Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nuland verdeeld zijn.

Altijd lekker eten en altijd gezelligheid.

2. Internationaal Nuland

Hier gegeten tijdens een arrangement, wij overnachten en eten vaak bij de Valk hotels sinds deze beter en beter zijn geworden en t vreetschuur imago weg is.
    De ervaring met het diner bij deze locatie ronduit slecht te noemen. De kabeljauw was zo gaar dat deze gort droog was en de rode wijnsaus was gewoon een jus die ook over een vlees gerecht was gekieperd. Ook deze was qua garing maar zo zo maar dan juist de andere kant op.
    Zelfs de groente was smerig, de kern van de witlof zat er volop in en de gebakken aardappels waren kleffer dan klef. Het fabrieks ijs aan t eind maakte t af.
    Na t hoofdgerecht aangegeven dat t ver beneden niveau was maar niets meer over gehoord. Op de rekening werd overigens nog wel €1,25 voor mayonaise berekend, die toch echt noodzakelijk bleek om deze uitgedroogde smakeloze gerechten weg te werken. De sfeer in t restaurant is overigens wel goed evenals de receptionistes bij binnenkomst maar om dat t ons zuiver om t eten gaat en een hoger cijfer voor de sfeer het totaal zou flatteren ook hier een onvoldoende voor.
    Was t mijn restaurant geweest had ik per direct de kok eruit geschopt, zo slecht was t.

3. Chinees Nuland

Vandaag voor het eerst eten hier, was er niet zo weg van. Weinig keuze, werd slecht bijgevuld en het personeel was niet zo heel vriendelijk. We moesten echt iedere keer zeggen dat het eten op was en dan nog duurde het even voor het bijgevuld was. Ook duurde het even voordat de vuile borden en lege flesjes opgehaald werden. Maar wat ik op had smaakt wel goed. Maar voor mij geen 2e keer meer.

4. Chinees Nuland

Dinie Maartens

Heerlijk gegeten en gedronken voor een mooie prijs zoals altijd. Super personeel, altijd aardig tegen de klanten. Een compliment waard.

5. Chinees Nuland

Geweldig restaurant, prima en lekker eten bediening heel vriendelijk, en de prijs voor al dat lekkers, voor-hoofd-en nagerecht is ook super.
    Alleen maar lof voor deze zaak.

6. Internationaal Nuland

Al meerdere keren heerlijk gegeten!

7. Chinees Nuland

Zoals altijd lekker, goed, geweldig, gezellig, vriendelijk, dus in een woord geweldig.
    Ik zou zeggen tot de volgende keer.
    Groetjes jannie.

8. Chinees Nuland

Eten is van goede kwaliteit, maar reserveren gaat vaak mis. Zelfs na diverse malen geprobeerd te hebben. En afgelopen keer waren alle bijproducten op, wilde na bezoek bakplaat gerechten gaan kiezen, maar helaas lege bskken. Bieden twee of drie uur aan en hebben moeten wachten op het eten. Andere mensen klaagden ook en vertelden dat dit de laatste tijd regelmatig voorkomt. Komen er regelmatig, maar zal nu ook gaan uitwijken naar andere restaurants. Een teleurgestelde vaste klant.

9. Chinees Nuland

J.wijgers

Ik ben vaker in het restaurant geweest, toen was er eten voldoende. toen waren we tevreden
    Ik raad niemand aan om met Moederdag bij jullie te gaan eten, er waren telkens veel schalen leeg, en een lange wachtrij bij de bakplaat
    En we moesten telkens door de mensen massa met onze borden, die stonden te wachten voor het eten afhalen

10. Chinees Nuland

Dhr Geenen

Heerlijk gegeten! Maar dat wisten wij al 😉

11. Chinees Nuland

familie van Leeuwen Vasques Dias

Heerlijk gegeten. Professioneel personeel, vriendelijk, vooral voor de kinderen.

12. Chinees Nuland

Fam Terpstra

Was weer heerlijk gevarieerd eten. Bediening is zeer goed

13. Chinees Nuland

Fam. Innemee

Van 9 t/m 11 augustus bij Van der Valk geslapen naast het Xie Xie restaurant. Eten bij Van der Valk altijd goed, maar je wilt ook weleens iets anders. Wij zoeken en tada, naast het hotel een restaurant.

