreemd vonden wij dat wel want normaal serveer je een tafel compleet zodat iedereen tegelijk kan eten. Maar goed....

Het eten was lekker, hoewel ik het jammer vond dat mijn pasta (fussili) niet vers was. De tiramisu die we als nagerecht hadden smaakte goed, maar was op de bodem nog bevroren (of in elk geval ijskoud). Bij het afrekenen heeft de ober nogmaals excuses gemaakt maar we kregen geen enkel gebaar om het ongemak goed te maken. Dus de gehele rekening betaald en beloofd nog eens terug te komen voor een 2e kans. Gaat het dan weer zo, dan gaan we hier nooit meer heen en zullen het zeker afraden aan anderen.

N.b. Het was ook wel sneu voor de groep mensen die even moesten wachten op een vrije tafel, zij werden verzocht in de wachtruimte van de 'afhaal' te gaan zitten maar ze werden compleet vergeten toen er een aantal tafels vrij kwamen. Toen na lange tijd iemand uit die groep vroeg of er nu al eens een plekje vrij was, was de reactie "Oh jaaaa..." Als ze het niet zelf waren gaan vragen zaten ze er nu nog, pff.

22. Chinees-Indisch Obdam

In het verleden hier heerlijk gegeten, de lange wachttijden waren het meer dan waard en de sfeer was super. Sinds de nieuwe eigenaar kom ik hier nog maar zelden. Vanavond was echt de laatste keer. Droge kip, droge biefstuk, alsof het eerst gekookt was. Gatver wat slecht.

23. Pizzeria Obdam

Vorige week vrijdag gegeten met de gastkok en het menu. Was overheerlijk en de varkenshaas was botermals, alles was perfect. De bediening was heel erg gast vrij.

Kortom: een regelrechte aanrader en aanwinst voor Obdam. Zeker voor herhaling vatbaar!

24. Pizzeria Obdam

Laatst het 6 gangendiner gehad, bereid door de eigenaar en een gastkok. Zelden heb ik zo'n fijn afgesteld menu gegeten, zeker voor herhaling vatbaar! De bediening was vriendelijk en deed en z'n best.

25. Pizzeria Obdam

We hebben hier met een gezelschap gegeten, maar het eten was te zout en/of te gepeperd en van een slechte kwaliteit. Het enige wat goed was is de drank, maar daar is dan ook weinig aan te verpesten!

26. Chinees-Indisch Obdam

Onlangs hebben mijn man, mijn dochter en ik er gegeten.

Eten was subliem, ook de service en afhandeling. Aan al onze verzoeken werd snel voldaan.

27. Chinees-Indisch Obdam

Vroeger eten waar je je vingers van af likte toen Ah Tim er zelf nog in zat. Nu met de nieuwe eigenaar is het eten toch enorm slecht geworden.

28. Pizzeria Obdam

Jacqueline

Het restaurant ziet er uit als een wat grote woonkamer en is heel gezellig. De bediening is super en de pizza's zijn er echt verrukkelijk!!! Ook een keer afgehaald en thuis waren de pizza's ook erg lekker!! Echt een aanwinst voor Obdam. Een volgende keer de pasta maar eens proberen... of het 3 gangen menu.

29. Chinees-Indisch Obdam

Ik haalde altijd bij Ah Tim was een supergoed restaurand met de nadruk op WAS. Nu is het heel slecht. De nieuwe eigenaar heeft er niets van heel gelaten. Ik heb het vorig jaar 2x geprobeerd maar nooit meer. Ik bestelde een maandmenu met een kip met verse ananas. Dit was echt niet vers, die kleine stukjes zonder kleur kwam uit het goedkoopste blikje die je kan kopen. Toen ik ging klagen werd mij verteld dat het wel verse ananas is. De nieuwe eigenaar werd zelfs boos. Toen ik vertelde dat ik die klacht bij hem neerlegde omdat ik er bang voor ben dat anders vele vast klanten niet meer terugkomen omdat ze merken dat de kwaliteit achteruit gaat dimde hij en bood een nieuw menu te bezorgen. Dit was wel met verse ananas. Degene die het bezorgde zag gelijk dat het blik ananas was.Ondanks dat ga ik er niet meer heen, alleen al omdat je een enorme discussie moet aangaan met de nieuwe eigenaar. Alsof ik niet het verschil van vers en blik ananas weet. Hij ontkende ook dat er een andere kok was. Ik en met mij vele andere voormalige vaste gasten van Ah Tim weten beter. Ik kom er niet meer, NOOIT MEER!!!!

30. Chinees-Indisch Obdam

Bah bah bah, wat is de kwaliteit hier ver te zoeken. Afgelopen jaar is deze zaak over gegaan naar een nieuwe eigenaar en ik weet niet wat zijn doelstellingen zijn maar dit gaat totaal de verkeerde kant op zo. Net eten afgehaald en hooguit een kwart op kunnen eten, zonder overdrijven het was gewoon echt vies. Koe lo kai (kip in bierbeslag), als je er met je vork inprikte spoot het vet eruit en de kip was gortdroog. De bami en nasi slecht gevuld en waterig van smaak. Hak Chieuw Ngau (biefstuk in zwarte pepersaus), grauwe en slijmerige saus met een paar stukken ui en wortel (lekker goedkope vulling) en een verdwaald reepje paprika. Over de rest van de gerechten zal ik het niet eens gaan hebben. Ik heb mijn conclusie getrokken, na de nieuwe eigenaar het afgelopen jaar 4 á 5 kansen te hebben gegeven is het nu echt afgelopen: ik kom hier niet meer. Jammer dat een ooit zo goed lopend restaurant onder een nieuwe eigenaar in zo een korte tijd kan afglijden. Enige positieve wat ik ten opzichte van de vorige eigenaar kan melden: toen ik op "Prime time" kwam afhalen stond mijn bestelling al klaar, maar dat komt waarschijnlijk doordat er slechts 1 andere afhaler zat en het restaurant een bezetting van 1 tweepersoons tafeltje had.