Gratis parkeren

1424209042 92
1428792048 93
1479205110 86
1502120137 87

1. Wij hebben met z'n vieren gekozen voor het vier gangen keuze menu. Alles was even lekker, vers, origineel en mooi opgemaakt. Ook de wijnen zijn goed. Vriendelijke en professionele bediening en er heerst een goede sfeer. Restaurant ziet er warm en gezellig uit.

2. Henri & Marian

Geweldig restaurant en een super gastvrouw, zeker een aanrader.

3. Heb een Hele gezellige avond gehad en lekker gegeten.

4. Ronald

1 punt
  5. Heerlijk gegeten en gedronken! Goede kwaliteit vlees en vis. Top klaar gemaakt! Boven gemiddelde huiswijn. Enige 2 minpuntjes zijn dat we erg lang moesten wachten op het hoofdgerecht en het soms moeilijk was contact te krijgen met het personeel. Ze waren wel erg vriendelijk.

6. Ellen Dujardin

Gisteren het Valentijnmenu gegeten. Geweldige smaaksensaties en supermals vlees. Heerlijk verwend. We komen zeker terug.

7. Afgelopen zondag met 4 personen het 4 gangen surprise menu genomen. Echt een aanrader! Ook de gastvrouw en haar brigade waren uiterst vriendelijk. Wij komen hier zeker terug! Topzaak!

8. Voldoende keuze op de kaart. Geldt ook voor de wijnkaart. Van voor- tot nagerecht heerlijk gegeten. Entourage en bediening gezellig en goed.

9. Henri Satters

10. Sonsezorg

Zeer slecht wildmenu, heel erg zout. En je kan merken dat het uit blik komt en niet zelf gemaakt. Hertenfilet smaakt naar nietszeggend stuk vlees. Alleen het eerste voorgerecht was lekker, maar de rest was niet te eten.

1,7
  11. Marian Scholte

Gisteravond (18/7/2015) erg lekker gegeten bij Pezzaz in Nuenen. Als er een ster uitgereikt zou worden voor gastvrijheid en klantvriendelijkheid verdienen zij dit zeker! In ons gezelschap waren 4 kinderen en daar werd ook heel goed op ingespeeld! Hier zal ik zeker reclame voor maken! Top!

12. Heerlijk gegegeten. Mooie, verrassende combinaties die uitstekend bereid waren. Zeker voor herhaling vatbaar.

Enige puntje van aandacht. We hebben vier gangen gegeten zonder wijnarrangement. Er is ons slechts twee keer gevraagd of we nog iets te drinken wilden en dat liet dan ook nog vrij lang op zich wachten. De bediening was wel oprecht vriendelijk.

M.v.g.
    Menno

14. Met 7 familieleden hier gegeten. Personeel is enorm klantgericht, anticipeert goed op de wensen van de gasten. Kwaliteit van het eten was uitstekend. Zelf genoten van het jubileum menu. De familieleden die geen jubileum menu hadden werd ook een spoon aangeboden van het huis. Prijs /kwaliteit absoluut in verhouding. Eigenaresse heeft een goed helikopterview en zorgt voor de finishing touch mbt het nalopen van de gasten. We komen zeker terug!

15. Angelique

(H)eerlijk eten en drinken in een sfeervolle ambiance met een vriendelijke bediening! Leuk dat de er een open keuken is.

Kortom: een aanrader!!

16. Gisteren hebben we met 10 personen, waarvan één rolstoel gebonden bij Pezzaz gegeten.

Ondanks de drukte en het feit dat wij erg laat hadden gereserveerd, was men erin geslaagd om een tafel op de begane grond te realiseren en deze aan te passen aan de beenlengte van de rolstoeler.

De maaltijd zelf was in alle opzichten heerlijk, zowel het Pezzazmenu als de à la carte menu's, zoals de Salade Perigord, hertenbiefstuk als de sliptong. En overvloedig qua hoeveelheden.

Reden om gauw eens terug te komen.

17. Ontzettend lekker eten en heerlijke wijnen. Mede sfeermakend zijn de vriendelijke & gezellige mensen in de bediening. De inrichting is warm en gezellig, de half open keuken draagt bij aan de beleving die een avond uiteten zouden moeten geven. Wij komen hier graag en bij binnenkomst staat onze favoriete wijn al koud!

18. 23-11 bezocht voor etentje met schoonouders. Na het horen van veel goede verhalen toch maar eens proberen. Werden goed ontvangen. Personeel hele avond zeer vriendelijk en attent. De gerechten werden zeer goed ontvangen, varkenshaas, wildmenu, hertenbiefstuk en pasta waren allen zeer naar smaak.

Beoordeling is voornamelijk gebaseerd op cijfers van gezelschap. Ik zou niet direct nog een keer terugkomen maar dat ligt aan mij (toegevoegde waarde uit eten is voor mij persoonlijk niet zo groot) en zeker niet aan het restaurant.

