New Oriental in Nuenen

Restaurant New Oriental.....waar gasten onze vrienden worden

gratis voor de deur aan groot plein

vr lunch vanaf 12:00 diner tot 21:30

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Een restaurant met veel specialiteiten uit verschillende Aziatische landen. Het juiste adres voor een gezellig avondje uit in een ongedwongen sfeervolle modern Oosters restaurant. Onze chefkok bereid graag voor gerechten uit China, Japan, Thailand. Wij team van New Oriental te Nuenen heten en verwelkomen u graag!!

• Buffet: € 22,50

1230220641 77
1342090206 75
1467120896 84
1480282022 88

1. Wederom verrukkelijk gegeten.
    Zou het iedereen aanraden.
    Prijs/kwaliteit verhouding perfect.

2. New Oriental

3. Een prima restaurant met een zeer gezellige uitstraling en zeer vriendelijk personeel.
    We hebben heerlijk gegeten en het menu Singapore is een echte aanrader!

We komen zeker weer terug!

4. Een heerlijk verrassingsmenu gegeten met z'n 8ten. Alles was lekker. Topavond gehad.

5. herma Roelink

Op een zaterdagavond heerlijk gegeten. De punten op een rij:
    Fijne en rustige bediening
    Ondanks het volle restaurant weinig geluid van andere tafels
    Tafels staan redelijk ver uit elkaar (zeer prettig)!
    Eten heerlijk, echt goede kwaliteit
    De left overs werden gelijk ingepakt, geen probleem.
    Karafje water is hier nog mogelijk

Kortom: ik kom hier zeker terug!

6. Chinees dineren in een prachtige ambiance. Gerechten zeer fijn van smaak. Bedienend personeel zeer vriendelijk en service gericht. Al met al een echte aanrader!!

7. Thea Theunissen

Het eten is heerlijk, Mark geweldige gastheer, gezellige sfeer en goede verzorging

8. fam. Eichhorn

Prima gegeten, goed advies. Perfecte service.

9. Uitermate goed verzorgd diner en vriendelijke bediening. Wegens enorme drukte in de keuken duurde het deze keer wat langer voordat het werd opgediend, maar daarvoor kwamen ze keurig excuses aanbieden. De keuken draaide werkelijk op topniveau. Moederdag en Chinees afhalen is nu blijkbaar favoriet. Verder prima wijnen en heerlijke gerechten. Al met al een aanrader.

10. A van Hoof

een zeer goed restaurant ,personeel ook zeer vriendelijk
    eten was uitstekend en erg lekker .
    wij hebben met ons allen erg genoten van de gastvrijheid

11. Stephanie

Op zaterdag avond heerlijk genoten. Al geregeld gegeten bij New Oriental & nu de Chinese tapas geprobeerd. Heerlijke smaken, verschillende sauzen. Vriendelijk personeel. Top avond!

12. Gisterenavond wederom heerlijk gegeten bij New Oriental. In een zeer prettige sfeer word je ontvangen door een van het bedienend personeel en naar je tafel begeleid.
    De drankjes worden meteen genoteerd.
    De kaart is zeer uitgebreid met allerhande voortreffelijke gerechten. Ook voor de authentieke keuken kunt u hier terecht.
    Wij kozen deze keer voor de Chinese tapas, de uitgelezen kans om de verschillende gerechten die ook op de kaart staan uit te proberen.
    En ook bij de Chinese tapas worden de authentieke gerechten niet vergeten dus voor ieder wat wils.
    Je krijgt de gerechtjes op kleine schaaltjes uitgeserveerd aan tafel (dus niet aansluiten aan een lopend buffet).
    Zo ontstaat een gezellige sfeer aan tafel, want je kunt lekker van elkaars gerechtje proeven.
    Wat ook ideaal is dat er geen, zoals bij de meeste "tapas"/wereldkeuken restaurants, tijdslimiet aan is, dus avondvullend genieten.
    Dus zoek niet verder naar een perfect avondje uit, ga naar New Oriental in Nuenen!

13. Peter van Laarhoven

Dit is een geweldig restaurant met heerlijk eten. Bediening is top en je kan je geen betere gastheer wensen. Wij halen hier regelmatig af maar komen soms ook eten in het restaurant. Geweldige ambiance en je voelt je er welkom en dat is niet bij elk restaurant het geval. Het eten is heerlijk en je hebt hier veel keus. Prijs/kwaliteit is in verhouding en het is gewoon een aanrader voor elke liefhebber van de oosterse keuken.

