Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Numansdorp verdeeld zijn.

Rosanne Landman

Ontzettend gezellig restaurant, gezellige bediening, heerlijk te eten. Een echte aanrader!

Weer heerlijk gegeten, zoals gewoonlijk. Het personeel wat aanwezig was hadden wij nog nooit gezien. We misten een beetje de ‘vaste’ meiden.
    Er werd een paar keer gebeld om te reserveren voor die avond toen wij er al waren maar er werd gezegd dat ze vol zaten, terwijl er toen nog steeds tafels vrij waren.
    Er waren tafels om ons heen waarvan de gasten al klaar waren met eten en al weg waren, die tafels werden niet afgeruimd. De rommel bleef op de tafels staan al lang nadat de gasten weg waren.
    Het personeel liep toch echt vaak langs die tafels om andere gasten te bedienen,

Tapas-formule is leuk, wij hebben goed gegeten. Leuke sfeer was verpest door een groep lawaaierige klanten, gewoon pech gehad. Een bediende was beneden peil, op het randje van onbeschoft geweest. Alweer pech gehad, omdat de rest van de personeel was sympathiek, leuk en vriendelijk. Toch door deze ene vrouw is een bittere nasmaak gebleven.
    Conclusie - een leuk restaurant om nog een keertje te bezoeken.

11 Augustus hier gegeten. Het eten was ok. De sangria vonden we erg duur voor de hoeveelheid die we kregen. (20 Euro voor een karaf waar je nog geen 4 glazen uit kon halen) de bediening was onvriendelijk. Je kreeg de indruk dat ze hun werk niet met plezier deden en alles te veel of lastig was.
    In het verleden hier vaker gegeten en was de bediening normaal.
    Onze laatste ervaring nodigt mij niet meer uit hier nog eens te gaan eten.

Super lekker gegeten en er heerst een leuke sfeer. Miste alleen kaas op het menu. Verder prima.

S van Dijk

Mijn favoriete tapas restaurant!
    Echter wel jammer dat de kaart kleiner js geworden na het vernieuwen en er heel wat lekkere dingen ook af zijn.
    Daarnaast zei het personeel wisselende dingetjes, wij waren met 4 en wilde met of zonder dessert en dat mochten we op t einde beslissen maar toen was het heel de tafel of niet terwijl er maar 2 mensen toetjes wilde.. en werden er toetjes vergeten jammer! Heb het personeel wel eens vriendelijker meegemaakt dan deze avond.
    Bovenal een gezellige avond met vrienden gehad en de buikjes weer vol!

J van der Marel

J van der Marel

Vandaag voor het eerst op het terras een eisje gegeten. Terras zat gezellig vol. Om ons heen zaten wat mensen te mopperen over de bediening en tafel indeling. Twee klanten kwamen later aan, wij zaten al twintig munten te wachten, werden genegeerd. Ik sprak de serveerster aan, zij vroeg wat ik wilde drinken, ik hoefde niets te drinken, dus openingswinst en welkom heten aan klant moet beter. Na een half uur wachten kregen wij eindelijk ons eisje, van mijn vrouw goed, van mi zeer minimalistisch. Bij Mc Donald wordt je vriendelijker heholpen en meer waar voor je geld. Bij het afrekenen zag de serveerster mij en liep direct weg, de dame, achter kaas heeft mij geholpen, en haar mijn ongenoegen geuit op een nette manier. Maar daar had zij geen boodschap aan. Ik heb haar gebeld, maar met een arrogante houding serveerde zij mij af. Kortom, ik kom er nooit meer.

Afgelopen week met 4 dames bij Aqui van de tapas genoten. Eén van ons is zwanger, hier werd goed rekening mee gehouden en uitleg gegeven over welke gerechtjes wel en niet gegeten konden worden. Vriendelijk personeel en ook bij een volle zaak snelle service. Mijn favoriete tapas restaurant, inmiddels 4 keer geweest en altijd goed!

