Op dit adres zit nu: Roest

Op 10 meter afstand parkeerplaats met kaart.
    Op 50 meter parkeerplaats vrij parkeren

• OV

NS + bus station zijn op loopafstand van het centrum.

• Halal

1619293521 89
1675205907 89
1682194955 89

1. Anja van de Wetwribg

Woensdag 10 augustus super lekker gegeten, borden mooi opgemaakt. Zeer aardige bediening. Hij maakte deze foto. Toen hoorden we later van de brand. Heel veel succes, tot een volgende keer. Groetjes yit Lieshout.

2. 21-11-2020. Alleen afhalen mogelijk. Het eten was prima. Vlees voor mij wat te veel maar voor de anderen goed. Netjes geholpen op de tijd als afgesproken.

3. Edy lubbers

4. Margriet

Bij Prima heerlijk gegeten van het Veluws Palet. Een geweldige service. Heel vriendelijke bediening. Goede muziek keuze in de zaak. Dank je wel Justin!

5. Via social deal hier gegeten, en erg genoten. Niet alles was even lekker maar het meeste wel. Vriendelijke bediening, met name de man die echt de tijd voor je neemt. Een aanrader.

6. Gisteren hier gegeten met een bon van socialdeal.
    Wat je kreeg was super lekker maar wat onwijs weinig eten niet normaal!
    Gelijk doorgegaan naar de Mac!
    Koop geen bon via socialdeal voor 16,50 per per persoon echt het geld niet WAARD.

4,7
  7. Van den Berg

8. Ondanks dat er op de site van eet.nu staat dat we allerlei soorten ‘dieeten’ aanbieden als biologisch, veganistisch etc etc kom je dat niet tegen op de lunchkaart. Vandaag buiten op het terras een lunch, voor mij een soort van twaalf uurtje met onder andere een soepje, boterham met gebakken eitje, salade (klein schaaltje) en een heerlijke kroket die smaakte alsof deze uit eigen keuken kwam (lekker dus). Niet biologisch en dat is dan weer jammer. Lekkere koffie en een ontzettende aardige bediening. Kortom helemaal prima.

9. Zijn nergens aan toegekomen, bij de vraag of zonnenscherm omhoog mocht, zijn we met de nodige hystirica weggestuurd (ja of nee was voldoende) wel met de mededeling on elders te gaan, dat was dan weer PRIMA, daar genoten.

10. Mike en Rieneke

Via Social deal bij dit restaurant terecht gekomen; voor €13,95 voor een vier gangen diner gereserveerd. Dat kan haast niet mis zijn, maar het was ver boven verwachting en het was meer dan Prima! We hebben genoten van alle gerechtjes die met zorg zijn bereid. Aanrader! Hier gaan we zeker nog eens eten.

11. Prima gegeten. Omdat het wildtijd is gekozen voor het hert en het wild zwijn, met natuurlijk passende groeten uit de omgeving. Je proeft de Veluwe. Heerlijk gegeten. Een vriendelijke bediening, ook naar de kinderen toe. Aanrader, wij komen zeker terug.

12. Voor friet en salade moet je apart bijbetalen. Eenvoudige gerechtjes. Veel te duur tov de kwaliteit. Vriendelijke bediening. Wij komen niet meer terug hier. Geen aanrader.

3,2
  13. Het zit al in de naam: prima eten voor een prima prijs!

14. Gekozen voor het Veluws Palet. 4 gangen. Per gang kies je 2 gerechtjes van de kaart. Een aanrader!! Het eten wordt mooi gepresenteerd en is een feestje voor je tong. Het restaurant is rustig en smaakvol ingericht. Tussen de tafels is veel ruimte. Vriendelijke bediening.

15. Hanco Folmer

Fantastisch gegeten! Goede gastheer die weet waar hij mee bezig is.
    Ook de smaakbeleving en de presentatie van het eten is super. Zeker voor herhaling vatbaar. IK zeg prima, ga zo door

16. Maudi W

Wij hebben onze bruiloft gevierd bij Prima, wat was dit ontzettend fijn! Wij kwamen eerder aan dan de geplande tijd, maar konden al heerlijk buiten zitten op het terras met een drankje terwijl ondertussen alles voor het diner klaargemaakt werd. Met onze daggasten hebben wij heerlijk gegeten, een 5-gangen diner. Vooraf met de eigenaar Justin de gerechten doorgelopen en mochten hier zoveel onze inspiratie in kwijt als dat wij zelf wilden. Bediening was top, ze zorgden er voor dat wij allen tegelijk ons eten kregen met een duidelijke uitleg aan iedereen wat er op het bord lag. 'S avonds ons feest ook hier gevierd, het kon eigenlijk niet meer perfect dan dit. Bediening was erg vriendelijk en niet teveel aanwezig, drankjes werd goed voor gezorgd en ook de verschillende hapjes welke rond gebracht werden waren verrukkelijk. Ontzettend bedankt voor deze fijne ervaring!

17. C van Boven

Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance.

18. Hans Holstege

Vanavond ons weer heerlijk laten verrassen door de chef, het was weer genieten van het 5 gangen diner.

