Nieuwste foto's in Nuenen

Laatste updates in Nuenen

1. Lieke's profielfoto
    Lieke heeft een recensie geschreven voor Restaurant Olijf
    Mediterraans Nuenen

Dankjewel voor deze geweldige service. Heerlijk gegeten. Uitleg over de gerechten maakten alles vóór het proeven al goed. De gastheer was echt heel aardig. Zelfs een extra bordje bij het dessert gekregen, omdat ik twijfelde. Wat een service. Wij komen zeker terug!!

2. Jur's profielfoto
    Jur heeft een recensie geschreven voor De Koffiedrinkers

Tot mijn grote schrik zag ik op mijn laaste recensie een 3 voor sfeer staan. Dit is een absolute typefout. De sfeer is voor ons een reden de volgende keer nog eens te komen!

3. Jur's profielfoto
    Jur heeft een recensie geschreven voor De Koffiedrinkers

Heerlijk en sfeervol gegeten. Fantastisch arrangement, het eten werd door restaurant de Koffiedrinkers in het Kostershuisje ( rijks,- en van Gogh monument) opgediend. Zeer vriendelijk personeel die ons verl over het huisje konden vertellen. Al met al een aanrader voor iedereen die met vrienden ongestoord in een authentieke omgeving wil eten.

4. Frietje min's profielfoto
    Frietje min heeft een recensie geschreven voor Frietje Plus

Frietje min

Gelukkig kwam frietjeplus niet opdagen. Want de patat schijnt nog minder plus te zijn dan afspraken maken. Helaas was ik niet eerder op deze site terecht gekomen anders had ik frietjeplus.nl niet eens benaderd.
    Wat ben jij een prutser! Je laat mensen gewoon in de kou staan zonder oplossing.

5. Marlies's profielfoto
    Marlies heeft een recensie geschreven voor Frietje Plus

Marlies

Super slecht! Hadden een boeking gedaan voor een familiedag met bijna 50 personen. Krijg je doodleuk 2 uur voor afgesproken tijd een mailtje dat ze 2 uur later komen! Zelf meneer maar even bellen, want 2 uur later is bij ons het feest al afgelopen. Meneer komt niet met een oplossing en een rot smoes met als reden waarom de afspraken niet nagekomen worden. Super onprofessioneel! Hier niet boeken dus!

6. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor De Bengel
    Internationaal Nuenen

Alles was naar wens en we hebben lekker gegeten

7. Parkstreet heeft een nieuwe foto
  8. Parkstreet heeft een nieuwe foto
  9. Parkstreet heeft een nieuwe foto
  10. Parkstreet heeft een nieuwe foto
  11. Parkstreet heeft een nieuwe foto
  12. Parkstreet heeft een nieuwe foto
  13. Ik's profielfoto
    Ik heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Specialist

Het eten is lekker maar de bezorgservice is waardeloos. 75 minuten wachten op een doordeweekse dag en rond 17 uur besteld. En er ontbraken bestelde dingen. Telefonisch aangegeven maar niks mee gedaan. Jammer.

14. h van oostaijen's profielfoto
    h van oostaijen heeft een recensie geschreven voor Le Souris
    Lunchroom Nuenen

h van oostaijen

Het eten was overvloedig maar niet geweldig wat smaak betreft. Teveel verschillende smaken op een bord die niet bij elkaar pasten.
    Mandarijn bij vis, rare smurrie van tonijn in een niet rijpe tomaat, een ei, druiven en garnalen die geen enkele smaak hadden.
    Jammer beter iets minder maar dan smaakvoller.

15. van de Kerkhof's profielfoto
    van de Kerkhof heeft een recensie geschreven voor De Bengel

van de Kerkhof

Wij komen regelmatig eten bij De Bengel in Nuenen. Gezellig restaurant met altijd vriendelijke bediening. Er is een grote keuze aan gerechten. Vooral de spareribs zijn een aanrader, hier komen we steeds voor terug!

16. Elle's profielfoto
    Elle heeft een recensie geschreven voor De Bengel
    Internationaal Nuenen

Na een uur wachten op ons eten kregen we verbrand doorgebakken vlees van zeer matige kwaliteit dat niet goed warm was. Drinken werd niet bijgehouden. Kortom slecht eten en zeer onbehoorlijke service. Wij komen hier zeker niet meer terug!

17. Jack's profielfoto
    Jack heeft een recensie geschreven voor Frituur van Hoof

Ouderwets lekker frietje!
    Zo eet je het niet vaak meer.
    Complimenten!!

18. jan boudewijn's profielfoto
    jan boudewijn heeft een recensie geschreven voor Pezzaz

jan boudewijn

Wij hebben een heerlijke avond gehad - van het eten hebben we genoten- het was mooi verdeelt over de avond - het was een rustige gezellige sfeer.

