Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nunspeet verdeeld zijn.

1. Klein, sfeervol, gezellig en coronaproof. Ontzettend vriendelijke medewerkers. Hartelijk ontvangen en heel de avond ook zo geholpen. Prima gegeten! Riante porties ook. En aandacht voor de jarige aan tafel met een opgemaakt bordje en vuurwerk. Avond was echt meer dan geslaagd ! Aanrader!

2. Mike Ikkersheim

3. Gezellig op terras. Vlotte bediening, rekening houdend met ons op het gemakje genietend van ons biertje. Kwamen vragen of het hoofdgerecht geserveerd kon worden.
    Lekker eten.

4. De reservering via telefoon ging heel gemoedelijk. Ontvangst was zeer aangenaam. Bediening was zeer goed, vriendelijk en behulpzaam. Eten was van zeer goede kwaliteit. Prijs - kwaliteit: je kreeg zeker waar voor je geld.

5. Erg lekker eten, goede sfeer!

6. Huiskamerrestaurant Nunspeet

Wilma lommen

Lekker gegeten, verrassende goeie biefstuk voor nog geen 20 euro😊
    En de dagschotel voor 10 euro was ook heerlijk.
    Een echte aanrader als je gewoon lekker ff wil eten wat geen uren hoeft te duren.
    Ideaal met kinderen!
    We gaan als toetist zeker nog een keer terug.

7. Sjors van Heel

Absoluut goed eten voor een zeer lage prijs. Aanrader.

8. Wíj ( mijn man en ik hebben koffie gedronken) SUPER leuke meiden (ook toevallig zussen! Was overigens niet te zien HA HA) in de bediening! Zulke moet je op handen dragen want die vindt je maar weinig!!!! Wij komen als we in buurt zijn ZEKER terug!!!!!!

Groetjes Joke

9. Erg mooi gerenoveerd hotel in hartje Nunspeet. Prima keuken en erg vriendelijk personeel. Een aanrader!

10. Net als de drie andere keren dat we hier hebben gegeten was de pizza lekker. Maar deze vierde keer is voor ons de laatste keer geweest. We hebben bij dit restaurant altijd zo lang moeten wachten dat we het nagerecht altijd lieten zitten maar dit sloeg alles. We hadden bij aankomst al gedoe over de reservering. Stond er niet, stond er verkeerd, ik had gebeld vlg de meneer, maar ik heb niet gebeld want via eet.nu gereserveerd, nee u heeft wel gebeld en u heeft een andere naam genoemd etc. Te bizar voor woorden. En eenmaal aan een tafeltje duurde het zo ontzettend lang eer we alleen een drankje konden bestellen! Bij het bestellen van dat drankje meteen de pizza erbij genoemd om de zaak nog iets te bespoedigen maar inderdaad, het nagerecht wederom van harte laten zitten en voor ons was dit de laatste keer hier.

11. Lena Lahumeten

Zeer vriendelijke mensen en gastvrij… heerlijke shoarma gegeten.
    Ik zou het iedereen aanbevelen. Wil je buiten zitten worden meteen de stoelen en banken klaar gezet. Ik kom hier weer terug de volgende keer.
    Gr Yolande en Lena.

12. Pannenkoekenhuis Nunspeet

Pannenkoeken van erg matige kwaliteit. Overdadig veel geitenkaas. Onsmakelijke appel gebruikt. Wellicht leuk als je kleine kinderen bij je hebt, maar geen aanrader om als stel een hapje te eten.

13. Nederlands Nunspeet

Gisteren daar gegeten op het terras, de tafels stonden veel te dicht op elkaar, in deze corona tijd niet zo slim. De bediening was ook niet heel vriendelijk. Prijs/kwaliteit ook onvoldoende.

14. Helaas door Corona al een tijd niet kunnen eten. We kunnen niet wachten tot ze weer open gaan. Komen hier gemiddeld 1 keer per maand. Uitstekend eten en salade bar! Vriendelijk personeel en vlotte bediening. Ruime porties. Vlees van prima kwaliteit en heerlijk gekruid en mals.

