• Rookruimte

1399520331 76
1481900152 70
1500206778 70

1. Jan Groot

Heel lekker eten (uitgebreide kaart) goed betaalbare prijs en erg vriendelijk personeel.
    Duidelijk aan te raden!

2. G Verheul

Altijd lekker eten, heerlijke pizza’s, fijne bediening.

3. Gereserveerd via eet.nu, krijgen gistermiddag bericht dat we het niet moesten vergeten. Doe dit in het vervolg naar het restaurant. Wij komen daar. Alles vol! 21.00 Uur werd bestelling opgenomen. Konden eigenlijk geen tapas meer eten want dat we werd te laat! En dit alles geeft een ontzettend katergevoel.

4. Arisane

Leuk restaurant. Aardig personeel. Het eten was heerlijk. Echt goeie pizza's. Ik vond de prijs voor een malt biertje wel erg hoog. Het personeel liep de benen onder hun lijf vandaan, dus ik had er alle begrip voor dat het wat lang duurde. Er zou wel wat meer personeel mogen worden ingezet zodat de mensen hun werk naast gewoon goed, wat ze al doen, ook een beetje met meer rust kunnen doen. Dat zou ik als gast aangenamer vinden. En ik zou niet zo lang hoeven te wachten. Het personeel komt alle lof toe dat zij onder deze hoge druk toch heel goed voor hun gasten waren. Dus manager.... niet zo zuinig met uw mensen, gewoon wat meer mankracht. Dan wordt dit restaurant helemaal een mooi plek om te komen.

5. Hoewel wij er als eersten waren moesten we anderhalf uur wachten voordat wij het hoofdgerecht, van een eenvoudig driegangen menu, voor ons hadden. terwijl de rest van de gasten die na ons kwamen de tafels vol geserveerd kregen.

6. Bediening slecht, onvriendelijk. 45 Minuten wachten op voorgerecht. Moest het zelf ophalen, stond koud te worden op de balie. Normaal is het glas halfvol. Hier was het driekwart leeg.
    Een "sorry" kan er niet vanaf. Na een uur en een kwartier eindelijk het hoofdgerecht.

7. Beste italiaan in town!! Hier moet je zijn als je echt wilt genieten van het eten!

8. willem van den dikkenberg

we hebben prima gegeten en de sfeer was ook goed.
    dus alles naar verwachting

9. Heerlijk gegeten in een ongedwongen en gezellige sfeer. Weinig personeel maar heel snel en adequaat. Een absolute aanrader en voor ons een blijvertje!

10. We gingen er met 6 volwassenen en 2 kinderen eten. Het was de tweede keer en nu weten we zeker dat we hier nooit meer gaan eten.

Het duurde lang voordat we te eten kregen. We moesten betalen voor plat kraanwater. Een salade als hoofdgerecht kon, maar toen we het kregen was de salade niet meer dan een bijgerecht met een heleboel vlees.

De bediening is ronduit ongeorganiseerd en eigenlijk hebben ze er geen zin in. Je moet vooral niet iets gaan vragen aan de bar want dan word je afgesnauwd.

Jammer, want wat een feestje moest zijn na het afzwemmen, was een verassing met een rekening.

11. We hebben heerlijk en gezellig gezeten bij dit restautant. We hebben drie gangen gedaan, welke alledrie goed waren. Maar de pizza's stijgen er toch wel boven uit. Héérlijk. Dunne bodem en zeer goed belegd. Vriendelijk personeel.

12. Het was verschrikkelijk druk waardoor we best lang op alles moesten wachten. Pizza van mijn man moest weer terug de randen waren nog van zacht deeg, hij had een calzone. Drinken duurde lang moest je soms meerdere keren om vragen. Je zit er beter als het wat rustiger is. We hebben er nu tweeëneenhalf uur gezeten

13. Ik zeg een dikke nee tegen het opgewarmde onbeperkte tapas eten. Niet te eten dus en dit is nog maar netjes uitgedrukt. Zelfs al zouden ze me geld toe geven. dan pas ik nog.

