Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nuth verdeeld zijn.

1. Internationaal Nuth

Al een paar keer hier gaan eten. Zeer goed eten, correcte bediening en voor een betaalbare prijs. Houden zo! Zeker aan te bevelen.

2. Team Barbarossa

3. Team Barbarossa

4. Pizzeria Nuth

Beste pizza grillroom ever!!!
    Carolien en Alber ben blij dat jullie weer heropend zijn!!
    Het eten smaakt zoals vanouds hemels!!

5. charlotte

Vanavond weer heerlijk genoten bij Concetta c.s. het eten is als altijd prima, wij zijn gek op de sardines en de calamarisringen, die eet je echt nergens zo goed als in dit sympathieke restaurant in Nuth. Vandaag konden we nog genieten van een warme nazomerdag op het terras, maar binnen is het ook altijd goed toeven.Wij zijn fan en raden iedereen aan om in dit heerlijke restaurant te eten, een betere Griek vind je niet in de omstreken en de openingstijden (maandag en dinsdag geopend) zijn ook heel fijn voor mensen die zelf ook in de horeca werken. Kortom, iedereen op naar Nuth!

6. Gisteren, 20-10-2013, voor het eerst gegeten bij dit restaurant. Helaas was het een slechte ervaring waardoor wij niet meer terug zullen gaan.

Bij binnenkomst ging het al mis: geen gastvrije gastheer of -vrouw die ons opwachtte en ons een plaats toebedeelde. Na ongeveer 5 minuten te hebben gewacht zijn we richting bar gelopen (die bij binnenkomst niet zichtbaar was) en hebben we om een plaats gevraagd. Een zwetende barman, die een gestreste indruk maakte, zei dat we een plaatsje mochten uitkiezen. Het was toen nog niet druk.

Vervolgens iets te drinken en te eten besteld. De ouzo en het bier waren niet goed koud. Het bier was overigens aan de prijzige kant (2,50 euro per glas).

Vervolgens kregen we het eten. Het viel op dat er weinig vlees op ons bord lag maar wel een berg frieten (friet is normaalgesproken een bijgerecht). Het vlees was lauw (op het koude af) en mijn moussaka......moussaka.... Nee, dit kon ik geen moussaka noemen: een en ander leek meer op lasagna. Het was in ieder geval een gerecht met tomatensaus; iets dat absoluut niet bij dit gerecht hoort! De varkenshaas van mijn vrouw was van binnen nog rosé en de tsatziki was helemaal niet stijf zoals het hoort.

Verder geen Griek gezien in het restaurant. Zou de eigenaar een Hollander zijn die meent Grieks te kunnen koken? Restaurant had verder ook weinig sfeer en leek op een veredelde cafetaria. De muziek was wel leuk en authentiek.

Het personeel (de 3 serveerders) maakte allen een gestreste en chaotische indruk. Ik moest lang op mijn bier wachten en om mayonaise moest 3 maal gevraagd worden. Een van de serveersters bood bij het betalen ook excuses aan voor de chaos. Dit zou hebben gelegen aan het feit dat het druk was. Echter, zo druk was het helemaal niet: ik ben in restaurants geweest waar het veel drukker was en men makkelijk alles aankon met drie man in de bediening.

Geen Athene in Nuth meer voor ons!

7. Afgelopen vrijdag zijn we met een Socialdeal-voucher gaan eten bij Michel. Het restaurant zat helemaal vol en was vrij rumoerig. Dit had waarschijnlijk te maken met het feit dat er extra tafels waren bijgeplaatst om de eters van de goedlopende Socialdeal-actie een plaats te bieden. De bediening wees ons vriendelijk naar onze tafel.
    Als voorgerecht kregen we een overheerlijke pasta met o.a. zongedroogde tomaatjes, rucola en een foam van Parmezaanse kaas. Als hoofdgerecht kozen we voor de hoenderfilet overgoten met een lekkere kalfsjus, gegratineerd met paddestoelen en een groentenmix. In plaats van een aardappelbereiding werd er "kale" spaghetti bij geserveerd, hier had ik iets meer van verwacht, zeker na het heerlijke pasta-voorgerecht. Als dessert kregen we tenslotte een mooi gepresenteerd bolletje vanille-ijs en een stukje tiramisu. Al met al was het eten zeker de moeite waard. Als minpuntje kan vermeld worden dat de porties íéts groter hadden mogen zijn en dat de dranken (met name het mineraalwater) vrij prijzig zijn. Desondanks is Eten bij Michel zeker een restaurant om ook zonder Socialdeal-voucher te bezoeken.

