Gratis parkeren.

za lunch 09:00 - 17:00 diner 17:00 - 00:00
zo lunch 09:00 - 17:00 diner 17:00 - 23:00

1281252041 60
1640208306 68

1. Een tosti waarvan de kaas niet gesmolten was.
    Zeer kansloos.

4,3
  2. Monique Visser

Voor onze trouwdag kwamen wij de braziliaanse bbq eten met 8 man. Wij hebben een reuze gezellige avond gehad met over heerlijk eten en een heel leuke, lieve en attente bediening. Bedankt alle mensen voor en achter de schermen! Groetjes Ruud en Monique Visser

3. Eten en bediening was geweldig.

4. Rob van Lieshout

Slechte bediening duurde lang en dan vlees voor 1 persoon. We waren wel met zn 2e.

5. Sjaak van Hout

Regels voor de horeca:
    “In restaurants, cafés en op het terras, binnen en buiten, houden gasten altijd 1,5 meter afstand tot elkaar (tenzij ze uit 1 huishouden komen), hebben ze een vaste zitplaats en leven ze hygiënemaatregelen na. Daarnaast vindt er altijd een reservering en gezondheidscheck plaats. In de horeca is het verplicht bezoekers te vragen zich te registreren ten behoeve van bron- en contactonderzoek door de GGD bij een besmetting”.
    Wij hebben vanavond bij Comigo in Nuenen gegeten, voor ons de eerste keer, geen van bovenstaande regels zijn toegepast; geen 1,5 meter en geen enkel personeelslid heeft ons gevraagd of we ziek zijn of om ons te registreren. Zeer benieuwd of ze überhaupt mensen informeren in geval van een corona besmetting bv bij bedienend personeel (en hoe dan?).
    Bediening vriendelijk maar zeer rommelig; na een kwartier kwam iemand vragen of we iets te drinken wensten, er zou iemand met brood en sausjes langs komen en ons vertellen hoe het concept werkt. Na een half uur kwam iemand vragen of we ‘de soep’ nog niet hadden gehad. Wij zijn niet bekend met het concept, wisten niets van ‘de soep’ en het brood hadden we ook nog niet gehad. Uiteindelijk werd de soep, geserveerd, deze was prima van smaak. Daarna kwam er een jongen langs met een spies met vlees, fijn, inmiddels hadden we toch best honger. Hij sneed een flinterdun stukje vlees af. Toen mijn partner vroeg of het mogelijk was een wat groter stukje af te snijden zei hij dat hij meer gasten moest bedienen (ja, nou en, inmiddels zaten we al een uur binnen en waren we nog niet verder gekomen dan brood en een soepje). Het flinter dunne stukje bestond voornamelijk uit zenen, helaas. Er zou zowel vlees als vis geserveerd worden, om de vis hebben we moeten vragen (vis = garnaal, meer keus is er niet). Dus, vooral kleine, flinterdunne stukjes vlees met tussendoor een te lange wachttijd.
    Hygiëne – de jongens lopen met de vleesspies het hele restaurant door, gaan er mee naar buiten naar het terras en komen weer naar binnen. Overal snijden ze er een flintertje vanaf en gaan weer naar het volgende tafeltje. Ik vond het niet hygiënisch. Zo ook het zoutvaatje, je moet er met je vingers aan draaien, het zout strooit dan langs het draaigedeelte, waar dus ook de vorige gast met zijn vingers aan gezeten heeft.
    Verder heb ik last gehad van de gast die precies achter mij buiten op het terras zat (absoluut geen 1,5 m tussen ons) te roken. Het is hem niet kwalijk te nemen, hij zat er om een drankje te doen, maar ik zit er te eten, dat is niet prettig in de rook van een ander (ik heb zelf gerookt, ik ben echt geen zeur maar dit was gewoon niet fijn).
    Normaliter als je de rekening vraagt wordt er gevraagd of alles naar wens is geweest, ons is helemaal niets gevraagd. Dat is jammer, ik had dit verhaal graag even willen bespreken. We kregen de rekening met de mededeling dat men hoopt ons een volgende keer weer te mogen ontvangen. Helaas, gezien deze ervaring gaat dit echt niet gebeuren.