14. Vanavond gegeten aan tafel 2.
    Wij waren er om 19.00 uur, het eten werd na 20.00 uur geserveerd.
    Drankje werd na 2 maal bestellen, na een half uur gebracht.
    Omdat wij zolang op het hoofdgerecht moesten wachten was er geen tijd meer voor het nagerecht.
    Bij de reservering aangegeven dat ik een restaurantcadeaukaart had, hier werd niet echt open/gastvrij op gereageerd (kaart had een waarde van €100,00 dus ruime besteding). Omdat er niet gevraagd werd of alles naar wens was maak ik het op deze wijze kenbaar.
    Het was binnen er druk en de muziek was echt een stoor zender daar een ieder er overheen wilde praten. Jammer dat ons etentje zo is verlopen, had echt zin om even lekker te relaxen maar helaas. Heb later thuis nog een kopje koffie genomen.

15. HJ en V

Heerlijk gegeten. Gastvrij onthaal en goede service. Het eten was goed voor elkaar. Kortom aan te bevelen. Extra: vandaag 4 mei om 20:00 uur twee minuten stilte gehouden. Muziek uit, iedereen was ook stil. Mooi dat dat kan.

16. Wilma Hoogenraad

Het eten was lekker, bediening goed. Prijs/kwaliteit ook goed. Zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar.

Het enige nadeel wat wij ondervonden is dat aan het eind van de avond de ventilatie waarschijnlijk niet oké was, waardoor er een enorme nare geur van de frituur te ruiken was.

17. Het is ons ontzettend tegen gevallen. Het concept is 2 uur onbeperkt eten, maar na 1 uur kregen we onze eerste gang pas. We hadden duidelijk aangeven dat we na de 2 uur weg moesten (om 9 uur moesten wij weg). 20 minuten voor 9 vroegen we om de 3e gang en of het nog mogelijk was. (We hadden koude gerechten besteld.) De serveerster zei dat dat geen probleem was. 2 minuten voor 9 kregen we onze 3e gang. En moesten bijna alles laten staan. Eten was zeer matig en personeel vergat veel.
    1 keer, maar nooit weer!!!

18. whpoot

19. Evert de Jonge

Gegeten via de AH-actie, dus een beperkte kaart, maar de prijs oké. Het voorgerecht (caprese) was eenvoudig maar lekker en de pizza ruim voldoende. De tiramisu had weinig smaak. De wijn prima, de rode was iets te warm. Over de bediening niks dan lof, netjes, onderhoudend en vriendelijk.

20. Gisterenavond heerlijk en gezellig gegeten bij Il Camino.

Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, eten was heerlijk, en de sfeer was gezellig en gastvrij.

Een aanrader!

21. Bij binnenkomst al geen goede indruk. Zoek maar een plaatsje? Bij het bestellen van ons menu, we gingen voor alleen een hoofdgerecht, verontwaardiging en lichaamstaal bediening. Het eten van mij was smaakloos en veel te gaar. Het eten van mijn vrouw was ook zeer smaakloos en bevatte veel aangekoekte pasta. Verder werd na 5 min. gevraagd of men de borden mee kon nemen terwijl wij nog maar net aan ons eten waren begonnen. Al met al een zeer slechte ervaring bij dit restaurant. Absoluut niet voor herhaling vatbaar.

22. Alonzo 183 punten

Wij wilden eerst tapas eten. Maar nadat we de recensies hebben gelezen, gingen we toch voor de pizza. Op zich wel lekker maar de pizza's waren gewoon koud! En heel dun. Prijs/kwaliteit verhouding voor zo'n pizza zijn bij vele andere restaurants, en zelfs pizzeria's, veel beter.

De service is echt heel slecht. Geen interesse, duurt veelt te lang. Niemand komt vragen of alles naar wens is of dat je nog een drankje wil bestellen. Dit zijn de basic services voor een restaurant.

Kortom Il Camino; niet doen!!

23. John van Rossum

25. Tineke Hollestelle

Een gezellig restaurant waar we ons direct op ons gemak voelden. We aten onbeperkt tapas, om te proberen. Het smaakte heerlijk!

Onze ervaring is wel dat je dan van veel en snel eten moet houden als je daar voor kiest. Er werd ons van te voren gevraagd of we grote eters waren! Kies de volgende keer liever zelf, want ik vond dat er te snel weer een nieuwe portie stond. Verder volop genoten!