Al meerdere keren bij Aqui gegeten, en altijd alles super in orde.
    Het eten is er zo ontzettend lekker.
    De nieuwe gerechten op de kaart zijn niet te versmaden zo heerlijk.
    Leuk om andere gerechten te proeven en te ontdekken dat ze allemaal even smaakvol zijn.
    De bediening is zoals altijd heel vriendelijk, altijd even een persoonlijk praatje.
    Het is fijn steeds als gast herkend te worden, je voelt je er echt thuis.

Prima eten tegen een prima prijs! Het restaurant is kleinschalig en zeker gezellig. Aan te raden voor iedereen!

Jeanette

Vond tegenvallen ben 2 jaar geleden ook geweest was quality beter en meer keuze.
    Koolhydraatbeperkt eten is ook moeilijk daar geworden door samengesteld gerechten met pizza pasta rijst en taco jammer.

Michelle van Dorst

We hebben heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk en de tapas kwamen vlot door!

Ben van Zwieten

Leuke sfeer, vlotte bediening en lekker eten voor een goede prijs.

Marianne

Elk gerechtje heeft zijn eigen klasse😃 Superrrr restaurant en de kwaliteit is altijd van het goede hoge niveau!

Gezellig met 4 personen geluncht op het terras. Het enige wat wij misten op de kaart was een omelet.

Altijd even vriendelijk en het eten is goddelijk lekker… kom er graag en veel…
    Leten goed op je drinken en wachten niet te lang op het eten…

Melanie

Fantastische avond gehad met alle meiden onder elkaar. Eten wat heerlijk en kwam snel op tafel. Vriendelijk personeel zorgt echt goed voor je. Aanrader!

Sylvia de Waard

Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit en leuke bediening. Minpuntje is dat het er erg rumoerig is zodat je elkaar moeilijk kunt verstaan.

Jeroen Schot

Eten was super, uitstekende kwaliteit, bediening was snel en vriendelijk.
    Service was goed.

Alleen de sfeer op 8 gezet ivm een paar rumoerige tafels en een gebrek aan muziek.

Het was fantastisch.
    Alle gerechten waren subliem en overheerlijk.
    De bediening was erg goed en zeer vriendelijk.
    We komen zeker terug en is een aanbeveling voor een ieder.
    Dank je wel voor de gezellige avond.
    Fam. De Wijs.
    Dordrecht.

Pietertje

Prima eten. Mooie zaak, hier komen wij nog vaker terug.

Aad Hobbel

Onbeperkt tapas gegeten.
    Uitgebreide kaart met gerechten waaruit je kan kiezen.
    Alle gerechten die we geprobeerd hebben waren heerlijk.
    Leuke en vlotte bediening.
    We gaan hier zeker nog eens eten.

Het eten en drinken was zoals mijn eerdere bezoeken, heerlijk. Dit was ook zo voor mijn collega’s, die voor het eerst waren. Ze komen graag met partners of vrienden terug. We hadden de primeur van de nieuwe kaart mmmmm. Een collega had op verzoek aangepast eten ivm allergie, zij kon gewoon met ons gekozen concept meedoen en vond dit heel fijn en een hele goede service. En lekker.
    De sfeer en gezelligheid is goed, de gasten worden gelijkmatig verdeeld over de zaak. Prijs kwaliteit is prima. Bedankt.

Jessica

Top eten, genoeg keuze, snelle service, bediening weet wat ze serveren, goed rekening gehouden met lactose allergie. Aanrader !

Super gezellige en leuke avond gehad, top!

Goed gegeten!

Personeel mag wel wat minder komen vragen of je iets wilt drinken. Was erg opdringerig. Ik roep wel als ik iets wil. Dit zou voor mij n reden zijn om niet meer te komen. Erg storend. En 1 portie delen met degene die t zelfde gerechtje koos vond ik raar.