Eten bij Michèl in Nuth

1424519331 75
1498192177 75
1525819494 75
1627119656 75

1. Dit restaurant is permanent gesloten.

2. Afgelopen vrijdag zijn we met een Socialdeal-voucher gaan eten bij Michel. Het restaurant zat helemaal vol en was vrij rumoerig. Dit had waarschijnlijk te maken met het feit dat er extra tafels waren bijgeplaatst om de eters van de goedlopende Socialdeal-actie een plaats te bieden. De bediening wees ons vriendelijk naar onze tafel.
    Als voorgerecht kregen we een overheerlijke pasta met o.a. zongedroogde tomaatjes, rucola en een foam van Parmezaanse kaas. Als hoofdgerecht kozen we voor de hoenderfilet overgoten met een lekkere kalfsjus, gegratineerd met paddestoelen en een groentenmix. In plaats van een aardappelbereiding werd er "kale" spaghetti bij geserveerd, hier had ik iets meer van verwacht, zeker na het heerlijke pasta-voorgerecht. Als dessert kregen we tenslotte een mooi gepresenteerd bolletje vanille-ijs en een stukje tiramisu. Al met al was het eten zeker de moeite waard. Als minpuntje kan vermeld worden dat de porties íéts groter hadden mogen zijn en dat de dranken (met name het mineraalwater) vrij prijzig zijn. Desondanks is Eten bij Michel zeker een restaurant om ook zonder Socialdeal-voucher te bezoeken.

3. Chapeau!! Kunnen er niets anders van maken. Ontvangst, sfeer, bediening, kwaliteit eten! Hebben enorm genoten van alles!! Kunnen ons niet voorstellen dat er toch zo'n verschillende negatieve recensies zijn! Wat ons betreft was dit een Social Deal met een gouden Kroontje! Wij vinden het een echte aanrader!! Een culinair-adres om zeer zeker vaker te bezoeken!!

Yvonne

4. Geweldig!! Zeer smakelijke gerechten, geweldige sfeer, en zeer gastvrije & behulpzame bediening. Daarnaast ook een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding! We hebben er enorm van genoten.

Wij gaan zeker nog eens terug!! Een echte aanrader, eten bij Michel.

5. Afgelopen week wezen eten hier, met de actie van social deal. We hadden hoge verwachtingen van deze zaak, maar het was de moeite helaas niet waard! Echt zeer jammer dat ze het van social deal moeten hebben tegenwoordig! De borden waren koud, de porties waren veel te klein (had nog trek achteraf!). De 17,50€ was ons nog te duur voor dit menu, helaas niet voor herhaling vatbaar!

6. Eten bij Michel ! Heerlijk gegeten van een 4 gangenmenu waar de smaakgroepen top bij elkaar passen.Door de ongedwongen sfeer en redelijke prijzen maak het voor ons mogelijk om van deze top kwaliteit te kunnen genieten...! De bediening is vakkundig .Kortom, een aanrader !

7. Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad! Lekker menu, prima kwaliteit zoals altijd! We komen zeker nog eens terug.

8. Gebruik gemaakt van de social deal actie, eerste keer dat we zijn gaan eten in dit restaurant. Prettige, rustige sfeer. We hadden erg vroeg op de avond gereserveerd. Vanaf 20:00u was het aardig druk en stukken rumoeriger, dus kan zijn dat mensen hier wat hinder van ondervinden. De stoelen waren best laag in verhouding tot de tafelhoogte.
    Service, bediening en uitleg (gerechten en wijn) door personeel was erg goed, niets op aan te merken. Geen lege glazen, werd regelmatig vriendelijk aangeboden. Uit commercieel oogpunt natuurlijk noodzakelijk, maar in de praktijk vanuit oogpunt klant als erg prettig ervaren.
    Eten was werkelijk een feest. Een genot voor de smaakpapillen. Erg goed gecombineerde gerechten, mooi op smaak. Werkelijk top. Hier komen we gauw weer terug.

9. Zaterdag avond gegeten met de deal vouchers bij eten bij Michel te Nuth
    Tot mijn grote verbazing geen keuze uit de kaart zoals gesuggereerd wordt in de aanbieding maar een aangepast menu met in totaal een super klein voorgerecht een hoofdgerecht met ongeveer 50 gram vis (schol) met ongeveer 40 gram groenten en een blanke spaghetti het nagerecht bestaat uit een mini bolletje ijs 3 gram saus een mini koek je met een halve aardbei 10 rode bessen en een framboos. Hetgeen op je bord komt is nog geen 10 euro waard en een aanfluiting voor het restaurant.
    Ik had de intentie een afspraak te maken voor 20 personen de volgende maand maar was zo teleurgesteld dat ik dit maar niet heb gedaan.

