wo vanaf 17:00

do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 16:00
zo vanaf 16:00

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1412011490 75

1. Heerlijke avond gehad bij de Bengel Nuenen. Spareribs waren top en de service was ook erg goed. Komen zeker keer terug.

2. Danny 141 punten

Zoals altijd top echt goed eten en vriendelijk personeel

3. Lekker gegeten alleen jammer dat we de ijsjes van de buren moesten afrekenen waar we niks van hebben gehad. Had ik toch liever wel een toetje gehad.

4. fam. Piet Kusters

Het was super, de spareribs vielen zo van het bot af, helemaal top. We komen zeker terug.

5. Overheerlijke zeewolf gegeten bij de bengel met n overheerlijke saus!

Echte aanrader!

6. Heerlijk gegeten. Het was erg druk, restaurant zal tot de laatste stoel vol. Hierdoor zou je denken dat het wat langer zou duren maar dat was niet het geval. Eten stond snel genoeg, heet en perfect bereid op tafel. De bediening was erg alert en vriendelijk, heel belangrijk. Wij komen er vaker en door de nieuwe kleur op de muur en nieuw interieur is het een nog mooiere zaak geworden. Aanrader voor iedereen!!!

7. Duurt allemaal veel te lang! Wachten wachten wachten pffff.

8. Afgelopen weekend gezellig met het gezin gegeten bij restaurant De Bengel Nuenen. Ik heb in geen tijden zulke lekkere spareribs gegeten! De bediening was top en kwam netjes op tijd vragen of we nog iets te drinken lustten maar was zeker niet te opdringerig. De kinderen konden in de ballenbak spelen en hebben het ook erg naar hun zin gehad. Na afloop hebben we natuurlijk een flesje Bengeldressing mee naar huis genomen. Zeker voor herhaling vatbaar!

9. Ton van Ettinger

Het was een fijne en gezellige avond met lekker eten in een.
    Leuke sfeer.
    Goede bediening, niet opdringerig, zeer vriendelijk.
    We komen zeker nog een keer terug.

10. Tom brink

Heel gezellig, en lekker gegeten.

11. Voor een gezellig avondje uit eten, is het zeker aan te raden om naar De Bengel in Nuenen te gaan! Zeer sfeervol, goede en snelle en vriendelijke bediening, en het eten was heel lekker!

12. Afgelopen weekend gegeten bij de Bengel in Nuenen. Goede ervaring gehad. Het eten is prima en de prijs/kwaliteit verhouding al helemaal. Personeel is heel vriendelijk en je ziet dat ze weten waar ze mee bezig zijn. Wij komen snel weer terug.

13. Zeker een leuk restaurant met goed eten. Alhoewel wij de porties wat groot vinden voor een voorgerecht. Maak deze de helft en de pas de prijs aan met - 1/3 en je maakt ook nog meer winst mede doordat er dan waarschijnlijk wel ruimte is voor een dessert.
    Ook de bediening is vriendelijk maar mag wat meer oplettend zijn. Ze lopen wat door elkaar ipv ieder hun eigen tafel waardoor het wat rommelig verloopt.
    Wij hadden aangegeven rustig te willen eten en daar hielden ze zich goed aan. Voor een zaterdag zijn ze wel wat vroeg dicht. 22:00 Dus gezellig na borrelen met een groep moet bij een collega concurrent op het terras.

14. Gisteravond met mijn vrouw en kinderen gaan eten bij De Bengel in Nuenen. Fijn dat dit restaurant in de vakantie gewoon open is. Voor de kinderen is er boven een ballenbak zodat wij rustig konden eten. Eten was erg lekker met vlotte bediening. Fijn restaurant met goede prijzen.

15. Marja van de Vleuten

Onlangs zijn we bij de Bengel Nuenen gaan eten, de aspergesgerechten waren echt heerlijk en de overige gerechten ook smakelijk en goed geserveerd.
    Vriendelijke en vlotte bediening.
    Prima en gratis parkeermogelijkheid.
    Een aanrader.

