Happy Wok in Numansdorp

1. m. mortel

Fantastisch gegeten. Het eten ziet er erg goed uit, smaakt goed en er is een erg uitgebreide keuze. De zogenaamde speelkamer is een sombere ruimte met enkel 3 of 4 speelapparaten waar geld ingeworpen moet worden.

De jonge dames en heren van de bediening zijn erg vriendelijk, behulpzaam en spontaan. De ontvangstdame was een erg zure pruim. Bij reservering was gemeld dat we een jarige onder ons hadden. Een erg leuke actie; De jarige, zo wordt verteld of de site, mag gratis wokken. Leuk! Maar toen onze jarige op de bewuste avond nogmaals vertelde dat ze jarig was, was de reactie van deze zeer onsympathieke dame; Ja, wat wilt u dan? Wilt u iets gratis hebben ofzo? En gelijk moest de id kaart getoond worden. Jammer want we hadden erg lang uitgekeken naar deze avond en waren ook met een groot gezelschap, namelijk met 10 personen.

Het chagrijnige gedrag van de ontvangstdame werd gelukkig teniet gedaan door de rest van personeel, maar toch voelt het niet fijn. Een simpele felicitatie was leuker geweest!!