Bezorgrestaurants in de buurt van Xie Xie

zo lunch vanaf 12:00 diner tot 22:00

1200154750 78
1255572015 78
1322072734 89

1. Heel slecht gegeten, weinig keus sushi, niet hygiënisch, niet klantvriendelijk, mijn dochter van 10 kreeg flesje water niet open werd heel chagrijnig tegen gedaan ipv helpen! Heel slecht nooit meer!

1,8
  2. Heerlijk gegeten, alles keurig verzorgt, vriendelijk personeel, en super lekker alles.

3. Christel van der Heijden

Het was wéér heerlijk eten. Super vers. Oude vertrouwde gezichten als personeel. Wij houden er van. Nogmaals dank je wel voor deze heerlijke avond.

4. Wilma netten.

Geweldig restaurant. Al is het soms druk, het is er niet rumoerig of trubbelig. Het warme eten is ook warm. Voor de liefhebber van vis, die is er genoeg, zelfs paling. Het is er gezellig. Komen er best vaak met kennissen of buren. Ook zij vinden het er gemoedelijk. Hoop dat het nog lang zo blijft!

5. We hadden de plaats gekregen waar we om verzocht hadden. Aan de linkse kant als je binnen komt daar zit je wat rustiger, wat prettiger is voor ouderen en autistische persoon die in ons gezelschap aanwezig waren. Je kunt hier beter genieten van de goede smakelijke gerechten dan aan de buffetzijde. Het eten en drinken was weer subliem. De heer en mevrouw van de bediening waren weer heel aardig. Mijn advies voortel om iets meer vegetarische gerechten toe te voegen of als die er wel zijn beter aangeven wat vegetarisch is. Zo en nu op naar de volgende keer eind oktober.

6. Stefano

Het eten was al niet geweldig. Veel proefde als oud aan en er lag weinig op voorraad. De service was daarentegen nog slechter. Personeel trekt letterlijk je bord onder je neus uit als je de laatste hap nog neemt. Als je daar dan iets van zegt, roddelt het personeel de rest van de avond zichtbaar over je. Toen we bij het afrekenen de vraag kregen of het gesmaakt had en we zeiden 'het viel wat tegen' kregen we geen reactie van de gastvrouw en ging ze verder met '106 euro asjeblieft'. In alle opzichten een slechte zaak.

1,8
  7. Shayenne

Eten was erg lauw. Eten was telkens maar een beetje van in de bakken. De friet smaakte erg oud. Aantal bakken waren zelfs helemaal leeg. Niet echt prettig om te moeten vragen om bij te vullen. Bordjes worden letterlijk onder je neus uit gehaald..

2,2
  8. Remco Floors

Wij hebben heerlijk gegeten en de service was top. Het personeel was heel klantvriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar

9. Kwamen om tien voor half 8. Dus hadden 2 uur de tijd om te eten. Soep moest uitgeschraapt worden. Was op. 1 Soort sushi. Weinig voorraad werd niet aangevuld. Bij commentaar werd gezegd zeg maar wat je wilt, dan vullen we het aan. Dit hoort op voorraad te liggen. Zeker geen restaurant om gezellig uit eten te gaan. Prijs kwaliteit klopt niet.

10. Nu voor de 3 keer afgehaald en weer alles niet warm, dus thuis(6 min rijden) alles moeten opwarmen. Dit is de laatste keer geweest dat we afhalen terwijl als we bij jullie willen alles perfect is.

5,1
  11. Ruud Croese

Het is er altijd gezellig en je zit niet zo op andermans bord te kijken de mensen die er lopen zijn altijd even gezellig en vriendelijk en het eten is voortreffelijk dus we zullen er zeer zeker vaker gaan eten.

12. Onbeperkt eten en drinken waardoor je van te voren weet wat je kosten zijn. Lekker eten met voldoende keuze. Gastvrij personeel.

13. Heel lekker eten en vriendelijk personeel en er hangt een goede sfeer zeker een aan radder en geen fabriek zoals andere wok restaurants.

14. laarhoven

Eten was zeer goed kwamen niks tekort ook het drinken was goed veel keus.