We komen zeker terug!

26. Helèná

Goede restaurant met heerlijk eten! Zelden zulk lekkere tapas gegeten bij een Italiaan! Wel vonden we het jammer dat we iets te lang moesten wachten op het eten, maar dat maakte de bediening wel goed met hun vlotte en zeer vriendelijke uitstraling. Top Italiaanse restaurant!! Hier komen wij zeker weer terug met de hele familie

27. van santen

Eten was prima. We hadden onbeperkt tapas. Alleen jammer dat je niet zelf mag kiezen, eerste twee ronde's worden door de chef gekozen. Volgens de bediening staat dat op de site, is echter nergens terug te vinden. 5 tapas p.p per ronde is ook niet waar want als je met zijn tweeën bent krijg je 5 tapas voor 2 personen, liever dan wat kleinere porties en wel 10 zodat je wat meer keuzes hebt.

28. A. van Vlimmeren

Hele slechte ervaring. Er was geen tijd om eten klaar te maken, want er moest voetbal gekeken worden.
    We kregen een schaaltje brood met kaas. Toen zijn we maar iets anders gaan zoeken om te eten.

29. Op zich is het eten goed, maar wij vonden het vreemd dat de gasten van mij die tapas hadden besteld, de eerste twee rondes niet zelf mochten kiezen en er daarna nog net ruimte was voor een derde ronde. Daar stond volgens mij op website niets over vermeld. Beetje vreemde vertaling van onbeperkt tapas eten.

Restaurant heeft prima sfeer. Dat de vrouw in de bediening geen toelichting kon geven op vragen die wij over de kaart hadden, bleek later te maken te hebben met dat zij pas twee dagen aan het werk was.

30. daniel en sabine

Goed ontvangen, prima service. Eten was lekker, de sfeer zou nog wat gezelliger gemaakt worden, wat meer aankleding.

31. Gezellige avond gehad bij Il Camino. Leuke bediening en voldoende keus. De pizza Dello Chef is een echte aanrader. Prijs/kwaliteitverhouding vind ik prima.

32. Eten was redelijk van kwaliteit, maar het was erg weinig. Verder duurde het erg lang voor we iets kregen en was het duur.

33. Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening en erg lekkere tapas gegeten. Allemaal prima.
    één minpuntje: de verkeersdrukte, zo dichtbij.

34. Wij hebben genoten van het onbeperkt tapas menu bij Il Camino. Eerste 10 tapas zijn keuzes van de chef (waarbij de klant wel bepaalde gerechten/ingredienten kan uitsluiten)..daarna onbeperkt van de menu kaart. Van het laatste was niet gekomen omdat we meer dan voldoende hadden. Voor 20 euro p.p een zeer goede deal. Bediening was deze keer echt professioneel met een gastvrouw die echt aandacht had voor de wensen van de klanten.

35. Heerlijk gegeten bij il camino. Erg sfeervol terras en vriendelijke bediening. Zelden zulke goede vleesgerechten gegeten bij een italiaan. Absoluut een aanrader!!

36. Vanavond hebben wij bij il camino gegeten. Maar het eten was erg slecht en de bediening was helemaal niks. Voor ons was dit de eerste en zeker de laatste keer.

37. Vanavond in dit tentje gegeten. Ze zijn volgens mij niet bekend met het fenomeen tapas eten. Ze vonden het maar vreemd dat we steeds een paar dingen bestelden. Gelukkig geen all you can eat gedaan. Na onze eerste ronde tapas ruim 45 minuten op het volgende gerecht moeten wachten. Tafel stond vol vuile vaat en lege flesjes drinken. Het eten is prima, bediening en
    wachttijd erg slecht!

