• Catering

1697061952 76

1. testregistratie

2. test

3. test

4. Weer heerlijk gegeten, het vlees was weer super en de vis ook. Voor een lekkere Griek met fijne bediening echt een aanrader.

5. Patrick

6. Eerder hebben wij hier altijd lekker gegeten. Maar afgelopen november was het heel anders. Ouzo was niet koud, tzaziki te dun, het vlees was lauw en de lamskoteletjes waren zeer klein en aan een kant zwart. Alsof de kok geen Griek is maar wel Grieks probeert te koken (misten de kruiden). Alleen de frietjes en de saladebar waren naar wens. Onze gastheer was nogal nors.

3,2
  7. Alweer heerlijk gegeten op een maandagavond. Heerlijke sardientjes en calamaris met knoflooksaus en daarna fantastisch gebakken lamskoteletjes van de gril. Altijd gezellig en prima service. Concetta en haar team zijn goed bezig. Ik ga snel weer terug.

8. Team Barbarossa

9. charlotte

Vanavond weer heerlijk genoten bij Concetta c.s. het eten is als altijd prima, wij zijn gek op de sardines en de calamarisringen, die eet je echt nergens zo goed als in dit sympathieke restaurant in Nuth. Vandaag konden we nog genieten van een warme nazomerdag op het terras, maar binnen is het ook altijd goed toeven.Wij zijn fan en raden iedereen aan om in dit heerlijke restaurant te eten, een betere Griek vind je niet in de omstreken en de openingstijden (maandag en dinsdag geopend) zijn ook heel fijn voor mensen die zelf ook in de horeca werken. Kortom, iedereen op naar Nuth!

10. Gisteren, 20-10-2013, voor het eerst gegeten bij dit restaurant. Helaas was het een slechte ervaring waardoor wij niet meer terug zullen gaan.

Bij binnenkomst ging het al mis: geen gastvrije gastheer of -vrouw die ons opwachtte en ons een plaats toebedeelde. Na ongeveer 5 minuten te hebben gewacht zijn we richting bar gelopen (die bij binnenkomst niet zichtbaar was) en hebben we om een plaats gevraagd. Een zwetende barman, die een gestreste indruk maakte, zei dat we een plaatsje mochten uitkiezen. Het was toen nog niet druk.

Vervolgens iets te drinken en te eten besteld. De ouzo en het bier waren niet goed koud. Het bier was overigens aan de prijzige kant (2,50 euro per glas).

Vervolgens kregen we het eten. Het viel op dat er weinig vlees op ons bord lag maar wel een berg frieten (friet is normaalgesproken een bijgerecht). Het vlees was lauw (op het koude af) en mijn moussaka......moussaka.... Nee, dit kon ik geen moussaka noemen: een en ander leek meer op lasagna. Het was in ieder geval een gerecht met tomatensaus; iets dat absoluut niet bij dit gerecht hoort! De varkenshaas van mijn vrouw was van binnen nog rosé en de tsatziki was helemaal niet stijf zoals het hoort.

Verder geen Griek gezien in het restaurant. Zou de eigenaar een Hollander zijn die meent Grieks te kunnen koken? Restaurant had verder ook weinig sfeer en leek op een veredelde cafetaria. De muziek was wel leuk en authentiek.

Het personeel (de 3 serveerders) maakte allen een gestreste en chaotische indruk. Ik moest lang op mijn bier wachten en om mayonaise moest 3 maal gevraagd worden. Een van de serveersters bood bij het betalen ook excuses aan voor de chaos. Dit zou hebben gelegen aan het feit dat het druk was. Echter, zo druk was het helemaal niet: ik ben in restaurants geweest waar het veel drukker was en men makkelijk alles aankon met drie man in de bediening.

Geen Athene in Nuth meer voor ons!

11. smaakvergelijker

Heel lekker gegeten afgelopen zondag. De moeite waard, geen poespas, genoeg op je bord en een uitstekend gevulde salade bar. Smaken zijn perfect vooral de schotel van het huis. Ruim voldoende voor een goede prijs!!!

12. Gister de fout gemaakt om toch nog een keer te gaan eten in dit restaurant om te kijken of er iets veranderd was.
    Er was idd iets veranderd, het is nu helemaal een aanfluiting! Veel frieten, weinig vlees en een uitgedroogde salade bar. En hoe we ons beklacht deden bleek niet zoveel te boeien.
    Dus mijn advies is ga lekker naar een andere griek.

13. Jane Appleseed

14. Test

15. Abcd

16. div_

17. Ingrid Meens

Prima Griek voor een leuk prijsje, gezellige sfeer en leuke bediening die preciest pas bij de gemoedelijke sfeer die er heerst. Saladebar is perfect! en het eten was allemaal heerlijk. Dus prima griek en voor ons beslist nog een keer!

18. Eten is top met een volle tevreden maag naar huis.
    Binnen een half uurtje was het eten er, heerlijk mals vlees en goede salade die ik zelf mocht samenstellen!
    Gezellige avond gehad met het personeel kortom tot snel Athene Nuth!

