Restaurant Eibertje in Nunspeet

1455622080 88
1462050353 88
1494191717 87
1500619990 87

2. Afgelopen zondag heerlijk gedineerd bij dit restaurant. Na een hartelijk welkom en aanname van onze jassen, werden we naar onze tafel begeleid.
    We wilden ons laten verrassen en hebben daarom gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Na een heerlijke amuse werd het voorgerecht aan tafel gebracht door de jonge, maar zeer bedreven chef. Alle gerechten waren zowel voor het oog als voor de mond een genot.
    Het voorgerecht, zuurvlees met appel, was een heerlijke combinatie, het tussengerecht was overheerlijk, coquilles zo heerlijk zacht en als hoofdgerecht hertenbiefstuk. Zo heerlijk en precies goed bereid.
    Het nagerecht was een combinatie van ijs en mousse van vanille en verschillende soorten chocolade, hierbij namen we de aangeraden dessertwijn, wat alle smaken een extra dimensie gaf.
    De gastvrouw is een zeer bedreven en bekwame dame met veel ervaring. Zeer zeker een aanrader.

3. Prima restaurant waar je heerlijk kunt eten. Smaakvol ingerichte tafels, mooi bestek en mooie borden.

Genoten van een 4-gangen menu. Amuse had iets warmer mogen zijn. De overige gerechten waren van een prima kwaliteit en waren origineel opgemaakt. De bediening is vriendelijk en correct. De huiswijn is prima.

Wat mij betreft: een aanrader.

4. Vooraf coquilles en daarna een lekkere ribroast gegeten. Echt een aanrader!

5. + duidelijke beperkte maar kwaliteitsvolle kaart.
    + ruimte rond de tafels geeft voldoende privacy voor een intiem of zakelijk diner
    + vriendelijke bediening met aandacht voor detail
    + originele borden en bestekken
    + lekkere aan geraden wijnen geschikt bij de gangen

6. Nunspeet is weer een goed restaurant rijker. Op dieet wordt uitstekend ingespeeld! Lekkere mosterdsoep, maar wat kleine portie. Hoofdgerechten met flink stuk vlees en vis. Bijgerechten kunnen bijbesteld worden. Heerlijk nagerecht met aardbeien. Heerlijke Argentijnse wijn! Dit alles in een gezellige sfeer!

7. Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening! De open keuken en het terras voegen voor mij echt iets toe aan de heerlijke gerechten en het uitgebreide wijn assortiment! Aanrader!

8. Vriendelijk ontvangen. De mosterdsoep was wel lekker, maar wat weinig en mocht wat warmer. De vegetarische lasagna was heerlijk en verrassend. De zwaardvis en de kalfsmedaillons waren prima. We moesten wel lang wachten op het hoofdgerecht, terwijl het toch niet druk was. Jammer. De witte wijn vonden wij nogal prijzig: € 4,50 per glas is aan de dure kant.
    Al met al zijn we blij dat er weer een goed restaurant in Nunspeet zit. We hebben bij de vorige eigenaar diverse keren gegeten en dat was altijd bovenmatig goed voor eigenlijk een te lage prijs voor het gebodene.

9. Luxe restaurant waar je uitstekend kunt dineren.

We werden zeer gastvrij ontvangen en de bediening was ook netjes en vakkundig. Prettige sfeer, zeker voor een restaurant dat nog maar pas geopend is. Erg leuk dat het restaurant een open keuken heeft, en je kunt meekijken hoe de chef zijn gerechten zeer gepassioneerd aan het bereiden is.

Het 3 gangen diner smaakte voortreffelijk, alles vers en dat was zeker te proeven! Fijne smakencombinaties en de gerechten waren ook erg mooi opgemaakt. Zeer fijn dat er ook vegetarische gerechten op de menukaart staan, de lasagne is echt heerlijk!

De prijs/kwaliteit verhouding is ook zeker niks op aan te merken, je krijgt echt waar voor je geld.

Zeker een aanrader dus om te gaan eten!

10. Ik heb hier heel erg goed gegeten. Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Het eten ziet er ook prachtig uit, opmaak is erg mooi! Ze hebben het lekkerste dessert dat ik ooit gegeten heb! De aardbeien suprise is echt een aanrader!!

Restaurant heeft een prettige sfeer. In luxe eten voor een goede prijs.

Kortom, echt een aanrader.

11. Gera Karsten

1 punt
  12. H. de Bruijn

Sfeervolle ambiance van weleer en hedendaags met heerlijke achtergrondmuziek. Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening. Heerlijke gerechten uitstekend gegeten.

Weliswaar prachtig bestek en servies maar een erg diep bord voor het hoofdgerecht is heel onhandig. In meer restaurants worden deze soepborden voor een hoofdgerecht gebruikt helaas. Een plat bord is veel plezieriger en toont het gerecht ook beter.

Het is de prijs alleszins waard.

13. N.A. Karsten

Restaurant Eibertje is na 2 jaar afwezigheid weer heropend. Wij zijn de nieuwe eigenaren.
    Omdat eet.nu de regel heeft om geen oude recensies te verwijderen, willen wij u er op attenderen, dat alle vorige recensies onder de oude eigenaar waren.