Het geheel een grote teleurstelling ik moest me schamen voor de uitgenodigde vrienden het grenst aan oplichting.
    Harry

1,5
  10. Vandaag gegeten met 6 personen middels een Groupon-deal. Het voorgerecht en de wijn waren echt heerijk, ook de parelhoen als hoofdgerecht. De overige personen hadden een scholfiletje welke en beetje te nat was en een beetje aan de flauwe kant. De pasta, een miniscuul kommetje werd erbij geserveerd, heerlijk maar bestemd voor 2 personen dit was veel te weinig maar we kregen nog een kommetje.....
    Een van onze tafelgenoten vroeg of ze ipv het nagerecht een rode wijn mocht krijgen, dit was geen probleem.
    Bij het afrekenen stond echter de wijn toch op de rekening. Bij het afrekenen hebben we netjes gevraagd of ze zich niet vergist hadden. Na 5 minuten kwam de eigenaresse en vroeg wat er scheelde. Nogmaals netjes uitgelegd. Mevrouw vertelde ons dat dit niet gebruikelijk was om te ruilen en dat ze het van de drank moesten hebben, op een zeer dominante manier. Het gaat ons echt niet om die 4 euro maar wel op de manier hoe een restaurant op "hoog" niveau hiermee omgaat. Wij zijn anders gewend, mocht er iets niet kloppen dan wordt dat op een professionele manier geregeld. Jammer dat een voormalig 1 ster restaurant het nu moet hebben van Groupon en zich druk maakt voor 4 euro.........helaas.......zo werf je geen nieuwe klanten, jammer.....

11. Chris Peeters

12. We zijn nu 2 keer hier gaan eten en beide keren naar volle tevredenheid. Het eten is erg lekker, de wijnen zijn goed en ook de prijs is goed. De gastheer is duidelijk aanwezig, maar weet wel waar hij over praat.
    Het enige jammere is dat de tafeltjes erg kort op elkaar staan en het daardoor erg lawaaierig kan zijn als het vol is (zoals gisteravond) en je de gesprekken van je buren bijna letterlijk kan volgen.
    Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij gaan zeker terug!

13. Eten is goed. Bediening is druk en zeer aanwezig. Nadelig voor de sfeer.

14. Groepje Berg

Heerlijk gegeten ondanks dat het bomvol was. Heel vriendelijke bediening, mooie borden en mooi tempo, kortom top!

15. Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Michel.

Was gezellig druk en een hele vrolijke sfeer. Wij mogen hier graag dineren.

Thanks Michel....

16. Vrienden getrakteerd op een etentje.

Bij binnenkomst zelf maar even op zoek gegaan naar plaats.

Bij vraag om een glas rode wijn (op de kaart aangegeven) kon dit niet..alleen per fles.

Bediening is erg vlak.

Eten is van goede kwaliteit maar prijs / kwaliteitverhouding is naar mijn mening zoek.

6,5
  17. Rob 2563 punten

Na een eerdere mindere ervaring bij Eten Bij Michel, nu nog een keer gaan proberen. Hoewel positiever dan ons eerste bezoek, nog altijd geen volledige tevredenheid. Als gastheer werkt nu top-gastheer Frank Lion (eerder werkzaam bij Tout a Fait en Chateau Neercanne) in het restaurant. En zoals te verwachten vervult hij deze rol met verve. Gastheerschap op zeer hoog niveau.

We aten deze avond a-la-carte en als voorgerecht kwamen coquilles met rauwe ham en onder meer een gerecht met yellowfin tonijn en scampi. Bij dit laatste gerecht was in eerste instantie de scampi vergeten, maar dit werd hersteld en twee scampi's werden nageleverd. De voorgerechten zijn lekker en er worden goede producten gebruikt (heerlijke en smaakvolle scampi's en coquilles bijvoorbeeld), maar zijn tevens ook karig. Bij een a-la-carte voorgerecht van 18 a 19 euro verwacht je een gullere portie. We drinken hierbij een heerlijke witte Grillo, die met 26 euro prima geprijsd is. De wijnkaart is voor het overige redelijk beperkt en bevat voornamelijk enkele leuke vondsten uit Italie (met de nadruk op Sicilie).

Als hoofdgerecht twee keer de parelhoen, één maal sliptong en een tournedos. Alle hoofdgerechten zijn uitstekend van smaak en het vlees en de vis hebben de perfecte cuisson. Garnituur is heerlijk en de voortreffelijke 'bisque' saus bij de sliptong verdient een aparte vermelding. De hoofdgerechten zijn iets guller geportioneerd, al zou het garnituur zeker iets meer mogen zijn.