19. Lekker gegeten en gezellige bediening! Knus plekje gekregen voor ons 2en. Ook voor een vegetariër is het eten heerlijk. Wat ons opviel is dat men ruime glazen wijn schenkt :)

20. Vinorosso

Bij toeval kwamen we terecht bij Prima, een uitstekende keuze bleek later. Vooraf een heerlijke, gerookte wildzwijnham begeleid door een mooie fles Negro amaro. Vervolgens voor mij een perfect gegrild stuk edelhert. Mijn vrouw had gekozen voor fazant. Helaas viel die wat droog uit. Mijn vrouw heeft dat ook gemeld. Nooit leuk maar wel zo eerlijk om dat niet achteraf anoniem op een site te zetten. De eigenaar bood zijn verontschuldigingen aan en rekende de aperitief wijn alsmede de koffie met digestief niet mee op de uiteindelijke rekening. Hoefde niet van ons maar toonde wel de klasse van de enthousiaste eigenaar. Wij hadden een meer dan genoeglijke avond en mochten we weer eens in de buurt zijn dan weten we Prima zeker te vinden!

21. Gisteravond met een paar vriendinnen gegeten bij PRIMA. Zoals altijd was het erg lekker! We kregen een heerlijke amuse en later nog een likeurtje van het huis.

Goede en vriendelijke bediening en service.

Zeker een aanrader om daar een keer te lunchen, dineren enz.

Toprestaurant!!

22. Een heerlijke, gratis, amuse vooraf. Daarna heerlijk gegeten, prima bediening. Goede uitleg over de gerechten. Bij de koffie een lekkere kletskop en 2 bonbons van het huis. Mocht men ooit in Nunspeet komen is dit zeker een aanrader.

23. Zaterdag 25 juli per toeval geluncht bij Prima. Dit viel zo in de smaak, dat wij s'avonds terug zijn gegaan voor het diner. Wat een fijne zaak is dit, prima service, een hele goede bediening en heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit is prima in orde. Wij hadden een 4 gangen verrassing menu, wij konden geen verbeter punten vinden. Als wij nog eens in de buurt van Nunspeet zijn, zullen wij Prima niet vergeten. Peter en Marieke van Dijk

24. Maudi&Nick

Gisteravond 20-6 gegeten in Nunspeet. We gingen heen met een cadeaubon die we hadden gekregen voor 2x de proeverij van de chef. Wat hebben wij genoten! De wijn die we op hebben was een fles chianti classico, heerlijke wijn! Om te beginnen een amuse, lekker frisse salade met parmesaan. De proeverij zelf een goede uiteenzetting van verschillende gerechten, die mooi op elkaar aansluiten. Mijn vriend houd niet van zoetigheid, en speciaal voor hem hebben ze een kaasplank voor dessert gemaakt ipv het normale dessert! Dat is pas meedenken met de klant! Al met al, heerlijk genoten en we komen zeker nog een keer terug!

25. Zeer fijne bediening, verstand van eten en drinken, ontspannen sfeer. Goede kaart met heerlijke en verse eerlijke producten. Het eten was heerlijk. Ik ben kritisch maar had geen verbeterpunten. Je voelt hiernog echt gast! Prima zaak waar men gastvrijheid nog snapt! Aanrader.

26. Wij wilden graag op onze terugweg naar Friesland lekker ergens lunchen en zo kwamen we bij Prima terecht. Na een bestelling van het drinken, wat overigens goed smaakte, wilden we graag iets eten. Helaas hebben wij vanaf kwart voor 12 een half uur (voor niks) gewacht omdat we niet werden gevraagd of we nog iets wilden eten. We zijn dan ook naar de kassa gelopen en hebben afgerekend. Toen kwam er overigens wel snel iemand naar ons toe. We zaten vlakbij de bar waar alles werd klaargemaakt om te serveren, maar aandacht trekken werkte niet, de bediening keek niet op of om. Helaas. Ook de klanten naast ons klaagden over de wachttijd voor hun bakje koffie met gebak.

6,5
  27. Brenda

Heerlijk gegeten in een ongedwongen, gezellige en hippe sfeer! Eten was echt fantastisch lekker, ze weten wat ze serveren en doen dat goed! Personeel zeer vriendelijk en vakbekwaam.

29. Dinsdagavond 27-01-2015 gegeten bij prima. De soep was voortreffelijk!! Het hoofdgerecht zalm vond ik matig, weinig smaak terwijl de ossenhaas van mijn partner voortreffelijk was. Als groente erbij hadden we kool wat ik absoluut niet lust, geen salade of andere groenten, klein schaaltje met aardappeltjes in de schil. Geen patatjes of gebakken aardappeltjes. Het dessert viel erg tegen, ik vind als je €7,75 vraagt je geen nepslagroom mag gebruiken en het ijs is geen eerste kwaliteit. Zonde, want de uitstraling van het restaurant is erg mooi en de bediening is erg vriendelijk. Wij eten veel uit dus verwachten wel waar voor je geld.

30. Zojuist met z'n tweeën gegeten bij restaurant Prima en laten we zeggen het was zeker meer dan dikke prima!

Wij waren overigens de enige in het gehele restaurant maar dat mocht de pret niet drukken voor ons dinsdag avondje uit.