19. Ron Smits's profielfoto
    Ron Smits heeft een recensie geschreven voor Comigo
    Nederlands Nuenen

Zeer vriendelijk personeel en ondanks de drukte, werden we snel en fijn geholpen. Ook het eten was erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

20. LM's profielfoto
    LM heeft een recensie geschreven voor d'n kleine dommel

Enige tijd geleden pannenkoeken gegeten met 2 volwassenen en 2 jonge kinderen. Vooraf hadden we brood met kruidenboter besteld en voor ieder een pannenkoek. Echter, na het geserveerde brood, kwamen de pannenkoeken maar niet. Na erg lang wachten (en geen medewerker die onze kant op keek) uiteindelijk toch iemand aan kunnen spreken. Krijgen we te horen dat we zelf aan hadden moeten geven dat we de pannenkoeken wilden hebben na ons voorgerecht..??? Nog nooit meegemaakt in een restaurant dat je dit zelf moet aangeven en als je dat dus tussentijds niet doet, dan krijg je ook niets... Zit je daar met 2 jonge kinderen ellenlang te wachten op niets dat komen gaat.

Eindelijk kwamen daar dan toch de pannenkoeken en echt, zo'n slechte pannenkoeken heb ik nog nooit gegeten. Dik, smakeloos en vooral NIET GAAR! Toen we dit meldden aan de medewerker werd er alleen gezegd dat het doorgegeven zou worden aan de kok, voor de rest werd er geen oplossing geboden. Ook geen excuses.

Later nog een keer (soort van noodgedwongen) beland in het restaurant. We kregen nu wel gewoon de pannenkoeken voorgeschoteld (we hoefden nu dus niet zelf aan te geven dat we ze wilden hebben na het voorgerecht), maar weer waren de pannenkoeken erg slecht en vooral dik en niet gaar.

Voor ons is dit het slechtste pannenkoekenrestaurant dat we ooit gehad hebben, ons zien ze er in ieder geval niet meer terug.

21. e.a.meijer's profielfoto
    e.a.meijer heeft een recensie geschreven voor New Oriental

e.a.meijer

Heerlijk ontspannen en lekker gegeten met een dochter!

22. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor De Bengel
    Internationaal Nuenen

We hebben een fijne avond gehad bij de Bengel in Nuenen. Bij binnenkomst een fijn ontvangst gekregen en netjes begeleid naar onze tafel.

De drankjes stonden snel op tafel en we konden snel onze bestelling doorgeven. De Franse salade die we vooraf hadden was erg lekker maar veel (dit is niet erg), de spareribs waren top maar daar staan ze ook bekend om. Als toetje hebben we de chocolat en cookies gedeeld!

Na een prettige avond zijn we tevreden en met een volle buik de deur uit gegaan.

23. Fam. De Jong Coolen's profielfoto
    Fam. De Jong Coolen heeft een recensie geschreven voor New Oriental

Fam. De Jong Coolen

We hebben een heerlijk 5 December avondje gehad, overheerlijk gegeten goed gezellige bediening een echte aanrader, we gaan met oude jaarsavond daar weer gezellig uit eten 👍🍲🍺, tot over een paar weken😉

24. WS's profielfoto
    WS heeft een recensie geschreven voor De Bengel
    Internationaal Nuenen

Nog nooit zo onbeschoft behandeld, en dan ook nog door de manager. Je bord wordt op de tafel gekwakt, hoop chagrijn, ben maar weggelopen. Buiten de kaart is niet mogelijk, voor mensen met beperkingen met eten is geen ruimte. Die worden blijkbaar op deze manier ontmoedigd.

25. Bert Peeters's profielfoto
    Bert Peeters heeft een recensie geschreven voor Frituur van Hoof

Bert Peeters

Friet zoals friet hoort te zijn zelf gesneden en geen voorgebakken rommel uit de fabriek.
    De klant is hier nog echt koning met afstand de beste snackbar in Nuenen.

26. Jose's profielfoto
    Jose heeft een recensie geschreven voor Tong Ah

Prima bediening, gastvrij.
    Helaas stond de prijsverhoging niet op de website maar wel op de kassabon. Communicatie hierover verloopt erg moeizaam waardoor voor ons het plezier flink afneemt.

Erg felle verlichting.

27. A's profielfoto
    A heeft een recensie geschreven voor De Griek

Vandaag weer heerlijk gegeten!
    Vriendelijke bediening, fijne muziek, goede porties.

Bedankt voor jullie gastvrijheid!

28. rene's profielfoto
    rene heeft een recensie geschreven voor Cafetaria van Gogh

Prima friet-tent, begrijp een aantal reacties hieronder dan ook niet. De friet is gewoon goed. Hygiene ook prima.
    Verder blijft het natuurlijk een friet tent, die naar mijn mening gewoon goed is. De prijs vind ik echter ook iets aan de hoge kant, maar dat idee heb ik (tegenwoordig) bij vele andere eetgelegenheden net zo goed.

29. Klef de Serrage's profielfoto
    Klef de Serrage heeft een recensie geschreven voor Frietje Plus

Klef de Serrage

Onvriendelijke botte man. Absoluut geen aanrader.