Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nunhem verdeeld zijn.

Hub Roncken

Heerlijk gegeten en prima bediening.
    Ook een vegetarisch menu was uitstekend verzorgd en heel smakelijk.

Carry Meijs

Jammer dat wij de enige gasten waren, anders zou de sfeer nog aangenamer zijn geweest.
    Het eten mag iets warmer worden opgediend.

3. Nederlands Nunhem

Caroline Donders-van Mulkens

We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader! Geen ingewikkelde menu's, gewoon heerlijk eten.

Frans Verbraeken

vlotte bediening, mooie portie, goed bereid
    zekers zijn geld waard

We hadden een kalfsschnitzel besteld en kregen volgens mij een gehaktschnitzel.

6. Nederlands Nunhem

Johan van Bogget

We komen er jaarlijks altijd goed en lekker gegeten!!
    Servaas blijft Servaas!! Toppie.

Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Kom zeker terug.

8. Nederlands Nunhem

Onze familie komt al tientallen jaren bij St. Servaas. Na een onderbreking onlangs weer eens gaan eten in de Wildtijd. Oa. Hazerug (het hele ding, geen filet), op grootmoeders wijze gemaakt, met veel variatie groenten en aardappelen... ongelofelijk lekker.

Het restaurant heeft gewoon een goede menukaart met lekkere, veelal op authentieke wijze bereidde gerechten.
    Daarnaast een gezellige ongedwongen sfeer, prima bediening en mooie ligging van het restaurant aan de bosrand.

Wij komen hier zeker weer terug!

José Roeven

Het eten was heerlijk. De service was perfect. Het was er gezellig. Een echte aanrader. Heel vriendelijke bediening. De prijs/kwaliteit is super.
    Komen hier zeker nog eens terug. Een dikke 10 voor dit restaurant.

Eten perfect, voldoende en genoeg ambachtelijk bereid (hier geen gefrituurde schnitzel). Kortom, een zaak waar ik zeker weer ga eten.
    Voor dit wegrestaurant geef ik een 10.

Heerlijk eten, goeie service en vriendelijke mensen. Wij komen er al jaren en daar heb ik graag een ritje vanuit België voor over!

Gulle porties eten, van prima kwaliteit. Vriendelijke bediening. Zeer redelijk geprijsd. Inrichting is wat gedateerd, maar dat kon de pret niet drukken.

Fijne avond gehad, zeker aan te bevelen

13. Nederlands Nunhem

Enige jaren geleden was mijn zus uit Canada over. Wij zijn toen met zussen, schoonzussen, broers en en schoonbroers met haar gaan eten bij Servaas. Heerlijk.
    Nu komt zij weer over en ook nu gaan wij gezellig met zijn allen bij Servaas eten. Super gezellig, mooie sfeer en vriendelijk personeel met kennis van zaken. Super kok. Familie Naus

Miny Pouls Veugen

Nog nooit zo lekker gegeten. Alles even lekker en een super bediening. Zeer betaalbare prijzen. Een echte aanrader.

Wij waren heel erg verrast over de kwaliteit en hartelijkheid in de huiskamer van het Leudal. Een etablissement waar gastvrijheid met hoofdletter G geschreven wordt en waar het diner werkelijk al onze verwachtingen heeft overtroffen. Een ervaring die we nooit meer vergeten en die we anderen van harte kunnen aanbevelen!!

16. Nederlands Nunhem

Ik was hier niet meer geweest sinds ik de communie heb gedaan en we hier met het gezin zijn gaan eten. Heel eerlijk moest ik wel wennen aan de grote eetzaal en de sobere aankleding en de retro stijl. Bediening is erg aardig. En inderdaad sla is aangemaakt met azijn en suiker zoals vroeger thuis. Recht toe recht aan eten. Geen verse munt thee en of verse jus, wel heerlijk ijs met kersen na.

Een goed bord vol eten! 1 schep meer of minder kijken ze niet naar om, gewoon goed dus!

CabrioXperience

Op zaterdag 11 april hadden we een rit en zijn we gestart met koffie en gebak, hebben we onderweg geluncht en zijn we ook geëindigd bij 'De huiskamer van het Leudal'. Alles netjes verzorgd en goede kwaliteit/prijs verhouding.

Maurice & Lilian

Afgelopen weekend zijn wij in Café Houben voor de wet getrouwd en tevens hebben wij ook ons bruiloftsfeest in Café Houben / De Hoeskamer van 't Leudal gevierd. Het was werkelijk fantastisch geregeld en georganiseerd.

Alles maar dan ook alles was tot in de puntjes verzorgd. Het personeel, de drankjes, hapjes, het geweldige buffet, het ontbijt en zelfs het gekookte eitje 's ochtends was perfect. Alle gasten waren enorm enthousiast over deze Locatie. Voor ons was en blijft dit mede door de eigenaren een waanzinnig mooie perfecte en onvergetelijke dag.

Jack, Riet en het personeel, chapeau voor deze geweldige dag !!!

20. Nederlands Nunhem

Bianca Ingenhut

Wij komen hier al jaren en kijken er altijd weer naar uit om hier te komen eten! Het is er gezellig, het personeel is geweldig aardig en het eten is geweldig!

Franka Bouten

Enkele jaren geleden het 7 gangen menu van de Wowdeal gehad. Erg lekker. Super vers en een tikkeltje apart, maar niet té. We zaten toen in de "huiskamer" die ietwat gedateerd is. Maar heb begrepen vd eigenaar dat deze te zijner tijd opnieuw gestyld gaat worden. Afgelopen zomer 1 maal gelunched en 1 maal warm gegeten in t sfeervolle eetcafé. Super!! Heerlijk gegeten in een erg sfeervolle omgeving. De eigenaars hebben t eetcafé heel mooi opgeknapt. We komen zeker terug! Ga zo door.

