de Buuren in Nunspeet

Gesloten
  • 1ste Kerstdag – 25 dec
  • 2de Kerstdag – 26 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

‘Even naar deBuuren’ is sinds 2009 een bekende uitspraak in Nunspeet. Elkaar ontmoeten in een hippe omgeving, zorgeloos genieten met goede service en samen lekker eten;
daar zorgen wij graag voor.

Wij kijken er naar uit om onze gasten vijf dagen in de week, te mogen ontvangen om hen een perfecte kop koffie of cappuccino te serveren. Wij serveren hier ambachtelijk, eerlijk gebak van een Veluwse patissier bij.

Borrelen en loungen kan bij ons ook vanaf het middaguur. U kunt genieten van een snack of ‘even iets tussendoor’. Goed te combineren met een speciaal bier of mooie wijn. Door het unieke wine-by-the-glass systeem is het bij ons mogelijk om per glas van een kwaliteitswijn te genieten.

Denk voor uw zakelijke lunch, borrel of diner ook eens aan deBuuren. Verras uw zakenrelaties met een geheel verzorgde lunch of diner, met de service die u van ons gewend bent. Stel vooraf uw lunch of diner samen of laat uw gast op de dag zelf een keus maken uit onze uitgebreide ‘Food & Drinks’ kaart.

Wilt u de week of het jaar afsluiten met een heerlijke borrel? Ook dit kan bij deBuuren. Lekker borrelen bij de openhaard of genieten op het privé-terras met een barbecue.

Diëten Vegetarisch, lactosevrij en glutenvrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van de Buuren in NunspeetFoto van de Buuren in NunspeetFoto van de Buuren in NunspeetFoto van de Buuren in NunspeetFoto van de Buuren in NunspeetFoto van de Buuren in NunspeetFoto van de Buuren in NunspeetFoto van de Buuren in NunspeetFoto van de Buuren in NunspeetFoto van de Buuren in NunspeetFoto van de Buuren in NunspeetFoto van de Buuren in Nunspeet

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoilet, rolstoeltoegang en invalide parkeerplaats
Ambiance
Zakelijk, rustig, romantisch, kindvriendelijk, hip en gezellig
Voorzieningen
Terras, rookruimte, honden toegestaan en Wi-Fi
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding), verschoontafel en kinderstoel aanwezig
Betalen
Visa Master Card American Express