Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nuenen verdeeld zijn.

1. Aziatisch Nuenen

Paula Engelen

Het was weer helemaal top. Eten bediening een echte aanrader als je heerlijk rustig wilt eten. Het is lekker, fijne stoelen mooi interieur en aandacht voor de klant.

2. Aziatisch Nuenen

Fantastische sfeer, muziek en eten!

3. Aziatisch Nuenen

Jolanda de laat

Heerlijk gegeten goede sfeer en top bediening.

4. Aziatisch Nuenen

Dick Schoneveld

Voortreffelijk gegeten. Fijne sfeer en zonder meer heel goed gastheerschap.

Vandaag kerstavond met mijn familie (4 volwassenen en twee kleine kinderen) kerstdiner genuttigd. Was een zware tegenvaller. We hadden gereserveerd om 17.30u. Het duurde een uur voor we het voorgerecht kregen, waarbij de soep voor de kinderen werd vergeten, na een half uur kregen ze ter compensatie alvast friet met stukjes frikandel. De soep hebben we maar niet meer gevraagd. De voorgerechten waren lekker, de bestelde ceasar salade bestond uit kropje sla, wat croutons, 3 cherrietomaatjes en 2 halve kwarteleitjes en een beetje dressing. Om 19.30u kregen we eindelijk het hoofdgerecht. De tournedo's waren bijna geheel drooggebakken, het bijgevoegde peertje was koud en niet gaar en de puree was bijna koud. De groente bestond uit een lepeltje lauwe gekookte wortelstukjes.
    De schelvisfilet bestond uit een klein rolletje vis, ik schat hooguit 70 gram, lepeltje wortelstukjes en ook lauwe aardappelpuree.
    De gerechtjes van de kinderen kwam een kwartier later.
    Op het nagerecht (3 appelstruffel en 1 kaasplankje) hebben we drie kwartier gewacht. Het dessert van de kindjes was een kerstmannetje volgens het menu: 2 bolletjes vanille ijs en een dot slagroom.
    Ter compensatie kregen we wel 4 drankjes gratis. Uitleg: de chef-kok was er vanavond niet... en de peertjes hadden geglazuurd en gegaard moeten worden-waren ze vergeten!? De kindjes mochten wel een speelgoedje uitzoeken. Het was 3 1/2 uur zitten en lang wachten. Kassa €213,= Schandalig! Wij gaan daar nooit meer naartoe... Flut begin van de kerst, een afknapper!

6. Aziatisch Nuenen

Wederom verrukkelijk gegeten.
    Zou het iedereen aanraden.
    Prijs/kwaliteit verhouding perfect.

7. Pizzeria Nuenen

Met social deal hier een 4 gangenmenu genuttigd. Ze kwamen laat voor de drankjes. Bij bestellen van menu werd ons gezegd dat de zwaardvis er niet meer was. Dus wij onze keuzes wat aangepast ivm zalm voorgerecht wat we nu niet in het tussengerecht wilde. Bij serveren bleek er toch zwaardvis te zijn. Dus jammer dat dat niet gezegd is zodat we evt. nog iets konden wijzigen. Tussengerecht was lekker maar niet bijzonder Siciliaans. Hoofdgerecht, kalfslende was goed, lekker mals, goed gebakken. Schaaltje kale sla met 3 drupjes balsamico azijn mag dan wel gewoon achterwege blijven. Ik had capucino na, mijn vriendin kreeg als verrassingsdessert een tiramisu. Heb hapje genomen, huisgemaakt, erg lekker! Tot 2x toe stonden ze aan onze tafel met gerecht van iemand anders. Zouden kaas brengen maar moesten er zelf om vragen en ook om extra bestek. Dat hebben we na het tussengerecht maar gehouden anders hadden we er weer om moeten vragen. Personeel te weinig. Maar wel vriendelijk. Kok komt zelf aan tafel gerechten brengen maar spreekt alleen Italiaans. Soms wil een restaurant met Social deal zichzelf goed in de picture zetten dat je vaker moet komen, zij doen het om de tent vol te krijgen naar mijn mening. Dus voor ons nooit meer. Ik zou dit menu niet voor € 39.50 genuttigd hebben.
    Jammer.

8. Pizzeria Nuenen

Dmac1975

9. Aziatisch Nuenen

New Oriental

10. Aziatisch Nuenen

Een prima restaurant met een zeer gezellige uitstraling en zeer vriendelijk personeel.
    We hebben heerlijk gegeten en het menu Singapore is een echte aanrader!

