Nieuwste foto's in Nuenen

Laatste updates in Nuenen

1. Leen's profielfoto
    Leen heeft een recensie geschreven voor De Lindehof

Alles was top van het begin tot het einde. Gaan zeker nog eens terug komen 👌

• Eindcijfer 8,6
  2. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor De Griek

Hebben 27 december 2023 met 4 personen all-in gegeten.
    Eerst een redelijk gevulde plaat met div. gerechten (vrij snel). Daarna, kon 1 gerecht p/ persoon besteld worden. Minstens een half uur moeten wachten, op b.v. 2 garnalen of 2 ansjovis. Ook een volgende bestelling duurde even lang en wederom zeer kleine porties (o.a vissalde, 6 zeer kleine garnaaltjes met sla).
    Op een reactie onzerzijds werd niet gereageerd. Inmiddels, ging het richting sluitingstijd. Betaald, en een broodje kroket gaan eten.
    Op hun site, dit ook laten weten, geen reactie.

4,9
  3. Leo's profielfoto
    Leo heeft een recensie geschreven voor Tong Ah
    Chinees-Indisch Nuenen

Vandaag besteld bij Tong ah.
    Dat doe ik regelmatig. Kwaliteit was echter ver beneden peil. Gerechten lauw, vlees taai. Echt niet langer een aanrader…

Leo.

1,2
  4. Bert van der Putten's profielfoto
    Bert van der Putten heeft een recensie geschreven voor Le Souris

Bert van der Putten

Het dinertje was uitstekend, geldt voor alle gerechten.
    Leuke ambiance. Bekend terrein voor ons!
    Komen wederom terug.

5. Jan Herps's profielfoto
    Jan Herps heeft een recensie geschreven voor Restaurant Olijf

Uitgebreide zondagslunch met perfecte gerechten, topbediening met goede adviezen.
    Heerlijke wijnen en een verrassende ‘likeur’ bij de koffie ‼️

6. John van Wijgerden's profielfoto
    John van Wijgerden heeft een recensie geschreven voor Frituur van Hoof

John van Wijgerden

De beste verse friet van de omgeving hij bakt de friet ook zelf en de eigenaar is ook een toffe gast altijd in voor een praatje.

7. Andre Verheijden's profielfoto
    Andre Verheijden heeft een recensie geschreven voor Frituur van Hoof

Andre Verheijden

Ik kom al tientallen jaren bij Van Hoof. Ik durf mezelf best een friet kenner te noemen en dit is voor mij de beste friettent die ik kan vinden. Kwaliteit is een dikke 10.
    Wie Martin Zwerts van de Boschdijk in Eindhoven kent weet wat ik bedoel
    Toon van Hoof doet hier echt niet voor onder.
    Echt een toplaag!!!

8. N.Creemers's profielfoto
    N.Creemers heeft een recensie geschreven voor Pezzaz
    Internationaal Nuenen

N.Creemers

We waren met twee Australische dames naar Pezzas gekomen.
    Dit was een lot uit de loterij!
    Het was er geweldig!
    Zowel de bediening, de vriendelijkheid en persoonlijke aandacht.
    Dat niet alleen!
    Het eten was zooo lekker en zag er op het bord ook zooo smakelijk uit.
    Geen gewone keuken maar echt een bijzondere keuken.
    Alles smaakte uniek.
    Deze keuze die we gemaakt hadden, was een geluk, ook voor de Australische vrienden, die een enorme goede indruk hadden gekregen en ook heerlijk hadden gegeten.
    Pezzas is een echte aanrader!

9. Toine's profielfoto
    Toine heeft een recensie geschreven voor Frituur van Hoof

Eerlijk en ambachtelijk, geen friet uit een zak van een fabriek, maar gesneden voor jouw neus, voorgebakken en afgebakken. Eigenaar controleert zijn product door frietjes die niet voldoen weg te gooien en alleen goede frietjes te verkopen. De prijs mag dan wel iets hoger zijn dan bij anderen in het dorp, maar dan heb je ook waar voor je geld. Eigenaar heeft altijd oog voor zijn klanten en een praatje kan als hij de tijd heeft.

10. Karel en hannie's profielfoto
    Karel en hannie heeft een recensie geschreven voor De Bengel
    Internationaal Nuenen

Karel en hannie

De zelfgemaakte garnalen cocktail was gewoon mayonaise zat wel iets in maar het leek nergens op. Ook de stroganoff saus was gewoon saus, smaakte wel meer, zaten geen groenten in. Ook het toetje en de coupe advocaat had maar weinig advocaat. En we zaten bij tochtdeur; glasplaat zou niet overbodig zijn.