Buitenkant moet nog wel wat aan gebeuren want het valt niet op. Lijkt wel gesloten. Maar van binnen zo mooi en luxe. Onze mondjes vielen open en gelukkig maar want het eten was heerlijk. Drankjes trouwens inclusief. Alles vers en de producten worden ook nog voor je gewokt of gebakken. Zoveel keus, zoveel lekkers ook bij het toetje dus hou een beetje ruimte over.

Voor gezinnen een ideaal restaurant. Kinderen voelen zich hier heer en meester. Echt!! Chapeau. Nadeel: wij wonen in Rijswijk zh iets te ver om er elke week te eten maar we komen zeker terug!!

14. Chinees Nuland

S.

Geweldig, absoluut een recensie waard 9+
    Prijs/kwaliteit ook 9+
    Dit alleen omdat ik nooit een 10 score geef, maar dit Restaurant zit er dicht tegenaan.
    5 volwassenen en 2 kids, 2,5 jaar en 6 jaar.
    Voor ieder wat wils!!

15. Chinees Nuland

janny hol

16. Chinees Nuland

Heerlijk eten voor een goede prijs!

17. Internationaal Nuland

Wij zijn een tijd geleden bij dit "restaurant" geweest. De beleving die we daar kregen was ronduit slecht. Ik durf te zeggen dat we hier opgelicht zijn. Zie onderstaande klachten mail die we gestuurd hebben.

Geachte heer of Mevrouw

Op zondag 23 augustus hebben wij bij jullie gegeten met een groep van 11 personen. Helaas vonden de meesten van ons wij dat het hoofdgerecht niet voldeed aan de normale kwaliteit van een van der valk restaurant. Ik en mijn man hebben onze gerechte terug gegeven en de nadere hebben het voor het helft opgegeten. Ikzelf had de cordon bleu, deze was vreselijk droog en de buitenkant erg hard. Mijn man had een mix grill, het biefstukje wat hier bij zat zou rosé moeten zijn maar was doorbakken en het tweede stukje wat hij kreeg was iets minder doorbakken maar absoluut niet rosé. De kwaliteit van het vlees was ook erg slecht, het leek wel een stukje gummi. Er waren meerdere mensen die een mixed grill hadden en voor allemaal was de kwaliteit niet goed. Droog, stug we moesten zelfs goed kijken wat nu het stukje kipfilet was en welke de varkenshaas. Van onze groep vond 1 persoon dat haar gerecht prima was. De rest had de zelfde opmerking droog en niet van der Valk waardig.
    Omdat ik vond dat dit niet kon heb ik een klacht ingediend. De manager heeft onze klacht aangehoord en bood aan dat we een gratis toetje mochten hebben of iets anders van de kaart wilde uitzoeken. Dit wilde wij niet. Omdat niet geen gebruik wilde maken van zijn aanbod kregen we een korting van 27% op de totaal rekening. Dit is natuurlijk een mooie korting , maar de gerechten die wij terug hebben gegeven (een mixed grill en een cordon bleu) moesten we wel betalen. Ik ben hier over in discussie gegaan, maar kreeg als antwoord dat we allemaal al een korting kregen. Maar ik zelf vindt het zeer onredelijk dat ik moet betalen voor een gerecht wat ik terug heb gegeven. We kregen wel 27% korting, maar dat houdt in dat ik nog 73% heb moeten betalen voor een gerecht wat ik niet gegeten heb. Tevens vindt ik de behandeling van deze heer niet gastvrij. Er viel niet mee te praten en bij het betalen kwam hij zelfs niet meer langst. Dit geeft mij het gevoel dat hij ons niet serieus nam en waarschijnlijk ons zeurders vond.
    Wij komen regelmatig bij een van der valk restaurant en hebben altijd prima gegeten. De prijs kwaliteit verhouden is altijd zeer goed. Maar deze avond in dit restaurant was dit zeker niet het geval. De kwaliteit van het vlees was van der valk onwaardig. Ook de verwerking van onze klacht, was niet wat ik er van verwacht had. De Klantvriendelijkheid van de heer ??? was ver te zoeken.

