d'n kleine dommel in Nuenen

1419974344 56
1460192173 50
1519178321 51

1. A. Coolen

Gereserveerde tafel werd aan een grotere groep weggegeven. Even later bleek betreffende grote tafel alsnog verdeeld te worden over 3 kleine tafels. Het uitserveren duurde te lang. Het werd steeds drukker, dus de herrie nam toe. Er was weinig groente per maaltijd. De bestelling van een karaf water werd niet toegestaan, daarom genoodzaakt om spa blauw te drinken. Wij betaalden meer dan 350, -. Dus deze locatie is wat ons betreft geen aanrader

2. Voor het eerst naar restaurant d, n kleine dommel! Op uitnodiging van de kinderen voor Vaderdag met 8 volwassenen en een kleine van 1,5 jaar.
    Wat een verschrikkelijke ervaring! We begonnen met een biertje en koffie en toen de serveerster dat kwam brengen arriveerde mijn dochter en vriend die wat oponthoud hadden gehad maar zij zei dat de deze bestelling niet mocht aannemen dat moest weer iemand anders doen! Toen wij inmiddels onze consumptie op hadden kwam er iemand om de 2 koffie op te nemen. Daarna de lunch besteld waaronder diversen Hamburgers met friet en Club Sandwich. Toegegeven het was best druk maar de wachttijd was verschrikkelijk! Dat hoorde ik van meerdere tafels om mij heen. De kleine van 1,5 jaar werd een beetje ongeduldig dus maar even naar de speelhoek met haar. Het speelgoed was echt te vies om aan te pakken en zeer plakkerig van de vieze kinderhandjes. Toen ik met mijn kleinkind naar de vitrinekast liep om een speeltje uit te kiezen pakte ze een beertje vast wat ze leuk vond! Ik zei tegen haar wil je deze hebben stond meteen de eigenaar van de zaak voor mijn neus en zei: LATEN LIGGEN!
    Hier moet je 5 muntjes voor betalen en van welke tafel zijn jullie? Ik stond aan de grond genageld en vroeg aan hem hoezo 5 muntjes! Ik wil hem gewoon kopen… maar realiseerde mij toen pas met wat voor een etterbak ik te maken had! Ik wilde geen herrie maken met mijn kleinkind erbij maar het liefst had ik hem… En dat is de beheerder van een restaurant met veel kleine kinderen, wat een galbak.
    Het eten was een regelrechte ramp, het vlees van de hamburgers was veel te ver doorgegaard en dus taai en smaakloos. Het kippenvlees van de Sandwich was koud en droog die kwam regelrecht uit bakken van de Sligro! De friet was slap en bij de sla was geen dressing aanwezig. En we kwamen tot 1 conclusie: hier komen we nooit meer terug en het nagerecht durven we hier niet meer aan dus vlug naar de Italiaan in Nuenen voor een lekkere sorbet.

Dit was echt een kansloos optreden en raden we echt niemand aan, wat een verschrikking en jammer van een zo mooie locatie, die verdienen zeker een beheerder met hart voor de zaak!

3. Niet naar toe gaan!
    Eten is oké maar de service is slecht. Wij waren met 4 volwassenen en 5 kinderen. We hebben heel lang op ons eten moeten wachten. Bediening onvriendelijk. We hebben dingen herhaald moeten vragen en dan kwam het nog niet. En toen de kinderen iets mochten uitzoeken uit de 'prijzenkast' werd er zo ontzettend moeilijk gedaan over 1 verloren muntje… walgelijk! Wij gaan er nóóit meer naar toe!

4. Van Hulten

Moederdag 2018. We kwamen onverwachts met 8 volwassen en 4 kinderen aan dus niet gereserveerd.
    We wilde graag een hapje eten maar helaas voor zoveel personen geen plaats. Konden alleen met de volwassenen zitten aan een hoge tafel. Dit was voor ons geen doen want de kids wilde natuurlijk ook een hapje eten. In overleg hebben ze toen boven voor ons een tafel klaar gezet zodat we alsnog konden eten. Wij waren hier superblij mee. We komen als we in de buurt zijn zeker terug. Nogmaals bedankt.