38. Jammer dat all you can eat geen all you can eat betekend in de praktijk. Afgelopen vrijdag gegeten bij Il Camino te Nunspeet. 5 ronden van 5 gerechtjes binnen 2 uur is de bedoeling..... De eerste 2 ronden worden gekozen door de kok, die lieten erg lang op zich wachten. Maar dat gaf niet, het zelf kiezen zou beginnen te samen met het begin van de 2 uur. Wij bestelde ons eerste eigen gekozen rondje en moesten weer lang wachten. Toen wij ons tweede eigen gekozen rondje wilde bestellen kregen wij te horen dat onze tijd voorbij was. ??? Beetje jammer dat ze zich bij Il Camino dus niet aan de afspraak houden en ze onze tijd al hadden laten in gaan terwijl wij ons eerste drankje bestelde! Met 3 rondes tapas als bodempje, en €75 lichter, gauw naar de Jumbo geweest om nog wat lekkers te scoren. Zo wij gaan tenminste niet met een rammelende maag naar bed......!!!!! Il Camino GEEN! aanrader voor ons.

39. Eten zeer goed! Je kan hier lekker op het terras zitten met een hapje en drankje! Probeer je alleen niet te ergeren aan de slechte bediening. Dat moet echt beter!

40. We hebben duidelijk afgesproken eerst even rustig zitten en genieten van het broodje daarna het hoofdgerecht. Maar helaas net een broodje op of daar was het hoofdgerecht al op tafel gezet. De pizza's waren niet te eten het deeg was heel erg nat. Niet te eten. De dame van de bediening kon het woord sorry of excuses niet uit haar mond krijgen. Hier komen wij nooit weer. Ook de keren ervoor was het niet geweldig.

41. Heerlijk gegeten bij il camino. Wel onduidelijkheid over tapas concept; op website ander verhaal dan op de kaart. Eerste twee rondes door de kok gekozen, maar daarna zit je vol en heb je eigenlijk niet kunnen eten wat je eigenlijk zou willen.

42. Heerlijke tapas gegeten! Beslist de moeite waard om nog eens terug te keren!

43. Akkie van der Veen

Gastvije ontvangst en bediening, heerlijk gegeten. Vanuit de kritische blik van Studio 3000 zou de inrichting gezelliger en sfeervoller kunnen, geur en kleur maken een
    belangrijk deel van de beleving uit en dat schiet hier wat te kort.

44. Prima restaurant. Gebakken mosselen en de penne waren heerlijk.

45. Wat hebben we voor-tref-fe-lijk gegeten hier! Iedereen bestelde andere gerechten en alles was even goed! Het was een prachtige avond. Een absolute aanrader!

46. Ik heb hier samen met mijn vriendin gegeten toen we een weekendje weg waren. Erg knus en gezellig restaurant, voor weinig geld, wat zeker aan te raden is!

47. Lekker gegeten, leuke avond gehad!

48. Leuk restaurant. Pizza is altijd lekker. Vind de gebakken mosselen als voorgerecht ook erg goed. Bediening is vriendelijk. Nadeel vond ik dat we lang tegen onze lege borden aan moesten kijken. Het meisje in de bediening was alleen en moest hard werken (dinsdagavond), dus het is haar vergeven.

49. Op basis van de menukaart via internet hadden we besloten om hier naartoe te gaan. Ze hebben dit zelfs weten te overtreffen. Het eten was echt HEERLIJK!!! De sfeer was zeer gezellig, luchtig en vriendelijk. Onze dochter heeft zich ook uitstekend vermaakt. Als we in de buurt hadden gewoond waren we hier beslist vaker naartoe gegaan. Een tip voor de bediening: Loop wat vaker langs om te kijken of er nog iets gewenst wordt.

50. Rene van der Voort

Was helaas nogal lawaaierig binnen doordat alles vol zat.
    Maar het eten (Risotto) en de bediening maakte alles weer goed.

51. Fam.Sollie

Wij komen hier toch steeds weer terug. Er wordt aandacht besteedt aan alles. Het eten en de bediening is gewoon goed. Daarnaast is het ook nog eens betaalbaar. Het is een simpel maar heel erg fijn restaurant waar wij graag komen. s'Zomers of voor en -najaar kun je er ook heel lekker buiten zitten op het gezellige terras.
    Aanrader.