14. Wat een super restaurant met heerlijk eten, goede service en een geweldige sfeer.

We gaan hier heel graag eten en bestellen altijd iets anders. Chinese tapas, zo anders Chinees eten en zo gezellig. Het menu van de chef wat echt heerlijk is en zelfs wordt aangepast als er dingen zijn die je niet lust! En ook de gerechten van de kaart zijn super.
    De service is ook altijd heel goed en de sfeer is echt heel erg prettig! Het is een soort van thuiskomen, ontspannen, heerlijk eten en genieten!

Ook gaan we regelmatig afhalen. Iedere maand een ander maandmenu wat keer op keer heerlijk is! Maar ook de rijsttafels en losse gerechten zijn altijd van dezelfde heerlijke kwaliteit.

Kortom een super restaurant!!

15. Horror food!! Wat je daar krijg bij de afhaalservice, vreselijk, echt vreselijk eten!! Wat een minachting voor de klant...

Babi pangang gemaakt van samengeperst restant vlees, vol met vet kwabbels. Zoveel dat het niet weg te snijden of verwijderen was. Het ergste was de nasi rames speciaal... Nou speciaal was 't, maar dan in de meest enge zin van het woord. Bij een normale Chinees of Indisch restaurant krijg je de verschillende stoofvlees gerechtjes apart zoals echte Indische mensen het serveren. Hier krijg je een bak nasi, met twee stoofvlees gerechten over de nasi gegooid met saus die met elkaar vermengd. Bij thuiskomst bleek de rijst totaal klef en verzadigd en bovendien was het eten gewoon koud.

Bij afhaal al bediende aangesproken op het feit dat echte Indische mensen hun gerechten apart serveren en dat ik dit nog nooit had meegemaakt. Je verwacht van een restaurateur dat 'ie kookt en serveert met respect voor de oorspronkelijke keuken. Daarop kreeg ik te horen dat iedere Chinees het anders doet. Overigens zat het vlees wat over de nasi rames was gegooid eveneens vol met vet. Ik zie dat ik ook een foto had kunnen plaatsen helaas is het slechte eten meteen in de prullenbak beland, anders had ik het nog kunnen laten zien. Doe jezelf een plezier en ga niet naar deze junkfood tent.

16. Het eten was voortreffelijk. Buffet aan tafel erg gezellig om te doen, goede porties. Gezellige ambiance en vriendelijke bediening. Doen we nog 'ns!

17. Unieke ervaring door de echte Chinese authentieke gerechten die ze hier serveren. Natuurlijk kun je ook gewoon veilig babi pangang bestellen, maar echt bijzonder zijn de specialiteiten menu's. Heerlijk gegeten, bijzonder vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!

18. Bediening komt wat traag op gang, zeker voor een doordeweekse dag als het niet druk is

19. Heerlijk tapas gegeten, lekkere kleine hapjes aan tafel geserveerd, super!

20. Wij hebben ons 50-jaris huwelijksfeest hier gevierd en het was in een woord
    fantastisch.Geweldige bediening, supervers eten, mooie ambiance.
    Mark je krijgt van ons een tien.

21. Wim en Jolanda van Kempen

Wij hebben ons 50 jarig huwelijksfeest hier gevierd op 29 januari 2017. Alles was tot in de puntjes geregeld. Eten was zeker een 10 waard. Zo vers allemaal. Heel vriendelijke bediening. Het was in een woord klasse. Vooral dank aan Mark die met ons alles zo perfect geregeld heeft.

22. Lekker gegeten. Leuk concept dat je meerdere hapjes kan doen voor een zeer schappelijke prijs. Bediening zeer vriendelijk. Kortom, voor herhaling vatbaar!!

23. Carla Brijer

Een heerlijk en kwalitatief hoogstaand kerstmenu gegeten. Met daarbij ook nog eens een live muzikale omlijsting. Een topavond.

24. H de Jong

Super sfeervol en zeer goed eten, een aanrader👍👍👍

25. Zeer lekker eten, vriendelijke bediening. Minpuntje was dat ze de drukte niet aankonden en alles erg lang duurde. Maar niettemin, we komen hier zeker terug.

26. Lucia Taks

Een heel fijn Chinees restaurant, waar je heerlijk op je gemak kunt eten. Wij hebben heel lekker gegeten, en een gezellige avond gehad. We komen zeker weer terug.

