Tapperij Nr. 32 in Numansdorp

Food, Vers, Lekker, Gezellig, en Meer!

di lunch 16:00 - 17:00 diner 17:00 - 00:00

Uitzonderingen

Gesloten

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Begin augustus 2011 heeft Tapperij NR. 32 zijn
deuren geopend. Wij zijn een gezellig eetcafé
gelegen in het centrum van Numansdorp.

Bij ons kunt u terecht voor een welverdiende
‘afterwork’ borrel of een gezellig diner.
Verder zijn er mogelijkheden voor partijen en
feesten in de Tapperij NR. 32. Ook verzorgen wij
een heerlijke lunch zowel zakelijk als met
vrienden en/of familie.

In de zomer hebben wij een klein terras waar
heel de dag de zon schijnt. Wij beschikken ook
over een kleine bovenzaal die uitermate geschikt
is voor vergaderingen, cursussen of presentaties
tot 30 personen.

1430592018 89
1434619277 88
1452741941 82
1478919123 88

1. We zijn met z,n 4e wezen eten geweldige sfeer top bediening met goede suggesties en fantastisch gegeten echt een aanrader

2. Heerlijke carpaccio, ruime hoeveelheid!
    Biefstuk lekker mals.
    Frietjes super.
    Toetje groot en heerlijk!
    We hadden het drie gangen keuzemenu! Goede kwaliteit voor 29,95!
    Bediening uit het hoofd en correct! Heel vriendelijk!
    Miste alleen wat gezellige muziek op de achtergrond tijdens het eten.

3. Al een paar keer langsgelopen, Tapperij 32 vond ik er altijd wel uitnodigend uitzien maar nooit naar binnen geweest. Wel de menukaart al eens buiten bekeken en aan de hand daarvan wel besloten om er ook eens een keer naar binnen te gaan als het eens uitkomt. Van de week was het dan zo ver.
    Het was rond 1800 uur, ik was alleen en alleen dineren is nooit zo gemakkelijk, vooral als het restaurant al vrij vol zit. Maar het viel die dag alleszins mee en ik was zo te zien ook niet de enige die even in z'n uppie een hapje ging doen. De kaart zag er interessant uit, maar ik had al van tevoren besloten om een hamburger van weiderund te nemen. Ik kon kiezen uit een klassieke of een pittige, met Jalapeño pepers. Die laatste zou het worden. Tot mijn vreugde werden er ook frietjes met mayo bij geserveerd. Een échte man kán niet zonder. ;)
    Tijdens het wachten met een Leffe Blond voor de neus een beetje rondgekeken in het interieur, dat vrij licht en neutraal is, maar toch speels door de dominante centrale houten trap naar de bovenetage. Wat ik bijzonder leuk vond was het schilderij waar ik naast zat, een soort uitzicht vanaf een mediterraans terras over het dorp, het strand en de zee. Van het perspectief klopte geen ene fl*kker en dat was tegelijkertijd ook wel de humor - en toch fascineerde de afbeelding mij dusdanig, dat ik erin opgezogen werd.
    Toen kwam de hamburger, met de frites en de mayo. Het zag er allemaal zeer verzorgd uit, een zeer lekker uitziend maisbroodje met wat rode uit, augurk, tomaat, de hamburger zelf en wat er verder nog in zat heb ik eigenlijk niet zo bestudeerd. Hoe pittig zou hij zijn? Ik besloot met bestek en al aan te vallen. Mjam mjam... zo potver wat lekker. Weer een hap. Al die smaken die erin zitten, écht lekker gewoon!! Dit krijg ik thuis niet voor elkaar. Okay. Nu de frieten. Oh hey kijk nou, gebakken in de schil. Net als bij Bram's in Numansdorp, waar ik die week ervoor was, maar waar totaaaal geen smaak aan zat, edoch dat terzijde. Mooie kleuren deze frieten. Likje mayo erop en hap, naar binnen. Verdorie, niet erg knapperig, jammer (voorbakken en helemaal laten afkoelen). Maar wel een héle prima aardappelsmaak! En de mayo, lekker aroma. Jammer dat de frieten niet knapperiger waren maar wonderwel deed het weinig af aan de smaakbeleving, dat is op zich ook best wel bijzonder.
    Ik heb 25 Euro incl. fooi afgerekend, als je het omrekent naar Guldens dan is het schrikbarend voor een hamburger met friet en een biertje, maar daar denken we maar niet meer aan ;)
    Even een hapje na het werk: Ik vond de totaalbeleving uitermate geslaagd; het eten voorop.
    Misschien nog wat leuke hippe Nederlandse biertjes op fles toevoegen, ik bedoel, voor een tapperij...kijk eens binnen bij slijterij Alambic in Schiedam. En wat betere (single malt) Whiskies (Talisker 10Y bijvoorbeeld) zou ook geen teruggang zijn. De standaard Johnny Walker et al is voor in de cola...
    Ik geef Tapperij 32 een negen in de categorie ongecompliceerd en ongedwongen en kom graag terug.

4. Service 6 omdat we erg lang moesten wachten op ons eten. Alleen hoofdgerecht, uur gewacht.
    Verder prima, was heerlijk!