Eigenaar Justin gaf ons een warm ontvangst waarbij hij professioneel en erg vriendelijk overkwam. Hij voorzag ons van leuke info over de verschillende gerechten en het menu van de dag. Uiteindelijk gekozen voor het 3-gangen menu van € 32. Met als voorgerecht de krokante champignons in bierbeslag en de trio bruschetta van het Lounge menu. Werkelijk fantastisch lekker! Ook de ossenhaas biefstuk en maïskip ontzettend lekker. Aangezien we al zo vol zaten konden we in plaats van een dessert ook een Italian coffee kiezen wat ik erg leuk vond.

Kortom super gegeten in een mooi modern restaurant met jaren 50/60's tinten en muziek. Fantastische ambiance en goeie service! Ik kan restaurant Prima iedereen aanraden!

31. Naar aanleiding van de goede recensies met 6 personen gegeten bij Prima. We namen het Prima Grande menu, een culinair avontuur, dit 5 gangen verrassingsmenu, dat schept verwachtingen. 3 kozen er voor vlees en 3 voor vis. Menu’s waren op de hoofdgerechten na voor allemaal hetzelfde. Eenvoudige gerechten, weinig verrassend, wel heel smakelijk alleen de aardappelpartjes erbij waren niet lekker, veel te donker en taai. De borden zagen er mooi, verzorgd uit en de bediening was vriendelijk en attent. Wij hebben lekker gegeten maar het verrassingsmenu had wel iets uitdagender mogen zijn.

32. Nieuw aandoend restaurant met mooie strakke inrichting en nostalgische details. We waren er op een avond op een weekdag met weinig klanten. Hierdoor was er wat minder sfeer maar bij een full-house neem ik aan dat het er heel gezellig zou zijn.

De bediening is heel vriendelijk en professioneel. We hadden het proeversmenu met 3 selecties uit voor-, hoofdgerechten en desserts.

Als voorgerecht heel lekker soepje van boschampignons (portie mocht wel iets groter), 2 scampi's met een chilimayo (ook erg lekker, maar 3 scampi's had net iets beter geweest) en een carpaccio van ossenhaas (lekker en ruim genoeg).

De selectie van hoofdgerechten met bijpassende groentjes en rozemarijn aardappeltjes was ruim genoeg. Lekker stukje zalm met kappertjes, malse ossenhaas en malse maiskip (enkel de vulling met vijg had weinig smaak en was wat papperig).

Nagerecht was ook oké maar misschien iets meer variatie met een fruit- of citrustoets had leuk geweest. Het waren iets te veel mousse- en chocoladeachtige bereidingen.
    Als amuse een gevogeltepate gekregen en achteraf een lekker mini degestive glaasje. Een broodmandje ontbrak nog aan het geheel.

Toch al bij al een aangenaam etentje gehad.

33. Zaterdag 4 oktober gegeten bij Prima: Het was er gezellig, zeer gastvrij (leuke bediening!). Netjes, verrassend en vooral lekker gegeten. In een woord PRIMA. Een aanrader.
    Groeten uit Amstelveen e/o

34. Ben Eerdmans

In één woord uitstekend. Hebben in Bolsward niet zo'n leuk en fijn restaurant. Een pluim voor het zeer vriendelijke personeel.

35. Met z'n viertjes vanavond, 19 september 2014, getafeld bij PRIMA-restaurant in Nunspeet.
    De ambiance toont netjes, sfeervol en is van deze tijd. Dit is door te trekken naar de sanitaire voorziening die keurig en schoon is te noemen.
    Zowel de voor-, hoofd als nagerechten zagen er verzorgd uit. Je ziet en proeft dat er aan detail, smaak en kwaliteit veel aandacht wordt besteed. Dit maakt alles heel bijzonder.
    De bediening is er echt voor de gasten; deze is niet alleen vriendelijk maar ook gastvriendelijk.
    De kaart is geen boekwerk maar relatief klein gehouden met een doordachte verscheidenheid aan samenstellingen waar prima keuzes uit zijn te maken.
    Kortom, een pluim voor de bediening en zeker ook voor de keuken, hetgeen ik staande houd ook al zou er geen kans zijn op een volledig verzorgd diner voor 2 personen. We komen sowieso terug bij dit PRIMA-restaurant als betalende gasten om weer te genieten van smaakvol en gezellig tafelen
    Dank en groet,
    H. Abbes uit Assen

36. Een bijzonder vriendelijke en hartelijke ontvangst voor onze groep met rolstoel- en rollator gebruikers. Geen probleem dat het terras werd overspoeld met hulpmiddelen, alleen maar goede service en vriendelijke woorden.

37. De goede recensies via Eet.nu hebben mij doen besluiten om bij PRIMA te reserveren voor een diner met 10 personen. Ik ben zeker niet bedrogen uitgekomen. Alles was prima. Gastvrije ontvangst en de mogelijkheid om met 10 personen aan 1 tafel te zitten. Niemand van ons was hier eerder geweest maar vond het restaurant sfeervol. Het eten was heerlijk en de prijs/kwaliteitverhouding prima. Ook de wijn smaakte goed. Samen met de vriendelijke bediening hebben we een plezierige avond beleefd. We zullen hier zeker weer terugkomen.