27. Zeer vriendelijk en gastvrij. Je voelt je zelf meteen thuis. En niet alleen het standaard chinees eten. Daarnaast organiseren ze ook nog fantastische avonden met live muziek.

28. Heerlijk gegeten! Goede service en echt onderscheidend van de "gewone" Chinees.
    Positief en voor herhaling vatbaar!

29. Hans v Winkel

Het was helaas erg rustig op deze te warme dag, maar het eten was voortreffelijk en ontvangst en bediening relaxed en prima.

30. Hier al een paar keer een maandmenu gehaald of gewoon gezellig een avondje eten.
    Het restaurant ziet er geweldig uit van binnen.
    De verschillende menu's die we hebben geprobeerd, waren stuk voor stuk super lekker.
    De bediening is helemaal niks op aan te merken.
    We zullen hier zeker nog blijven komen.

31. Heerlijk gegeten. Buffet aan tafel....
    Keuze genoeg

32. Gisteren het nieuwe afhaal-maandmenu gehaald. Heerlijke gerechten. Bali Kai Pien en Kerry Yu Pien waren mijn favoriet. Je smaakpapillen worden echt op de proef gesteld!! Mijn complimenten aan de chefkok. Ik werd ook zeer netjes geholpen. Professioneel en correct personeel. Niks op aan te merken! Ik verheug me nu al op het volgende maandmenu!

33. We werden weer netjes ontvangen zoals in vroeger tijden toen Marc ook in deze zaak zat. Het eten was ook weer perfect en zo komt oude glorie en kwaliteit weer terug.

We hebben met onze familie een hele gezellige avond gehad, is zeker een aanrader voor iedereen die van lekker en kwalitatief heel goed eten houdt

Jan M met Familie

34. Familie Blommaert

Mijn vrouw en ik hadden vier gasten uitgenodigd voor deze avond.
    De ontvangst was perfect, we hadden vooraf een ronde tafel voor 6 gereserveerd, en dat was een succes.
    Het diner was qua prijs redelijk, de drank / bediening was voortreffelijk!
    De sfeer en het muziekale optreden was voortreffelijk!
    Mark Cornelissen is een gastheer met uitzonderlijke kwaliteiten.
    Dus samenvattend, een geweldige avond met een geweldige aprothose. BZN een uur met een super slotakkoord.
    Mark, je bent een klasbak, tot 15 oktober aanstaande, ik verheug me op het optreden van Karin Bloemen evenals mijn gasten.
    Groeten, Miel Blommaert

35. C.van den hork

Enorm gastvrij, vriendelijk en bijzonder goed! Zeer zeker aan te bevelen!

36. Bakens

We hebben weer heerlijk gegeten, personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam, erg gastvrij ontvangen door de eigenaar Mark. Wij kunnen dit bij iedereen aanraden. Tot een volgende keer.

37. Uitstekend Aziatisch restaurant, qua kwaliteit absoluut NIET te vergelijken met een 'ordinaire Chinees'! Zowel voor af te halen als om uit eten te gaan een genot.

38. Marion mollen

Hier kun je heerlijk tappas eten. Met geweldige bediening

39. Heerlijk gegeten en met name het menu van de Chef is zeker een aanrader. Geweldige smaken, spectaculair geserveerd en ook nog eens geweldige bediening. Niet een standaard Chinees maar echt wel enkele treetjes hoger op de ladder. Wanneer je van authentiek Oosters eten houdt is dit het juiste restaurant.

40. Audrey Vd Broek

Fijne sfeer, uitstekend eten en mooie specialiteiten-avonden. We voelen ons hier altijd meer dan welkom.

41. Heerlijk genoten met mijn schoonouders van het chef menu, heerlijke gerechten onder genot van een gezellige sfeer. Het restaurant heeft een sfeervol interieur dat keurig is verzorgd. Wijnen en bediening waren subliem. Binnenkort het afhaalmenu ook maar eens proberen.

42. joyce

1 punt
  43. cindy toussaint

Ik snap echt helemaal niks van onderstaande recensies. Hebben er à la carte gegeten en vandaag het afhaal menu van de maand gehaald. Echt heerlijk. Snelle service, vriendelijk personeel, mooie zaak en bovenal een heerlijk menu met perfecte smaken!
    Mark en je team: 10 punten van ons. Wij komen zeker terug en ik raad het iedereen aan. Heerlijk!

