Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nunspeet verdeeld zijn.

1. Regionaal Nunspeet

Met 2 vriendinnen heerlijk gegeten bij PRIMA. Uitstekende bediening, met goede uitleg over de gerechten van de gastheer Jan Schreur. 1 vriendin was ontzettend verkouden en kreeg van hem een drankje tegen de verkoudheid, erg aardig en net dat stukje extra wat mensen enorm waarderen. We komen zeker terug en zijn benieuwd naar de voorjaarskaart!!

2. Het eten in dit restaurant is prima. Je krijgt mooie porties en het smaakt ook goed! Bediening is wel wat onervaren en dat merk je ook. Drankjes worden laat opgenomen, bestek lag niet op tafel terwijl er al wel eten was, lege glazen worden niet opgehaald. Wel heel beleefd, maar je verwacht toch net dat beetje extra als in je een restaurant zit. Niet geschikt voor grote groepen.

3. Regionaal Nunspeet

Michel en Angela

Via eet.nu gevonden. Heerlijk gegeten, we hebben ons echt verwend gevoeld. We waren buiten de vakantie in deze regio en op dinsdagavond daarom wel rustig, maar niet ongezellig daardoor. Gevarieerd menu met goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke bejegening met voldoende aandacht maar ook genoeg privacy. Een echte aanrader als je in Nunspeet verblijft.

4. Regionaal Nunspeet

Jiske Tiemens

Top ervaring. Heerlijk gezeten. De salade geitenkaas was buitengewoon. Kaasplankje super. Ga zo door!

5. Met 4 personen lopend buffet gereserveerd en we hebben zeer goed gegeten. De kwaliteit van het eten is heel goed en de prijs is verrassend laag voor 12,95 euro per persoon. We zijn vriendelijk en gastvrij ontvangen. Ook de bediening was uitstekend. Vraag niet hoe het kan maar geniet ervan! Een echte aanrader.

6. Gisteren na een dag hard werken hier gegeten. Spareribs waren gekookt waarna er sambal op gesmeerd was (scherp besteld). Saladebar half leeg terwijl het er niet druk was. Bij onbeperkt wordt de bediening steeds slechter zodat je zelf maar naar de bar loopt om te bestellen. Eens maar nooit weer!

1,4
  7. Regionaal Nunspeet

Het hele restaurant was vol. Denk mede door goed bedacht Valentijns menu. Door de drukte moest men iets langer wachten dan normaal gesproken doet op de volgende gang, daarin tegen was de sfeer goed en het eten echt smakelijk. Wij gaan er zeker nog eens eten.

8. Regionaal Nunspeet

B. Hofman-Balfoort

Voortreffelijk gegeten, perfecte service!!

9. Heerlijk gegeten, moesten wel lang wachten. Vriendelijk bediening

10. Richard Kool

11. Regionaal Nunspeet

Afgelopen zaterdagavond gegeten bij Restaurant Prima.Die dag ervoor koffie gedronken en besloten, dat wij er datzelfde weekend wilden gaan eten. Prettige bediening, leuke muziek (haperde wel regelmatig), mooie entourage. Wij hadden gekozen voor een vijfgangenverrassingsmenu. Alles was even lekker. Jammer dat er niet veel mensen waren. Slechts nog 1 tafeltje bezet met 3 personen en dat op de zaterdagavond. Ik gun deze zaak meer klandizie. De klant is hier koning. Een zaak met potentie!

12. daniel en sabine

Goed ontvangen, prima service. Eten was lekker, de sfeer zou nog wat gezelliger gemaakt worden, wat meer aankleding.

13. De beste grill van Nunspeet denk ik. Mixed grill besteld. Was top! Sfeer is misschien wat minder. Gaat vroeg dicht ook heel raar. Zeker een aanrader. Qua prijs redelijk.

14. Zeer lekkere tapasbar gegeten. Eigenaar is vriendelijk en in voor n praatje. Goede service!!!

15. Schandalig hoe iemand zich met deze bocht een kok en restaurant mag noemen.
    4 portie spareribs met patat en salade. Belachelijk duur voor wat je krijgt.
    Ten eerste de pareribs gewoon gekookt en daarna de kruiden eroverheen gesmeerd
    De patat was de zoutpot overheen gevallen.
    Dus eens maar nooit weer.

1,6
  16. Regionaal Nunspeet

Ik ben Kaj en zit rolstoel en ik kan niet zelf standig eten, dan helpen ze met eten geven. Het eten is daar prima, gewoon te gek en het eten is niet duur.