Familie van Hulten

5. Stephanie vd Sanden

In de ruimte boven een verrassingsfeest gegeven voor mijn zus. Toplocatie als het niet al te duur moet/mag zijn en er veel kinderen bij zijn. Je betaald nl niets voor de ruimte alleen wat je verbruikt. Krijgt eigen bediening boven, mag versieren, mochten zelfs wat eigen snoepjes mee nemen en BBQ wordt voor je gebakken. Kids hebben ze de hele middag vermaakt. Werd goed comminiceert over wanneer hapjes moesten komen en BBQ klaar moest zijn. Alles was op tijd. In (vooraf) overleg was er ook buiten de kaart wat mogelijk. Lekkere bittergarnituur, zat bv echte kipfilet in i.p.v. in plaats van die gemalen kip. Ook bij de BBQ goede prijs-kwaliteit verhouding. En meer dan ruim voldoende.
    We hebben genoten: Bedankt!

6. Vandaag kerstavond met mijn familie (4 volwassenen en twee kleine kinderen) kerstdiner genuttigd. Was een zware tegenvaller. We hadden gereserveerd om 17.30u. Het duurde een uur voor we het voorgerecht kregen, waarbij de soep voor de kinderen werd vergeten, na een half uur kregen ze ter compensatie alvast friet met stukjes frikandel. De soep hebben we maar niet meer gevraagd. De voorgerechten waren lekker, de bestelde ceasar salade bestond uit kropje sla, wat croutons, 3 cherrietomaatjes en 2 halve kwarteleitjes en een beetje dressing. Om 19.30u kregen we eindelijk het hoofdgerecht. De tournedo's waren bijna geheel drooggebakken, het bijgevoegde peertje was koud en niet gaar en de puree was bijna koud. De groente bestond uit een lepeltje lauwe gekookte wortelstukjes.
    De schelvisfilet bestond uit een klein rolletje vis, ik schat hooguit 70 gram, lepeltje wortelstukjes en ook lauwe aardappelpuree.
    De gerechtjes van de kinderen kwam een kwartier later.
    Op het nagerecht (3 appelstruffel en 1 kaasplankje) hebben we drie kwartier gewacht. Het dessert van de kindjes was een kerstmannetje volgens het menu: 2 bolletjes vanille ijs en een dot slagroom.
    Ter compensatie kregen we wel 4 drankjes gratis. Uitleg: de chef-kok was er vanavond niet... en de peertjes hadden geglazuurd en gegaard moeten worden-waren ze vergeten!? De kindjes mochten wel een speelgoedje uitzoeken. Het was 3 1/2 uur zitten en lang wachten. Kassa €213,= Schandalig! Wij gaan daar nooit meer naartoe... Flut begin van de kerst, een afknapper!

7. Mevr.K van den Bosch

Op 26-11-2016 heb ik mijn 80e verjaardag bij u gevierd. De reacties van mijn familie en gasten waren lovend

Over de locatie, de aankleding, de bediening en de gezelligheid.

Daarom hebben wij op 01-07-2017 met een aantal personen het restaurant weer bezocht, waar wij van een heerlijke lunch hebben genoten.

8. Lekker gegeten vriendelijke bediening. Mijn kinderen hebben zich prima vermaakt en als je iets anders wil dan een pannenkoek kan dit ook. Was echt top!!

9. Leuke locatie. Over het algemeen vriendelijk personeel
    Eten niet best. Pannenkoeken niet gaar! 2 Personen van gezelschap hebben meer dan een half uur moeten wachten op hun bestelling, terwijl de anderen al klaar waren.