1,4
  6. van der Meer

Ik wilde samen met mijn Braziliaanse vrouw eens Braziliaans eten in Nederland. Rotterdam en A'dam waren te ver weg maar Nuenen was te doen. Dus op Do gereserveerd voor Zat avond om 18:00.
    We waren iets te vroeg maar de ontvangst was vriendelijk. Er waren op dat tijdstip praktisch geen andere gasten. Tot mijn lichte verbazig waren alle tafels gedekt, behalve die van ons die ook nog eens bij de steeds weer opengaande deur stond (mid winter). Gevraagd om een ander plekje en ook gekregen, maar niet van harte. Daarna plaats genomen. En na 10 minuten kwam er iemand eindelijk vragen of dat we iets wilden drinken. 2 Sapjes besteld. Blijkbaar moesten ze de sinaasappels nog plukken want dat duurde nogal lang. Er stond een vreemde schuimkraag op het sap en het had een vreemde smaak. Na nog lang wachten maar eens naar de bar gegaan wanneer ze gingen uitleggen hoe het werkt. Er zou zo iemand komen… dus NOG een keer naar de bar. Hallo. Eindelijk kwam er een vriendelijke doch enigzins gehaaste jongeman uitleggen wat de bedoeling was. Om te eten moest de zandloper op groen. Ok bij deze. Groen! We kregen ook een mandje met stokbrood en kruidenboter.
    Na weer 10- minuten wachten toch maar eens aan het stokbrood begonnen wat voor een deel helemaal was fijngeperst door het schaaltje met de kruidenboter en een groot gedeelte van het brood was zwart geblakerd (DAT MAG JE GEWOON NOOIT AAN JE GASTEN GEVEN COMIGO!) ondertussen nog geen spatje vlees gezien. We waren alleen met nog een ander ouder stel. En in al die tijd geen zwaard met vlees gezien.
    Na het zien van het zwarte brood zijn we weer naar de bar gegaan, ons beklag gedaan en weggegaan.
    Wellicht waren we te vroeg ofzo en moest het personeel nog e.e.a voorbereiden. Maar hoe dan ook Podre Podre Podre, vrij vertaald : in en in slecht.
    Comigo (met mij). Dramatisch slecht.

7. Echt wat een lekkere zaak! Ik zou dit iedereen aanraden! En het is voor ieder wat Wils. En de verschillende soorten biefstuk, HEERLIJK!
    Hebben er echt heerlijk gegeten en de bediening was fijn echt een aanrader dus!

8. Jenny krauwel

We hebben met zijn vieren heerlijk gegeten en gedronken. We waren om 18.00Uur daar, toen was het nog niet druk en de bediening ging snel. Ook waren ze erg vriendelijk.

9. Zeer vriendelijk personeel en ondanks de drukte, werden we snel en fijn geholpen. Ook het eten was erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Eerste keer voor mij in dit restaurant.
    In het begin werd alles netjes uitgelegd over het concept prima niks mis mee.
    5 Min later drankje soep tot zover prima maar na de soep konden we gebruik maken van het lopend buffet.
    Bij het buffet aangekomen werd ook uitgelegd wat alles was na deze ik opscheppen en aan tafel en wat schetste mij verbazing het was lauw en koud het leek net of het er al uren stond.
    Daarna kwamen ze aan tafel met vlees, vlees was lekker mals niks mis mee.
    Maar nu komt het, het leek wel of vaste gasten voorrang kregen op het luxere vlees en vis.
    Wij kregen kip en kip en gehaktbrood en procureur.
    De vaste gasten ossehaas en garnalen spare ribs.
    Dus ik vraag van kunnen wij ook die garnalen krijjgen uuuuuuuh ja dan had je moeten roepen ik zeg jongen je loopt ons gewoon voorbij terwijl wij op groen staan.
    Zei verder niks en liep verder vervolgens nooit geen garnaal gezien.
    Na het eten irish coffee besteld en die koffie was gewoon koud en 6 euro voor vragen.
    Ons zien ze niet meer zeker voor deze prijs.

11. Marc van de Burgt

12. Het eten en drinken was heerlijk en in overvloed, ook de bediening was perfect. Het was een geweldige avond, zeker een aanrader.

13. Hein Nouwens

Heerlijk genoten van de BBQ samen met mijn gezin. Ook de aandacht voor kinderen was dik in orde. Zij hebben hierdoor extra genoten van deze avond.

14. Gisteren hier gegeten en het was erg lekker en er hing een goede sfeer! Hier gaan we zeker nog eens terug!

15. Zeer lekker gegeten. Dit was voor ons de eerste keer in dit restaurant. Het eten was heerlijk; veel keus in zowel vlees als vis en alles even mals. Ook de bediening was prima, zowel de heren die met het vlees rondliepen als de dames die het drinken verzorgden. Niks op aan te merken 😉
    Een echte aanrader, wij komen zeker terug!