38. Net terug van een vakantie uit Kenia waar de slogan is "als u gelukkig bent, zijn wij ook gelukkig" maakte ik elders op een terrasje in Nunspeet de opmerking dat men in de Nederlandse horeca nog heel van kan leren van de Keniaanse dienstbaarheid, vriendelijkheid en klantgerichtheid.

Zit je een uurtje later bij PRIMA en je moet alle vooroordelen over de Nederlandse horeca herzien.

Allereerst de ontvangst: aandacht voor de gast die vragen heeft over een glutenvrije maaltijd. Heldere uitleg over wat wel en niet kan, samen werkend aan een uitstekend voorstel voor een glutenvrije maaltijd wens.

Vervolgens de vraag naar wat gedronken wil worden, met een goede beschrijving van de wijn die gewenst wordt. Het aanreiken van de kaart, overzichtelijk, maar ook met een prima mondelinge aanvulling van wat er is.

Dan de presentatie: men weet precies wie wat besteld heeft: aandacht dus voor de gast. De kwaliteit van het eten: in één woord geweldig, verrassend en kwalitatief op een hoog niveau.Je voelt dat de klant er toe doet. Je voelt de Keniaanse gastvrijheid: als u gelukkig bent, zijn wij dat ook.

Van harte aanbevolen. Zo hoort het, zo kan het ook in Nederland, zeker bij PRIMA in Nunspeet.

39. Heerlijk gegeten, er wordt echt aandacht besteed aan de gerechten. Goede bediening, je wordt als gast behandeld.

40. Dick en Ria

Wij wisten al dat de lunch, diner en lounge bij PRIMA heel goed waren. Dit hadden we al diverse malen ervaren.

Daarom hadden wij voor ons feest ter gelegenheid van ons 40 jarig huwelijksjubileum afgelopen zaterdag de lokatie PRIMA uitgekozen. Aan PRIMA onze wensen aangegeven en goede adviezen gekregen. Fijn om zo ontspannen je feest te kunnen organiseren.

En wat hebben wij en onze (80) gasten genoten die avond. Een heel ontspannen sfeer, heerlijk buffet, aandacht voor de gasten enz. Echt helemaal TOP. De slogan van PRIMA "Het moet eerst goed zijn" hebben ze helemaal waar gemaakt.

Een aanrader voor iedereen die sfeer en kwaliteit bovenaan het verlanglijstje heeft staan.

41. Omdat het diner in het hotel waar we verbleven ons niet aansprak zijn wij terecht gekomen bij Prima.
    Hier hebben wij het vijf gangen verrassing diner besteld en dat was een verrassing, zeer lekkere en variërende gangen die met ruime tussen pozen werden uit geserveerd. Na deze overheerlijke maaltijd had ik en mijn vrouw al de keuze gemaakt waar we de andere dag zouden gaan eten en dat werd weer een vijf gangen variatie diner die weer geheel anders was dan de dag er voor. Wij willen zeggen Prima gaat zo door.

42. Gezellig een hapje wezen eten met de meiden. Het eten was heerlijk en verrassend en de bediening uitstekend!

43. Alex & Iris

Inmiddels drie keer het verrassingsmenu van de chef genuttigd. Alle keren een heerlijke avond gehad met goed eten. Weloverwogen menu, prettige porties en goede producten. Zelfs de laatste keer was het verrassingsmenu een succes, terwijl we het de kok toen niet makkelijk maakten i.v.m. zwangerschap. Hier werd erg leuk mee omgegaan en het menu werd er niet minder om! Verder prettig dat ook de bedienig zijn producten kent. Kortom, een aanrader!

44. Afgelopen vrijdagavond gegeten bij Prima. De bediening was heel vriendelijk en het eten heel erg smakelijk. Hier krijg je echt waar voor je geld. Het restaurant is zeer smaakvol ingericht. Zien ze ons zeker weer terug!

45. Voor het eerst gegeten bij Prima en is zeker een aanrader voor mensen die van lekker eten houden. De bediening was gezellig en prima voor elkaar. Geen lange wachttijden tussen de gangen en evengoed heerlijk rustig gegeten. Alles Prima voor elkaar.

46. Zelden zo lekker gegeten als hier. Wij wonen in België, toch ook bekend om het goede eten, maar een restaurant als PRIMA hebben we hier niet in de buurt. Alles klopte, goede bediening, vriendelijke mensen, heerlijk eten, prachtige aankleding.

47. Al meerdere malen bij PRIMA gegeten, zowel lunch als diner en is ons favoriete restaurant in Nunspeet geworden.
    De sfeer is modern en gezellig. De bediening is vriendelijk, onthoudt alles precies en doet graag iets extra (bij ons voor de jarige job). En (waar t om draait) het eten is heerlijk. Het vlees en de vis goed bereid en met saus die past bij het gerecht.

48. Op 11 augustus gegeten met een groepje van 10 personen bij Prima. Het was een maandagavond en het restaurant was gezellig gevuld. We hebben het de brigade niet makkelijk gemaakt. Bijna iedereen had een ander gerecht gekozen.

Iedereen was vol lof over het zeer lekkere eten en we kregen alles netjes tegelijk opgediend. Ook aan drankjes op zijn tijd ontbrak het ons niet. Groot compliment dan ook voor de prettige bediening (Jan) en voor de kok!

De sfeer was heel plezierig en ieder van ons heeft genoten van deze avond. We waren al vaker bij Prima geweest en dit was ook zeker niet de laatste keer.