Tot slot twee maal een heerlijk en gul bord kaas en twee keer een overheerlijke dame blanche. Uiteindelijk zeker een tevreden gevoel, maar klopt de prijs-kwaliteit/kwantiteit verhouding niet altijd. Vooral de garnituren bij de meeste gerechten zijn voor a-la-carte gerechten te zuinig. Daarbij zijn de prijzen van de voorgerechten aan de hoge kant.

18. Lekker gegeten. Alleen is de inrichting erg vol waardoor je niet fijn zit.

Wij werden aan een klein tafeltje naast de wc deur gezet.

Om de 1/2 minuut snelde er weer een ober langs.

Het eten en de wijnen waren o.k.

Maar al bij al was het erg druk en daardoor onrustig.

19. Wij hebben een geweldige ervaring bij Michel gehad.
    Ideaal voor een wijnarrangement bij een heerlijk 3-gangen menu, met een zeer kundige bediening/sommelier (deze man is ook op sterrenniveau werkzaam geweest) voor excellente wijnkeus. Het eten was super, terwijl de prijs gewoon heel acceptabel was. Duidelijk te merken dat ze op hoog niveau gewend zijn te werken, zonder de poespas en 'allure' van een sterrenzaak om zich heen te willen. Dus toegankelijk en gezellig. Zeker een plek waar ik nog eens heen zou willen gaan.

20. Vandaag gegeten bij Michèl. Eerst hadden we andere plannen bij een van onze favoriete restaurants, maar zij waren wegens vakantie gesloten.

Onze ervaring: Ronduit top! Een goed gevarieerd verrassingsmenu met een uitstekende bediening door de gastheer en zijn assistente. Heerlijk wijnarrangement gehad. Bij de rekening kwam ik erachter dat dit wijnarrangement tegen glasprijs werd berekend en daardoor ongeveer de helft kostte van een gangbaar wijnarrangement bij een 4-gangendiner. Het kan dus ook goed en dan toch tegen een redelijke prijs. Mijn vrouw is allergisch voor enkele ingrediënten en lust geen vis. Hier draaiden ze hun hand niet voor om, en binnen no-time stond er een perfect diner.

Kortom een verrassend perfecte ervaring, zeker gezien de prijs-kwaliteit verhouding! Complimenten! Wij komen zeker terug.

21. Afgelopen zondagavond gegeten bij Michel. Een onvergetelijke avond. Werkelijk alles was tot in de puntjes verzorgd. De weken voor onze reservering hebben we mail contact gehad. De mails werden steeds snel beantwoord en alle vragen werden uitgebreid beantwoord. We werden goed ontvangen met een lekker aperitief door de gastheer, tevens vinoloog. Tussen de gerechten informeerde hij van welke wijn we hielden en zorgde voor een perfect bijpassende wijn bij het eten en naar onze smaak. Iedere wijn mochten we eerst proeven om te zien of deze smaak de smaak was waar wij van hielden.

Het eten! In 1 woord voortreffelijk. De smaak was zo puur, zo eerlijk, zo goed gecombineerd en afgestemd. De carpaccio smolt op je tong, zo heb ik nog nooit carpaccio geproefd. Elk bord zag er fantastisch uit, de porties waren zeer goed, zeker niet weinig, maar ook niet overdadig. Maar je had absoluut het gevoel dat je gegeten had, wat in andere duurdere restaurants vaak niet het geval is. Het toetje kregen we cadeau voor onze 1e huwelijskdag.

We kunnen niks anders dan lof spreken voor dit restaurant en dit team van personeel. De entourage, het eten en drinken, de persoonlijke benadering alles was top.

22. Frank 36 punten

Afgelopen zaterdag (8-5-2010) voor de eerste keer gaan eten bij Michèl. Absoluut goed bevallen. We hadden gekozen voor het menu Saissonier met 4 gangen. De gerechten waren absoluut perfect! Qua prijs-kwaliteit verhouding is dit restaurant OK. Heel duidelijk te merken dat zij leuke gerechten willen neerzetten en de klanten een leuke avond willen bezorgen zonder aan de "verplichtingen" te hoeven voldoen als sterrenrestaurant. Bediening is goed. We gaan er zeker nog eens terug!

