Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nuenen verdeeld zijn.

1. Eerste keer, tevens laatste keer. 50 minuten wachten voor 1ste gerecht. En dan vervolgens als een sneltrein alles achter elkaar krijgen. Het voorgerecht was zonder meer goed en lekker. Het hoofdgerecht en nagerecht was karig en het geld niet waard. Bovendien was het niets aparts m.u.v. voorgerecht.

3,4
  2. Vd Heuvel

Hightea besteld voor familieuitje. Wat een aanfluiting. Het hartige gedeelte ging nog wel maar het zoete was bedroevend. 1 droge scone, 1 kasteelgebakje (6 voor 3.99 bij de AH) en 1 aardbeiengebakje. Treurig. Kunnen ze voor hetzelfde geld iets veel beters van maken. Positief is locatie. Mooi gelegen en kinderen vermaken zich prima.

3. J. van der Steen

Een toeslag betalen bij een pinbetaling is toch niet van deze tijd.
    Penny wise pound foolish.
    Ik kom er nooit meer.

4. l.frauenfelder

Het was weer heerlijk, lekkere amuses, sommige weer verrassend, heerlijke gerechten en wijnen en een verrassende cocktail bij een gerecht, dus weer heerlijk gegeten en genoten.

5. Maretta de Jong

Op 13 april met 28 personen gegeten. Het was een geweldige avond. Het eten was heerlijk. De bediening heel goed en prettig. De prijs kwaliteit heel goed. Bedankt!

6. Chinees-Indisch Nuenen

A van Hoof

Een zeer goed restaurant, personeel ook zeer vriendelijk.
    Eten was uitstekend en erg lekker.
    Wij hebben met ons allen erg genoten van de gastvrijheid.

7. Lekker gegeten via social deal! Niks op aan te merken. Geen fouten, niet extreem lang wachten en lekkere gerechten. We gaan hier zeker nog eens terug (of afhalen).

8. Chinees-Indisch Nuenen

Stephanie

Op zaterdag avond heerlijk genoten. Al geregeld gegeten bij New Oriental & nu de Chinese tapas geprobeerd. Heerlijke smaken, verschillende sauzen. Vriendelijk personeel. Top avond!

9. Internationaal Nuenen

Wij hebben met z'n vieren gekozen voor het vier gangen keuze menu. Alles was even lekker, vers, origineel en mooi opgemaakt. Ook de wijnen zijn goed. Vriendelijke en professionele bediening en er heerst een goede sfeer. Restaurant ziet er warm en gezellig uit.

10. Internationaal Nuenen

Voor een gezellig avondje uit eten, is het zeker aan te raden om naar De Bengel in Nuenen te gaan! Zeer sfeervol, goede en snelle en vriendelijke bediening, en het eten was heel lekker!

11. Chinees-Indisch Nuenen

Gisterenavond wederom heerlijk gegeten bij New Oriental. In een zeer prettige sfeer word je ontvangen door een van het bedienend personeel en naar je tafel begeleid.
    De drankjes worden meteen genoteerd.
    De kaart is zeer uitgebreid met allerhande voortreffelijke gerechten. Ook voor de authentieke keuken kunt u hier terecht.
    Wij kozen deze keer voor de Chinese tapas, de uitgelezen kans om de verschillende gerechten die ook op de kaart staan uit te proberen.
    En ook bij de Chinese tapas worden de authentieke gerechten niet vergeten dus voor ieder wat wils.
    Je krijgt de gerechtjes op kleine schaaltjes uitgeserveerd aan tafel (dus niet aansluiten aan een lopend buffet).
    Zo ontstaat een gezellige sfeer aan tafel, want je kunt lekker van elkaars gerechtje proeven.
    Wat ook ideaal is dat er geen, zoals bij de meeste "tapas"/wereldkeuken restaurants, tijdslimiet aan is, dus avondvullend genieten.
    Dus zoek niet verder naar een perfect avondje uit, ga naar New Oriental in Nuenen!