Ga zo door!

49. Vanavond hebben we heerlijk gegeten. We hadden beide menu PRIMA grande. Een PRIMA keuze. We hebben heerlijk genoten van al het lekkers, van amuse tot het likeurtje wat we kregen bij de rekening. Ik ben echt een vis eter en dit ook aangegeven, daar werd ook goed rekening mee gehouden.

Het is een prachtige zaak en de bediening is zeer gastvrij en kundig. We kregen ook een goed wijn advies. We wisten al dat je hier erg goed kan lunchen maar we komen ook zeker weer terug voor diner.

50. familie Oonk

Gisterenavond heerlijk gegeten met de kinderen en zeer vriendelijke bediening. Toppie

51. Vorige week heerlijk gegeten bij Prima. We waren nog nooit wezen dineren daar. Maar wat een heerlijk eten. Wij hadden gekozen voor een 5 gangen menu. Er werd netjes gevraagd wat we absuluut niet lusten en daar werd rekening mee gehouden. Wat werden we verrast met heerlijke gerechten. Het was heerlijk, varieerd en keurig opgemaakt. Het was meer dan PRIMA! We zullen het zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

52. Jacqueline Bakker

Zondag 20 juli met mijn dochter 's avonds heerlijk gegeten bij PRIMA. Het eten was zo puur en de smaken in balans met elkaar. Echt genieten! Ook de bediening was super: oprecht, vriendelijk en met kennis van zaken.
    PRIMA kan ik iedereen aanbevelen!!
    Jacqueline

53. Genieten!

Dat is het juiste woord voor een avondje Prima in Nunspeet.

Jarig zijn op een maandag, voor ons niet de ideale dag om een verjaardag te vieren, maar het zomaar voorbij laten gaan was ook geen optie! Dus wij kozen voor een "Prima" avondje.

Na een hartelijk welkom door de gastheer werden we begeleid naar een prima plek aan het raam. De sfeer die in het schone restaurant heerst is modern-chique. De gastheer nam de drankjes op en overhandigde ons de menukaarten. Daarbij wist hij te vertellen dat deze zeer regelmatig wisselen, iets wat ons enorm aanspreekt. We werden verblijdt met een heerlijke amuse en gaven onze bestelling door.

Het voorgerecht, een carpacchio, was heerlijk! Niet alleen om te proeven, maar ook om naar te kijken. Het opgemaakte bord zag er werkelijk decoratief uit. De gastheer wist heel mooi en smakelijk de ingredienten van de diverse voorgerechten te vertellen. Ook de hoofdgerechten waren zeer smakelijk. Het mooie aan het concept is dat de producten vers zijn en uit de directe omgeving komen. Dat proef je gelijk!

Al met al hebben wij prima genoten van een heerlijk avondje en wij komen zeker terug!

54. Marina en Eric

Zaterdag 19 juli, 35°C, na een heerlijk stuk te hebben gefietst in de omgeving, zijn wij met z'n vieren op het terras van Prima neergestreken. Een keuze wat we wilden drinken was snel gemaakt (o.a. heerlijke tapbieren), maar voor onze lunch hadden wij iets meer tijd nodig. Prima heeft net een nieuw zomermenu en het is een genot om te lezen! Maar een keuze maken kostte ons iets meer tijd. Wij namen alle vier net iets anders wat het des de leuker maakte, want de gerechten zijn niet alleen bijzonder smakelijk maar ook creatief en origineel gepresenteerd. Dit klinkt allemaal direct erg luxe, maar de prijs kwaliteit verhouding is perfect in balans. Dit allemaal werd zorgvuldig en met gevoel voor humor door Jan opgediend. Wij komen graag terug bij Prima, want er zijn diverse andere gerechten die we graag willen proberen. En we verheugen ons op de herfst en de diverse wild gerechten!

55. Volkomen apatische bediening en gefrituurde tapas. Ik had gezien de reviews er wat beters van verwacht, maar de bediening kon niet vriendelijk zijn en bij de vraag of we saus bij de tapas mochten hoorden we 'Haal dat maar bij de snackbar' en dat terwijl de helft van de tapas gefrituurd was (hoezo snackbar). Niks mis met frituur maar hanteer dan ook andere prijzen. Een onaangename ervaring.

4,5
  56. Kwalitatief prima, prachtig pand, vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit is goed. Lekker gegeten. Wij hadden vijf gangen verrassingsmenu voor 38 euro. Bij hoofdgerecht misten we bijgerechten (gebakken aardappeltjes/patat). Dessert was in verhouding tot de andere gerechten karig. Dessert (spoom) was meer een tussengerecht dan dessert.

57. Top!! Een echte vooruitgang voor Nunspeet. Dit is kwaliteit in eten, en topservice qua bediening. Deze mensen hebben verstand van eten en klanten. En last but not least: eindelijk een goede gelegenheid waar je ook op zondag kunt eten.
    Ruime zitgelegenheid op het terras, geen irritante ellebogen van de buurman. Ruim gesorteerde kaart, welke regelmatig wordt vernieuwd. We werden zelfs getrakteerd op een kleine rondleiding door het bedrijf.
    Ga zo door, en Nunspeet krijgt weer zijn attractiviteit van vroeger.