5. Goede bediening, klantvriendelijk. Goed eten, sfeer was wat minder. Maar toch wel voor herhaling vatbaar.

6. Monica Schram

Vandaag weer wezen eten en zoals altijd top! De bediening is vriendelijk en doen echt hun best en dat is super. Gezellig als je met vrienden en familie wilt eten, echt een aanrader.

7. Myranda van Zomeren

Reden toevallig door het centrum en zagen het terras van Tapperij Nr. 32, dus auto geparkeerd en hebben daar heerlijk de lunch genuttigd. Zeer vriendelijke bediening!! Aanrader dus :-)

Groetjes
    Jan & Myranda

8. Vlotte bediening. Spare-ribs waren helaas taai.

9. Vlotte en vriendelijke bediening. De kaasfondue was lekker en de bijgeleverde garnituren prima van smaak en gevarieerd, de presentatie van het brood had leuker en origineler gekund maar de smaak was prima. Wel jammer dat het alleen wit brood is. Prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde!

10. Judith Leijten

Kaasfondue was erg basic, zou het niet nog een keer bestellen. Toetje maakte alles goed! Bediening super vriendelijk!

11. Van Ham Kris

Vlotte bediening. Lamshaasjes gegeten, zeer lekker. Correcte wijn.

12. Monique en Marcel

Vandaag op het terras, in de zeer gezellige straat, met uitzicht op de kerk van een heerlijke lunch genoten.
    De bediening was helemaal zoals het hoort. Eten was echt lekker. Maar dan ook echt. Neem een Sate en je gaat er de volgende keer voor omrijden. Super!!!

13. Heerlijk gegeten en lekkere drankjes (o.a. gin tonic, prosecco, speciaal bier). Voorgerechten zijn flink aan de maat, dus 1 gedeeld met z'n 2en. Dessert van het seizoen was citroen merengue taart van Dudok, jammie!
    Vrolijke en vlotte bediening. Het was weer top en blijft een vaste stek voor ons.

14. Lekker eten! Leuk restaurant, gezellige mensen en heerlijk eten! Zeker een aanrader om er een keer te gaan eten.

15. Leen Zwartbol

Op Koningsdag lekker weg en even nog wat eten en drinken. Geweldig!!

16. Lekkere gerechten. Geweldige sfeer. Prima bediening.

17. Een van mijn meest favoriete restaurants. Kaart wisselt merendeels met de seizoenen mee, met enkele uitzonderingen (gelukkig) daargelaten. Als ik in Nederland ben, ga ik hier altijd wel meerdere keren in die perioden heen! Kwaliteit/prijsverhouding klopt gewoon. Supervriendelijk personeel en zij proberen het je altijd naar de zin te maken.
    Het is alleen jammer dat ze geen groter terras mogen hebben, maar voor Numansdorpse begrippen, zijn we er erg blij mee dat ze toch een klein terras hebben. Ook is het leuk dat de koks/eigenaren vaak zelf komen vragen aan tafel of alles naar wens is/was. Ik waardeer dat heel erg! Dit restaurant is echt een aanwinst in Numansdorp en wat zeer prettig is, dat ze terugkerende gasten altijd herkennen en komen vragen hoe het met je gaat en luisteren naar je!!! Kortom: een topper!

18. Op de eerste nazomerdagonderweg naar het strandje van Numansdorp ff een tas eten afgehaald bij Tapperij 32

Het eten was supergoed. Mega lekkere burger en zeer smaakvolle en gevulde salade. Ook de hoeveelheden waren ruim voldoende. Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Een klein feestje om zulk eten op het strandje te kunnen nuttigen 👍

Dikke 10 voor de Tapperij 32.

19. Goed gegeten. Het vlees was mals en het eten was goed warm. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Je hebt de keuze tussen 'laag' en 'hoog' zitten. Als je kiest voor laag en je bent met z'n vieren, zit je bovenop de keuken en zitten twee van het gezin op een harde bank met kussentjes. Daarom kozen wij voor hoog, op een soort van barkruk. Dit ging prima.
    Een gezellige avond gehad!

20. Leuke plek om te eten. Eten smaakt goed en prijzen zijn qua verhouding prima. Wel is het erg druk qua geluid maar dat hoeft de sfeer niet te bederven. Voor herhaling vatbaar.

21. Milou Schravesande

We hebben echt heerlijk gegeten, en waren ook erg tevreden over de gezellige en nette bediening!
    Zeker de moeite waard, tot gauw....

22. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant! Echt een aanrader. Dus allemaal naar de tapperij 32 in Numansdorp.