8. Egyptisch Nuth

Gisteren eten besteld bij Karel, na zoveel goede ervaringen was dit een echte domper, we hebben bijna 2uur gewacht, en het was ronduit smerig en ijskoud.
    Zonde van het geld!

9. Een geweldig restaurant, ga ik vaak op donderdag, de service uitstekend en de meid van Italiaanse afkomst en is erg aardig, vriendelijk, en is een genot om te worden gediend door haar.

10. bianca en familie

Wij komen er geregeld en dat zegt genoeg denk ik.
    Elke keer weer een nieuwe verrassing als je de top kok iets laat maken. Super

11. smaakvergelijker

Heel lekker gegeten afgelopen zondag. De moeite waard, geen poespas, genoeg op je bord en een uitstekend gevulde salade bar. Smaken zijn perfect vooral de schotel van het huis. Ruim voldoende voor een goede prijs!!!

12. Chapeau!! Kunnen er niets anders van maken. Ontvangst, sfeer, bediening, kwaliteit eten! Hebben enorm genoten van alles!! Kunnen ons niet voorstellen dat er toch zo'n verschillende negatieve recensies zijn! Wat ons betreft was dit een Social Deal met een gouden Kroontje! Wij vinden het een echte aanrader!! Een culinair-adres om zeer zeker vaker te bezoeken!!

Yvonne

13. Geweldig!! Zeer smakelijke gerechten, geweldige sfeer, en zeer gastvrije & behulpzame bediening. Daarnaast ook een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding! We hebben er enorm van genoten.

Wij gaan zeker nog eens terug!! Een echte aanrader, eten bij Michel.

14. Iris Sanders

Met collega's gaan eten bij Barbarossa part 2, wat een verbetering wat eten en vooral bediening betreft. 2 jaar geleden ook hier geweest. Zit nu jong stel in doen het helemaal geweldig alles was perfect super avond gehad. Ga zo door echt een aanrader.

15. Afgelopen week wezen eten hier, met de actie van social deal. We hadden hoge verwachtingen van deze zaak, maar het was de moeite helaas niet waard! Echt zeer jammer dat ze het van social deal moeten hebben tegenwoordig! De borden waren koud, de porties waren veel te klein (had nog trek achteraf!). De 17,50€ was ons nog te duur voor dit menu, helaas niet voor herhaling vatbaar!

16. Eten bij Michel ! Heerlijk gegeten van een 4 gangenmenu waar de smaakgroepen top bij elkaar passen.Door de ongedwongen sfeer en redelijke prijzen maak het voor ons mogelijk om van deze top kwaliteit te kunnen genieten...! De bediening is vakkundig .Kortom, een aanrader !

17. Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad! Lekker menu, prima kwaliteit zoals altijd! We komen zeker nog eens terug.

18. Gebruik gemaakt van de social deal actie, eerste keer dat we zijn gaan eten in dit restaurant. Prettige, rustige sfeer. We hadden erg vroeg op de avond gereserveerd. Vanaf 20:00u was het aardig druk en stukken rumoeriger, dus kan zijn dat mensen hier wat hinder van ondervinden. De stoelen waren best laag in verhouding tot de tafelhoogte.
    Service, bediening en uitleg (gerechten en wijn) door personeel was erg goed, niets op aan te merken. Geen lege glazen, werd regelmatig vriendelijk aangeboden. Uit commercieel oogpunt natuurlijk noodzakelijk, maar in de praktijk vanuit oogpunt klant als erg prettig ervaren.
    Eten was werkelijk een feest. Een genot voor de smaakpapillen. Erg goed gecombineerde gerechten, mooi op smaak. Werkelijk top. Hier komen we gauw weer terug.

