Hier zie je hoe de meningen over de PRIMA verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Regionaal Nunspeet

In 1 woord HEERLIJK!! Gister voor de 5e keer wezen eten met 2 vriendinnen. Voor hen was het de 1e keer maar ook zij komen snel terug. De bediening is goed en legt goed uit wat er op je bord ligt. Borden zijn netjes opgemaakt en het eten smaakt super. Het is de prijs dubbel en dwars waard! Eindelijk een restaurant erbij waar je niet alleen een standaard varkenshaas gaat bestellen. De zaak is top ingericht, alleen iets groot. Lunchkaart ziet er ook goed uit maar ben nog niet verder dan de salades gekomen. Deze zijn zeker aan te raden. Wij blijven terug komen!!

2. Regionaal Nunspeet

Prachtig sfeervol restaurant met terras. We hebben voor weinig geld heerlijk gegeten van een mooi opgemaakt bord. Lamsrack en Kip in ham gerold met pesto. Beide zeer zacht. Goede bediening. Een aanrader wat ons betreft!

3. Regionaal Nunspeet

Tijdens onze mini vakantie bij toeval op t terras beland. Super!
    Gezellig, sfeervol, uitstekend personeel.
    Helaas ligt t bij ons uit de buurt, anders kwamen we zeker nog eens terug.
    Ga zo door.

Man en vrouw met witte hond.

4. Regionaal Nunspeet

Onopvallend opvallend. Rustig ingericht restaurant maar zeer in balans. In april dit jaar haar deuren geopend. Wij zijn hier bij toeval terecht gekomen tijdens onze fietsvakantie . Eerst geluncht , prima tonijnsalade en heerlijk boerenbrood en een kruidige homemade tomatensoep .
    Enkele dagen later vanwege de goede ervaring gedineerd, drie gangen menu voor 29,50. Heerlijke Italiaanse voorgerechten en als hoofdmenu de ossenhaas en lams rack. De garnering was ruim voldoende en van verse ingrediënten. Een prima avond met vriendelijke zeer hulpvaardige bediening. Een blijvertje tussen al het hoge patst gehalte in Nunspeet.

5. Regionaal Nunspeet

Marja van Zoggel

Prima gegeten.
    Prima bediening. Top kok en bediening, verse producten.
    Een restaurant waar je je thuis voelt.
    Een aanrader is het 3 gangen keuzemenu.

6. Regionaal Nunspeet

Prima gegeten, klein foutje van de bediening maar dat werd super snel en zeer correct gecorrigeerd. Daar kunnen heel veel bedrijven een voorbeeld van nemen.
    Kortom, een aanrader als je in Nunspeet lekker en gezellig wilt eten. Wij komen snel weer terug !

7. Regionaal Nunspeet

harderwijker

Heb hier onlangs geluncht kaart is klein, de broodjes zijn lekker, maar ik zou het zelf verdelen over 2 broden. Dan krijg je niet zo gauw weer trek. Prijs is voor wat je krijgt een beetje aan de dure kant. Maar de borden zien er mooi aangekleed uit. Kom nog wel eens een keer lunchen.

Vorige pagina