15. Net gegeten bij Xie Xie in Nuland. Echt een hele slecht tent qua eten. Bakken eten koud of leeg. Taaie friet en lauwe wijn. Warm ijs en schuimgebak zo zacht als boter. Spekkoek zo droog dat je er 3 glazen drinken bij nodig hebt om het weg te krijgen. Netjes uitgelegd dat we niet tevreden waren. Hun antwoord was zo is ons eten nu eenmaal. Oké! Dat is prima maar wij gaan hier niet de volle mep voor betalen. Dat vonden ze niet acceptabel. Over het personeel nog maar te zwijgen. Uiteindelijk de helft betaald. En kregen nog rare opmerkingen van zeg maar lekker tegen iedereen dat je het niet lekker heb gegeten dat interesseert me ook geen reet.

Naja maar snel vertrokken want stond op het punt die kerel een knal voor zijn kop te geven.
    In ieder geval tot nooit.

16. Ons favoriete wok restaurant. Gezellige sfeer. Lekker eten en niet zo massaal als veel andere wok restaurants. En fijn personeel. Zeker Bata die wij nog kennen van het oude van Heeswijk. Altijd vriendelijk en geïnteresseerd in je. Dus als wij zin hebben om te wokken. Naar Xie Xie.

17. Dinie maartens

Heel goed lekker eten en drinken en leuk personeel.

18. Martin Hartman

Tweede keer dat ik er nu ben wezen eten. Het eten is allemaal echt super lekker bereid. Zowel het reeds voorbereidde eten als het eten wat vers gebakken of gewokt wordt.

Ruim assortiment aan drinken. Bier en wijn mag zelf gepakt worden zoveel als je wenst.

Enige kleine minpuntje vond ik dat het fruit voor het dessert niet aangevuld werd. Maar dat is goed te begrijpen als het de hele avond rustig geweest is en je als laatste tafeltje vertrekt.

Al met al, zeker een aanrader!

19. Tweede kerstdag wezen eten bij XieXie Nuland was niet voor herhaling vatbaar.
    Buffet werd laat aangevuld resultaat lange rij wachtende mensen, vaak lege bakken.
    Personeel deed haar best, maar de rest liet veel te wensen over was dit niet gewend hier vaker gegeten was altijd goed maar NU NIET.

20. Altijd goed en lekker gegeten maar gisteren geweest (2de Kerstdag) maar veel lege schalen en lange rijen bij de bakplaat. Tegen gevallen deze keer.

21. Vandaag voor het eerst eten hier, was er niet zo weg van. Weinig keuze, werd slecht bijgevuld en het personeel was niet zo heel vriendelijk. We moesten echt iedere keer zeggen dat het eten op was en dan nog duurde het even voor het bijgevuld was. Ook duurde het even voordat de vuile borden en lege flesjes opgehaald werden. Maar wat ik op had smaakt wel goed. Maar voor mij geen 2e keer meer.

22. Zoals altijd lekker, goed, geweldig, gezellig, vriendelijk, dus in een woord geweldig.
    Ik zou zeggen tot de volgende keer.
    Groetjes jannie.

23. Eten is van goede kwaliteit, maar reserveren gaat vaak mis. Zelfs na diverse malen geprobeerd te hebben. En afgelopen keer waren alle bijproducten op, wilde na bezoek bakplaat gerechten gaan kiezen, maar helaas lege bskken. Bieden twee of drie uur aan en hebben moeten wachten op het eten. Andere mensen klaagden ook en vertelden dat dit de laatste tijd regelmatig voorkomt. Komen er regelmatig, maar zal nu ook gaan uitwijken naar andere restaurants. Een teleurgestelde vaste klant.

24. J.wijgers

Ik ben vaker in het restaurant geweest, toen was er eten voldoende. toen waren we tevreden
    Ik raad niemand aan om met Moederdag bij jullie te gaan eten, er waren telkens veel schalen leeg, en een lange wachtrij bij de bakplaat
    En we moesten telkens door de mensen massa met onze borden, die stonden te wachten voor het eten afhalen

25. Dhr Geenen

Heerlijk gegeten! Maar dat wisten wij al 😉

26. familie van Leeuwen Vasques Dias

Heerlijk gegeten. Professioneel personeel, vriendelijk, vooral voor de kinderen.