10. Vd Heuvel

Hightea besteld voor familieuitje. Wat een aanfluiting. Het hartige gedeelte ging nog wel maar het zoete was bedroevend. 1 droge scone, 1 kasteelgebakje (6 voor 3.99 bij de AH) en 1 aardbeiengebakje. Treurig. Kunnen ze voor hetzelfde geld iets veel beters van maken. Positief is locatie. Mooi gelegen en kinderen vermaken zich prima.

11. Gezellig aangekleed, heel vriendelijk personeel en goed ingespeeld op gezinnen met kleine kinderen. Er is een aparte speelkamer waar iemand zat die de kinderen in de gaten hield en schminkte. Lekker gegeten

12. Druk restaurant, maar dat weet je als je ziet wat ze voor kinderen aan speelgoed en speelplek presenteren. Zelfs een kinderoppas. Tournedos, saté en varkenshaas waren prima, Spare Ribs goed. Schnitzel wat dunnetjes en dan al snel wat hard. Pannenkoek was lekker maar erg dun/klein. Bij de meeste pannenkoekenrestaurants meer waar voor je geld. Bij kindermenu krijgen de kinderen een Dommeltje waarmee ze een cadeautje uit mogen zoeken. Meer Dommeltjes is een groter cadeau. Bediening aan onze tafel was erg vriendelijk. Al met al lekker gegeten.

13. Geweldige plek om een drankje te drinken terwijl de kinderen spelen in de omheinde speeltuin. Maar laat het eten maar staan, echt bedroevend slecht. Met droge ogen worden ongare pannenkoeken en friet geserveerd. Hier komen we wel terug, maar niet voor een diner!

14. Mooie locatie met een flink aanbod. We kwamen voor pannenkoeken voor ons en de kinderen. Maar ze bleken nog veel meer te hebben. Tournedos was mooi gebakken, kinderen leuk gespeeld en we danken die ene lange ober voor zijn goede service. Jammer dat het zo regende, zodat er niet buiten gespeeld kon worden, maar binnen was ook genoeg te doen.

Tot de volgende keer!

15. Vriendelijke bediening, lekker gegeten.

16. Ik hoop dat de eigenaar iets doet, ontsla die kok en neem een hele goede aan. Ik woon in de buurt, je zit er leuk, maar het eten is niet te pruimen, alleen de spareribs die zijn goed. Tip: bak goede pannekoeken in de roomboter en niet die bagger die jullie serveren.

17. Ine 5 punten

Prijs/kwaliteit verhouding ver ondermaats. Zelfde ervaring als velen schrijven over diner. Smaakloos en erg duur voor hetgeen je krijgt.

18. Bram van den Boom

De eerste keer met 4 volwassenen en 3 kinderen was een fiasco. Geen vriendelijk personeel. We waren speciaal vroeg daar en meteen besteld. Dit duurde erg lang, de rest van de tafels kreeg wel. Kinderen hadden inmiddels al geen zin meer. Personeel niet vakbekwaam voor de horeca om dit te runnen, onverschillig. Ging nog een bestelling verkeerd, weer wachten. Zelfs het afrekenen duurde me veel te lang. Toen ik mijn jas aanhad en aanstalte maakte om te vertrekken, kregen ze wel wat haast voor het afrekenen.

Kansloos optreden en dito versnaperingen.

Die zien mij niet meer.

19. Fam. Ketelaars

Dit was werkelijk een zeer slechte afsluiting van een gezellige familiedag. We hadden een tapasmaaltijd a 19 euro per persoon besteld, die om half 6 opgediend zou worden. Om 7 uur zaten we nog te wachten. De prijs-kwaliteit verhouding was bedroevend. De bediening onverschillig. De porties absoluut onvoldoende. Dit werd gecompenseerd met slappe frietjes. Er zaten albondigas bij, Spaanse gehaktballetjes in pittige tomatensaus. We kregen hiervoor bijvoorbeeld stukjes frikandel zonder saus enzovoorts. Deze plek raden we niemand aan.