52. Lekker gegeten voor een goede prijs. Goed gevarieerde kaart.

53. Gisteravond heerlijk gegeten..... Bediening nieuwe kok zijn echt super.....
    Was echt een heerlijk avondje uit.

Heb enorm genoten. Al in gezellige kerstsfeer

54. Het was erg lekker en we hebben het naar ons zin gehad, er hing ook een fijne sfeer.

55. Heerlijk gegeten. Fijne biefstuk en varkenshaas met overheerlijk toetje.
    Prima bediening en heel vriendelijk.

56. Heerlijk gegeten! Super verse broodjes met pesto vooraf, lekkere pizza en heerlijk toetje! Goede, vriendelijke service.

57. Ons eten bij Il Camino smaakte heerlijk. Leuk achtergrondmuziekje wat de italiaanse sfeer versterkte. De bediening kwam niet zo professioneel over. Schoenen met hakken waarvan je constant het geklik door het restaurant hoorde, niet opletten of de gast nog iets te drinken heeft, lege glazen laten staan. Maar we komen zeker eens terug omdat het eten zo lekker was!

58. S. Kil- vd. Eijnden

De biefstukjes van wild zwijn perfect gebakken met rode bessensaus in combinatie met de rode huiswijn uit Puglia (Negroamaro dacht ik) werkelijk hemels ! Ook de toevoeging van verse kervel aan de sla in het voorgerecht helemaal goed!

59. Leuk restaurant met vriendelijke en snelle bediening en lekker eten. Open keuken, netjes opgeruimd restaurant, prijzen zeer normaal , dus echt wel de moeite waard!

60. Onverwacht bij dit restaurant terecht gekomen en er absoluut geen spijt van gehad. 1 weekmenu met zwaardvis wat erg lekker was en een menu van de kaart wat heerlijk was.
    Bediening erg vriendelijk en op drankjes oid hoefde je niet lang te wachten.
    Open keuken en daar zag het er allemaal erg netjes uit!
    Zeker een restaurantje om nog eens terug te komen.

61. fam gillet

We hebben heerlijk gegeten, leuke bediening de ossehaas met pepersaus was geweldig, elk ander gerecht ook, ik vond alleen dat de carpacho een beetje saus miste.

62. G.P. van Malkenhorst

Leuk restaurant met vriendelijke en snelle bediening en lekker eten. Beslist de moeite waard.

63. Petra Steenbakkers

Een fantastisch Italiaans restaurant! Niet alleen maar de pizza's en pasta's maar ook heerlijke italiaanse vis en vleesgerechten. Heerlijk avondje uit eten dus.

64. Vriendelijke bediening, goede wijn, goede muziek en verse ingrediënten samengebracht tot een heerlijk gerecht door een kok die zijn vak verstaat! Aanrader !!!

65. Wij waren voor een 4-daagse in Nunspeet.
    Vanzelfsprekend gingen we langs bij het Italiaanse restaurant Il Camino. Het restaurant sprong onmiddellijk in het oog. De ligging was uitstekend (centraal) en de uitstraling van het restaurant trok er ons aan.
    We zagen aan het restaurant een open haard, want een zeer warme en rustig sfeer uitstraalde.
    Wat het eten en de bediening betrof, ... dit was gewoonweg zeer goed.
    Zeer vriendelijk en het eten was zeer goed.
    We kregen zelfs een "Amuse" van het huis.
    Dit was een zeer gezellige en geslaagde avond. Ook al zijn we van België ... toch willen we dit meegeven op deze Nederlandse site...
    Proficiat voor deze mensen. Ze zijn gedreven en maken met passie deze gerechten klaar

66. Manuel 324 punten

We zijn een weekend in nunspeet en hebben op de gok dit restaurant gekozen om te eten. Het was top!
    Mijn vrouw had de risotto met spinazie en geitenkaas. Mmhhh heerlijk. Ik had verschillende vleesgerechten met gorgonzola saus. Wat een mals en lekker vlees. Het nagerecht was ook verrukkelijk; verschillende nagerechten.
    Prima wijn, allen jammer dat ze geen Lambrichs hadden. Hadden er namelijk zin in.
    Wel ontzettend lekker gegeten. Een echte aanrader!

67. Een prima Italiaans restaurant. Uitstekende pizza en salade met heerlijk gemarineerde olijven.
    We hebben lang niet meer zo'n smakelijke pizza op! En dat in Nunspeet!

