Xie Xie in Nuland

do lunch vanaf 16:00 diner tot 22:00
vr lunch vanaf 16:00 diner tot 22:00
za lunch vanaf 16:00 diner tot 22:00
zo lunch vanaf 12:00 diner tot 22:00

Xie Xie is een uniek restaurant in Nuland. Het achterliggende principe van All-in cuisine draait om ervaring. Bij eten draait het om proeven. Hoe meer er geproefd kan worden, hoe rijker de ervaring. Van Oriëntaals tot Nederlands, van kaasplateau tot chocoladefontein. U beleeft het allemaal bij Xie Xie.

All-in cuisine is simpel, u betaalt voor een vast bedrag voor het door u aangegeven arrangement. Onbeperkt genieten van verschillende wereldkeukens inclusief frisdranken, bier, huiswijnen, koffie, thee en luxe huisgemaakte desserts. U heeft al een All-in cuisine 2 uur arrangement tegen een zeer aantrekkelijk tarief.

Restaurant Xie Xie is een bekend begrip in de omgeving. Ruim twintig jaar geleden is restaurant van Heeswijk omgedoopt tot restaurant Xie Xie van Heeswijk. Sindsdien kunt u genieten van heerlijke gerechten uit de gefuseerde Nederlandse en Chinese keuken. Eind 2013 is het restaurant weer een enorme metamorfose ondergaan met grote verbouwingen en uitgebreide renovaties. Na bijna een maand gesloten te zijn is het restaurant weer zoals nieuw met een moderne maar gezellige uitstraling en is het bijna niet terug te herkennen. Bij een nieuw restaurant hoort ook een nieuw concept, namelijk ‘All-in cuisine’!

U bent van harte welkom om te genieten bij Xie Xie.

ma lunch vanaf 16:00 diner tot 22:00

1342719815 92
1391948134 77
1420078602 81
1448209070 84

1. Vandaag voor het eerst eten hier, was er niet zo weg van. Weinig keuze, werd slecht bijgevuld en het personeel was niet zo heel vriendelijk. We moesten echt iedere keer zeggen dat het eten op was en dan nog duurde het even voor het bijgevuld was. Ook duurde het even voordat de vuile borden en lege flesjes opgehaald werden. Maar wat ik op had smaakt wel goed. Maar voor mij geen 2e keer meer.

2. Dinie Maartens

Heerlijk gegeten en gedronken voor een mooie prijs zoals altijd. Super personeel, altijd aardig tegen de klanten. Een compliment waard.

3. Geweldig restaurant, prima en lekker eten bediening heel vriendelijk, en de prijs voor al dat lekkers, voor-hoofd-en nagerecht is ook super.
    Alleen maar lof voor deze zaak.

4. Zoals altijd lekker, goed, geweldig, gezellig, vriendelijk, dus in een woord geweldig.
    Ik zou zeggen tot de volgende keer.
    Groetjes jannie.

5. Eten is van goede kwaliteit, maar reserveren gaat vaak mis. Zelfs na diverse malen geprobeerd te hebben. En afgelopen keer waren alle bijproducten op, wilde na bezoek bakplaat gerechten gaan kiezen, maar helaas lege bskken. Bieden twee of drie uur aan en hebben moeten wachten op het eten. Andere mensen klaagden ook en vertelden dat dit de laatste tijd regelmatig voorkomt. Komen er regelmatig, maar zal nu ook gaan uitwijken naar andere restaurants. Een teleurgestelde vaste klant.

6. J.wijgers

Ik ben vaker in het restaurant geweest, toen was er eten voldoende. toen waren we tevreden
    Ik raad niemand aan om met Moederdag bij jullie te gaan eten, er waren telkens veel schalen leeg, en een lange wachtrij bij de bakplaat
    En we moesten telkens door de mensen massa met onze borden, die stonden te wachten voor het eten afhalen

7. Dhr Geenen

Heerlijk gegeten! Maar dat wisten wij al 😉

8. familie van Leeuwen Vasques Dias

Heerlijk gegeten. Professioneel personeel, vriendelijk, vooral voor de kinderen.

9. Fam Terpstra

Was weer heerlijk gevarieerd eten. Bediening is zeer goed

10. Fam. Innemee

Van 9 t/m 11 augustus bij Van der Valk geslapen naast het Xie Xie restaurant. Eten bij Van der Valk altijd goed, maar je wilt ook weleens iets anders. Wij zoeken en tada, naast het hotel een restaurant.