19. Wij zijn afgelopen zondag bij deze griek gaan uit eten. Omdat ik had gezien dat zij een terras hebben, waren we speciaal naar deze griek gegaan. Het was volgens mij de warmste dag van het jaar, daarom kan ik me ook voorstellen dat de bediening wat vergat. Helaas moesten we wel eerst 3 kwartier binnen zitten, voordat een plek buiten vrij was, ondanks dat we gereserveerd hadden. Dus toen we buiten zaten, werd het eten direkt opgediend. Eten was heel lekker, vlees is lekker mals.
    Helaas werd er door de bediening veel vergeten: In eerste instantie geen ouzzo. Toen iemand van het personeel vroeg, hebben jullie al ouzzo gehad, vergat zij het zelf vervolgens ook te geven. Bij opdienen van het eten hadden we geen bestek, moesten we om vragen. Er werd ons niet op gewezen dat er een saladebar was, dus nadat het eten werd opgediend, heb ik daar voor gevraagd (ik zag andere nl met de bordjes lopen). Gevolg, je gaat de salade halen, terwijl het eten al op tafel staat! De sfeer op het terras vond ik minder, binnen zag het er wel gezellig uit, met de bankjes. Dus als het kwik daalt, willen we deze Griek nog wel een keer uitproberen. Wijn vind ik erg duur! De drank stond niet op de kaart, dus ik had ervoor gevraagd, en toen kregen we apart een drankenkaart. Er stond helaas geen karaf wijn op, dat is normaal wel gebruikelijk bij een Griek. 1/4 liter karaf, of 1/2 liter karaf.

20. Fam. Driessen

Lekker gegeten: alles mals, vers en goed van smaak. Absoluut een aanrader en voor herhaling vatbaar.

21. Gisteren voor de eerste keer in Athene geweest met familie. Heerlijk gegeten. Vlees lekker mals en meer dan voldoende. Saladebar ook van uitstekende kwaliteit evenals als het nagerecht. Voor herhaling vatbaar, niks mis mee.

22. sateman

Meerdere keren geweest nog nooit teleurgesteld. Af en toe ietsje geduld nodig maar dat siert de mens. Prijs/kwaliteit is oké. We zijn vaste klant in dit gezellig Grieks restaurant.

23. Met vrienden voor de eerste keer gaan eten. Ligging is leuk. Neem alleen een vest mee want in het restaurant is het net zo warm als het eten zelf. Jammer, want het smaakt niet slecht, maar ook niet dat je zegt "Wauw".

De saladebar is een leuk idee, alleen wat eerder bijvullen zou geen overbodige luxe zijn.

We hadden best nog wat na gelust, maar daar het (zoals eerder gemeld) niet aangenaam warm was zijn we maar naar Mc Donald gegaan voor een Mc Flurry.

Kortom... Niet voor herhaling vatbaar.

24. jose haverkort

We hebben uitstekend gegeten in rest. Athene in Nuth.Het vlees was supermals(ook de gyros!!!) wat niet altijd het geval is.
    Prettige persoonlijke service,een aanrader voor wie gaat voor kwaliteit.

25. Voor de eerste keer hier gegeten op aanraden van mijn baas.
    Voltreffer, heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer met
    leuke charmante bediening.
    Ook de prijs viel heel erg mee dus terug komen hier, met
    mijn vrienden.

26. Eten is slecht gekruid. Veel minder lekker als veel andere Grieken.

Bediening is langzaam en onprofessioneel.

Niks bijzonders helaas!

27. Zondag in dit restaurant gegeten.

3 mensen in de bediening en je moest nog lang wachten voor dat je geholpen werd. De dames hadden het te druk met elkaar.

We hebben meer dan een uur op het hoofdgerecht moeten wachten dat is toch erg lang.

Ben vaker in dit restaurant gaan eten maar heb dit nog nooit meegemaakt.

6,5
  28. Super lekker gegeten! Lekker vers en heerlijk van smaak! Meerdere griekse restaurants bezocht en deze is echt lekker!

Gewoon weg de beste griek in de omgeving!

29. Al een paar keer met het gezin gegeten: vlotte, zeer vriendelijke bediening en zeer lekkere en betaalbare gerechten. Parkeren is geen probleem.

Al met al voor ons een reden om niet naar het voor ons dichterbij gelegen Geleen te gaan, maar door te rijden naar Nuth.

Ook voor de afhaal een absolute aanrader.

30. 2 maal geweest met gezinsleden.

Eenvoudig, lekker, goede kwaliteit. Salade zelf op te scheppen met goede olijven en feta.

Goed betaalbaar en vriendelijke en vlotte bediening.

We komen weer eens terug.

31. Het laatste café van Nuth is omgetoverd tot een Griek.

Bijzonder om hier geweest te zijn. Eten was beter dan de gemiddeldelde Griek. Service was goed. En gelukkig was het eten niet allemaal hetzelfde gekruid. Nu nog hopen dat ze dit vol houden.

Groetjes Ger.

32. Reeds een aantal keren hier gegeten en gaan dat ook nog vaker doen. Is echt een aanrader. Heerlijk eten, mooie ambiance, uitstekende bediening en niet onbelangrijk, betaalbaar. Zeker de moeite waard!