11. Zeer ontevreden klant's profielfoto
    Zeer ontevreden klant heeft een recensie geschreven voor Le Souris

Zeer ontevreden klant

Als het binnen het straatje past zijn ze vriendelijk. Wanneer je allergieën hebt en ze wat extra's moeten doen (lees er worden vragen gesteld over het eten) slaat de sfeer om. De eigenaresse staat niet open voor een gesprekje, ze staat met wegrollende ogen en onvriendelijk gezicht aan onze tafel, we voelden ons niet welkom. De eigenaar zet de voordeur open en wuift dat we kunnen vertrekken. Nog nooit zoiets meegemaakt!! Gelukkig werd er elders wel meegedacht en hebben we heerlijk kunnen lunchen.

12. N's profielfoto
    N heeft een recensie geschreven voor Comigo
    Nederlands Nuenen

Een tosti waarvan de kaas niet gesmolten was.
    Zeer kansloos.

4,3
  13. Thijs's profielfoto
    Thijs heeft een recensie geschreven voor The Sushi Company

0- recensies tot nu toe. Dit verdienen ze niet. De sushi van de sushi company behoort echt tot de beste. Super vers, riant van smaak en gevarieerd. Echt super smakelijk.

14. L en S  de Mol's profielfoto
    L en S de Mol heeft een recensie geschreven voor Auberge Vincent

L en S de Mol

Fijne plek om goed te eten, iets minder als je naar toilet wil, zeker voor oudere mensen.

15. Suuze's profielfoto
    Suuze heeft een recensie geschreven voor Restaurant Olijf

Heerlijk gegeten. We hadden een 4 gangen verrassingsmenu van € 52,-.
    De smaak was voortreffelijk en de bordjes mooi opgemaakt.
    Helaas na afloop nog steeds trek. Vooral het hoofdgerecht was klein. Ongeveer 60 gram kalfswang met 3 cnochi en een beetje groenten. Wel erg lekker. Als het een 7 gangendiner was geweest, klopte het wel.

16. Monique Visser's profielfoto
    Monique Visser heeft een recensie geschreven voor Comigo

Monique Visser

Voor onze trouwdag kwamen wij de braziliaanse bbq eten met 8 man. Wij hebben een reuze gezellige avond gehad met over heerlijk eten en een heel leuke, lieve en attente bediening. Bedankt alle mensen voor en achter de schermen! Groetjes Ruud en Monique Visser

17. Arnaud de Klerk's profielfoto
    Arnaud de Klerk heeft een recensie geschreven voor De Lindehof

Op aanraden van diverse mensen en op verzoek van vrouwlief togen we vandaag naar Nuenen naar De Lindehof. We zijn liefhebbers van Surinaams eten en waren dan ook erg benieuwd naar hoe dit op dit niveau verwerkt zou worden in de gerechten. We werden niet teleurgesteld. Integendeel.

De Lindehof ligt eigenlijk een beetje verdwaald in Nuenen. Toen we, iets te vroeg, aan kwamen gelopen werden we zeer vriendelijk toegelachen & welkom geheten door de gastvrouw. We kregen een mooi plaatsje in de erker met uitzicht op buiten.
    Als aperitief konden we kiezen uit een “normale” champagne en de Bollinger Champagne welke gepresenteerd werd als zijnde de lievelingschampagne van James Bond. We hebben maar niet gevraagd welke Bond, maar het maakte niet uit: Het was in ieder geval een lekkere begeleiding voor de amuses welke werden gepresenteerd. En dit waren er nogal wat:

Amuses:

• Krokant - Bosui - Patron peper/sambal
    • Espuma van gefermenteerde rode bonen met zwarte sesam
    • Marshmallow van soja met gel van appel en gember en zalm eitjes
    • Tartelette van sumak met tayerblad en gezouten citroen
    • Kussentje van sepia inkt met tartaar van inktvis en crème van BBQ paprika
    • Bonbon pornstar martini met champagne schuim
    • ‘Het gouden masala eitje’ – crème van eidooier, masala kwartel ei, espuma van bloemkool curry en seroendeng
    • Bara met chutney van mango tamarinde
    • Chawanmushi van paddenstoelen met gel van zwarte knoflook, gepofte rijst, bieslook en lime finger

Met deze 9 (!!!) amuses hebben we al meer smaken en verrassingen geproefd dan je in menig ander restaurant in zijn totaliteit krijgt. Smaakbommetjes, stuk voor stuk. Hierbij wil ik speciaal ook even de bara noemen. Deze was echt Goddelijk. Maar de rest was ook fantastisch.

