Nieuwste foto's in Numansdorp

Laatste updates in Numansdorp

1. Erwin Hoek's profielfoto
    Erwin Hoek heeft een recensie geschreven voor Portofino

Erwin Hoek

Om 17.00 uur besteld, echter nooit aangekomen. Gebeld, werd er gezegd dat ik Oud-Beijerland had besteld. Echter de bevestigingsmail gaf duidelijk aan Numansdorp. Slotsom: geen restitutie en geen pizza. Erg slechte service!

2. Nancy's profielfoto
    Nancy heeft een recensie geschreven voor De Verleiding

Heerlijk vers broodje met zalm.

• Eindcijfer 9,2
  3. Sandra Stijnman 's profielfoto
    Sandra Stijnman heeft een recensie geschreven voor Tast Toe
    Internationaal Numansdorp

Eerste keer uit eten in het dorp waar we net zijn komen wonen. Gezellige sfeer, alleen zou het licht iets met gedimd kunnen🫣
    Prima kast en goede prijs-kwaliteit verhouding.
    Het stoofpotje was zalig van smaak en de frites waren echt enorm lekker: knapperig en lekker gekruid, zeker met dippen in de saus van het stoofpotje, mjammie

4. E.s van der Hoeven's profielfoto
    E.s van der Hoeven heeft een recensie geschreven voor Tast Toe

E.s van der Hoeven

De verjaardag van mijn zoon gevierd. Heel leuk om te zien dat er een “persoonlijke touch” was gedaan met o.a ballonnen, naambordjes en een felicitatie bord. Ook kon ik makkelijk iets buiten de vaste kaart regelen zoals een kaasplank. Goeie wijnen schenken ze, leuk voor de liefhebbers! Personeel / bediening erg vriendelijk en behulpzaam!
    Wij zijn fan!

5. Nadieh's profielfoto
    Nadieh heeft een recensie geschreven voor Tast Toe
    Internationaal Numansdorp

"Vroeger" was de zaak wat minder, maar op aanraden toch besloten nog een keer te gaan.
    Gelukkig maar want afgelopen weekend hebben we heerlijk gegeten! Mooie zaak, vriendelijk personeel - goede service en hele lekkere cocktails. Nu met kerst in het vooruitzicht ook super sfeervol aangekleed.
    Wij komen zeker terug!

6. Petey's profielfoto
    Petey heeft een recensie geschreven voor Tast Toe
    Internationaal Numansdorp

Van de week heerlijk gegeten! Was in t verleden niet best maar na alle goede verhalen een 2 e kans gegeven. De zaak is schitterend, vooral in kerstsfeer. De nieuwe bedrijfsleider heeft verstand van zaken en is zeer gastvrij en dat zie je zeker in de bediening nu terug! Heerlijk gegeten, vooral de to share hapjes zijn top! Mijn man had een heerlijke tomehawk wat buiten de kaart verkocht werd en mijn schoonmoeder heeft gesmuld van de mosselen. Wij komen zeer zeker vaak terug.

7. Miranda de Laat's profielfoto
    Miranda de Laat heeft een recensie geschreven voor Tast Toe

Miranda de Laat

Heerlijke gegeten met mooie wijnen. Gezellige sfeer in de zaak en de medewerkers zijn zeer gastvrij!

8. Aicha D's profielfoto
    Aicha D heeft een recensie geschreven voor Tast Toe
    Internationaal Numansdorp

Wij hebben met het gezin heerlijk gegeten bij Tast Toe. We hadden verschillende 'to share' hapjes. We zijn bediend door een vrolijke jonge dame en de drankjes kwamen ook snel. Daarbij zat de zaak helemaal vol en was het prachtig versiert in het kerst thema! Ik heb weinig restaurants gezien die zoo mooi zijn aangekleed. Wij kwamen snel nog eens terug!

9. Restaurant Opus One's profielfoto
    Restaurant Opus One heeft gereageerd op een recensie van Opus One

Wat jammer dat u niet de ervaring bij ons restaurant heeft gehad zoals hij behoorde te zijn. Bij navraag bij ons personeel werd er aangegeven dat er diverse keren is gevraagd of alles naar wens is geweest en dat u op de avond zelf geen negatieve ervaring heeft weergegeven. Uiteraard zijn wij van mening dat u net als al onze andere gasten een positieve ervaring overhoudt aan ons mooie restaurant en willen u dan ook uitnodigen om op onze kosten van een hoofdgerecht te komen genieten. U kunt ons bereiken op ons emailadres en wij maken graag een reservering voor u. Wij horen graag van u!

