Restaurant De Witte Hoeve in Nutter

5. Omgeving
    • Landelijk
    • Bij het bos
  7. Betalen Visa Master Card pin

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1241206424 83
1262021231 82
1539551983 88

1. J.W. Mac Gillavry

Wij hebben met ons vieren een heerlijke avond beleefd met de heerlijke kleine hapjes die ons werden gepresenteerd. Het serveren verliep uitstekend. De dames verdienen een compliment. Vriendelijk en beleefd!

2. We hebben hier met 5 personen de mini’s gegeten die erg lekker waren.
    De sfeer is goed en het personeel erg vriendelijk.
    Jammer dat ik niet in de buurt woon, anders zou ik graag terugkomen.

3. Afgelopen week opnieuw heerlijk gegeten bij de Witte Hoeve te Vasse.
    Zoveel keus in heerlijke tapas, maar ook in diner.
    Wij komen snel terug. Jammie.

4. W.schurink

Alles was goed. Heerlijk eten, vriendelijk personeel, snelle bediening en een mooie ambiance. Top, we komen hier zeker weer terug.

5. Dick Roelofs

19 September met een groep van Duitse en Nederlandse Fahrradfreunde genoten van mini, s voor Maximaal. Gezellige ambiance en perfecte bediening.

6. Heerlijk gegeten komen er zeker vaker, mede door de wisselende kaart

7. Familie Jaspers

Alles is gewoon perfect! De formule is goed net als het eten en de bediening. Vooral ook zeer attent. Wij zijn erg blij met dit goede adres.

8. René Tassche

De sfeer en het eten was goed, vlotte bediening.

9. Thea Lohuis

Wij hebben een hele gezellige avond gehad.
    Lekker eten en de wijn was perfect.
    De bediening vriendelijk en zeer goed,
    Mijn liefje wat wil je nog meer.
    Met vriendelijke groet

Thea en familie

10. Bianca

11. John Wigger

Heerlijk eten. Fijn om verschillende gerechten uit te proberen. Fijne sfeer en leuke bediening.

12. Heerlijk, "mini's voor maximaal genieten"; onbeperkt tapas-concept (per gang max. Twee gerechtjes p.p), vollop keuze uit zeer afwisselende gerechtjes. Complimenten!

13. Familie Haas

Het was weer heerlijk! Met ons 8-ten aan de ronde tafel genoten mmmmm toen we hier met speciaal vervoer kwamen!

14. w.van.daalen

Heerlijk gegeten met 10 personen-leuke ronde tafel met een prachtig uitzicht.

15. Roely van der Laan

Super gezellig met collega's uit eten geweest. Elk gerechtje was bijzonder mooi opgemaakt en smaakte heerlijk. Mooie keuzes uit voorafjes, hoofdgerechten en toetjes en zoveel je wilt. Zeker voor herhaling vatbaar.

16. E.Kempers

Wij waren zeer tevreden over Restaurant De Witte Hoeve.

17. Sandra en richard

Een prijs/kwaliteit verhouding waar je U tegen zegt. En verder leuke bediening. Een echte aanrader waar je gezellig en rustig kan genieten van heerlijke gerechten!.

18. Ina en Walther Tax

Wij hebben een aantal keer mogen eten bij De Witte Hoeve. Gastvrijheid ten top, gezellig en warm. Qua dineren absoluut een aanrader! Het eten is fantastisch bereidt en zo ontzettend smaakvol en kwaliteit t.o.v. prijs helemaal super! Ga zo verder met jullie allen!

19. Heerlijk buiten kunnen zitten gezien het weer in een voortreffelijke ambiance. Genoten van het mini menu en hier maximaal van genoten. een geweldig variabele kaart. Gezellige en goede bediening just in time. Weersomstandigheden, bediening, entourage en de kaart zorgden voor een geweldige sfeer.
    zeker voor herhaling vatbaar en bij iedereen aan te bevelen.