27. Fam Terpstra

Was weer heerlijk gevarieerd eten. Bediening is zeer goed

28. Fam. Innemee

Van 9 t/m 11 augustus bij Van der Valk geslapen naast het Xie Xie restaurant. Eten bij Van der Valk altijd goed, maar je wilt ook weleens iets anders. Wij zoeken en tada, naast het hotel een restaurant.

Buitenkant moet nog wel wat aan gebeuren want het valt niet op. Lijkt wel gesloten. Maar van binnen zo mooi en luxe. Onze mondjes vielen open en gelukkig maar want het eten was heerlijk. Drankjes trouwens inclusief. Alles vers en de producten worden ook nog voor je gewokt of gebakken. Zoveel keus, zoveel lekkers ook bij het toetje dus hou een beetje ruimte over.

Voor gezinnen een ideaal restaurant. Kinderen voelen zich hier heer en meester. Echt!! Chapeau. Nadeel: wij wonen in Rijswijk zh iets te ver om er elke week te eten maar we komen zeker terug!!

29. S. 138 punten

Geweldig, absoluut een recensie waard 9+
    Prijs/kwaliteit ook 9+
    Dit alleen omdat ik nooit een 10 score geef, maar dit Restaurant zit er dicht tegenaan.
    5 volwassenen en 2 kids, 2,5 jaar en 6 jaar.
    Voor ieder wat wils!!

30. janny hol

31. Heerlijk eten voor een goede prijs!

32. J v/d Heijden

Wij zijn er al verschillende keren wezen eten, het eten is er goed het wordt steeds aangevuld en is lekker. We zijn er nog nooit iets tekort gekomen. Ook het personeel is correct en de vuile borden worden steeds opgehaald. Aanrader

33. Zeer goed restaurant. Vriendelijk, gastvrij. De beste in de buurt van Den Bosch, ik rijd er graag een stukje voor.

34. 18 oktober 2014 weer eens wezen genieten bij XieXie. Ondanks nieuwe leiding, wel met bekend "oud"bedienend personeel, nog steeds onze favoriete plek om lekker te eten. Lekker schoon, vriendelijk personeel, prima prijs, gerechten worden goed bijgehouden.

35. Vakantie met Kids

Bij toeval hier terecht gekomen. Heerlijk en gevarieerd gegeten. De Kids vonden het heerlijk om zelf te kunnen zien wat ze zouden eten. Heerlijk vers klaargemaakt. Deze vakantie komen we vast terug. Daarna te ver weg.

36. marijke

Heel slecht, er werd niet aangevuld. Te weinig personeel en dit heeft na veel klachten ruim 1uur geduurd. Er word geen oplossing aangeboden, je rekent gewoon af voor iets wat veel te wensen overlaat. Wij hopen dat de mensen weg gaan blijven.

37. gast moederdag

Problemen met reserveren. Onvriendelijke ontvangst, geen kinderstoel. Meer dan de helft van het buffet was op en moest meer als 25 minuten op gewacht worden. 1 uur geweest en moest onder druk toch voor 2 uur per persoon betalen. Klachten werden door het personeel op dat moment niet serieus genomen.

38. Wij zijn nu voor de eerste keer gaan eten bij Xie Xie, en het is ons uistekend bevallen.
    De kwaliteit van de gerechten is zeer hoog, de ambiance is geweldig, en het personeel is uitermate vriendelijk.
    Wij komen beslist terug.

39. riny en tine

Na de opening zijn wij eind december geweest en we gaan binnenkort weer. Het is uitstekend bevallen. De keuze is prima en alles ziet er mooi verzorgd uit. Waar voor je geld, zeker gezien de all-in formule.

40. Diana en Martien

Na jaren vaste klant te zijn geweest, gingen wij na de grote verbouwing afgelopen zondag weer lekker uit eten. We belden om te reserveren, vertelde dat ik zeer benieuwd was hoe het er allemaal uit zou zien...ik kreeg te horen dat het er prachtig uit zag....toen ik al la carte wilde reserveren, kreeg ik tot mijn verbazing te horen dat het à la carte eten, helemaal uit het assortiment gehaald was...echt heeeel erg jammer vond ik dit! Niks zo lekker als dat het eten lekker voor je wordt neergezet....helaas, ging niet meer door. Ik wilde de wereldgerechten, zoals het nu genoemd wordt, toch eens gaan proberen. Nou, het zag er echt prachtig uit, ontzettende verandering. Leek nu echt op een restaurant met klasse. Toch viel het ons zeer tegen...je wordt inmiddels doodgegooid met wokrestaurants....alles is tegenwoordig een buffetrestaurant. Het eten was redelijk, niks aparts hoor. Helaas moet ik nu een ander restaurant gaan zoeken, en wel een zonder die wokbuffetten. Jammer van heeswijk. Bedankt voor al het lekkere eten van de afgelopen jaren