20. Peter Abelsen

Uitstekende lunch en vriendelijke bediening.

21. We zijn hier nu reeds een paar keer geweest, maar voor ons nooit meer. Het eten valt tegen, de service is slecht en het bedienend personeel is onvriendelijk. Toen we aankwamen en onze kinderen eerst in de speeltuin gingen spelen kregen we meteen een opmerking dat we wat moesten eten of drinken als er gebruik gemaakt wordt van de speeltuin. We hadden de kans nog niet om een leuk plaatsje te zoeken. Ons jongste zoontje van 1 had een liga, ook daar kreeg ik een opmerking over, dat eigen eten en drinken niet geconsumeerd mocht worden.. Terwijl we allemaal al wat gegeten en meerdere drankjes gedronken hadden.. Personeel is echt onvriendelijk en eten valt tegen.. Heel jammer, want de locatie is top!

22. Verrassend lekker gegeten, kinderen pannenkoeken en de volwassenen een mooi stuk vlees met frietjes. Het is gewoon lekker eten dat vers bereid is. Hier wordt niet de illusie gewekt dat het een sterrentent is, maar alles is kwalitatief erg goed voor elkaar en de kaart is naast de pannenkoeken behoorlijk uitgebreid. Een erg goede prijs kwaliteit, goede keuze qua wijn en bier, prima speel-mogelijkheden voor kinderen zowel buiten als binnen.

23. Nikie van Gelder

Samen met een vriendin hier gegeten met 2 kinderen. Ideaal omdat zij zich vermaken in de speelruimte. Het is erg druk maar dat is dan ook een bewuste keuzen dat dit geschikt is met kinderen en je dit dus kan verwachten. Het eten viel ons eigenlijk erg tegen voor hetgeen je moet betalen. Veel gebruik van kant en klare sausjes en producten en alles saai en fantasieloos. Zo had de carpaccio vooral veel sla en weinig smaakmakers. Het bakje groentefantasie wortel/kool bij het hoofdgerecht kwam waarschijnlijk recht uit de emmer van de Sligro. Rode wijnsaus wederom uit pakje/zakje. De warme wafel wederom een kant en klaar product; evenals de nougatine ijstaart en het toefje slagroom. De tournado's hadden we rare besteld en nog extra de nadruk opgelegd. Helaas was 1 van de 2 doorbakken en dus teruggestuurd. De tweede was wel goed maar helaas was mijn tafelgenote al klaar met eten toen deze arriveerde dus dat is niet echt gezellig. Voor de prijzen die gevraagd worden vonden wij dat er wel wat betere kwaliteit geboden mocht worden. Omdat de kinderen het leuk hebben gehad en de locatie supermooi is zullen we misschien terugkomen maar niet voor een lekker dinner,.. hoogstens een simpele pannenkoek. Met 2 kinderen ( 2 en 6 jaar) die geen toetje hebben gehad maar 1 pannekoek, 2 volwassenen met een toetje en een voorgerecht en 2 drankjes p.p waren we meer dan 120 euro kwijt.

24. Bram van Gorp

Zijn met grote groep en veel kindjes bij de Kleine Dommel geweest. Voor de kleine kindjes is werkelijk aan alles, maar dan ook aan alles gedacht. Grote speeltuin, speelgoed voor bij elke tafel (super schoon). Aparte speelkamer met aardige jongedame die op de kindjes past en ook sminkt. Lekker eten. Cadeautjes voor de kindjes en 3 verschillende soorten kinderijsjes. En het belangrijkste: veel bediening aanwezig.