15. Wim Mulder

Gisteravond met ons 2en gegeten bij Frans. Het interieur van het gebouw was redelijk eenvoudig maar smaakvol en gezellig ondanks de extra "corona-ruimte". De ontvangst was allerhartelijkst, het menu smaakte uitstekend maar de bediening was echt helemaal TOP; enorm aardig en enthousiast. De bediening verdient meer dan een 10. Een aanrader.

16. Pannenkoekenhuis Nunspeet

Deze week drie keer geweest. Heerlijke pannenkoeken, heel lekker ijs. Snel bereid. Vriendelijke, vlotte bediening. Gezellige sfeer. Goede prijs/kwaliteit.

17. Afgelopen voorjaar is de Roskam heropent en zeker een pareltje voor Nunspeet geworden! Heerlijk gegeten! Veel verfijnde smaken en je proeft dat alles zelf is gemaakt. Daarnaast is er ook een zeer groot aanbod van speciaalbieren en heerlijke wijnen. Ook zijn de borrelplanken verrukkelijk!

18. iris

De Roskam heeft een nieuwe eigenaar! Heerlijk gegeten en geslapen in de prachtig gerenoveerde dorpsherberg. Een fantastische ambiance en geweldig vriendelijke en attente service. Een aanrader voor iedereen die een avondje uit wil of gewoon een drankje wil drinken in de gezellige borrelhoek.

19. iris

20. Wij gingen er vaak even eten en het smaakte altijd best goed.
    Na de verbouwing zijn de prijzen fors aangepast, en vind ik de kwaliteit wat minder. Ei wat er niet fris uit zag.
    En de kipsate van het kipsatemenu was zeker niet meer zo lekker als voor de verbouwing..
    Heel erg jammer!
    De motivatie om nog te komen wordt wel wat minder.

21. Nederlands Nunspeet

Wij zijn een weekje op vakantie en wilde onze vakantie inluiden met een gezellig hapje eten buiten de deur. Helaas kan je het woord “gezellig” weg laten. Het personeel leek het niet naar zijn zin te hebben en hadden absoluut geen gevoel voor hun klanten. Ook hebben wij 75 minuten moeten wachten op ons hoofd gerecht. Het eten was niet slecht, maar ook niet mega goed. Jammer, zit veel meer in!

3,1
  22. Stephanie Hotchkiss

Super lekker Italiaans eten, gezellige sfeer, vriendelijke service

23. Pannenkoekenhuis Nunspeet

Super gegeten en leuk voor de kids!

24. Bij binnenkomst stond onze reservering niet in de agenda, maar na doorvragen bleek dat we ons via een website hadden aangemeld. Eenmaal aan tafel duurde het wel wat lang voor ze ons een kaart brachten.
    Hierna ging het wat soepeler. Het eten was prima (vooral pizza’s en pasta’s) en de prijs-kwaliteit dik in orde.
    Er waren vooral jongeren en de sfeer was ok.

25. Net een heerlijke pizza varen gegeten. Vlees er op was van goede kwaliteit en lekker gekruid. Service valt in coronatijd weinig over te zeggen maar pizza's waren op tijd klaar en goed warm

26. Net via de website eten besteld en laten bezorgen. Wat een top service. Het eten werd netjes op tijd bezorgd, was heerlijk en goed warm. We hopen in de zomer snel weer een keer aan tafel te schuiven in het restaurant. Bedankt en hopelijk tot gauw!

27. Jan Geurtsen

Leuke sfeer. Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Goede service. Eten uitstekend. Een aanrader voor iedereen.

28. Sander Roekel

Lekker gegeten met broers. Hangt gezellig en rustig sfeertje, mooi aangekleed.

29. Nieuwe eigenaar, helemaal gerenoveerd.
    Goeie bediening, fijne leiding en super lekker eten.