Wij hadden met onze vriendengroep een wow-deal. We zaten gezellig bij elkaar en hebben genoten van een heerlijk diner. De gerechten waren met zorg en liefde bereid. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

23. Nederlands Nunhem

We waren er al een tijd niet meer geweest. Afgelopen week weer eens gegeten. Het was als vanouds, geen poespas maar gewoon goed! Het blijft voor ons een fijn, goed adres.

24. Nederlands Nunhem

wilma

Ad Lamerigts

Gisteren 1ste kerstdag hebben we in een sfeervolle ambiance mogen genieten van een uitgebalanceerd koud en warm kerstbuffet. De passie voor koken van eigenaar Jack Vullers sprak uit werkelijk ieder gerecht. Chapeau Chapeau !! Jack en Riet bedankt voor jullie gastvrijheid en voor een perfecte namiddag en avond.

26. Nederlands Nunhem

Annemie Janssen

We hebben met 9 personen gegeten. Aspergemenu. Geweldig!! Waar krijg je nog zo'n portie asperges voor dat geld. Het was allemaal overheerlijk en de bediening was gezellig en klantvriendelijk. Volgend jaar gaan we zeker weer hier asperges eten.

Voor de eerste keer gegeten in dit restaurant met een wowdeal. Wij waren blij verrast en zeer tevreden over het 7-gangen diner. Elke gang werd culinair opgediend en smaakte voortreffelijk met smaaknuances. Vriendelijke en attente bediening, waar vind je dat nog in deze tijd? Dit echtpaar werkt professioneel en dient gastvrij de klant. Wij komen zeker terug!

R&C

De eerste keer dat we daar hebben gegeten(december 2012) was alles een dikke 8! We hebben de WOW deal gebruikt die overigens gewoon buiten ophing. Niks mis mee, het was een 7 gangen menu aanbieding. Vlot, lekker en verrassend! We waren verbaasd dat zoiets dichtbij lag.

Bij het afrekenen, heeft de kok ons medegedeeld dat zijn zaak niet onder doet voor een zaak in Herkenbosch. (zal geen reclame voor hun maken) Tevens dat niemand minder dan een 9 als eind cijfer heeft gegeven voor zijn eten.
    Ik dacht bij mezelf: laat ik nu eens lief zijn en onze recensie niet plaatsen, want dan zouden we het gemiddelde omlaag halen....... (tja...)

Afgelopen zaterdag (13-april-2013) hadden we zin in een traktatie en hebben gereserveerd. Vol goede moed bestelden we weer de 7 gangen menu, we hadden een immers positieve indruk van de vorige keer.

Asperges waren volgens mij het thema, want op ieder gerecht zaten deze erin verwerkt. Ik vind asperges lekker, maar had er nu geen trek in. Het was best even zoeken naar de juiste combinatie, en heb toch iets van asperges gekregen. Jammer (ik grapte nog, je zou maar geen asperges lusten dan heb je dus pech..)

Een gang was vis op een slap jasje en te veel zoute roze saus. De salade was een warme en een koude gerecht door elkaar. Volgens mijn mening een gemiste kans, daar het wat zompig werd. Niet lullig bedoeld, het is wel mijn eigen mening.

Stevige bouillon, was erg vlak en geen brood of iets erbij.

Personeel vroeg of alles naar wens was en we hebben beide meer dan eens aan gegeven dat we het de vorige keer beter vonden. Reactie: "tja, kan gebeuren" Om vervolgens verder te gaan. Wij hadden zoiets van:"uhhhh.... okai..."

Men wist niet om te gaan met opbouwende kritiek. Vraag het dan niet, als je geen negatieve reacties wenst. Zelfs de kok liep voorbij en zei alleen: "hoi" keek verder niet en liep door.

Tot zo ver de min punten.
    Rest was prima in orde, maar niet meer dan dat.

Dessert was voor mij; tiramisu en chocolade moes, rest heb ik niet gegeten. Niet dat het niet lekker uitzag, maar ik geef zelf niets om aardbeien en ijs.

Tot slot waren we klaar met eten en de kok schijnbaar ook, want hij ging bij een groter gezelschap aan tafel zitten. Leuk, al was het niet dat hij ietsje te hard zei dat niemand te klagen had over zijn eten. Ook weer dat niemand een onvoldoende gaf. Het grappige was, dat wij net bezig waren het evaluatie kaartje in te vullen en hierop heb ik gemeld dat ik niet geheel tevreden was. Naam, tel en email op vermeld. Tevens ook dat we niet meer van plan waren om terug te komen. (was een vraag die op het kaartje stond)

Niets van mogen vernemen, ik ga er dan ook van uit dat het kaartje per ongeluk is kwijt geraakt...

Op basis van laatst, een zes! Echter door de prettige eerdere ervaring, een 8. Bij elkaar gevoegd, kom ik op een 7 en dat vind ik net ietsje te veel (puur dat men niet kan en of wil omgaan met kritiek). Vandaar 6 half.

En dat vind ik oprecht jammer!

Patricia

Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance en een zeer prettige bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

Wim Delmee

Gisteren genoten van een heerlijk 7 gangen diner in de Huiskamer van het Leudal. Alle gerechten werden sierlijk opgediend en de smaak was voortreffelijk. Wij hebben genoten van dit diner en zeker omdat de Gastheer Jack regelmatig aan onze tafel kwam enerzijds om te helpen met het opdienen en anderzijds om te vragen of we tevreden waren. Wij waren met 4 personen en niemand had iets aan te merken op hetgeen opgediend werd, het was vooortreffelijk.
    Dit is voor herhaling vatbaar.