Groetjes Diana en Martien

41. Patrick ten Brink

42. Wat heb ik daar heerlijk genoten! Zowel van het eten als de koks als de bediening, zeer vriendelijk personeel en heel alert. Ondanks de ongelofelijke drukte op eerste kerstdag bleef het personeel heel vriendelijk en rustig. Toen we naar onze tafel werden begeleid zagen we een keurig netjes ingedekte tafel, met een placemat waarvan je ook nog eens chinees van kon leren. Verder was het uitgebreide buffet lekker vers eten en het buffet werd goed aangevuld.

Complimente aan de koks en de bediening. Top!

43. Van der meer

Vandaag geweest 25-10-2012. Ik ben veel gewend als het om uit eten gaat, maar wat ik daar heb beleefd nog nooit meegemaakt! Slecht en niet vers! Vooral de vis! Dit is dan medegedeeld, en het antwoord wat je daarop krijgt is werkelijk lachwekkend! Ze waren het op een of andere manier met me eens, want verse vis was op dat moment te duur! Dus zijn we maar op een andere diepvries vis overgegaan! De bij gerechten (bloemkool) waren maar 3 roosjes bloem en meerdere stukken kool, het antwoord daarop was: "zo kook ik dat thuis ook altijd" . Geen enkele excuus gekregen maar wel de volledige rekening moeten betalen! Ik kom hier in iedergeval nooit weer! Wordt gevolgd.....

44. Xie xie is een echte aanrader,
    Wij komen er al jaren als vaste klant en worden altijd hartelijk ontvangen. Het is ons favoriete wok restaurant en we zullen hier nog jaren blijven terug komen.

Top

45. Xie Xie van Heeswijk ademt kwaliteit en ontwikkeling!

Voornamelijk de Chinese keuken trekt veel klanten. Mijn ervaringen met à la carte zijn alleen maar goed. Het eten wordt netjes geserveerd en is altijd goed vers en smaakvol.

De bediening is zeer hulpvaardig en betrokken bij de wensen van de klant. De oplettendheid van enkele medewerkers zal je verrassen.

46. Afgelopen maandag (6 sept) met 8 personen bij Xiexie gereserveerd. De tafel was keurig netjes gedekt, de ontvangst was erg vriendelijk. We hebben gebruik gemaakt van het enorm gevarieerd wokmenu dat ook steeds weer werd aangevuld. Heel net en lekker restaurant waar we graag gaan eten.

47. Ik ben in maart hier geweest om dat ik 65 werd en het was fantastisch.

We waren met 8 personen om a la cart te eten.

Ze waren allemaal zo tevreden over het eten en de bediening dDat ik een hele mooie verjaardag heb gehad en daarom morgen weer een afspraak maak, voor mijn man zijn verjaardag (21aug).

Dus gaan we 22 aug weer eten met zijn vieren.

Mijn complimenten aan iedereen. Maar vooral voor de keuken, medewerkers en de kok.

Doeiiii.

48. Toen we voor de verjaardag van mijn opa in het restaurant aan kwamen werden we heel hartelijk ontvangen, we konden bijna meteen gaan eten.

Toen ik het buffet zag was het enige wat ik kon denken: wow.

Het is heel lekker en niet duur, dus ik zou zeggen:schuif aan! ;)

49. We hadden gereserveerd en hebben meer dan een uur moeten wachten op een tafeltje. We kregen een tafeltje in de buurt van het afhaal gedeelte, zodat je niet eens rustig kon eten. Het eten was redelijk, tenminste wat er nog lag, er waren veel lege bakken die nauwelijks werden aangevuld. Eens, maar nooit meer.

50. erg uitgebreid (wok) buffet en veel lekkere verse produkten!
    zeker een aanrader.