20. Gisteren met 2 personen genoten van het menu Mini's voor Maximaal genieten voor 27,50 Euro per persoon exclusief drankjes. We waren verrast door de grote diversiteit en ook de snelheid van het uitserveren was uitstekend. Dit gold ook voor de kwaliteit van het eten en de portie grootte. De toetjes waren zo lekker en origineel dat we ze 2 keer hebben besteld! Qua personeel en inrichting geen bijzonderheden: passend voor de streek.

21. Veel over de Witte Hoeve gehoord, nog nooit gegeten. Wij wonen overigens hier wel in de omgeving. Kwamen hier langs en dachten, laten wij eens wat nieuws proberen. Kennen de omgeving als erg mooi en met veel variatie, je kunt wandelen, fietsen, maar ook gezellig een dorp of stad bezoeken.
    Keurige ontvangst en gezellige huiselijke inrichting. Bediening netjes, geruisloos en correct. Eten, prijs kwaliteit helemaal goed. Lekkere wijn, goed hoofdgerecht, lekkere koffie na met chocolade, helemaal top.

22. Super gegeten, ze hadden iets nieuws "maxi voor mini" of zoiets. Normaal kan ik niet lang aan tafel zitten maar met dit concept ben je gewoon interactief met het eten bezig. Heb het 3 uur volgehouden en heel gezellig, echt een aanrader.

23. Op zich veelbelovend bij binnenkomst. Maar het restaurant heeft qua inrichting een ouderwetse uitstraling. Is wel groot, dus veel plek om te dineren.

Het gerecht met vlees was vrij smakeloos. De bijgerechten qua hoeveelheid minimaal. We kregen een mandje brood vooraf, alleen witbrood en zeer minimaal. Dit werd ons gegeven, maar er werd zonder melding €2,50 gerekend. Jammer.

Bediening was niet spraakzaam en licht chagrijnig.

Kortom, het eten was te doen, maar de goede prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken.

24. We hebben hier ons 40 jarig huwelijk gevierd. Henk, Christel en het personeel waren erg vriendelijk en deden echt hun best om het ons zo goed mogelijk naar de zin te maken, en dat is hun wel gelukt. Nadat we eerst een poostje hadden geborreld hebben we genoten van een lekker en uitgebreid diner met een over heerlijk dessert buffet. En dat alles in een sfeervol ingericht restaurant en ook nog voor een redelijke prijs.

25. Gertie en Benny

We hebben hier onze bruiloft gevierd en het was allemaal super geregeld. Het begon al met de lekkere bruiloftsstaart, later het diner en niet te vergeten het overheerlijke dessert in buffet vorm.

We hadden ook gasten uit Duitsland en Frankrijk en iedereen vond het heel lekker en een mooie ambiance om een feestje te vieren.

En in overleg is er van alles mogelijk.

26. Sophie Mensink

Sfeervol ingericht restaurant, heerlijk gegeten tegen een zeer redelijke prijs. Het personeel was vriendelijk en netjes. Zeker de moeite waard om nog eens een keer te bezoeken.

27. Christel Demmer

28. Inge 25 punten

Vlees was mals, heerlijke verse groenten en goede prijs kwaliteit verhouding. Kok kwam nog even aan de tafel vragen of alles naar wens was.

29. Wout Verhoeven, Wassenaar

Wat opvalt is de forse reclame voor een 3-gangenkeuze menu voor 25 EUR. Wat kan dat nou zijn, vraag je je af? Wie zijn twijfels echter opzij zet en de proef op de som neemt, wordt als een vorst onthaald. Een sfeervolle locatie, vriendelijke bediening, prima wijnen en verrukkelijk eten. Voor het menu kun je kiezen uit niet minder dan 8 voorgerechten, 11 hoofdgerechten en 9 nagerechten. Wij namen ook nog een vierde gang voor 5 EUR extra, maar de porties waren zo groot, dat we die zonder probleem konden afbestellen. Dat er ook nog mogelijkheden zijn om à la carte te eten behoeft geen betoog, maar de keuze is zo gevarieerd, dat je daar nauwelijks aan toe zult komt. Een regelrechte aanrader, een omweg waard!

Wout Verhoeven, Wassenaar.

30. Bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen,
    Het eten was heerlijk en meer dan voldoende evt kon je er nog wat bij krijgen.
    De bediening was netjes en aardig.
    Wij komen hier zeker terug!

31. Sebas&Anouk

Bediening was erg vriendelijk. Visgerechten vielen tegen. Te vet en te veel saus. Heb er een stukje van op maar de rest laten liggen. Er werd vervolgens niets anders aangeboden en ook niet gedeeltelijk in mindering gebracht op de rekening. Service is dus slecht te noemen. Tomatensoep met room besteld maar room was niet te traceren. Kok kwam wel meteen verhaal halen. Is ook een kwestie van smaak waarschijnlijk. Zijn betere restaurants gewend.

32. import-tukker

Redelijk gegeten. Vlees van een wild varken, dat ook naar varkensvlees smaakt aanprijzen als een wildschotel kan ècht niet. Trage maar vriendelijke jonge bediening. Zal er niet snel terugkomen. Niet omdat het slecht was, maar omdat er plekken in de buurt zijn met een betere prijs/kwaliteit verhouding.

33. Heerlijk gegeten in mei 2011. Het restaurant heeft een mooie sfeer. Warm aangekleed en verzorgd. Het eten is zeer goed. De eigenaar kookt zelf en bereidt de gerechten met veel liefde. De vissoep is zeker een aanrader! Ook voor de lunch een goed restaurant. Ze hebben kleine gerechten en wat luxere. Goed betaalbaar. Prima kwaliteit/prijsverhouding. Voor grote groepen ook zeer geschikt of voor familiefeestjes. Doordat ze een gedeelte hebben ingericht als bar/lounge, kan daar eerst iets worden genuttigd. Op het buitenterras is het ook aangenaam vertoeven.

Wij komen zeker weer een keer. Zijn er in korte tijd nu een paar keer geweest.

34. Tom bakker

Een goed restaurant met een gezellige sfeer en leuk aangekleed! Het eten was ook zeer goed en veelzijdig, vooral de wildspecialiteiten! Net en bekwaam personeel met aandacht voor de klant! Ook leuk dat de kok even komt vragen of alles naar wens is. Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten!

35. Ben er nu een paar keer wezen eten, met mijn gezin en /of met vrienden.

En het is voor mij heel duidelijk een zuper restaurant. Prijs/kwaliteit is zeer goed en heb nergens wat op aan te merken.

Meestal eerst even borrelen aan de bar en dan heerlijk eten.

36. peter b

Het flesje tafelwater, waar we gebruik van mochten maken stond er de gehele dag blijkbaar ongekoeld (lauw).
    Visgerecht welke ik bestelde kwam men na 20 min. achter dat deze op was (dus lang moeten wachten).
    Soep was lauw en ruim gemorst over het kommetje (stond soep op schotel welke door bediening niet werd schoongedept).

Gerecht was van kleine proportie gezien de prijs.

37. Prima gegeten met ene grote groep. Aardige bediening, goede chef. Speciale dieten waren goed geregeld. Ze hadden aan alles gedacht.

38. fam Tijmes

Het eten was zeer lekker en het personeel erg vriendelijk en beleefd. Wij komen hier zeker een keer terug!

39. Het eten was bijzonder lekker en het personeel zeer vriengelijk.
    we hebben na het eten gezellig in de lounge ruimte gezeten.

Zeker een aanrader.

40. Fam. Geerdink

Heerlijk gegegeten, vooral de seizoensgerechten zijn aan te bevelen. De wijn is prima, de ambiance is prachtig en de bediening is erg attent en vriendelijk. Ze hebben niet voor niets het lezersmenu van de Twentsche Courant gewonnen.
    Chapeau.

Ga vooral zo door, wij komen graag terug.

41. Fam. Stok

Wij hebben geweldig gegeten, de sfeer was er prettig en de bediening was beleefd en netjes.

Hier komen we vast nog een keer terug.

Super!

42. Mr. Rocourt

Het eten was voldoende, maar de bediening was zeer traag. Onvriendelijk personeel