Buitenkant moet nog wel wat aan gebeuren want het valt niet op. Lijkt wel gesloten. Maar van binnen zo mooi en luxe. Onze mondjes vielen open en gelukkig maar want het eten was heerlijk. Drankjes trouwens inclusief. Alles vers en de producten worden ook nog voor je gewokt of gebakken. Zoveel keus, zoveel lekkers ook bij het toetje dus hou een beetje ruimte over.

Voor gezinnen een ideaal restaurant. Kinderen voelen zich hier heer en meester. Echt!! Chapeau. Nadeel: wij wonen in Rijswijk zh iets te ver om er elke week te eten maar we komen zeker terug!!

11. S. 83 punten

Geweldig, absoluut een recensie waard 9+
    Prijs/kwaliteit ook 9+
    Dit alleen omdat ik nooit een 10 score geef, maar dit Restaurant zit er dicht tegenaan.
    5 volwassenen en 2 kids, 2,5 jaar en 6 jaar.
    Voor ieder wat wils!!

12. janny hol

1 punt
  13. Heerlijk eten voor een goede prijs!

14. J v/d Heijden

Wij zijn er al verschillende keren wezen eten, het eten is er goed het wordt steeds aangevuld en is lekker. We zijn er nog nooit iets tekort gekomen. Ook het personeel is correct en de vuile borden worden steeds opgehaald. Aanrader

15. Zeer goed restaurant. Vriendelijk, gastvrij. De beste in de buurt van Den Bosch, ik rijd er graag een stukje voor.

16. 18 oktober 2014 weer eens wezen genieten bij XieXie. Ondanks nieuwe leiding, wel met bekend "oud"bedienend personeel, nog steeds onze favoriete plek om lekker te eten. Lekker schoon, vriendelijk personeel, prima prijs, gerechten worden goed bijgehouden.

17. Vakantie met Kids

Bij toeval hier terecht gekomen. Heerlijk en gevarieerd gegeten. De Kids vonden het heerlijk om zelf te kunnen zien wat ze zouden eten. Heerlijk vers klaargemaakt. Deze vakantie komen we vast terug. Daarna te ver weg.

18. marijke

Heel slecht, er werd niet aangevuld. Te weinig personeel en dit heeft na veel klachten ruim 1uur geduurd. Er word geen oplossing aangeboden, je rekent gewoon af voor iets wat veel te wensen overlaat. Wij hopen dat de mensen weg gaan blijven.

19. gast moederdag

Problemen met reserveren. Onvriendelijke ontvangst, geen kinderstoel. Meer dan de helft van het buffet was op en moest meer als 25 minuten op gewacht worden. 1 uur geweest en moest onder druk toch voor 2 uur per persoon betalen. Klachten werden door het personeel op dat moment niet serieus genomen.

20. Wij zijn nu voor de eerste keer gaan eten bij Xie Xie, en het is ons uistekend bevallen.
    De kwaliteit van de gerechten is zeer hoog, de ambiance is geweldig, en het personeel is uitermate vriendelijk.
    Wij komen beslist terug.

21. Jan de Groot

22. riny en tine

Na de opening zijn wij eind december geweest en we gaan binnenkort weer. Het is uitstekend bevallen. De keuze is prima en alles ziet er mooi verzorgd uit. Waar voor je geld, zeker gezien de all-in formule.

23. 20 december wezen eten in het vernieuwde restaurant. In 1 woord geweldig. Al jaren ons huisrestaurant en het wordt alleen maar beter.

24. Na jaren vaste klant te zijn geweest, gingen wij na de grote verbouwing afgelopen zondag weer lekker uit eten. We belden om te reserveren, vertelde dat ik zeer benieuwd was hoe het er allemaal uit zou zien...ik kreeg te horen dat het er prachtig uit zag....toen ik al la carte wilde reserveren, kreeg ik tot mijn verbazing te horen dat het à la carte eten, helemaal uit het assortiment gehaald was...echt heeeel erg jammer vond ik dit! Niks zo lekker als dat het eten lekker voor je wordt neergezet....helaas, ging niet meer door. Ik wilde de wereldgerechten, zoals het nu genoemd wordt, toch eens gaan proberen. Nou, het zag er echt prachtig uit, ontzettende verandering. Leek nu echt op een restaurant met klasse. Toch viel het ons zeer tegen...je wordt inmiddels doodgegooid met wokrestaurants....alles is tegenwoordig een buffetrestaurant. Het eten was redelijk, niks aparts hoor. Helaas moet ik nu een ander restaurant gaan zoeken, en wel een zonder die wokbuffetten. Jammer van heeswijk. Bedankt voor al het lekkere eten van de afgelopen jaren

Groetjes Diana en Martien

25. Wij komen hier al jaren, altijd goed, zeker in verhouding met de prijzen van de menukaart. Het personeel is super vriendelijk, zeker Bata, altijd een praatje, altijd belangstellend, geweldig personeel. Ben benieuwd hoe het eruit ziet na de verbouwing, eerlijk gezegd had het wel een opknapbeurt nodig. Het zag er altijd schoon uit, maar was wel ouderwets. Zondag gaan we meteen kijken en weer heerlijk eten!