23. Bea Admiraal

Helaas moet ik melden dat ons etentje bijzonder slecht is bevallen. Om te beginnen vonden wij de drankjes aardig aan de prijs, het eten was smakeloos en het leek of het al heel lang in de vriezer of zo had gelegen. Ik had zalm die erg droog was en was opgeleukt met een tomatensausje, de stukjes courgette die erbij lagen waren te groot en niet lekker om te eten. Mijn partner had een satéspies, die ook naar niks smaakte en de satésaus was heel erg aanwezig, de kip leek zelfs rauw. Wij hebben dit wel gezegd maar kreeg als commentaar een binnensmonds excuus. De ober was correct maar kan het niet vriendelijk noemen. Voor ons dus geen reden om terug te gaan naar Tapperij Nr. 32

24. Twee grote honden in het restaurant, een dame in de keuken met een lange staart waar ze niet van af kon blijven, een kok die het druk had met zijn telefoon, ongemotiveerd personeel, te koude carpaccio, oude pindasaus en een droge, taaie biefstuk die rear moest zijn!! Misschien de keuken dichtmaken en die warmhoudkast de deur uit??

25. Liesbeth de Wilde

Goed eten, vriendelijke en vlotte bediening. Voor een eetcafe vonden we de rekening een beetje tegenvallen.

26. Anneke Dekker

Heerlijk gegeten. Gezellig.

27. noordzij

Heerlijk eten en een gezellige sfeer. Een echte aanrader.

29. Super lekker eten in een gezellige en sfeervolle omgeving met top service!

30. Diana Hoogvliet

Lekker hapje eten, aardige en verzorgde bediening in een gezellige omgeving en daarbij ook nog betaalbaar. Wat wil je nog meer?

31. Voor een gezellige avond borrelen en eten gaan we altijd naar de Tap. Het is altijd goed.

Het menu wordt continue veranderd. De wijn is lekker. De bediening is heel vriendelijk maar vooral snel en goed.

En de beste? De beste zijn de huis gemaakte frietjes! Oké en de gamba's ook.. en de sashimi. Oh ja en de zeebaars.

Ik ben een fan en dit is een aanrader voor een gewone lekkere hap!

32. Gezellige drukte, lekker eten, goede prijzen!

33. Een van mijn favoriete eetgelegenheden in de regio. Ja het kan wel eens wat druk zijn, als je bijvoorbeeld op vrijdagmiddag/avond komt, maar anderzijds zorgt dat ook voor gezelligheid.

Het eten heb ik echt nog nooit slecht meegemaakt, altijd lekker en goed. Als ik dan een licht-kritische noot moet plaatsen zou ik eigenlijk wel een paar simpele gerechtjes op de kaart erbij willen, zoals een spareribje ofzo. Maar dat heeft ook te maken met mijn eetgewoonten :)

Gezellige en vriendelijke meiden in de bediening, gewoon een leuke tent waar ik graag eet!

34. Hier gegeten op 24 oktober 2014

Soms heb ik het gevoel, als ik gedetailleerd naar muziek luister, dat ik wat dover word. Als ik dan bij Tapperij 32 naar binnen stap realiseer ik me echter al snel dat ik nog lang niet doof genoeg ben. Wat een herrie is het daar. Een volle zaak vol mensen die allemaal met elkaar in gesprek zijn en dan ook nog eens harde muziek.
    Maar goed, we kwamen hier om te eten. Ik had een restaurantcadeaukaart cadeau gekregen en dit was het enige restaurant in het dorp waar je die kaart kon inwisselen. Bovendien was Tapperij 32 ook het enige restaurant in Numansdorp waar ik nog nooit gegeten had, dus dat was een mooie aanleiding om hier eens binnen te stappen.

En zo kregen we een tafeltje aangewezen vlak bij de keuken. Mijn partner moest op een harde muurbank zitten, die niet erg comfortabel was en ik op een oude rechte harde stoel met uitzicht op de open keuken. Dus dat was eigenlijk allemaal niet zo een heel sterk begin al was de bediening wel erg vriendelijk en werd ons ook goed duidelijk gemaakt dat er naast het menu nog een aantal gerechten te bestellen waren.

We begonnen allebei met een uiensoep vooraf. In tegenstelling tot de meeste uiensoepen, zaten er in deze soep gerookte spekblokjes, die wel van sterke invloed op de smaak waren. Mijn partner was daar minder enthousiast over, maar ik vond het wel lekker. En een leuke afwisseling, al houd ik ook zeker van de traditionele uiensoep.

Als hoofdgerecht had ik de parelhoen met mosterdsaus geserveerd op een zuurkoolstamppotje. Ook geen alledaags gerecht in een restaurant. De presentatie op het bord was wat gewoontjes, maar de smaak was erg goed. En dat is toch het belangrijkste.
    Mijn partner had de gegrilde lamskoteletjes met gebakken paddenstoelen. Het vlees was weliswaar van die kwaliteit dat je het in kleine stukjes moest eten, omdat je het anders niet weg kreeg, maar ook hier was de smaak verder prima. En ook de zelfgemaakte frieten waren erg lekker.

Kortom qua eten en bediening was er niets aan te merken op dit restaurant. Ook de prijs / kwaliteit was heel behoorlijk.

Maar de entourage en met name de herrie waren aanzienlijk minder in dit restaurant. Eigenlijk was ik bijna blij dat ik na ruim een uur deze herrie weer mocht verlaten, zodat we dus thuis de koffie maar hebben gedronken. En dat is wel jammer, want daardoor zullen we hier toch niet zo snel meer eten.