16. Prima geluncht, maar de service liet behoorlijk te wensen over. O.a. zaken vergeten en vervolgens traag herstellen.

17. Mariska

Eerste en meteen laatste keer daar gegeten. Het was echt slecht. De bediening is er als de kippen bij als je drank op is. Maar met het vlees duurt het wel erg lang. Onze tafel werd ook regelmatig overgeslagen. We hebben geen biefstuk, gamba's, diamanthaas gezien. Ze hebben alleen het goedkope vlees rond gebracht en als ze aan je tafel stonden kreeg je maar een heel klein stukje vlees. Het is echt heel duur die € 24,95 voor wat je krijgt.

1,8
  18. Afgelopen zaterdag daar geweest. Al begon het eten goed, het werd later de avond niet beter op. Zalm op huid was verbrand. Naast dat kregen wij elke keer hetzelfde vlees waardoor we niet alles konden proeven. Je kunt namelijk niet zelf kiezen wat je op de bbq wilt hebben. Naast dat vind ik het ook belachelijk dat je moet betalen voor de desserts, je betaalt namelijk al €24,50 per persoon. Ik ga daar niet meer heen.

19. stan mooij

Ontvangst, sfeer, bediening en kwaliteit eten (vlees) waren perfect. Ondanks de drukte was er steeds voldoende aandacht dankzij het praktische bedieningsconcept. De prijzen waren redelijk, enig minpuntje was dat de frites en het dessert los van het hoofdmenu in rekening werden gebracht.

We komen hier zeker terug!

20. We zaten aan tafel en de bediening was zeer slecht alleen met drankjes waren ze snel, snel geld verdienen. Ze liepen ons steeds voorbij en als ze kwamen zat er maar 1 stukje vlees aan of ze kwamen steeds met hetzelfde vlees, buffet was ook slecht. Niets werd aangevuld met als motto, op is ook echt op.
    We hebben dat gezegd, maar er veranderde niets zeer slecht.
    Bij het betalen van de rekening hebben we dit gezegd, het antwoord was: dan hadden we de ober maar op zijn rug moeten tikken.
    Voor ons nooit meer. We willen goed eten en goed bediend worden.

Comigo, nooit meer.

21. Ed 13 punten

We zaten met 6 personen zaterdagavond 8 okt aan de ronde tafel. Bediening was slecht georganiseerd. Ze deden wel hun best maar verdeelden de spiezen niet verspreid over alle tafels. Somige tafels werden met regelmaat bediend en sommige nauwelijks. Had er iets van gezegd maar dat hielp niets.

Toen het rustiger werd, konden we het tempo vervolgens niet meer aan. Uiteraard was de bediening voor de dranken beter, hoe zou dat nu kunnen? Het eten was redelijk maar mocht niet tippen aan een echt Braziliaans restaurant.

Mijn zien ze in ieder geval niet meer terug.

5,5
  22. Met 2 volwassenen en 2 kinderen gegeten. Bij binnenkomst duurde het lang voordat je geholpen werd terwijl alleen maar het terras vol zat, binnen zaten alleen wij. Verder zag het wat betrefd inrichting en sfeer wel leuk uit. Het Idee van een groen/rood zandloper omdraaien op tafel klinkt leuk maar werkt voor geen meter, daardoor duurt alles te lang.
    Je krijgt maar net aangeboden waar ze mee rond komen dus ook de dingen die je niet lust zoals gamba's of verschillende soorten biefstuk. Waardoor je te lang moet wachten en als je dan eindelijk wat krijgt is het een stukje sparerib van 2 botjes, daarna moet je weer lang wachten.
    De koude salade's en fruit worden niet echt goed bijgevuld kinderen hadden niks gegeten dus eigenlijk met 2 personen gegeten en moesten € 97,- afrekenen. Jammer vond ik het, ik ga der ook niet meer eten.

23. Gerda Kluijtmans

Eten is goed en lekker, maar wachttijd is enorm lang!! We moesten een uur wachten om een eenvoudige uitsmijter voor lunch geserveerd te krijgen, terwijl we hadden aangegeven dat we redelijke haast hadden... Is absoluut een minpunt!

6,7
  24. Het was heerlijk en vriendelijke bediening!

25. Thijs van den bosch

Ik vond het super lekker en er kon super goed bunkeren

26. Absolute aanrader voor 'meatlovers'. Het op houtskool bereide vlees en vis alsmede de ananas zijn werkelijk om van te watertanden. Het buffet is verder prima verzorgd, maar niet heel bijzonder van kwaliteit zoals het vlees, vis en de ananas dat wel zijn.