44. Heerlijk gegeten, het menu de chef was top!

45. Waardeloos. Verbrand smakende nasi en heel waterig. Na bellen van de eigenaar totaal geen oplossing? Arrogante houding. Dan maar 5 km verderop! Nooit meer.

Mark

46. Oktobermenu gehaald. Heel erg slecht. Satésaus dun en geen smaak, bami pangang vet. Kip droog, hard en zout. Zelfs de kroepoek was smakeloos. Hoe erg kan het zijn.

47. Elisan Jansen

Zojuist het septembermenu gehaald. Helaas, maar het is lang geleden dat ik zo'n slechte Chinees heb gehad. Er was geen enkel gerecht bij dat lekker was!

48. Nico van der Velden

Na een vriendelijk ontvangst van een jongeman, hadden wij gekozen voor het buffet. De voorgerechten waren prima, maar de hoofdgerechten uit de warmhoudbakken waren niet warm, na dit aangegeven te hebben hadden ze de brandpotjes vernieuwd, toen was het eten nog niet warm. Het vlees en de gamba's waren onder de 50 graden, dit is gevaarlijk voor de gezondheid. Toen wij dit vertelde voor de tweede keer gaven ze als antwoord "dat moet zo bij een buffet". Wij hebben het toetje genomen, het ijs was vol kristallen. Daarna zijn we gaan afrekenen, we moesten echter het volle pont betalen.

49. anne jansen

Vandaag twee maaltijden besteld van de catering, €13, 60 per persoon. Dit om er zeker van te zijn dat, als we dit over een paar weken onze gasten voorzetten, goed is. Helaas was de kwaliteit erbarmelijk. Nadat we van ieder gerecht een paar hapjes gegeten hadden hebben we het resterende in de vuilnisbak gegooid. Geen aanrader dus. Jammer van de €27, 20.

50. Een vrij groot restaurant waar door de weeks hoofdzakelijk afgehaald wordt. De bediening is vriendelijk en alert. Misschien wat te lang wachten op het eten, althans gemeten naar de Chinese maat zal ik maar zeggen... Het tomatensoepje was oke, in een bord geserveerd, wat kruidig maar naar mijn inschatting niet vers. Daarna de ossenhaas met zwartebonensaus ala TiPan. Een grote tegenvaller. De TiPan wordt aan tafel bereid; verse groenten worden op de schaal gelegd, daarna het gegaarde vlees en tenslotte de saus die wild spattend tekeer gaat. Tot zo ver indrukwekkend. Probleem was alleen dat de groentes er rauw opgingen en ondanks de fijne snijwijze er net zo rauw vanaf gegeten moesten worden. Rauwe ui, paprika en Champion. Mijn smaak is het bepaald niet. Hoort dat zo? Was de schaal te koud?Blancheert men dit normaal niet eerst? Enfin de saus was ook matig dus na wat happen vlees met wat flauwe mihoen maar afgerekend. Blijkbaar getriggerd door mijn snelle vertrek is ook de vraag of alles naar wens was maar niet gesteld.... Geen aanrader.

51. Peter Esberg

Wij zijn hier met een groep vrienden van 17 man uit eten geweest, afgelopen maandag. We hebben ons op geheel authentieke wijze laten afzetten. Nadat we hadden aangegeven soep vooraf te willen en als hoofdgerecht nasi met verschillende soorten vlees, kregen we een schamel kopje lauwe soep. Het hoofdgerecht was weliswaar prima, echter niet heel veel en al helemaal geen 17 euro p.p waard. We hadden allemaal twee drankjes en waren uiteindelijk 25 euro per persoon kwijt. Veel te veel geld! Eten was verder prima maar 425 euro moeten aftikken voor een paar bakken nasi, sate en babi pangang is natuurlijk van de gekke.

52. Ben na jaren weer eens bij de Chinees geweest.

Het was prima, lekker gegeten, prima bediening en een goede sfeer.

Ga zeker nog eens terug.

53. webbitat

1 punt
  54. Het wokken was heerlijk en erg veel.

55. Mooi restaurant, met zeer vriendelijke bediening en erg lekker eten. Wij hadden een Chinese rijsttafel voor 2 personen en die is erg aan te raden.

56. marijke

gezellige sfeer, fijne bediening en het eten is er prima en in verhouding met de prijs goed

57. J. M. Meuwese

Het reastaurant is gezellig, de bediening is voorkomend en het eten is uitstekend van kwaliteit