We komen zeker weer terug!

joke van overbruggen

De negatieve reacties van anderen deel ik niet, ik ben zeer positief over de gerechten en over de bediening. Zelf ben ik fan van hun broodje hamburger met verse tomatensaus!

12. Internationaal Nuenen

Lekker gegeten alleen jammer dat we de ijsjes van de buren moesten afrekenen waar we niks van hebben gehad. Had ik toch liever wel een toetje gehad.

Gisteravond met 6 personen gegeten en iedereen was helemaal tevreden.
    Een echte aanrader.

Joyce van den Boogerd

Heerlijk gegeten.
    Top gastvrouw, die weet hoe ze al haar klanten een speciaal gevoel kan geven.
    Huiselijke sfeer, lieve, vriendelijke en hard werkende bediening.
    Super om de Griekse plaat te nemen.
    Van alles wat en alles is even lekker.

15. Aziatisch Nuenen

Een heerlijk verrassingsmenu gegeten met z'n 8ten. Alles was lekker. Topavond gehad.

16. Internationaal Nuenen

fam. Piet Kusters

Het was super, de spareribs vielen zo van het bot af, helemaal top. We komen zeker terug.

Ze wisten niet dat we kwamen rare gewaarwording. Gelukkig was er wel een tafel. Het diner was zoals altijd heel lekker. En ook de amuses zijn fantastisch. Was heerlijk.

18. Pizzeria Nuenen

We had to ask three times to order drinks. After asking for a bottle of water and the menu carte with the wines, the owner asks us from behind the bar to our table "bottle or glasses?". I reply "a bottle of water". After waiting some more, I had to go to the bar to get a glass of water for my kid. Then a bit later the owner arrives with a bottle of water and a bottle of red wine and asks if it will do. I didn't want to wait some more, so I agreed. I tell him that I only wanted two glasses of wine. He pours the glasses then leaves the bottle on the table. I ask him why, and he pretends I ordered a full bottle. I say "obviously not". He replies "you can take the rest of the bottle home". Then he adds "it's a good wine, not expensive". "How much?" I ask. "Not expensive" He replies. So I ask "how much is not expensive?". Then he finally gives out the price. I went for the two glasses. What to more to say?

19. Internationaal Nuenen

Overheerlijke zeewolf gegeten bij de bengel met n overheerlijke saus!

Echte aanrader!

20. Internationaal Nuenen

Heerlijk gegeten. Het was erg druk, restaurant zal tot de laatste stoel vol. Hierdoor zou je denken dat het wat langer zou duren maar dat was niet het geval. Eten stond snel genoeg, heet en perfect bereid op tafel. De bediening was erg alert en vriendelijk, heel belangrijk. Wij komen er vaker en door de nieuwe kleur op de muur en nieuw interieur is het een nog mooiere zaak geworden. Aanrader voor iedereen!!!

21. Internationaal Nuenen

Duurt allemaal veel te lang! Wachten wachten wachten pffff.

Het was weer de hoogste tijd voor onze jaarlijkse beleving bij Soenil. Ditmaal een tafel aan de keukenzijde met uitzicht over het gehele restaurant. Wel wat tegenlicht waardoor het fotograferen een kleine uitdaging werd. Een luchtig krokantje van mais stond al op tafel, er kwam nog een dip van mais met piment naast, lekker.
    Edgaras kreeg carte blanche voor het aperitief. Het werd een champagne van Bollinger die uitstekend beviel. Een grote rode peper kwam op tafel met erop een drietal fingerfoods. Krokantje van gepofte wilde rijst met toefje pindasaus en toefje groene kerrie, mooi hoog op smaak. Nachos gekruid met ras-el-hanout met toefje avocadocrème, beetje taai maar erg lekker. En een stukje buikspek gelakt met soja, mooi hoog op smaak.

De praline van witte chocolade is de klassieker die er acht jaar geleden al was. Ditmaal gevuld met zoete aardappelen gekruid met chili, jammie. Het hapje op de hand was een merengue van bloemkool met waterkers waarop wat haringkuit, heerlijk!

Het wafeltje van aardappel met erop quenelle gemaakt van sardientje gekruid met madam Janette was gebaseerd op een jeugdherinnering van Soenil uit Suriname. Erg smaakvol en redelijk pikant.

Een nieuwe uitvoering van de rendang, gemaakt van spitskool met erop Indische kaas, afgewerkt met matcha, eronder wat granité. Prima.

We sloten de parade af met een miniatuur uitvoering van een signature gerecht. Sashimi van coquille op een bedje van gekarameliseerde witlof, waarop een dun plakje gesmolten ganzenlever en een krokantje van sepia, rondom een schuimige schaaldierensaus. Wow, heerlijk.