27. Wij vonden het alles behalve lekker en daardoor ook erg prijzig. Wij komen hier niet meer terug.

2,2

29. Gisteren met m'n man voor de 5e keer in afgelopen 2 jaar gegeten. Als je van lekker vlees houdt, moet je hier echt naar toe. Zo heerlijk. En dan die ananas en die argentijnse beef. Ons zie je zeker weer terug. Heerlijk!!!!!

30. Afgelopen donderdag wezen eten. Nou het was bar slecht. De bediening lette niet op. Onze drankjes waren vaak leeg en ook leek de sfeer onderling bij de collegas erg slecht. Ook vond ik de jongens die het vlees brachten erg boers en direct. Het eten was opzich wel lekker. Maar de kip bacon was te zout en veel vlees was erg droog. Verder was het koud in het restaurant, ook vonden wij dat de bedrijfskleding er erg vies uitzag. Gr Bert.

31. Gerald van hoof

Top restaurant, het eten vlees, vis, ananas wordt aan een zwaard voor je gegrild en aan tafel geserveerd gesneden vanaf het zwaard. En niet alleen kip maar 4 verschillende soorten biefstuk, kip, gehakt, spareribs, kippenvleugels, gamba's, zalm, witvis en natuurlijk de overheerlijke warme ananas met suiker. Ook het koud buffet is top meer als voldoende en supervers, ook de verschillende soepen zijn top. Maar iets wat zeker zo belangrijk is en je niet meer veel ziet zijn de erg vriendelijke en kundige medewerkers die je avond tot een topavond maken. Ons zie je zeker vaker terug.
    Ga vooral zo door ! Top!

32. Wat een slechte ervaring. Ze komen rond met spiesen met vlees en vis, omdat we buiten zaten werden we vaak overgeslagen. Na een uur hadden we een klein worstje, klein stukje kip en een stukje ananas op. Ook het koud buffet laat te wensen over. Veel was leeg en werd niet aangevuld. En was nog eens niet lekker. De soep is een aanrader die was wel erg lekker. 24.50 per persoon is echt te veel voor wat je krijgt. Wij gaan er in ieder geval nooit meer naar toe.

1,5
  33. Zijn vanavond wezen eten voor de 1e keer. Het was echt goed en lekker! Prijs kwaliteit en de sfeer is ook perfect. Wij gaan hier snel weer terug! Amigo comigo !!

34. Met een grote groep gegeten. Was gezellig en lekker, vooral het biefstuk aan het einde was super lekker... en de Ananas met suiker was ook heel lekker! Aanrader.

35. Afgelopen weekeind ben ik bij Comigo wezen eten. Dit was echt een super ervaring met lekker eten en goede service. Ik vond het een erg leuk concept, hoe het vlees met de spiezen werd rond gebracht. Ook het buffet en de soepen waren lekker. Ik heb erg genoten en zal zeker nog vaker hier gaan eten.

36. Erg leuk. Deze keer eten was heerlijk, en de bediening was super. Sfeer erg gezellig, top.

37. Eddie en Marian

De Braziliaanse BBQ was een hele leuke ervaring. Heerlijk gegeten. Leuk en zeer vriendelijk personeel. Zou het iedereen aanbevelen. Als wij in de buurt zijn, zeker voor herhaling vatbaar. Alles top !
    Groetjes aan Laura.

38. Afgelopen week heb ik voor het eerst bij Comigo gegeten na het horen van goede verhalen via vrienden van ons.

Aangezien er meestal alleen negatieve recensies worden geschreven, vond ik het een goed idee om even mijn positieve ervaringen te delen.

We werden netjes ontvangen bij de deur, waarna we snel bedien werden er stond bijna meteen wat stokbrood klaar zodat onze kids alvast iets te eten hadden.

Het buffet zag er goed uit jammer dat het aan het eind van de avond wat slordig was, maar dat is ook niet gek als een vol restaurant er van opschept.

Er was ontzettend veel variatie in de soorten vlees en het waren mooie porties waardoor je van alles wat kon proeven. De vis was ook lekker, niets op aan te merken.

De bediening was heel alert waardoor we niet hoefde te vragen of we nog wat drinken konden bestellen, wat ik altijd wel prettig vind aangezien ik zwaaien en roepen nogal opdringerig vind.

De sfeer was gezellig en de obers waren erg enthousiast, vlotte jonge kerels mag wel gezegd worden.

Na een kopje koffie werden we nog netjes uitgezwaaid door de dames en heren van de bediening.