16. Laatst gegeten bij de Bengel in Nuenen. Omdat mijn vriendin niet alles mag eten, vroegen we eerst of ze dit konden maken.
    Geen probleem werd er gezegd en ze kwamen met allerlei suggesties om te eten. We hebben heerlijk gegeten en het personeel was erg vriendelijk. Bedankt Bengel voor de goede service en vriendelijke bediening.

17. Gereserveerd om 7 uur en binnen 30 minuten weer buiten staan met zowel een voor- als hoofdgerecht in je buik versta ik niet onder het mom van : ''gezellig uit eten gaan''. Als je dan vervolgens ook nog een beenham krijgt die niet gaar was, waar ze je de volle mep voor laten betalen ondanks dat je aangeeft dat het niet smaakt. Als je hen hier dan later op attendeert wordt er gezegd dat er geen fout is gemaakt. Wat een belachelijke service en kwaliteit. De Bengel in Nuenen heeft het bij ons helemaal verpest. Nooit meer!! Gelukkig zijn ze zelf wel dik tevreden over hun eigen performance... Toch nog iemand blij!

18. Matig restaurant dat al jaren stilstaat. Redelijk eenvoudige gerechten, verwacht niks speciaals. Bij elk gerecht wordt een bakje salade met taaie spekjes geserveerd dat al een hele tijd in de koeling heeft gestaan. Jammer. De prijs-kwaliteitverhouding is overigens echt onvoldoende. Voor een eenvoudig driegangenmenuutje voor 2 personen ben je al snel €75+ kwijt. Tel daar de drank nog maar bij op... Geen aanrader helaas.

19. Meerdere malen lekker gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening is snel en ongedwongen. Altijd constante kwaliteit. Gratis parkeren voor het restaurant, ideaal. Prima aanrader om lekker te eten.

20. H. Kluitmans

Veel drukte en rumoerige, chaotische sfeer. Krijsende kinderen. Geen gezellige sfeer. Appelsap in flesje met rietje geserveerd. Sla van het hoofdgerecht werd 20 minuten van tevoren al op tafel gezet. Vlees (steak) erg zout. Goed doorbakken gevraagd, maar toch te rauw gebakken. Eten wordt wel snel uitgeserveerd. Clientèle: Van der Valk publiek, niet netjes aangekleed b.v. om uit eten te gaan. Veel petjes en tatoeages.

21. Henk Thissen

Prima restaurant met een zeer nette prijs kwaliteit verhouding! Nooit lang wachten, eten altijd lekker en goed van smaak. Personeel altijd vriendelijk maar mogen iets vaker komen voor het drinken. Kruiden op de frietjes zijn verrukkelijk, de kinderen vragen nog net niet dagelijks om te terug te gaan...

22. We zijn hier in het verleden veel geweest maar het werd steeds slechter. Als je snel wil eten, eventueel met kinderen, is dit geen probleem. Het eten is lekker maar niets speciaals. Het bakje salade wat al kant en klaar in de koeling staat is lekker, maar je ziet dat het al eerder op de dag is klaar gemaakt.

De frietjes met de kruiden erover zijn ook lekker en maken de Bengel dan ook speciaal.

23. Hier ga je eten om een lekker bordje eten tegen een redelijke prijs. Beperkt menu, zeker als je meermaals komt eten, maar constante kwaliteit.
    Vriendelijk maar wisselend personeel.

24. Leuk sfeervol restaurant. Salade als voorgerecht is echt een aanrader. Het hoofdgerecht was ietsjes minder, qua smaak en qua hoeveelheid, maar de algemene indruk is oke. Hier komen we zeker eens terug om een ander gerecht te proberen.

25. Linda van Zutphen

Wij komen hier regelmatig en gaan altijd tevreden weer naar huis. Heerlijke gerechten (de bengelburger en spareribs zijn favoriet) en vriendelijk personeel.

26. Gezellig, flexibel in omgang met de kids. Veel keuze en goede prijzen
    Satesaus was deze keer echt veel te zout, echt niet lekker.
    De rest was top.