19. Super restaurant. Genoten van het wildmenu. 3 gangen lekker genieten. Komen zeker terug.

20. Heerlijk gegeten. Erg leuke sfeer in dit restaurant. Vriendelijke bediening. Ook een mooie open keuken waar van alles te zien is.

Prima diner gehad. Aanrader!

21. Meerdere keren zeer goed gegeten! Super leuke en vriendelijke bediening zeer enthousiast en professioneel! Restaurant ziet er zeer sfeervol uit! De keuken weet ook zeker goed wat hij doet alle gerechten die geserveerd worden zijn alle even smakelijk en mooi gepresenteerd. Dat je lang moet wachten heb ik nog nooit mee gemaakt en als je snel wilt eten geef je dit even door. En ja je zit wat langer te eten omdat je ook een leuke avond wil toch!? En niet na een uur al wordt weg gestaard. Het is maar net waar je voor uit eten gaat denk ik... Maar al bij al een aanrader voor iedereen!

22. Gewoon heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, top.

23. Will

24. Op advies van verschillende mensen gisteren gegeten bij Pezzaz. Gekozen voor het drie-gangen huismenu. Ondanks onze hoge verwachtingen toch nog positief verrast: prijs/kwaliteit is werkelijk top! Bijkomend voordeel is de goede wijnkaart. Ook bij deze wijnen een mooie prijs/kwaliteit verhouding. Behoorlijk aantal wijnen zijn ook per glas te bestellen zodat je desgewenst zelf je wijnarrangement kan samenstellen.

25. dooremalen

Alles was uitermate goed, de smaak v.d. soep werd echter zozo gevonden, slappe bouillon en geen vlees erin, mag zeker beter! Brabanders zijn goede soep gewend.

26. Voor de 1e keer in dit restaurant geweest, zeker de moeite waard om terug te gaan. Warme ontvangst door de gastheer, leuke bediening en heerlijk eten.
    Ga zo door met pezzaz.

27. Getipt door mijn zus, die hele goede ervaringen had met Pezzaz, gisteren hier gegeten.
    Erg lekker 4-gangen wintermenu, goed wijnarrangement, goede bediening.
    Kwaliteit/Prijs heel goed.
    Van mij een 10!!!

28. Bourgondiër

Wederom heerlijk gegeten !!!
    Goede keuzes aangepast aan het seizoen,eerlijk eten, zeer goede prijs/kwaliteit.
    Mooie,gezellige,sfeervolle uitstraling.
    Fijn,net,aardig personeel,met een gastvrouw die alles ziet en met een mooie glimlach alles op orde houdt.
    Open keuken waar je kunt zien dat alles vers wordt bereid.
    Echt een aanrader voor een ieder die van een mooi opgediend bord overheerlijk wil genieten met een goed glas wijn erbij !!!

29. Al vaak wezen eten en altijd een zeer positieve ervaring. Gastvrije en vriendelijke ontvangst, smaakvolle inrichting, verschillende soorten zitjes. Ook buiten aangenaam al is het soms wat druk en krap met verkeer er omheen. Kwaliteit en opmaak van de gerechten is prima. Zowel meergangen (verrassings-)menu als a la carte eten, goeie prijs/kwaliteit. Luxe probleem: als je er (te) snel opnieuw naar toe gaat, krijg je dezelfde kaart die niet heel erg uitgebreid is. Voor een niet-vlees maar wel-vis eter is de keuze dan wel wat beperkt... Maar verder niets dan lof: zeer betrouwbare en aangename plek om avondje uit te eten !!!

30. Wat een leuk restaurant is dit!

Heerlijk gegeten. Gekozen voor het wintermenu dit was erg lekker en de prijs/kwaliteit verhouding is top. Ambiance is romantisch, gezellig. Een echte aanrader.

Kleine puntjes ter verbetering; iets meer attentie bij het wijnarrangement (de wijn voor het gerecht en niet andersom) en de kwaliteit van de koffie, deze past niet in zo'n toptent.

Verder een aanrader, wij komen zeker terug!!

31. Zeer gastvrij, veel aandacht voor de gasten. Een uitstekende keuken en prima menu voor de kinderen. Wij zijn hier 2e Kerstdag geweest en zijn zeer voldaan huiswaarts gekeerd. Het was grandioos en super verzorgd, ook de kinderen werden niet vergeten. Zowel de gastvrouw als het personeel deden alle moeite om het de gasten naar de zin te maken.
    We gaan zeker vaker terug.

32. Samen met mijn vrouw heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en verhouding prijs/kwaliteit is excellent. Wij komen zeker nog eens terug.

33. Pezzaz; een jiddisch begrip
    •het verstaan of begrijpen van iets. •datgene wat men ergens onder verstaat of hoe men iets kent.