De eerste begeleider werd keurig gepresenteerd. Een Droge Muscat uit het zuiden van Frankrijk, de Escapade 2016 van Vaquer, mooi fris met het typische Muscat aroma. Keukenchef Gijs Hoevenaars presenteerde het eerste gerecht, leuk om hem eens in het restaurant te zien na 12,5 jaar trouwe dienst. Twee bereidingen van langoustine, een heerlijke fijngemalen tartaar aangemaakt met limoen en een dikke staart subtiel gegaard en geschroeid, ernaast ingelegde radijs, compote van palmhart, stukje lotuswortel en een vinaigrette van groene curry. Aan tafel afgewerkt met een luchtig krokantje van sepia dat met pincet werd gedresseerd. De langoustine was echt super, heel delicaat en sappig, met de verfijnde exotische smaakjes in het garnituur kon verrassend goed afgewisseld worden. De wijn vulde het gerecht aan met zijn mooi zuren, genieten! (9,85)

uit Spanje een Godello 2015 van Mara Moura, fris met subtiele kruidigheid. Uit de keuken een bekende van vorig jaar. Een op de graat gebakken tarbotfilet afgewerkt met dansend bonito schaafsel, ernaast en blokje van geperste bonen, structuren van wortel en een toefje zwarte bonen crème. Aan tafel afgewerkt met een hartige saus van bokking. De tarbot was mooi gebakken en heerlijk van smaak welke door de saus nog wat versterkt werd. Goede afwisseling met de kruidige toetsen in het garnituur. De wijn vulde het gerecht keurig aan met zijn zuren. (9,7)

uit de Saumur een La Paleine 2015 bio dynamisch gemaakt van Chenin blanc druiven en gerijpt op hout. Mooi goud geel in het glas met in het aroma citrusfruit met subtiele honing toets, complex in de mond, heerlijk. Een mooi bord met zilveren rand verscheen op tafel. Onderin een laag dahl waarin een bruin gebakken coquille, tajerblad, takje broccoli en een exotisch gekruid worstje van kip. De dahl had een hele uitgesproken smaak. De coquille was hiertegen opgewassen. De smaak van het worstje met stevige textuur was nieuw voor mij en erg lekker. Een mooie smaken combinatie weer. De wijn bleef overeind naast de kruiden en was keurig in balans. (9,7)

over naar rood met een El bon Homme uit Valencia gemaakt van Monastrell met wat Cabernet Sauvignon. Mooie donkere kleur met in het aroma tonen van pruim en kers, in de mond een medium body. Uit de keuken maar liefst vijf verschillende bereidingen van kooi-eend uitgeserveerd in twee delen. Op een langwerpige bord een filetje van de borst (zonder jasje) waarop het haasje, ernaast structuren van aardpeer en kervelwortel. Op het kleine bordje in de vorm van een blad, gestoofde bout, gekonfijte eendenmaag en eenden tong met een crème van mint en een aangezuurd radijsje. Prima bereidingen met mooie smaken. De wijn werd ietsje branderig maar was in balans. (9,7)

door naar het dessert met een tweetraps gerecht waarbij elk een eigen wijn die door de meester zelf werd uitgeserveerd. (Ik plaats ze achter elkaar.) we starten met een hele oude Riesling spätlese 1994 uit de Mosel, Diep geel maar nog verrassend vitaal met mooie zuren. Op een diep glazen bord met gouden rand een stukje gebakken ganzenlever, ernaast een quenelle ijs van gemberbier, krokant van gekruide snoepjes, stukjes macadamia en een blaadje burumbi met yuzu aangemaakt. Tja, hier kunnen we kort over zijn, toppie!
    Verder met de Traminer auslese 2013 van het huis Rabl, heerlijk aroma met tonen van rozen, in de mond een toets van rozen en lychee met een prima zoet zuur balans. In de witte kom, met een parelmoer afwerking, een mooie plak terrine van ganzenlever met stukjes gekarameliseerde banaan, compote van banaan, warme blini van chocolade, quenelle vanille-ijs, toefjes chocolade crème en bramen. O, o feestje. Soenil rekende hier even af met het feit dat hij met de desserts het niveau van de gerechten niet helemaal haalt. Complimenten, een gerecht voor in de toplijst. (9,85)

dan denk je dat het feest voorbij is en dan wordt er nog eens ingedekt. Erbij een wijn van laat geplukte Moscatel druiven 2015 van het huis Vistamar uit de Limari vallei in Chili. Geconcentreerd fruitaroma met hints van perzik en abrikoos met in de mond een mooie zoetzuur balans. De patissier die er pas ruim een maand werkte presenteerde zijn dessert. Op een wit bord met parelmoer afwerking, centraal een quenelle ijs van gemberbier, ernaast een mooie quenelle mousse van chocolade, eromheen druppels karamel aangemaakt met limoen, toefjes ganache, gesuikerde pinda's, krokantjes van miso en een vinaigrette van limoen met gember. Wow wederom smaakbeleving op topniveau. Ik houd van fris en gember, de combinatie met de zoete en hartige componenten was top. (9,8)

als afsluiter nog een krachtige Nespresso in een glaasje gemaakt van bonen uit de Himalaya met een vijftal prima friandises waarin de specerijen weer prima gedoceerd zijn.