26. Wat heb ik daar heerlijk genoten! Zowel van het eten als de koks als de bediening, zeer vriendelijk personeel en heel alert. Ondanks de ongelofelijke drukte op eerste kerstdag bleef het personeel heel vriendelijk en rustig. Toen we naar onze tafel werden begeleid zagen we een keurig netjes ingedekte tafel, met een placemat waarvan je ook nog eens chinees van kon leren. Verder was het uitgebreide buffet lekker vers eten en het buffet werd goed aangevuld.

Complimente aan de koks en de bediening. Top!

27. Van der meer

Vandaag geweest 25-10-2012. Ik ben veel gewend als het om uit eten gaat, maar wat ik daar heb beleefd nog nooit meegemaakt! Slecht en niet vers! Vooral de vis! Dit is dan medegedeeld, en het antwoord wat je daarop krijgt is werkelijk lachwekkend! Ze waren het op een of andere manier met me eens, want verse vis was op dat moment te duur! Dus zijn we maar op een andere diepvries vis overgegaan! De bij gerechten (bloemkool) waren maar 3 roosjes bloem en meerdere stukken kool, het antwoord daarop was: "zo kook ik dat thuis ook altijd" . Geen enkele excuus gekregen maar wel de volledige rekening moeten betalen! Ik kom hier in iedergeval nooit weer! Wordt gevolgd.....

28. Xie xie is een echte aanrader,
    Wij komen er al jaren als vaste klant en worden altijd hartelijk ontvangen. Het is ons favoriete wok restaurant en we zullen hier nog jaren blijven terug komen.

Top

29. Xie Xie van Heeswijk ademt kwaliteit en ontwikkeling!

Voornamelijk de Chinese keuken trekt veel klanten. Mijn ervaringen met à la carte zijn alleen maar goed. Het eten wordt netjes geserveerd en is altijd goed vers en smaakvol.

De bediening is zeer hulpvaardig en betrokken bij de wensen van de klant. De oplettendheid van enkele medewerkers zal je verrassen.

30. Valentijn

31. Afgelopen maandag (6 sept) met 8 personen bij Xiexie gereserveerd. De tafel was keurig netjes gedekt, de ontvangst was erg vriendelijk. We hebben gebruik gemaakt van het enorm gevarieerd wokmenu dat ook steeds weer werd aangevuld. Heel net en lekker restaurant waar we graag gaan eten.

32. Xiexie is al enige maanden ons favoriete wokrestaurant. Onze jaardagen en ons 25 jarig huwelijk hebben we bij Xiexie gevierd. We worden altijd vriendelijk en behulpzaam ontvangen. Het eten is ruim voldoende en in grote variatie aanwezig. Voor ons geen beter wokrestaurant dan XieXie Nuland.

33. Ik ben in maart hier geweest om dat ik 65 werd en het was fantastisch.

We waren met 8 personen om a la cart te eten.

Ze waren allemaal zo tevreden over het eten en de bediening dDat ik een hele mooie verjaardag heb gehad en daarom morgen weer een afspraak maak, voor mijn man zijn verjaardag (21aug).

Dus gaan we 22 aug weer eten met zijn vieren.

Mijn complimenten aan iedereen. Maar vooral voor de keuken, medewerkers en de kok.

Doeiiii.

34. Toen we voor de verjaardag van mijn opa in het restaurant aan kwamen werden we heel hartelijk ontvangen, we konden bijna meteen gaan eten.

Toen ik het buffet zag was het enige wat ik kon denken: wow.

Het is heel lekker en niet duur, dus ik zou zeggen:schuif aan! ;)

35. We hadden gereserveerd en hebben meer dan een uur moeten wachten op een tafeltje. We kregen een tafeltje in de buurt van het afhaal gedeelte, zodat je niet eens rustig kon eten. Het eten was redelijk, tenminste wat er nog lag, er waren veel lege bakken die nauwelijks werden aangevuld. Eens, maar nooit meer.

36. erg uitgebreid (wok) buffet en veel lekkere verse produkten!
    zeker een aanrader.