19. Zaterdag avond gegeten met de deal vouchers bij eten bij Michel te Nuth
    Tot mijn grote verbazing geen keuze uit de kaart zoals gesuggereerd wordt in de aanbieding maar een aangepast menu met in totaal een super klein voorgerecht een hoofdgerecht met ongeveer 50 gram vis (schol) met ongeveer 40 gram groenten en een blanke spaghetti het nagerecht bestaat uit een mini bolletje ijs 3 gram saus een mini koek je met een halve aardbei 10 rode bessen en een framboos. Hetgeen op je bord komt is nog geen 10 euro waard en een aanfluiting voor het restaurant.
    Ik had de intentie een afspraak te maken voor 20 personen de volgende maand maar was zo teleurgesteld dat ik dit maar niet heb gedaan.

Het geheel een grote teleurstelling ik moest me schamen voor de uitgenodigde vrienden het grenst aan oplichting.
    Harry

1,5
  20. Vandaag gegeten met 6 personen middels een Groupon-deal. Het voorgerecht en de wijn waren echt heerijk, ook de parelhoen als hoofdgerecht. De overige personen hadden een scholfiletje welke en beetje te nat was en een beetje aan de flauwe kant. De pasta, een miniscuul kommetje werd erbij geserveerd, heerlijk maar bestemd voor 2 personen dit was veel te weinig maar we kregen nog een kommetje.....
    Een van onze tafelgenoten vroeg of ze ipv het nagerecht een rode wijn mocht krijgen, dit was geen probleem.
    Bij het afrekenen stond echter de wijn toch op de rekening. Bij het afrekenen hebben we netjes gevraagd of ze zich niet vergist hadden. Na 5 minuten kwam de eigenaresse en vroeg wat er scheelde. Nogmaals netjes uitgelegd. Mevrouw vertelde ons dat dit niet gebruikelijk was om te ruilen en dat ze het van de drank moesten hebben, op een zeer dominante manier. Het gaat ons echt niet om die 4 euro maar wel op de manier hoe een restaurant op "hoog" niveau hiermee omgaat. Wij zijn anders gewend, mocht er iets niet kloppen dan wordt dat op een professionele manier geregeld. Jammer dat een voormalig 1 ster restaurant het nu moet hebben van Groupon en zich druk maakt voor 4 euro.........helaas.......zo werf je geen nieuwe klanten, jammer.....

21. Tally Schmeits

22. Tally Schmeits

23. Internationaal Nuth

Chris Peeters

24. Chris Peeters

25. Chris Peeters

26. Gister de fout gemaakt om toch nog een keer te gaan eten in dit restaurant om te kijken of er iets veranderd was.
    Er was idd iets veranderd, het is nu helemaal een aanfluiting! Veel frieten, weinig vlees en een uitgedroogde salade bar. En hoe we ons beklacht deden bleek niet zoveel te boeien.
    Dus mijn advies is ga lekker naar een andere griek.

27. Heerlijk gegeten vanavond. De nieuwe eigenaren zijn heel enthousiast en gedreven. Ze werken met verse producten. Ik ben zelf vegetarisch en het was geen probleem om het gerecht aan te passen aan mijn wensen. Als afsluiting koffie met limoncello. Kortom, een geslaagde avond!

28. Chantal

Heerlijk gegeten. Vandaag speciaal voor vaderdag een vaderdag menu. Was weer erg gezellig en lekker.

29. Jane Appleseed

30. Internationaal Nuth

Gp

Uitstekend gegeten, en een goede bediening.

Zeer aan te bevelen.

GP.