12. Chinees-Indisch Nuenen

Peter van Laarhoven

Dit is een geweldig restaurant met heerlijk eten. Bediening is top en je kan je geen betere gastheer wensen. Wij halen hier regelmatig af maar komen soms ook eten in het restaurant. Geweldige ambiance en je voelt je er welkom en dat is niet bij elk restaurant het geval. Het eten is heerlijk en je hebt hier veel keus. Prijs/kwaliteit is in verhouding en het is gewoon een aanrader voor elke liefhebber van de oosterse keuken.

13. Chinees-Indisch Nuenen

Wat een super restaurant met heerlijk eten, goede service en een geweldige sfeer.

We gaan hier heel graag eten en bestellen altijd iets anders. Chinese tapas, zo anders Chinees eten en zo gezellig. Het menu van de chef wat echt heerlijk is en zelfs wordt aangepast als er dingen zijn die je niet lust! En ook de gerechten van de kaart zijn super.
    De service is ook altijd heel goed en de sfeer is echt heel erg prettig! Het is een soort van thuiskomen, ontspannen, heerlijk eten en genieten!

Ook gaan we regelmatig afhalen. Iedere maand een ander maandmenu wat keer op keer heerlijk is! Maar ook de rijsttafels en losse gerechten zijn altijd van dezelfde heerlijke kwaliteit.

Kortom een super restaurant!!

14. Chinees-Indisch Nuenen

Horror food!! Wat je daar krijg bij de afhaalservice, vreselijk, echt vreselijk eten!! Wat een minachting voor de klant...

Babi pangang gemaakt van samengeperst restant vlees, vol met vet kwabbels. Zoveel dat het niet weg te snijden of verwijderen was. Het ergste was de nasi rames speciaal... Nou speciaal was 't, maar dan in de meest enge zin van het woord. Bij een normale Chinees of Indisch restaurant krijg je de verschillende stoofvlees gerechtjes apart zoals echte Indische mensen het serveren. Hier krijg je een bak nasi, met twee stoofvlees gerechten over de nasi gegooid met saus die met elkaar vermengd. Bij thuiskomst bleek de rijst totaal klef en verzadigd en bovendien was het eten gewoon koud.

Bij afhaal al bediende aangesproken op het feit dat echte Indische mensen hun gerechten apart serveren en dat ik dit nog nooit had meegemaakt. Je verwacht van een restaurateur dat 'ie kookt en serveert met respect voor de oorspronkelijke keuken. Daarop kreeg ik te horen dat iedere Chinees het anders doet. Overigens zat het vlees wat over de nasi rames was gegooid eveneens vol met vet. Ik zie dat ik ook een foto had kunnen plaatsen helaas is het slechte eten meteen in de prullenbak beland, anders had ik het nog kunnen laten zien. Doe jezelf een plezier en ga niet naar deze junkfood tent.

15. Chinees-Indisch Nuenen

Het eten was voortreffelijk. Buffet aan tafel erg gezellig om te doen, goede porties. Gezellige ambiance en vriendelijke bediening. Doen we nog 'ns!

16. Voor de eerste keer geluncht maar tegelijkertijd de laatste keer. Club sandwich zalm besteld (€13,50) waar een grote haar in dreef. Wel een excuus maar verder geen enkele compensatie aangeboden gekregen. Kansloos als je zo met je gasten omgaat. Nooit meer terug....

5,9
  17. Wij hebben heerlijk gegeten met een dinerbon (spijt dat we er niet meer gekocht hadden) Bij veel restaurants krijg je met een bon een speciaal menu maar bij Iete mag je gewoon van de kaart kiezen. Alleen onze drankjes waren ze in eerste instantie vergeten maar dat hebben ze met een vriendelijk excuses snel opgelost. Ondanks dat het restaurant geheel vol zat erg vriendelijke service en vlotte bediening. Alleen jammer dat een restaurant met een Belgisch tintje niet meer speciaalbiertjes op de kaart heeft staan.

18. Wat een ontzettend smerige friet. Zaak ziet er eenvoudig, maar schoon uit, maar de friet lijkt wel in afgewerkte motorolie gebakken. Ook zitten er veel harde stukken in de friet. Vooral de uiteinden zijn keihard. We hebben alles weggegooid.