27. Anton Deknatel

Voor de eerste keer bij De Bengel gegeten. Met 7 personen.
    Van gebakken mosselen, visserspalet en carpaccio tot spareribs (zoet en pikant), Argentijnse ossenhaasmedaillons en een 'gewone' schnitzel; een echte sensatie voor de smaakpapillen welke een wereldreis ondergaan.
    Ruim twee-en-een-half uur getafeld in een prettige omgeving waar de bediening goed naar wens is geweest!!

Ik schrok eventjes van de rekening, maar kwam al snel tot de ontdekking dat ik voor 7 personen mocht afrekenen. (was ik ff vergeten)
    250 euro: voor-, hoofd- en nagerecht maal 7 = 10% tip!

28. Bas en Steffie

Wij komen al enkele jaren met veel plezier bij de Bengel.
    Het eten is altijd super lekker!! Service is ook hartstikke goed en de sfeer is ook super.
    Wij zijn ook helemaal verslaafd aan de kruidenboter van de Bengel!!
    Het is maar goed dat de Bengel niet nog dichter in de buurt zit, anders zaten we er elke week! :-)

29. Heerlijk gegeten. We hadden een plaatsje vlakbij de speelhoek gekozen, omdat we 2 kinderen bij ons hadden. Het was in die speelhoek wel erg druk en rumoerig. Teveel kinderen in een (te) kleine ruimte. Spareribs waren verrukkelijk en ook mijn toetje (chocolademousse) smaakte prima. De prijzen zijn redelijk voor het gebodene. Leuke zaak om met kinderen heen te gaan, maar niet voor een sfeervol diner voor 2. Daarvoor is het te druk en vrij "massaal".

30. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en snelle service, maar bestel er vooral geen vispotje. Er zaten 3 inktvisringetjes in, 1 stukje kabbeljauw en verder alleen maar uitgerolde surimi sticks. Dat is niet echt mijn idee van een vispotje. De schnitzel die mijn vriend had en de frietjes waren gelukkig wel lekker, dus de volgende keer bestellen we die gewoon weer.

31. Ook als het druk is hangt er een gezellige sfeer.

Personeel is erg vriendelijk en ze houden goed in de gaten of ze nog iets voor je kunnen betekenen. Je hoeft dus geen half uur te wachten als je nog iets te drinken wenst te hebben.

De gerechten zijn eenvoudig maar van uitstekende kwaliteit en in juiste hoeveelheden. Als je iets meer tijd tussen de gerechten wenst kun je dit aangeven en dan wordt daar zeer goed rekening mee gehouden.

Een eenvoudig maar gezellig restaurant.

32. Ik vind de Bengel niet erg bijzonder in aanbod van gerechten, ze hebben veel klassiekers op de kaart staan.

De gerechten die je kan bestellen zijn wel heerlijk!

De salades die je bij je hoofdmenu krijgt, zijn erg lekker.

Ik vind de Bengel in Nuenen een mooi en gezellig restaurant. De bediening is prima.

Het eten komt inderdaad erg snel, maar als je aangeeft dat je rustig wilt tafelen, wordt er zeker rekening mee gehouden.

33. Heerlijk eten en snelle bediening, ondanks de drukte. Je krijgt lekker de tijd om alles op te eten, hoewel het natuurlijk veel te veel is. De salades blijven een topper! En de bediening is erg vriendelijk.

34. Fam. Jansen

Wij zijn al enkele malen bij de Bengel gaan eten en vinden het eten steeds top maar erg snel op elkaar! De laatste keer hadden we binnen een klein uurtje alles al op, dat viel een beetje tegen.

35. Bij de Bengel kan je altijd lekker eten, maar hier in Nuenen is het me erg tegengevallen.
    Het eten was lekker, maar het lijkt minder dan bij een andere Bengel.
    Alleen de bediening vond ik wat minder.

Wij waren er om 18.00 u en om 18.45 u al weer weg. We hadden besteld en kregen ons eten al. Ik vond dat zelf een beetje te snel.