Qua lunch besloten we om voor het 6 gangen Toque Blanche menu te gaan:

Hamachi rouleau, padthai, zwarte kardemom, vanille, calamansi shot, sesam crème, sesam soja vinaigrette, pitaya chutney en macadamia -> Het eerste kunstwerkje welke op tafel kwam. Bijzonder hoe deze milde & stevige smaken uitstekend combineerde. Lekkere krokantjes voor de textuur er bij. Geserveerd met een frisse fruitige Rosi Schuster ‘Aus den Dorfern’ Weiss uit 2021. Prima Combi

Zeebaars, yam wafel, courgette, toffee pompoen, chutney pompoen, beurre blanc citrus en groene curry -> De zeebaars perfect op de huid gebakken met een krokant & hartig velletje. De beurre blanc met groene curry werkte uitstekend samen. De yam wafel deed wellicht iets klef aan, maar een kniesoor die daar op let gezien de rest van het gerecht. De Torfel van Azienda Feliciana uit Italië kwam uitstekend tot zijn recht.

Coquille, gele curry, buikspek, spitskool rendang, tempé, raapsteel en kokos tamarinde saus -> Coquille perfect bereid, krokant gebakken, licht glazig van binnen. 24 uur langzaam gegaarde buikspek… Wat wil een mens nog meer… daarbij nog een rendang van spitskool. Wauw. Gewoon wauw. De Vergence White MK1 van Pegasus Bay, complex, licht zurig, combineerde prima.

Wilde eend, pom tayer, zwarte prei, bataat, roti, doksa, masala en 5-spice saus -> Geserveerd in 2 delen. Het gerecht op het bord was prima, maar de roti met eend stal de show. Wat een smaken. Doe mij hier maar een hele maaltijd van en ik ben gelukkig. De bijgeserveerde Inopia uit de Côtes du Rhone van Rouge Rotem & Mounir was aardig maar kwam niet tot leven bij dit gerecht. Zeker geen verkeerde wijn, maar kwam niet uit de verf bij deze smaken.

Terrine foie gras, schuim van gecondenseerde melk en banaan, bramen sorbet, limoen gel, gerookte en gefermenteerde banaan -> Het pre-desert mocht er zeker zijn. De schuim van gecondenseerde melk (ofwel Dulche de leche) samen met de bramen sorbet was een heerlijk spel van zoet en zuur. De Stern Gewürztraminer bood voldoende tegenwicht.

Perzik , djeroek poeroet, pandan en piment -> Het laatste gerecht, wederom in 2 delen, was zoet/kruidig. Ook weer erg lekker. De lekker zoete Carte d’Or van Domaine des Baumar werd mooi licht samen met het dessert. Een perfecte afsluiter.

Om het feest compleet te maken kregen we nog een uitgebreide selectie van friandises bij de koffie. Mijn vrouw was helemaal kwijt van de sorbet afgetopt met roze peper. Dit mag ook een volledig dessert worden. Verder een Babi Ketjap bonbon (Seriously?) en een soort van Turks Fruit met een Madame Janet peper er in verwerkt. Hierbij was het maar goed dat de bediening aan gaf dat je deze het beste als laatste kon nemen. Daar zit pit in. En dat gold sowieso voor meerdere gerechten. Zelden zoveel smaak op onze borden gevonden. Zonder dat het zout werd overigens. Een fantastisch samenspel van kruiden en specerijen hebben we voorbijzien komen. Verder ook complimenten voor de zwarte brigade. Er is bijna een overvloed aan personeel welke allemaal even vriendelijk & correct zijn. Ook goed om te melden: Ondanks dat het restaurant vol zat, geen enkel probleem met de akoestiek. Dat zijn we wel eens anders tegengekomen.

Onze bankrekening zal het er wel niet helemaal mee eens gaan zijn, maar ik vrees dat we een nieuw restaurant hebben gevonden waar we toch wat vaker naar toe zullen moeten gaan.

18. Willemen's profielfoto
    Willemen heeft een recensie geschreven voor Comigo
    Nederlands Nuenen

Eten en bediening was geweldig.

19. A. Faas's profielfoto
    A. Faas heeft een recensie geschreven voor Goesting

Wij waren als toerist in Nuenen en hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten waren even lekker. Als wij in de buurt woonden gingen we zeker vaak terug. Punt van aandacht: wij bestelden de chardonnay die voor 4 euro bovenaan de kaart staat (uiteindelijk 6 glazen) en kregen ongevraagd een veel duurdere chardonnay (1,75 per glas duurder) dat was een behoorlijke domper bij de rekening. Ons werd uitgelegd dat ze deze kwaliteit altijd schenken als je niet specifiek om de huiswijn chardonnay vraagt. Dit vinden wij niet kunnen. Toen we hierover een opmerking maakten kregen we wel aangeboden de rekening aan te passen, waar we uiteindelijk geen gebruik van hebben gemaakt omdat we verder zo tevreden waren.

20. maria konings's profielfoto
    maria konings heeft een recensie geschreven voor d'n kleine dommel

Te triest voor woorden. Een hamburger voor 20 euro te koud taai en smaakloos was. Prachtige omgeving in het groen, maar dat maak niet op voor de trage bediening en slechte eten. Dit was mijn eerste en laatste bezoek aan De Kleine Dommel.

2,3