10. rrrobb's profielfoto
    rrrobb heeft een recensie geschreven voor Opus One
    Internationaal Numansdorp

In november vieren we ons jubileum van, in dit geval 12 jaar, samenwonen met een etentje in een wat luxer restaurant. Aangezien Opus one volgens mij het enige restaurant in Numansdorp is waar we nog niet hadden gegeten omdat hij dus in de wat hogere prijsklasse valt, was dit een logische keuze. En we hadden van tevoren ook al het idee als dit goed zou bevallen, dan wordt dit voortaan ons jubileum restaurant. Hier kunnen we immers op de fiets naartoe. Het restaurant ziet er mooi en sfeervol chique uit. We kregen een grote tafel toegewezen waar voor vier personen was gedekt. En vervolgens hebben we een tijd gewacht voordat de serveerster weer eens aandacht voor ons had. We bestelden allebei een rode wijn. Op tafel stonden allemaal verschillende wijnglazen en zo werd onze wijn in een witte en in een rode wijnglas geschonken. Ook werden de andere borden aanvankelijk niet afgeruimd. Dat zijn toch eigenlijk foutjes die je bij een gewoon restaurant wel accepteert, maar bij een restaurant als dit erg slordig overkomen. Na weer een tijd wachten mochten we eindelijk bestellen en toen werden de andere borden pas afgeruimd. Vooraf hadden we ieder twee oesters en daar zouden we dan een rustiek brood bij krijgen. Maar dat brood kwam niet. En zo hadden we na anderhalf uur daar zitten al wel twee oesters op, die overigens wel erg lekker waren, maar verder nog niets te eten gehad. Waarom het met het brood fout gegaan was, daar waren de meningen over verdeeld. De serveerster zei dat het bij een verkeerde tafel was bezorgd en de verder wel aardige "bedrijfsleider" zei dat de bestelling niet doorgekomen was. Het zat nu in de oven. En vlak daarna kregen we ons hoofdgerecht. Dus dat brood hebben we toen maar afbesteld. Ik had de surf & turf en mijn vrouw de steak met pepersaus. Het enige verschil tussen de twee borden was dat er bij mij twee schaaldiertjes bij lagen en dat we verschillende saus hadden. En het prijsverschil van vijf euro. Ook konden we kiezen uit vier vorken en drie messen, die nog bij het bord lagen. Maar een scherp steakmes, behoorde niet tot de keuzemogelijkheden. Nou was het vlees wel erg mals, dus met een gewoon mes was het ook geen probleem om te snijden. Het eten was sowieso allemaal wel erg lekker. Daar valt niets op aan te merken. Toe hadden we allebei een koffie servies met een bonbonnière gevuld met kleine kokosmakroontjes, kleine caramelsnoepjes, cakejes en kleine merengues. Ook hadden we bij het eten verder vijf glazen huiswijn gedronken. En na afloop kregen we een rekening van 140 euro. Dat was verder geen verrassing maar het is toch teveel geld voor dit eten vind ik. Al met al was dit restaurant toch een tegenvaller voor ons. We hadden meer van zo'n chique en best duur restaurant verwacht. De bediening met teveel kleine foutjes scoort niet hoger dan een gemiddeld restaurant. En ook kun je in Numansdorp en de rest van de Hoeksche Waard minstens zo lekker eten als hier, maar betaal je wel aanzienlijk minder. Kortom, dit is helaas niet ons jubileumrestaurant geworden. En ik kan me voorstellen dat we hier misschien wel zelfs helemaal niet meer zullen komen. Jammer.

11. Richard van Es's profielfoto
    Richard van Es heeft een recensie geschreven voor Tast Toe

Richard van Es

Buiten staat groot aangeschreven geopend tot 23.00 uur.
    Als je dan om 9 uur vanuit de haven er na toe loopt is de zaak om 21.15 al gesloten.
    Belachelijke vertoning.

12. Janny Kik- van Dongen's profielfoto
    Janny Kik- van Dongen heeft een recensie geschreven voor Tast Toe

Janny Kik- van Dongen

De laatste keer was 5 okt. Alles was prima, heerlijk gegeten, alleen wat gemengde salade bij het hoofdgerecht is altijd welkom. We komen hier vaker en nooit geen klachten. Een fijn restaurant! Wij blijven gewoon komen! En in een restaurant laat je je mobiel uitstaan, voor degenen die dit niet begrijpen! Een grote ergernis voor andere gasten!

13. Linda van der Welle's profielfoto
    Linda van der Welle heeft een recensie geschreven voor De Verleiding

Linda van der Welle

Hallo, mooie zaak met vriendelijk personeel.
    Het eten is er heerlijk, en je zit er altijd heel gezellig.

14. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor Aqui

Wij kozen voor de catering.
    Een koude tapasschaal en een warme tapasschaal.
    De koude tapasschaal stond bol van de sla.
    De warme tapasschaal had als hoofdbestanddeel 2 bakken met saus waaruit je vlees moest hengelen.
    2 Stokbroden voor 10 personen was ook niet echt ruim bemeten.