68. Wij zijn hier enkele weken geleden met de hele familie wezen eten. Helaas! Het was namelijk geen leuke ervaring! We hadden om half 8 gereserveerd. Allereerst moesten we 3x vragen wanneer we een broodmandje kregen, zodat we uiteindelijk rond kwart over 8 dit pas kregen. Drinken werd gelukkig wel snel geregeld. Op een gegeven moment konden we buiten gaan zitten, wat we fijn vonden want het was mooi weer, maar de lege glazen van de vorige klanten bleven nog een half uur op tafel staan. Daar werd ons drinken gewoon bij gezet, totaal geen service dus. Om 9 uur kregen we eindelijk ons eten. Maar wat bleek? De serveerster kwam aanzetten met ons hoofdgerecht, terwijl we ons voorgerecht nog niet eens gekregen hadden. We zeiden hier dus iets waarop de serveerster antwoordde dat ons hoofdgerecht dan wel even warm werd gehouden in de oven. Vervolgens kwam de eigenaar persoonlijk excuses kwam aanbieden. Dat vonden we wel erg fijn, maar uiteindelijk hadden we nog geen eten. Enfin, we kregen vervolgens binnen no time ons voorgerecht, vervolgens ons hoofdgerecht en ons toetje volgde uiteindelijk ook snel. Om 10 uur waren we klaar met eten en kregen we ter compensatie nog een drankje van het huis. Dit deed echter zeer onder aan de slechte service van die avond. Onafgeruimde tafels, hoofdgerecht als eerste voorschotelen, enorm lang wachten op stokbrood met kruidenboter. Desondanks was het eten wel verrukkelijk. Maar dat is dan ook het enige positieve.

69. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Zijn erg vriendelijk en adequaat ontvangen door de serveerster. Ook de chef liet zich hier van zijn beste kant zien. Mijn vrouw had wat aparte wensen en die zijn uitgevoerd. Mijn vrouw had de gamba's. Deze zijn op verzoek op een andere wijze bereidt en zelfs gepeld! Ik had een lekker pizza waar ook mijn aanpassing zonder problemen werd verwerkt. We kregen gratis een voorgerecht namelijk het verse brood met kruidenboter en de olijfen. Dat staat op de menukaart als voorgerecht voor €4.25,-!

Daar waren we dus zeer content over. Minpunten? De deur stond open en dat maakte het een beetje koud in het restaurant. De prijzen zijn goed maar de drankjes worden duur betaald. Vandaar de mindere score op de prijs/kwaliteit.

70. Echt heerlijk gegeten!! Vooraf mozzarella/tomaat/pesto prachtig geserveerd én erg lekker.
    Hoofdgerecht zalm/mozzarella uit de oven. Super!
    En als nagerecht de Proeverij van verschillende italiaanse desserts, in 1 woord geweldig!! Alles echt zelfgemaakt, jammie!!
    Ik geef jullie een dikke tien ook voor de supervriendelijke serveerster!

71. Wij wilden lekker gaan eten. Een pizza voor de kinderen en italiaans voor de ouders. Ik wilde geen pasta dus koos ik voor een menu met vlees. Dit blijkt gewoon mixed grill te zijn met gebakken aardappelschijfjes. Voor 23.50 vond ik dit een beetje magertjes. Ook het voorgerecht was niet wat ik ervan had verwacht. Ik had gebakken rosbief gekozen voor 9.95. Maar het bleek gewoon een garpacho van rosbief te zijn. Bediening is goed. Maar t leek net of de vrouw nieuw was en een beetje Zenuwachtig.

Lekker gegeten maar geen 8 waard.

72. Onverwachts dit restaurant binnengestapt. Maar we hebben er zeer lekker genoten van het lekkere intaliaans eten. Ook de vriendelijke bediening, uitleg mag eens aandacht krijgen. Wij komen uit België en zullen de volgende maal hier zeker terug langskomen. Proficiat.

Georges en Kristin uit België, 29 juni 2011

73. Heerlijk gegeten, leuke sfeer, zeker voor herhaling vatbaar. Met mooi weer een heerlijk terras voor het nagerecht.