58. We gingen hier dineren met onze gehandicapte zoon (elektrische rolstoel). Er werd direct ruimte gemaakt zodat we een heerlijk plekje hadden. Hij kreeg het kleine beetje extra aandacht dat hij nodig heeft; de rest kan hij zelf. We kozen voor het 3-gangen menu. Vooraf 2x soep en zalm met garnalen. Heerlijk en begeleidt door een goede witte huiswijn. Hoofdgerecht 2x de kalfssucade en ossenhaas. Boterzacht, dat zegt genoeg. Desserts waren eveneens zeer smakelijk: eenvoudig maar met een eigen twist. Sfeervol interieur, lekkere jaren 60 muziek. En de service: een dikke 10. Dat beetje extra aandacht voor onze zoon deed ons goed. Samengevat: dit restaurant is een bezoek meer dan waard.

59. Poftoffel

60. Marco Datthijn

Het was genieten, wij hebben proeverij van de chef genomen. Geen verkeerde keuze, alle drie de gangen waren voortreffelijk. Enthousiast personeel die alles PRIMA uitlegde waaronder de samenstelling en afkomst van de gerechten. Ook de sfeer is uitstekend: modern, warm en gezellig. Een fantastische aanwinst voor Nunspeet. Wij gaan er zeker nog een keer eten....meer dan PRIMA!

61. Heerlijk gegeten, erg gezellig en een fijne sfeer in het restaurant. Mooie keuze aan gerechten, wachttijden niet te lang, echt een aanrader.
    Meer dan prima!

62. Wim Everts

Wij zijn er op zaterdag 14 juni geweest, en het was een geweldige ervaring! We waren een weekendje weg in Nunspeet en wisten niet wat voor restaurant Prima was. We werden warm en hartelijk verwelkomd en met een blik op de kaart besloten we het 5 gangen verrassingsmenu te nemen. De gerechten waren voortreffelijk! Mijn vrouw en ik hebben in tijden niet zo lekker gegeten.

63. Hans 12 punten

Diverse keren geweest voor zowel lunch als diner. Steeds "prima". Lekker broodje vooraf en naast de kaart ook dagelijks wat andere opties te kiezen. Prettige bediening die de gerechten duidelijk toelicht. We moeten er een stukje voor rijden, maar dat doen we graag. Aanrader.

64. G Bouw en partner

Eten voldoende, prettige bediening en hoffelijke ontvangst.

65. Joost Burgstede

Heerlijke maaltijd salade na een lange fietstocht. Gastvrij ontvangst en uitstekende bediening.
    Een adres om te onthouden.

66. Fam. De Bruin

Het eten was heerlijk. Goede combinatie van ingredienten per gerecht. De sfeer was relaxed. De bedienng is zeer enthousiast en attent. De prijs / kwaliteitverhouding voor de gerechten is eveneens goed. En omdat het goed is, gaan wij binnenkort weer naar Prima.

67. M Koese

Leuke locatie, waarbij de eigenaar de bestelling opnam, zonder een opschrijfboekje.
    Hij nodigde ons uit om binnen te komen kijken, zonder verplichtingen. Hele leuke aankleding van de zaak.

68. Danny 12 punten

In een woord geweldig!

De gegrilde ossenhaas was heerlijk, zo mals en met de daarbij geserveerde aardappelpuree die er echt bovenuit sprong. Daarna nog een heerlijk dessert. En daarna nog een Spaanse koffie!

Als je in de beurt van Nusnpeet bent, ik zou het wel weten!!

69. Op een doordeweekse avond heerlijk samen met mijn vrouw gegeten.
    Zowel voor- hoofd- en nagerecht waren van hoge kwaliteit!
    Echte aanrader !!

70. Judith Franken

Mijn man en ik waren een dag naar de veluwse bron geweest. We wisten eigenlijk niet waar we moesten dineren. Bij toeval liepen langs PRIMA. Nou het was inderdaad PRIMA. Ik zou haast zeggen SUPER.
    We zouden overal wel een 10 voor willen geven. We gaan zeker nog een keer terug als we in de omgeving van Nunspeet zijn.

71. Hans en Grietje Threels

Feestelijk gegeten t.g.v. ons 4 jarig huwelijksjubileum. Gastheer Jan gaf steeds leuke informatie over onze gerechten. Wij genoten van ons 3 gangen diner (proeverij). Wij vinden de proeverij echt een aanrader. En kunnen een ander dit restaurant aanbevelen.

72. Aart Niebeek

Op een rustige zondag middag binnen gelopen bij Prima samen met mijn vrouwtje. We werden zeer vriendelijk ontvangen en het werd een hele geslaagde en gezellige middag/avond. Eten was van zeer hoge kwaliteit en (h)eerlijk. We hebben van het begin tot het eind enorm genoten.
    Zeker voor herhaling vatbaar, dus tot snel.

Hartelijk bedankt.

Aart

73. Sharon en Martijn

Deze avond lekker gegeten hier, wij komen zelf uit Oss maar hebben een hotel in het mooie nunspeet geboekt. Wisten niet waar we zouden moeten eten maar de kaart die buiten stond sprak ons erg aan. Binnen super bediening gehad ook al stond de bediende in haar eentje. Erg lekker gegeten van het brood tot bladerdeeg spinazie, lamsfilet en natuurlijk het heerlijke chocolade taartje met warme chocolade vulling (wat precies een goed formaat voor een toetje had). Zeker een aanrader! Wij komen zeker nog een keer terug uit Oss om de andere dingen te proeven!