15. rrrobb's profielfoto
    rrrobb heeft een recensie geschreven voor Grand Café Gewoon

Ook nu weer eens wezen eten met vrienden. Het was een mooie avond en dan kan je lekker in de tuin zitten. En dat is wel een leukere plek als binnen, ook al is het binnen zeker ook goed vertoeven. Leuke bediening met grapjes, die hier en daar ook wel eens een steekje laat vallen, maar dat dan toch op een leuke manier weer oplost. Het was ook wel wat drukker vanavond.
    Deze keer voor het eerst de Schweine Haxe van de kaart gekozen. Die is weliswaar wat duurder, maar smaakte wel erg lekker en was ook uitstekend klaar gemaakt. Al met al was het weer goed vertoeven in de tuin. Blijft voor herhaling vatbaar.

16. Miranda schilperoort's profielfoto
    Miranda schilperoort heeft een recensie geschreven voor Tast Toe

Miranda schilperoort

Net weggegaan na 1,5u wachten op het eten. Voorgerechten waren er snel maar dan geen hoofdgerechten meer. Niks van compensatie gekregen voor het wachten. Zal er nog iets gaan drinken maar eten niet meer totdat de bedrijfsleider terug is van vakantie

5,1
  17. Tast Toe Bar & Kitchen's profielfoto
    Tast Toe Bar & Kitchen heeft gereageerd op een recensie van Tast Toe

Goedemiddag beste Marloes,
    Wij hebben vorige week onze reactie op uw recensie gegeven maar helaas geen email van u mogen ontvangen. Wij vinden bij een slecht review dat wij ook de kans moeten krijgen om met u in contact te komen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een email te sturen naar info@tasttoe-numansdorp.nl

18. Tast Toe Bar & Kitchen's profielfoto
    Tast Toe Bar & Kitchen heeft gereageerd op een recensie van Tast Toe

Goedemiddag beste Marloes,
    Mogen wij uw emailadres ontvangen zodat wij u persoonlijk een mail kunnen sturen met wat vragen/opmerkingen? Dank je wel alvast.

19. Marloes's profielfoto
    Marloes heeft een recensie geschreven voor Tast Toe
    Internationaal Numansdorp

De sate was nog rauw, heb deze terug gestuurd.
    Hier werdt vreemd op gereageerd, met dat is niet mogelijk.
    Ze wilden toch nieuwe aanbieden, deze geweigerd omdat ik al geen trek meer had.
    Vond trouwens ook dat er een niet frisse kok in de keuken stond, ik ben wel genezen.
    Kom hier nooit meer!

20. A. de Jong's profielfoto
    A. de Jong heeft een recensie geschreven voor 't Schippershuis

A. de Jong

Sinds lange tijd weer in het Schippershuis gaan eten. Had eerder goede ervaringen. Helaas is het niet meer wat het geweest is. We hadden gereserveerd en het was erg druk. Bediening was mogelijk om die reden erg gestresst en weinig vriendelijk. Het ging al mis bij het bestellen van de drankjes. 1 iemand van ons bestelde een Radler 0.0 Dit verstond de serveerster niet zo goed. De echtgenoot van betrokkene bestelde een wit biertje en herhaalde nog even dat zijn vrouw de Radler 0.0 wilde hebben. De bestelling werd even later snel uitgeserveerd met ook een wit biertje 0.0
    Dat was niet besteld. Toen opnieuw een Wit biertje besteld met de mededeling dat 0.0 bier niet was besteld. Achteraf wel in rekening gebracht. Vervolgens hadden we o.a. 3 x spareribs besteld. Bij het uitserveren kwam er 2x spareribs en portie mosselen die niet besteld was. We hebben toen maar aangeboden om in eerste instantie met 3 personen de 2 porties spareribs te eten. Nadien kregen we het 3e portie spareribs uitgeserveerd. Toen we om wat extra friet vroegen omdat het wel heel erg weinig was voor 4 personen, kregen we te horen dat we dit gratis kregen ter genoegdoening van de gemaakte fout. Het was überhaupt al veel te karig. Hoe zo gratis??
    Al met al een heel rommelig gebeuren en dat voor een prijs / kwaliteit verhouding die niet klopt. Voorafjes waren prima en hun prijs waard. De hoofd gerechten deden daar zeer afbreuk aan. Rekening klopte op het eind ook al niet maar was in ons voordeel en heb het gelet op voornoemde situatie zo gelaten zonder fooi.
    Misschien een tip om de zaak minder vol te boeken. Kunne dit soort zaken worden voorkomen.
    Ik bedenk me nog een keer voordat ik opnieuw reserveer!