25. Hele mooie locatie en ligging. Ideaal met kinderen omdat er een omheinde leuke speeltuin bij is.

Wij hebben enkel pannenkoeken gegeten, dus ik kan niet oordelen over het overige menu. De pannenkoeken waren zeer lekker. Wel jammer dat de kersenpannenkoek een naturel pannenkoek is met een bakje (pot/blik-kersen) ernaast. Daarom vinden wij de prijs/kwaliteitsverhouding wat minder, hoewel je natuurlijk ook indirect betaalt voor gebruik van hun speeltuin, en binnen is ook veel speelgoed etc te leen voor de kleintjes en ze mogen op het einde een klein cadeautje uitzoeken.

De bestelling was niet helemaal goed gegaan, maar dat kan altijd gebeuren met een groot gezelschap.

Al met al een gezellige gelegenheid, zeker met wat kindjes erbij.

26. De kinderen konden hier lekker spelen. Maar over de vis- en vleesgerechten waren wij niet te spreken. En hoe verzin je het om slibtong (inclusief graatjes!) op de kinderkaart te zetten?!

27. Hendriks

Na ruim een uur wachten niet gare pannenkoeken krijgen. En inderdaad geen compensatie. Helaas. Wel een mooie locatie.

28. Leuke locatie met veel speelplezier voor de kids en veel potentie om er iets van te maken. Helaas voor de derde keer teleurgesteld door de slechte service. Veel te lang moeten wachten op het eten, drie keer vragen waar het drinken blijft, bij navraag waar het eten blijft blijkt dat ze vergeten waren om door te geven aan de keuken dat ons hoofdgerecht geserveerd kon worden. Ze moesten er na 2 uur nog aan beginnen... En er hingen nog meer bonnetjes dus daar werden we achteraan geplaatst. We zijn maar opgestapt. Zonde van zo'n leuke tent waar de kinderen zoveel plezier hebben.

29. Frietjes werden koud geserveerd. Daarnaast was de pannenkoek niet gaar. Vervolgens geen fijne service.

30. Eten is redelijk, kinderen kunnen fijn spelen. Bestellen voor de kinderen is misgegaan waardoor ze een volwassenen portie kregen. Vanuit bediening aangeboden dit terug te nemen, maar dat had betekend dat we in 2 etappes hadden moeten eten. Ondanks fout van bediening niets aangeboden om dit goed te maken (verschil kindermenu/volwassenen menu 50/50 bv, of gratis koffie). Dit kan beter Kleine Dommel!
    Onze indruk is dat het met pannekoeken niet zo snel mis kan gaan, dus als we er nog eens heengaan zal dat de keus worden.

31. Gisteravond lekker gegeten, voor de kinderen ook leuk omdat ze lekker kunnen spelen en geschminkt kunnen worden, terwijl de ouders rustig kunnen eten. Het personeel is vriendelijk. Ondanks wat kleine foutjes die goed opgelost zijn toch lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.

32. Net terug, voor de kids erg leuk, helaas zelf voor de derde keer een slechte ervaring. Het lukt de kok gewoon niet om de hoen in saté gegaard te krijgen.

Voor de derde keer rauw vlees. Voor de derde keer alleen gegeten in een gezelschap. Vandaag zelfs 3 personen in het gezelschap die de hoen hebben teruggestuurd. Er wordt ook nooit iets aangeboden om het goed te maken.

Triest. Mij zie je er dan ook niet meer terug om te eten. Met de kids op het terras zeker wel, maar avondeten, dat zoek ik wel ergens anders.

33. We zijn onlangs voor het eerst gaan eten bij dit restaurant. De kwaliteit van de à la carte gerechten vonden wij matig. Vlees was te ver doorgegaard en dus taai, dat geldt ook voor de scampispies. Bij de salade zat geen dressing.
    Onze indruk was dat je hier voor een pannenkoek goed terecht kan en dat het eens leuk is om op het terras te vertoeven, maar van de overige gerechten moet je niet teveel verwachten en daarvan is de prijs/kwaliteit verhouding dan niet goed. Maar het is een beginnend restaurant, dus hopelijk pakken ze dit nog aan.