19. Chinees-Indisch Nuenen

Unieke ervaring door de echte Chinese authentieke gerechten die ze hier serveren. Natuurlijk kun je ook gewoon veilig babi pangang bestellen, maar echt bijzonder zijn de specialiteiten menu's. Heerlijk gegeten, bijzonder vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!

20. Nederlands Nuenen

Afgelopen zaterdag daar geweest. Al begon het eten goed, het werd later de avond niet beter op. Zalm op huid was verbrand. Naast dat kregen wij elke keer hetzelfde vlees waardoor we niet alles konden proeven. Je kunt namelijk niet zelf kiezen wat je op de bbq wilt hebben. Naast dat vind ik het ook belachelijk dat je moet betalen voor de desserts, je betaalt namelijk al €24,50 per persoon. Ik ga daar niet meer heen.

21. F.D.L. Brandon

Hebben gegeten met een gekregen dinerbon. Wij hebben met 2 personen prima gegeten...Als tip zou ik meegeven: laat de gasten niet zo weggaan, maar geef even een jas aan en/of begeleidt ze naar buiten, kun je ook even vragen of het naar je zin is geweest....is net even iets persoonlijker! Moet natuurlijk wel de tijd voor zijn, maar volgens ons had dat deze avond gemakkelijk gekund, voldoende vriendelijk personeel aanwezig

22. Chinees-Indisch Nuenen

Bediening komt wat traag op gang, zeker voor een doordeweekse dag als het niet druk is

23. Geweldige sfeer, vooral door de harpiste/zangeres. Het was een echte Valentijns verrassing!

24. Chinees-Indisch Nuenen

Heerlijk tapas gegeten, lekkere kleine hapjes aan tafel geserveerd, super!

25. Erg lekkere verse friet en goede service! Leuk dat je kan zien dat de friet vers gesneden wordt. Ook fijn dat het snel gaat en je dus snel kunt genieten van de lekkere frieten en snacks. Heb er nu een aantal keer gegeten en de sfeer is ook altijd top. Aanrader!

26. Vorige week even wezen borrelen en lekkere hapjes op. Top tent. Vriendelijk personeel en goede atmosfeer. Aanrader.

27. Nederlands Nuenen

stan mooij

Ontvangst, sfeer, bediening en kwaliteit eten (vlees) waren perfect. Ondanks de drukte was er steeds voldoende aandacht dankzij het praktische bedieningsconcept. De prijzen waren redelijk, enig minpuntje was dat de frites en het dessert los van het hoofdmenu in rekening werden gebracht.

We komen hier zeker terug!

28. Chinees-Indisch Nuenen

Wij hebben ons 50-jaris huwelijksfeest hier gevierd en het was in een woord
    fantastisch.Geweldige bediening, supervers eten, mooie ambiance.
    Mark je krijgt van ons een tien.

29. Chinees-Indisch Nuenen

Wim en Jolanda van Kempen

Wij hebben ons 50 jarig huwelijksfeest hier gevierd op 29 januari 2017. Alles was tot in de puntjes geregeld. Eten was zeker een 10 waard. Zo vers allemaal. Heel vriendelijke bediening. Het was in een woord klasse. Vooral dank aan Mark die met ons alles zo perfect geregeld heeft.

30. Nederlands Nuenen

We zaten aan tafel en de bediening was zeer slecht alleen met drankjes waren ze snel, snel geld verdienen. Ze liepen ons steeds voorbij en als ze kwamen zat er maar 1 stukje vlees aan of ze kwamen steeds met hetzelfde vlees, buffet was ook slecht. Niets werd aangevuld met als motto, op is ook echt op.
    We hebben dat gezegd, maar er veranderde niets zeer slecht.
    Bij het betalen van de rekening hebben we dit gezegd, het antwoord was: dan hadden we de ober maar op zijn rug moeten tikken.
    Voor ons nooit meer. We willen goed eten en goed bediend worden.

Comigo, nooit meer.