23. Robert Bormans

Wij waren al eerder 2 x gaan eten in dit Restaurant, 1x onder de naam In d'n Dillegaard en 1x onder de naam Eten bij Michèl. Wij hadden voor afgelopen avond gereserveerd en werden aan het twijfelen gebracht door een collega die slechte recensies had gelezen. Nou, dan wilden wij zelf wel eens ervaren of deze slechte recensies terecht waren. Wij gingen niet voor niets opnieuw terug naar dit restaurant.
    Het resultaat: wij zijn verbaasd over de slechte recensies. De kwaliteit voldoet nog altijd volledig aan onze verwachtingen. Wat ons betreft een aanrader voor de liefhebber van lekker eten. Michèl en collega's; Chapeau, het was weer lekker en gezellig. Ga zo door en let niet te veel op de slechte recensies. Met vriendelijke groet,
    Robert Bormans.

24. Wij zijn hier gaan eten met vrienden, die net als wij, van lekker eten houden. We waren benieuwd hoe het voormalige In d'en Dillegaard, nu Eten bij Michel zou zijn. We waren erg benieuwd en zijn niet teleurgesteld. We hebben heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en geinteresseerd. De pasta is echt aan te raden, je proeft dat het vers is!

Wij raden het in ieder geval iedereen die van lekker eten voor een goede prijs houdt aan.

25. Alweer een superavond in Nuth. Vriendelijke bediening en dromen op je bord. Ze blijven zichzelf steeds overtreffen. Ga zo door. Tot gauw weer in Nuth.

26. We zijn gisteren, 16-01 met 4 personen bij Michel gaan eten.

Wij waren alle vier dik tevreden! De bediening keurig, hadden verstand van zaken.

Het eten erg lekker en méér dan voldoende. Wij, dames, kregen het toetje niet eens op. Het restaurant zat tot aan het laatste tafeltje afgeladen vol en toch werd iedereen op tijd bediend.

Ok, beetje achtergrond muziek was nog leuk geweest.

Wij gaan zeer zeker nog een keertje terug!

27. Na de verhalen in de media, het inleveren van de Michelin-ster, hadden wij goede verwachtingen van onze gezellige avond uit. Maar dat viel erg tegen. De bediening is afstandelijk en zakelijk. Het eten niet noemenswaardig en zeer zeker erg weinig. Ik ben, net als mijn partner, geen grote eter, maar ik denk dat je anders echt met honger weer de deur uitgaat. Ook kwalitatief en qua keuze op de menukaart vond ik het erg tegen vallen.

Er zijn in de buurt in ieder geval vele betere en klantvriendelijkere restaurants, die naar mijn idee zo'n ster veel beter zouden verdienen.

3,7
  28. pascal&nicole

29. Onze ervaring met dit restaurant is letterlijk en figuurlijk 'erg kort', maar lang genoeg om niet meer terug te gaan. Korte toelichting: drie weken geleden hebben wij een reservering geplaatst voor 4 personen op vrijdag 20 november. Netjes in agenda genoteerd, gasten uitgenodigd en oppas geregeld. Donderdag 19 november belt iemand vanuit het restaurant om de reservering van 4 personen nogmaals te bevestigen.
    Prima zou je denken, totdat wij op de bewuste avond in het restaurant komen. We geven aan dat we gereserveerd hebben en krijgen een tafel toegewezen. We zitten nauwelijks of we krijgen de vraag of wij wel gereserveerd hebben (enigszins verwijtend)!? Geen vraag voor ons, maar het personeel trok dit toch in twijfel en gaf aan dat wij voor zaterdag gereserveerd hadden. Totaal verbaasd en gegeneerd ten opzichte van onze gasten gaven wij aan dat dit toch echt niet het geval was. Desalniettemin hield men vol en vroeg ons het restaurant te verlaten... Verbazing werd boosheid, maar je wilt dan ook geen scene maken in het bijzijn van andere mensen en het is dan toch woord tegen woord. De sfeer was toch al verziekt dus wij zijn naar een ander restaurant in de regio gegaan, die ons alsnog een mooie avond hebben bezorgd. Zij begrepen als geen ander hoe je met klanten omgaat!

Ik heb echt 2 dagen moeten 'afkoelen' om deze recensie netjes te verwoorden, het was gewoonweg genant om te ervaren hoe dit restaurant met klanten omgaat.

We hebben niet gegeten, dus hier kan ik geen oordeel over geven. Rest mij slecht een tip voor mensen die gereserveerd hebben, controleer goed of de reservering correct genoteerd staat, anders staat je een genante vertoning te wachten.

30. Wij waren met zijn 6en wezen eten. Een vriend van ons was eerder geweest. Wij hebben een gezellige avond gehad, voortreffelijk eten, gezellige sfeer. Leuke omgang met het goeduitziende bedienend personeel met humor.
    Kortom een zaak om trots op te zijn. Voor herhaling vatbaar.