Prima is prima

Kaj

17. Regionaal Nunspeet

Marike en Dick

Afgelopen vrijdagavond geweldig lekker gegeten bij Prima. Wij hebben gekozen voor het vijf-gangen verrassingsmenu en dat deed zijn naam eer aan: het was een aangename verrassing. Royale porties van goede kwaliteit en verfijnde tussengerechten. Uitstekende bediening met veel kennis van de gerechten. Kortom: we hebben erg genoten en komen zeker terug.

18. Regionaal Nunspeet

Foka en Wijnand de Jager

Vanavond voor het eerst naar Prima. Wat een verrassing! Genoten van een voortreffelijk verrassingsmenu. Vijf gangen met stuk voor stuk mooie en heerlijke gerechten. Uitstekende service en prima bediening. Dit restaurant is een aanwinst voor Nunspeet. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

19. Olijve

20. E Fabriek

Absoluut een aanrader. Het eten was uitstekend, vlot geserveerd door een goede en gezellige bediening. Behoorlijk uitgebreide kaart, goed advies. Kortom we hebben genoten, en dan ook nog voor een zeer acceptabele prijs ( ca 26,-/pp)

21. Regionaal Nunspeet

Met z'n drietjes hier heerlijk gegeten. Elke gang bleek een plaatje.. met veel fantasie opgemaakt en qua smaak heerlijk. De bediening erg prettig en de sfeer ondanks dat het te rustig was erg plezierig. Een aanrader!

22. Ik ben kaj kousbroek, ik zit in een rolstoel en kan zelf niet eten. En als ik daar binnen kom dan word ik altijd netjes geholpen met eten geven.Meestal word ik bijna overal weggekeken maar hier niet.

23. Met z'n 3tjes hier wezen eten. Waren de enige, dat was wat jammer, maar het was niet zo dat we ons bekeken voelde of iets dergelijks. Eten was erg lekker, werden goed geholpen en bediening kwam met leuke suggesties om hapjes te delen met elkaar. Zeker voor herhaling vatbaar!

24. Jim 

25. Jim 

26. Regionaal Nunspeet

Gisteravond met 2 personen een 3 gangen keuzemenu gegeten, heerlijk!! Borden prachtig opgemaakt en het eten was subliem. Goede prijs kwaliteit verhouding. Je bent echt een avondje uit, de sfeer is prima, eten perfect, hele vriendelijke gastvrouw en complimenten voor de kok!

27. Regionaal Nunspeet

Afgelopen zaterdag een 5-gangen diner genomen met de nodige wijn die overigens ook heerlijk was. Hebben we 3 uur getafeld. De gerechten en tussendoortjes sloten goed op mekaar aan. Goede uitleg bij elk gerecht erbij. Kort en plat in 1 woord gezegd, keurig!

28. Regionaal Nunspeet

Naar aanleiding van de goede recensies, ook dit restaurant eens geprobeerd.
    Helaas een iets mindere ervaring, er ging net wat teveel fout., Stokbroodje vooraf, kwam pas na het uitserveren van het voorgerecht, hoofdgerecht, vlees met champignons, waarbij 1 persoon zeer duidelijk had doorgegeven, geen champignons, lagen dus alsnog op het bord!! bij het nagerecht een verkeerde uitlevering bij 1 persoon, werd alsnog recht gezet, maar dan hebben de overige 2 het nagerecht (ijs) al op, je kunt ook niet blijven wachten. Bovendien een zit van meer dan 3 uren, het duurt allemaal ook te lang.
    Gastheer Jan, is zeer vriendelijk en een compliment voor hem, ook bij de afrekening ging het net goed,,
    Gezien deze ervaring blijft het voor ons bij deze ene keer.

29. Regionaal Nunspeet

R. Steenbergen

30. Regionaal Nunspeet

We waren in Nunspeet voor een weekendje weg. We zijn bij Prima gaan eten naar aanleiding van de goede recensies op deze site. Wat een goede keuze is dat geweest! We hebben gekozen voor de wild zwijn medaillons. We hebben werkelijk waar nog nooit zo'n lekker gerecht gegeten in een restaurant! Het bord was prachtig opgemaakt, de uitleg van de bediening was goed, de smaken klopten bij elkaar en het gerecht was heerlijk. Normaal gesproken kiezen wij voor de wat goedkopere restaurants, maar dit gerecht was de prijs echt meer dan waard. We wilden hier de volgende dag gaan lunchen, omdat we ook erg benieuwd waren naar de soepen en het brood, maar kwamen er helaas toen pas achter dat ze op zondag gesloten waren. Het was al met al een hele goede ervaring en ik zou dit restaurant echt aan iedereen aanraden.