74. Koningsdag was onze 3e keer dat wij in dit restaurant hebben gegeten en net als de voorgaande keren was het er ook nu weer goed toeven. Heerlijk eten voor een goede prijs en uitstekend, vakkundig en vriendelijk personeel. Niet steeds dezelfde kaart, ronduit perfect. Komen graag nog een keer terug.

75. marjolein vd brink

Al een paar keer gegeten bij Prima en alle keren was het perfect.. Een aanwinst voor Nunspeet. Personeel is zeer klantvriendelijk, uitstekende kok en door de wisselende menukaarten wil je zeker weer terugkomen.. Ga zo door!

76. Wij waren er voor de eerste keer. Gezellig restaurant, goede bediening en het eten was er super. We komen zeker nog een keer terug.

77. Wim van den brink

Super lekker gegeten, gekozen voor de proeverij en het was heerlijk. Gezellig restaurant, vriendelijke bediening. Komen zeker een keer terug.

78. J.strijker

We zijn hier voor de eerste keer geweest, maar vonden het prachtige eetgelegenheid. Eerst overdag in de zon, 's avonds even een lekker hapje. Tapas gegeten. Hele goede kwaliteit en met een bediening die aandacht heeft voor de gasten en dus ook voor het vak. Komen zeker een keer weer. Warme sfeer en huiselijke omgeving.

79. Mik Lansing

Inmiddels voor de derde keer geweest. Ieder bezoek is zeer goed bevallen. Een kleine kaart, maar juist daarom kwalitatief zeer goed. Doordat ze regelmatig van kaart wisselen verveelt het niet snel. Een aanwinst voor het dorp. Prettige bediening en eten voor een betalbare prijs.

80. familie van der hoef

Voor ons de tweede keer dat we bij Prima hebben gegeten. Ook dit keer was het voortreffelijk. Gezellige sfeer. Goede en professionele en vooral hartelijke bediening. Het eten en drinken smaakte voortreffelijk en zag er ook mooi uit. We hebben genoten. We komen graag weer!

81. Heerlijk gegeten. Mooie gerechten en mooi opgemaakte borden echt een feestje om hier te eten. Super bediening doen erg hun best om er een top avond van te maken. Ik kom hier zeker terug! ( Jan nog bedankt voor mijn speciale toetje.)

82. Nanda Koopmanschap

Ik heb inmiddels twee keer bij Prima gegeten en ik kan niet anders zeggen dan: Prima! Gezellige sfeer, super vriendelijke bediening en echt heerlijk eten! Vers! En het is duidelijk dat de bediening weet wat er geserveerd wordt! Top! Ik woon dan niet in de buurt, maar kom zeker vaker langs!

83. Jelle Zijlstra

Wij hebben donderdag bij Prima gegeten, mooie gelegenheid, prima service (mijn vrouw heeft gluten en suikervrij dieet), daar werd heel goed rekening mee gehouden.

Vooraf heerlijk zelfgebakken glutenvrij brood, ook het hoofd gerecht was prima. Kortom heerlijk gegeten. Bedankt voor de goede service.

Het zou helemaal volmaakt zijn als er bij de koffie ook nog iets gluten/ suikervrij zou zijn geweest, maar dat deed niets af aan de prima avond. En we komen zeker nog een keer terug.

84. W. Geluk

Wij waren zeer tevreden over de kwaliteit van het eten, maar bovenaan stond voor ons de goede service door het personeel! Daarnaast werd er goed aandacht gegeven aan mij, vanwege een aantal allergieën die ik heb. De communicatie tussen personeel en keuken waren zeer goed hierin. Wij waren dus zeer tevreden! Onze complimenten!

85. Hallo

Prima is zeer goed. Het eten is daar zeer goed. en de kosten zijn daar zeer goedkoop. En het personeel is zeer gastvrij en zeer goed en de baas is leuk en zeer vriendelijk en ook nog eens gastvrij.

Prima is in een woord geweldig.

86. Met 2 vriendinnen heerlijk gegeten bij PRIMA. Uitstekende bediening, met goede uitleg over de gerechten van de gastheer Jan Schreur. 1 vriendin was ontzettend verkouden en kreeg van hem een drankje tegen de verkoudheid, erg aardig en net dat stukje extra wat mensen enorm waarderen. We komen zeker terug en zijn benieuwd naar de voorjaarskaart!!

87. Michel en Angela

Via eet.nu gevonden. Heerlijk gegeten, we hebben ons echt verwend gevoeld. We waren buiten de vakantie in deze regio en op dinsdagavond daarom wel rustig, maar niet ongezellig daardoor. Gevarieerd menu met goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke bejegening met voldoende aandacht maar ook genoeg privacy. Een echte aanrader als je in Nunspeet verblijft.

88. Jiske Tiemens

Top ervaring. Heerlijk gezeten. De salade geitenkaas was buitengewoon. Kaasplankje super. Ga zo door!

