Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nuth verdeeld zijn.

1. Vorige week op een doordeweekse dag met mijn zoon hier een pizza gaan eten. Pizza was heel lekker, de pizza met de verse ingredienten is ook wel apart, die komen er dan dus nog " koud" op. Apart gereserveerd op een schaal.
    Sfeer is heel leuk, gezellig, we zaten in het " voorste gedeelte" met de leuke bankjes.
    De gastvrouw gaf bij vertrek ook nog uitleg over de zaak, en liet de grotere ruimte achteren zien, dit ziet er ook heel mooi uit.
    Enige minpunt vind ik toch echt wel de prijzen.
    14 euro voor een pizza vind ik echt veel te duur.
    Dat zal mij er mogelijk toe weerhouden om hier nog een keer met familie, of een grotere groep terug te komen, jammer.

2. Ik heb het eigenlijk niet zo staan op italiaanse restaurants omdat ik een vleeseter ben maar.....
    Ik moet toegeven dat het gisterenavond Super was
    Eten was niks op aan te merken ,voldoende,goed gekruid en lekker
    . Heel zeker voor herhaling vatbaar en beslist een aanrader

Joanna en Crew ga zo door !!!!!!!!!!!!!!!!!!

De texaco-gang

3. Eten is top met een volle tevreden maag naar huis.
    Binnen een half uurtje was het eten er, heerlijk mals vlees en goede salade die ik zelf mocht samenstellen!
    Gezellige avond gehad met het personeel kortom tot snel Athene Nuth!

4. Wij hebben hier heerlijk gegeten! Ons zoontje van 1,5 jaar werd goed verwend. De service was vriendelijk en aangenaam. zeker de moeite waard om je eens lekker te laten verwennen. Ook op de sfeer hebben wij niets aan te merken, de zaak heeft een nieuw interieur die je uitnodigt.
    Gewoon toppie!

5. Wij zijn afgelopen zondag bij deze griek gaan uit eten. Omdat ik had gezien dat zij een terras hebben, waren we speciaal naar deze griek gegaan. Het was volgens mij de warmste dag van het jaar, daarom kan ik me ook voorstellen dat de bediening wat vergat. Helaas moesten we wel eerst 3 kwartier binnen zitten, voordat een plek buiten vrij was, ondanks dat we gereserveerd hadden. Dus toen we buiten zaten, werd het eten direkt opgediend. Eten was heel lekker, vlees is lekker mals.
    Helaas werd er door de bediening veel vergeten: In eerste instantie geen ouzzo. Toen iemand van het personeel vroeg, hebben jullie al ouzzo gehad, vergat zij het zelf vervolgens ook te geven. Bij opdienen van het eten hadden we geen bestek, moesten we om vragen. Er werd ons niet op gewezen dat er een saladebar was, dus nadat het eten werd opgediend, heb ik daar voor gevraagd (ik zag andere nl met de bordjes lopen). Gevolg, je gaat de salade halen, terwijl het eten al op tafel staat! De sfeer op het terras vond ik minder, binnen zag het er wel gezellig uit, met de bankjes. Dus als het kwik daalt, willen we deze Griek nog wel een keer uitproberen. Wijn vind ik erg duur! De drank stond niet op de kaart, dus ik had ervoor gevraagd, en toen kregen we apart een drankenkaart. Er stond helaas geen karaf wijn op, dat is normaal wel gebruikelijk bij een Griek. 1/4 liter karaf, of 1/2 liter karaf.

6. Snackbar Nuth

Jimmy Johnson

Het bier is er veel te duur 1.85 voor een halve liter is idioot. Neem een voorbeeld aan de concurrent die nog altijd alfa'tjes voor 1.50 verkoopt, hier is het gewoon dik 20 procent duurder. De echte bier liefhebber komt hier niet.

4,7
  7. Fam. Driessen

Lekker gegeten: alles mals, vers en goed van smaak. Absoluut een aanrader en voor herhaling vatbaar.

8. Gisteren voor de eerste keer in Athene geweest met familie. Heerlijk gegeten. Vlees lekker mals en meer dan voldoende. Saladebar ook van uitstekende kwaliteit evenals als het nagerecht. Voor herhaling vatbaar, niks mis mee.

9. Met z'n zessen lekker snitzel en patat gegeten.
    Zeg maar gerust een theeblad formaat bord.

Bediening was vlot. Eten was gewoon GOED.

10. Prima en goed restaurant, heel erg goed is de bediening, zeer vriendelijk.

Gerechten zijn wel apart, maar met veel smaak.

Ga zo door.

11. sateman

Meerdere keren geweest nog nooit teleurgesteld. Af en toe ietsje geduld nodig maar dat siert de mens. Prijs/kwaliteit is oké. We zijn vaste klant in dit gezellig Grieks restaurant.

12. Ik heb vandaag eten besteld, het was heel lekker.
    Ze habben echt heel goede kwaliteit voor een mooie prijs.
    super super super

13. Guus

Lekker eten van goede kwaliteit voor een mooie prijs. ` ga zo door jongens

14. Guus

Schoon restaurant, eten is zeer goed, vriendelijk personeel en de prijs is dik in orde *****lekker*****

15. Lekker eten. Gezellige bediening. Kwaliteit is erg goed

16. Groepje Berg

Heerlijk gegeten ondanks dat het bomvol was. Heel vriendelijke bediening, mooie borden en mooi tempo, kortom top!