Op deze klacht kregen we een antwoord van de manager zelf. Hij vond dat hij die avond prima gehandeld had. We hebben nogmaals contact gehad. We krijgen als compensatie aangeboden nogmaals te komen eten. En dan kregen we het dessert aangeboden. Ronduit afzetters. Wat ik nog kwijt wil; wij zijn een regelmatige bezoeker van vd valk. Goede tenten waar je goed kan eten. Maar hotel Nuland is die vogel niet waard.

joke van der zanden

Theo heeft het lekkerste softijs in de wijde omtrek

19. Internationaal Nuland

's-Avonds gegeten, prima stoelen, makkelijk parkeren voor de deur, snelle bediening, schone toiletten. Eten was gemiddeld qua smaak (vegetarische hoofdgerechten). Jammer dat de kaart niet wat meer bijzondere of streekgerechten bevat. Nu is alles erg standaard en vlak.

johan luijken

Ik kom regelmatig met mijn zoontje bij Theo en hij krijgt altijd een ijsje van Theo en als ik vraag "Waar gaan we friet halen?" dan zegt hij ook een ijsje bij onze Theo. Hij is een vriendelijke spontane man, dat straalt er ook vanaf en hij is naar zijn klanten toe altijd gewoon Theo.
    Bedankt Theo voor de leuke bediening. Tot gauw weer, gr fam. Luijken

21. Chinees Nuland

J v/d Heijden

Wij zijn er al verschillende keren wezen eten, het eten is er goed het wordt steeds aangevuld en is lekker. We zijn er nog nooit iets tekort gekomen. Ook het personeel is correct en de vuile borden worden steeds opgehaald. Aanrader

22. Chinees Nuland

Zeer goed restaurant. Vriendelijk, gastvrij. De beste in de buurt van Den Bosch, ik rijd er graag een stukje voor.

23. Chinees Nuland

18 oktober 2014 weer eens wezen genieten bij XieXie. Ondanks nieuwe leiding, wel met bekend "oud"bedienend personeel, nog steeds onze favoriete plek om lekker te eten. Lekker schoon, vriendelijk personeel, prima prijs, gerechten worden goed bijgehouden.

24. Chinees Nuland

Vakantie met Kids

Bij toeval hier terecht gekomen. Heerlijk en gevarieerd gegeten. De Kids vonden het heerlijk om zelf te kunnen zien wat ze zouden eten. Heerlijk vers klaargemaakt. Deze vakantie komen we vast terug. Daarna te ver weg.

van sleeuwen

Ik heb er heerlijk gegeten, echt een aanrader! Iedereen die er werkt doet er alles aan om jou bestelling zo goed en lekker mogelijk klaar te maken, er hangt een hele fijne, gezellige sfeer.

26. Chinees Nuland

marijke

Heel slecht, er werd niet aangevuld. Te weinig personeel en dit heeft na veel klachten ruim 1uur geduurd. Er word geen oplossing aangeboden, je rekent gewoon af voor iets wat veel te wensen overlaat. Wij hopen dat de mensen weg gaan blijven.

27. Chinees Nuland

gast moederdag

Problemen met reserveren. Onvriendelijke ontvangst, geen kinderstoel. Meer dan de helft van het buffet was op en moest meer als 25 minuten op gewacht worden. 1 uur geweest en moest onder druk toch voor 2 uur per persoon betalen. Klachten werden door het personeel op dat moment niet serieus genomen.

28. Chinees Nuland

Wij zijn nu voor de eerste keer gaan eten bij Xie Xie, en het is ons uistekend bevallen.
    De kwaliteit van de gerechten is zeer hoog, de ambiance is geweldig, en het personeel is uitermate vriendelijk.
    Wij komen beslist terug.

29. Chinees Nuland

Jan de Groot

30. Chinees Nuland

riny en tine

Na de opening zijn wij eind december geweest en we gaan binnenkort weer. Het is uitstekend bevallen. De keuze is prima en alles ziet er mooi verzorgd uit. Waar voor je geld, zeker gezien de all-in formule.