Dit instrument hanteren ze goed in dit restaurant.
    Lekker gegeten, vriendelijke bediening, met z'n 6en echt heerlijk gegeten, goede wijn.
    Mooie opgemaakte borden, sfeervol ingericht.
    Wij zullen het zeker doorvertellen aan onze vrienden en familie.

34. Top.

Prima kaart. Heerlijk eten.

Gezellig, prima bediening, letten ook vooral op details, er wordt prima geanticipeerd op mijn dieet. Krijg zelfs tips.

Kortom een aanrader.

Wij voelen ons hier zeer prettig.

35. Heerlijk gegeten! Fijne bediening, goede prijs/kwaliteit, gezellige, comfortabele inrichting. Kom zeker nog eens terug, echt een aanrader!

36. Huijsman

We hebben heerlijk gegeten in een heel gezellige, ongedwongen sfeer. Prima afsluiter van onze vakantie, we komen zeker nog eens terug!

37. Goed en goed verzorgd eten, heel prettige sfeer en een prima bediening.

Prijs/kwaliteit prima!

Komen vaker terug.

38. Op 14 januari 2010: een plezierige ervaring, gewoon een menuutje van de kaart. Lekker, goede porties, juiste aandacht van vriendelijke bediening. Opvallend: warme borden.

Volhouden, en dan zal het net als vanavond een druk bezochte zaak blijven.

Aanrader!

39. Marjon en Frans

Een keer samen gaan eten, een keer met vrienden en een keer met het hele gezin met de Kerst. Het was steeds erg goed. Zeer vriendelijke gastvouw, vriendelijk personeel, mooi restaurant met mooi gedekte tafels en een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ik heb hier verder niets aan toe te voegen als : ga zo door.

40. Leuk ingericht, sfeervol restaurant met keurig gesteven servetten en wijn geserveerd uit stijlvolle karafjes. Ondanks dat het een woensdagavond was, toch alle tafels vol. We namen het keuzemenu a E 22,00 en nadat er na 45 min. nog geen gerecht geserveerd was, gaven we aan sneller te willen eten, vanwege kids. 1 uur na binnenkomst werd voorgerecht geserveerd. De volgende gangen gingen gelukkig sneller (later bleek dat de serveerster onze tafel voorrang had gegeven). Eten is aardig, niet bijzonder. Terrine van zalm/garnalen fris, kabeljauw was wat droog, stoofpeertje lekker, wijn ietwat lauw. Tournedos van dochter was rare gebakken. Dit even gemeld, bord werd meegenomen en keurig vervangen door een wat doorbakter stuk vlees. Opmaak van borden netjes en de bediening was vlot, vriendelijk en leuk met de kids (leuk prikkertje op het ijsje en presentje na afloop).
    Conclusie: aardig restaurant met aardige gerechten, maar geen hoogvlieger ;-)

41. Voor de tweede keer bij Pezzaz gegeten. Wederom goede prijs/kwaliteitverhouding. Heerlijk specialiteit Pezzaz voorgerecht, gevolgd door Tarbot en een varkenshaasje. Beide lekker bereid met voldoende groente erbij, geserveerd met frietjes en aardappelgratin. Als dessert een in Port gestoofd peertje met ook weer heerlijk speculaasijs waarop een zeer dunne krokante flinter ontbijtkoek. Bij de koffie ter afsluiting werd er rondgegaan met een schaal met daarop o.a. chocolade brownie, kokoskoekjes waaruit we een keuze konden maken. Personeel en gastvrouw wederom gastvrij, vriendelijk en servicegericht. We gaan hier zeker weer een keer naar toe.

42. Elles Oberg

Bij de voormalige Listers vaak gegeten, maar Pezzaz is gewoon beduidend beter, personeel super vriendelijk, gezellige gastvrouw en een kok om van te smullen.
    Ze zien ons nog vaak komen.

43. Peter & Joke

Prima tent! We vonden Listers vroeger al leuk, maar Pezzaz is echt duidelijker beter. Hele leuke en rustige ambiance, zeer vriendelijke bediening en ook nog uitstekende gerechten. En op prijs/kwaliteit niet te kloppen! Een aanrader.

44. Toen het nog Listers was zijn we er heel veel gaan eten. Sinds de overname er 1 keer geweest. Het viel ons erg tegen, qua menu-keuze, smaak en erg lang wachten op het eten. Niet zo'n zin om er terug te gaan.

45. Tja, sfeervol ingericht, vriendelijk personeel, goed eten, maar: wat duurt het allemaal lang, erg lang!

Na 20 minuten kregen we de kaart en na 80 minuten hadden we slechts het voorgerecht op. Uiteindelijk stonden we, werkelijk waar, na 2 uur en 40 minuten buiten. Geen excuses, geen begrip, geen gratis drankje.

Nooit meer.