Bediening was uitstekend verzorgd met een duidelijke hoofdrol voor entertainer Edgaras Razminas die werd ondersteund door drie jonge dames. Ik vond het top om verschillende jongens van het keukenteam aan tafel te zien die de gerechten tot in detail presenteerde. Natuurlijk ook een compliment voor Soenil die alles in goede banen wist te leiden.

Prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend. Niet voordelig maar absoluut waar voor je geld.

We komen niet zo vaak maar het voelt altijd als thuis komen. Verwennerij ten top en een memorabele beleving. De kruiden lopen als een rode draad door het gehele menu, altijd verfijnd gedoceerd. De teams van Soenil groeien nog steeds. Aanrader voor de levensgenieters, luxe eters en avontuurlijke fijnproevers, bedankt!

23. Internationaal Nuenen

Met mijn twee dochters van een heerlijke high tea genoten.
    Lekkere smaken thee, heel veel keus ook met de losse thee van TwisTea.
    De sandwiches waren erg lekker. Ook de vegetarische varianten :) daarna een smakelijk stukje quich en een lekker mini kopje soep, precies goed. En dan de zalige, huisgemaakte zoete lekkernijen. We hebben niets laten staan.
    De bediening was heel attent en vriendelijk. We kregen alle tijd om van al het lekkers te genieten.
    Een aanrader!

24. Internationaal Nuenen

Afgelopen weekend gezellig met het gezin gegeten bij restaurant De Bengel Nuenen. Ik heb in geen tijden zulke lekkere spareribs gegeten! De bediening was top en kwam netjes op tijd vragen of we nog iets te drinken lustten maar was zeker niet te opdringerig. De kinderen konden in de ballenbak spelen en hebben het ook erg naar hun zin gehad. Na afloop hebben we natuurlijk een flesje Bengeldressing mee naar huis genomen. Zeker voor herhaling vatbaar!

25. Aziatisch Nuenen

herma Roelink

Op een zaterdagavond heerlijk gegeten. De punten op een rij:
    Fijne en rustige bediening
    Ondanks het volle restaurant weinig geluid van andere tafels
    Tafels staan redelijk ver uit elkaar (zeer prettig)!
    Eten heerlijk, echt goede kwaliteit
    De left overs werden gelijk ingepakt, geen probleem.
    Karafje water is hier nog mogelijk

Kortom: ik kom hier zeker terug!

Onbetrouwbaar! Komt niet opdagen en is telefonisch niet bereikbaar. Meneer Verhoeven stuurt voor de zoveelste keer een emailtje anderhalf uur voor de afgesproken tijd dat hij zogenaamd geen telefoonnummer zou hebben. We hebben 2 dagen voor onze familiedag (50pers.) nog contact gehad via de telefoon na 2 dagen mailen en bellen. De smoes was autopech en geen alternatief. Een beetje googlen, achteraf, leert dat deze pannenkoek dit wel vaker doet. Waarschijnlijk maakt hij meerdere afspraken en komt vervolgens opdagen bij de grootste afnemer. Gelukkig hadden wij wel een alternatief en hebben een fantastische dag alsnog tot een goed einde gebracht met hulp van de lokale snackbar. Prutser eerste klasse die vast nog wel de verkeerde tegen komt.

Gister bij ons in millingen geweest. Voor 40 man gebakken. Iedereen was lovend erg goede kwaliteit, deze man komt gewoon zijn afspraken na, volgend jaar zeker weer.

Geweldig eten, fijne bediening je voelt je hier altijd welkom.

De afgelopen 6 weken hebben we hier een lunch en een diner gehad. Beide keren hebben we heerlijk gegeten en was de bediening heel prettig. We komen zeker nog eens terug. Bedankt.

Zaterdag 12 augustus hebben we met 6 personen hier gegeten. Het was een heerlijk 6 gangen diner. De bediening was prettig en ontspannen en mede hierdoor hebben we een hele gezellige en sfeervolle avond gehad. Bedankt.