89. Het hele restaurant was vol. Denk mede door goed bedacht Valentijns menu. Door de drukte moest men iets langer wachten dan normaal gesproken doet op de volgende gang, daarin tegen was de sfeer goed en het eten echt smakelijk. Wij gaan er zeker nog eens eten.

90. B. Hofman-Balfoort

Voortreffelijk gegeten, perfecte service!!

91. Afgelopen zaterdagavond gegeten bij Restaurant Prima.Die dag ervoor koffie gedronken en besloten, dat wij er datzelfde weekend wilden gaan eten. Prettige bediening, leuke muziek (haperde wel regelmatig), mooie entourage. Wij hadden gekozen voor een vijfgangenverrassingsmenu. Alles was even lekker. Jammer dat er niet veel mensen waren. Slechts nog 1 tafeltje bezet met 3 personen en dat op de zaterdagavond. Ik gun deze zaak meer klandizie. De klant is hier koning. Een zaak met potentie!

92. Marike en Dick

Afgelopen vrijdagavond geweldig lekker gegeten bij Prima. Wij hebben gekozen voor het vijf-gangen verrassingsmenu en dat deed zijn naam eer aan: het was een aangename verrassing. Royale porties van goede kwaliteit en verfijnde tussengerechten. Uitstekende bediening met veel kennis van de gerechten. Kortom: we hebben erg genoten en komen zeker terug.

93. Foka en Wijnand de Jager

Vanavond voor het eerst naar Prima. Wat een verrassing! Genoten van een voortreffelijk verrassingsmenu. Vijf gangen met stuk voor stuk mooie en heerlijke gerechten. Uitstekende service en prima bediening. Dit restaurant is een aanwinst voor Nunspeet. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

94. Met z'n drietjes hier heerlijk gegeten. Elke gang bleek een plaatje.. met veel fantasie opgemaakt en qua smaak heerlijk. De bediening erg prettig en de sfeer ondanks dat het te rustig was erg plezierig. Een aanrader!

95. Gisteravond met 2 personen een 3 gangen keuzemenu gegeten, heerlijk!! Borden prachtig opgemaakt en het eten was subliem. Goede prijs kwaliteit verhouding. Je bent echt een avondje uit, de sfeer is prima, eten perfect, hele vriendelijke gastvrouw en complimenten voor de kok!

96. Afgelopen zaterdag een 5-gangen diner genomen met de nodige wijn die overigens ook heerlijk was. Hebben we 3 uur getafeld. De gerechten en tussendoortjes sloten goed op mekaar aan. Goede uitleg bij elk gerecht erbij. Kort en plat in 1 woord gezegd, keurig!

97. Naar aanleiding van de goede recensies, ook dit restaurant eens geprobeerd.
    Helaas een iets mindere ervaring, er ging net wat teveel fout., Stokbroodje vooraf, kwam pas na het uitserveren van het voorgerecht, hoofdgerecht, vlees met champignons, waarbij 1 persoon zeer duidelijk had doorgegeven, geen champignons, lagen dus alsnog op het bord!! bij het nagerecht een verkeerde uitlevering bij 1 persoon, werd alsnog recht gezet, maar dan hebben de overige 2 het nagerecht (ijs) al op, je kunt ook niet blijven wachten. Bovendien een zit van meer dan 3 uren, het duurt allemaal ook te lang.
    Gastheer Jan, is zeer vriendelijk en een compliment voor hem, ook bij de afrekening ging het net goed,,
    Gezien deze ervaring blijft het voor ons bij deze ene keer.

98. We waren in Nunspeet voor een weekendje weg. We zijn bij Prima gaan eten naar aanleiding van de goede recensies op deze site. Wat een goede keuze is dat geweest! We hebben gekozen voor de wild zwijn medaillons. We hebben werkelijk waar nog nooit zo'n lekker gerecht gegeten in een restaurant! Het bord was prachtig opgemaakt, de uitleg van de bediening was goed, de smaken klopten bij elkaar en het gerecht was heerlijk. Normaal gesproken kiezen wij voor de wat goedkopere restaurants, maar dit gerecht was de prijs echt meer dan waard. We wilden hier de volgende dag gaan lunchen, omdat we ook erg benieuwd waren naar de soepen en het brood, maar kwamen er helaas toen pas achter dat ze op zondag gesloten waren. Het was al met al een hele goede ervaring en ik zou dit restaurant echt aan iedereen aanraden.

99. kaj

100. Wat wij ervaren hebben was een super diner en een super bediening . Wij hadden het menu genomen van 29.50 . Wij voelden ons echt speciaal toen de borden zo mooi opgemaakt aankwamen. De gastheer Jan heeft echt verstand van het vak, en om de mensen het naar de zin te maken... complimenten!!
    Ga op deze voet verder, dan zal deze formule zeker slagen. Jammer dat wij niet in de buurt wonen om wat meer bij jullie te komen eten.
    Hebben ook heerlijke lekkernijen mee genomen uit de bakkerij ernaast. En natuurlijk en paar zakjes van die heerlijke Pebbles van van Dongen. Ook al uitgedeeld. Allemaal lof en lof. Nogmaals toppie, zijn wij in de buurt, komen wij zeker weer een hapje eten. Hartelijke groeten uit Rotterdam.

Volgende pagina