17. bisschoff

Heerlijk gegeten en een heel leuke bediening. Echt een aanrader en goedkoop en snel.

18. Afgelopen zaterdag Pizza gehaald. Reden daarvoor was dat de tafel prijzen voor Pizza voor mij gevoel veel te hoog liggen. Eur 14-17 eur, nee dan maar afhalen.
    Wat schetst mijn verbasing, ik moet het even kwijt.. de pizza heeft een andere salami soort. Smakeloos, artisjok geen smaak. Kortom die mooie smakelijke pizza van ouds her heeft plaats gemaakt voor een dure smakeloze vlakke pizza. Jammer toch, ik denk dat men gekozen heeft voor de dure kaart zonder te beseffen de eenvoudige culinair (doelgroep) vergeten gaat worden. De verhouding prijs kwaliteit kan ik niet terugvinden. Geen Barbarossa in 2012 meer voor ons. Personeel is trouwens vriendelijk en goed.

4,7
  19. Enkele weken geleden heb ik de eerste keer 1 pizza afgehaald.
    Die was heerlijk,goed belegd,lekker deeg. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Cleopatra had er 1 klant bij. Hier kom ik graag terug.
    Vandaag 2 dezelfde pizza's afgehaald. Deze vielen zwaar tegen.
    Heel zuinig belegd. Je mag best deeg proeven,maar niet alleen deeg. Het beleg was er echt overheen gevlogen.Zeer jammer.

4,5
  20. Egyptisch Nuth

Hele goeie ervaringen met deze zaak.
    Het is is gewoon toppie, de bezorging ook super en de klantvriendelijkheid staat helemaal bovenaan.
    Een hele goede aanrader om in deze zaak eens te gaan eten met vrienden familie kennissen of collega's Het is echt dubbel en dik de moeite waard. Een super 10 geven wij hiervoor.

21. Mandy Frissen

We hebben zojuist gebeld en een bestelling geplaatst.
    Binnen 10 minuten konden we het ophalen. (moeten uit Urmond komen) De Pizza rijkelijk belegd met verse producten en goed gebakken. De pasta (die eigenlijk niet meer op de kaart stond) werd door de kok zonder problemen voor ons gemaakt. Heerlijk gegeten!
    Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

22. Heel goed eten voor een goede prijs
    Zeker voor een herhaling vatbaar
    vriendelijk personeel
    mooie ambiance
    De tonijn die ik had was voortreffelijk

23. Afgelopen vrijdag zijn wij gaan eten.
    De Chef bood ons een verrassingsmenu aan.
    4 gangen van absolute klasse.
    Bediening vriendelijk en gezellig (ongedwongen sfeer).
    Hier komen we vaker terug.
    Ga zo door Barbarossa team.

24. Aziatisch Nuth

Super lekker je kan proeven dat er vers en met liefde wordt gekookt. En de prijs is ook oké en ze doen niet zuinig met het eten. Wij gaan er regelmatig naar toe

25. Chinees-Indisch Nuth

Zoals eigenlijk bij elk bezoek aan Kam Wah. Geweldig lekker, het minpuntje bij de sfeer is dat de afhaal iets te druk is om rustig te kunnen genieten van het geserveerde. Voor de verdere rest? Altijd toppie .......

26. We zijn vandaag weer eens naar de Eik frieten gaan halen, na lange tijd. Nou, ik vond het net varkensvoer, was niet te eten. Dus niet meer naar de Eik.

27. Super Schnitzels super prijs klaar is kees :) tot snel

28. Met vrienden voor de eerste keer gaan eten. Ligging is leuk. Neem alleen een vest mee want in het restaurant is het net zo warm als het eten zelf. Jammer, want het smaakt niet slecht, maar ook niet dat je zegt "Wauw".

De saladebar is een leuk idee, alleen wat eerder bijvullen zou geen overbodige luxe zijn.

We hadden best nog wat na gelust, maar daar het (zoals eerder gemeld) niet aangenaam warm was zijn we maar naar Mc Donald gegaan voor een Mc Flurry.

Kortom... Niet voor herhaling vatbaar.

29. Egyptisch Nuth

Super ervaring!
    Telefonisch bestelling gedaan om 19.40 en om 20.10 stonden ze al voor de deur, terwijl ze zeiden drie kwartier tot een uur.
    Twee super bakken gyros, we hadden makkelijk met zijn tweeën aan een genoeg gehad, lekkere friet en heerlijk verse salade!
    Helemaal top dus.
    We bestellen niet vaak maar als, wordt het zeker weer Karel!

30. Egyptisch Nuth

Angélique

Wij zullen hier nooit meer iets bestellen. We hebben 2 uren moeten wachten voordat de bestelling werd bezorgd.
    Ook op zondag moet men hierop zijn ingespeeld. Jammer, want de kwaliteit van de producten is erg goed.