Vanaf 6 augustus 2014 ontvangen wij weer gasten, en zijn van woensdag t/m zondag geopend van 17:00 uur tot 22:00 uur

14. Girlpower

Afgelopen weekend wezen eten. Leuke tent, vriendelijke bediening! Zéér goed bijpassend wijnarrangement!

Kok gebruikt (te) véél smaken in 1 gerecht. Het past goed bij elkaar, daar niets over te melden. Maar 7 of 8 verschillende ingredienten voor 1 gerechtje?! (Heb weleens gehoord van : ‘niet meer dan 3 smaken op je bord’)…

Minpuntjes:
    -veel zout in het eten!! (terwijl ik heel wat gewend ben)
    - prijzen belachelijk hoog (totaal € 185,- voor 2 pers)
    Daarvoor is het niveau echt te laag!

€ 18,50 voor 2 glaasjes prosecco, € 3,75 voor thee of koffie gaat een beetje te ver!

Dit restaurant moet nog wel het een en ander leren! Willen een sterrenrestaurant uitstralen, maar daar zijn ze nog niet! Ik hoop dat ze de prijzen iets (naar beneden) aanpassen naar het niveau

15. Tijdens de restaurantweek hier gegeten. Gerechten waren allemaal even mooi om te zien en even lekker om te eten.

De wijn bij het hoofdgerecht was echter geen aanrader en paste bovendien niet bij het gerecht. Leuk om een keer te hebben gegeten.

16. Gisteren bij Eibertje geweest. Leuke ambiance, zeker met de sneeuw buiten. Over de bediening waren wij niet te spreken. Te onervaren. Eveneens speelden ze niet in op mijn wensen. Ik heb er maar 2 gerechten lekker gegeten. Mijn man vond alles super.

Ik vind het geen aanrader.

17. In september hier met een aantal collega's gegeten. We zijn op de goede recensies afgegaan. En dat is helemaal waar gemaakt. Het Eiberte is op weg naar de top 100 in Nederland. Fraai gepresenteerde gerechten. Een eigen stijl van koken en alles een prima combinatie van smaken.

De moeite waard. Niet goedkoop maar absoluut prijs-kwaliteit.

18. genieter

Wij hebben een heerlijke avond doorgebracht. Alles was geweldig: goed verzorgd en heel smakelijk.

Wij hadden voor ons weekendje uit van tevoren 2 restaurants uitgezocht en het Eibertje mocht het spits afbijten. Na deze culinaire ervaring vroegen wij ons af of het restaurant dat voor de volgende dag gereserveerd was de krachtmeting aan kon. Niet dus, dit was een onovertroffen ervaring.

19. Een ware belevenis kwa avondje uit eten. Hier al meerdere malen verwend door de chef en bediening, zelfs onze gasten uit Engeland waren zeer te spreken. Echt geweldig voor een avondje culinar verwennen en een zeer goede prijs voor 35 euro 3 gangen en 45 voor 4 gangen.
    Het beste eten ooit gehad, alles van verse streekprodukten, van de chef kok Thijmen die natuurlijk aan de zijde van Gordon Ramsey de fijne kneepjes van het vak heeft ondervonden.

20. joris en sandra

Zaterdag 28 november hebben wij gegeten in restaurant Eibertje. Wij hebben echt heerlijk gegeten. We hebben voor een 4 gangen menu gekozen en hebben er nog van alles tussen door gegeten. Alles zag er prachtig uit en smaakte heerlijk. Kortom een aanrader.

21. Heerlijk gegeten! Alle gerechten waren stuk voor stuk erg lekker. Vriendelijke en gastvrije bediening. Als we in de buurt zijn gaan we zeker nog eens terug.

22. anna smit

31-07-2009.

Vanavond genoten van een 4- gangen diner, vriendelijke bediening en uitstekend eten, een michelin ster waardig.

Eén maar : het aperitief is te duur wat betreft de kwaliteit.

23. In een woord super.

Alles klopte een zes gangen diner samen met mijn partner genoten met wijn arrangement. Mooie schilderijen op het bord echt ware kunst.

Wij hebben geen baby voeding gekregen... wel een leuke enthousiaste gastheer die weet waar die het over heeft en naar mijn mening iedereen het gevoel geeft om je hier bij eibertje thuis te voelen.

Doordat ze hier een open keuken hebben zie je de liefde voor het vak van de chef eraf spatten zoveel passie bijna ongekend.

Jongens bedankt voor de geweldige avond.

24. Theo van den Broek

Gisteren hier bij Eibertje gegeten en moet zeggen zo verrast ( en daarom schrijf ik ) echt heerlijk gegeten en wijn spijs helemaal in orde. Bedankt Thijmen en belooft is belooft !

25. fantastisch. nog geen ster maar gaat er zeker 1 krijgen. de chefkok kookt met passie en dat zie je, dat proef je. absolute aanrader in nunspeet en dat kun je niet zeggen van alle restaurants in nunspeet of omgeving.

26. G van t Slot

Restaurant Eibertje is een aanwinst voor de regio. Het eten is een lust voor de tong en het oog. Alles met verse produkten en goede wijnen.

Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt. Wij komen iig zeker terug!