Al met al heel gezellige avond gehad. Bedankt hiervoor wij zullen het goede woord verspreiden.

Chef

39. Jacqueline

Deze week met een gezelschap voor het eerst gegeten bij Comigo.
    Eten:
    Uitgebreid buffet , gevarieerd en lekker. Ik ben niet echt een vleesliefhebber, dus de spiezen met worst , spareribs ed zijn niet aan mij besteed. Helaas liet de beloofde vis nogal op zich wachten. Was ook erg droog. Garnalen wel lekker.
    Service:
    Het gezelschap naast ons kon moeilijk van tafel om naar het buffet te gaan vanwege de onhandige opstelling van de tafels. Wij hebben onze tafel daarom maar een stuk opgeschoven...
    Dame van de bediening niet erg vriendelijk en onervaren. Ze liet een heel blad met drank op onze tafel omvallen en over mijn kleding. Er werd me een oude theedoek aangereikt om de kleren droog te deppen. Nauwelijks excuus. Pas meer dan een uur later een ' oh ja , sorry voor net'...
    Je mag dan verwachten dat je op z' n minst een drankje of iets dergelijks wordt aangeboden voor het ongemak. Niets van dat alles.
    Al met al voor mij reden om hier niet terug te gaan. Jammer, gemiste kans.

40. JPV 140 punten

Heerlijk gegeten. Kwaliteit vlees en vis is uitstekend, zo ook het koud en warm buffet. Complimenten hiervoor. Toch ook minpunten te noemen; Tegen het irritante aan wordt er gevraagd of je nog wat wil drinken, zelfs als de tafel nog vol met drank staat. Als dan na zo'n 2,5 uur eten er geen drank meer kan worden verkocht maar je nog wel gezellig wil natafelen dan wordt er (door de "afreken" dame "gemaakt" vriendelijk) aangegeven dat alle vlees en vis gerechten de revue zijn gepasseerd en dat het tijd wordt om eventueel nog een laatste bestelling te doen en dan de zandloper op rood te zetten (...en dus te vertrekken) Dit vond ik echt slecht en zeer gast onvriendelijk overkomen. Deze laatste gang hebben wij overigens nooit meer gekregen (!) en wij hebben daarna daarom dan ook geen nagerecht meer besteld, dus een gemiste kans. Bovendien bleek achteraf dat er een speciaal tarief voor kinderen tot 12 van toepassing was waar wij geen weet van hadden. Toch heeft men het volle pond voor ons gerekend en hier met geen woord over gesproken. Conclusie, kwaliteit van eten is uitstekend maar er is een constant gevoel aanwezig dat je drank moet blijven consumeren om aan tafel te mogen blijven zitten en dat voelt niet prettig. Reden voor mij om hier niet meer terug te gaan ondanks het lekkere eten en de leuke formule. Buiten de nep vriendelijkheid van de dame die afrekent in het restaurant heb ik enkel hele vriendelijke personeesleden getroffen. De Obers aan tafel zijn hele leuke gasten, erg vriendelijk en gastvrij.

41. Vrijdagavond zijn we hier onverwachts wezen eten en het was een 10+ voor ons. Het ontvangst was heel goed. Erg vriendelijk personeel, goede uitleg over het concept en alles erg netjes. Het vlees was van goede kwaliteit. Bij het betalen kregen we nog een waardebon van 15 euro voor de volgende keer. Deze was natuurlijk alleen geldig door de weeks maar we gaan er zeker gebruik van maken. Wij hebben in ieder geval weer een favoriet restaurant erbij!!!

42. We werden goed ontvangen begin van de avond het restaurant was nog rustig en we kregen een goede uitleg hoe het in zijn werk gaat een andere collega kwam met mandje met stokbrood en kruidenboter toppie, jassen opgehangen bij kapstok die bij de deur stond en na uitleg zijn we gaan eten en het vlees op de spie kwamen ze vaak langs met de vraag nog een stukje van dit vlees en hier wordt gewerkt met een zandloper staat het op rood dan nemen de mensen een pauze in en staat het op groen dan komen ze langs met het gegrilde vlees op de spie's. Loop van de avond stroomden meerdere mensen binnen en zat het goed vol (goed teken) en het vers opgediende eten stond er netjes bij en was ook zeer lekker. De wc's zag er ook keurig en netjes eruit zelfs de mozaik vloer met verschillende stenen erin gewerkt en na 3 uur er te zijn geweest zaten we goed vol en was ons het goed bevallen en we komen zekers terug in de toekomst. Zag ook dat als er een tafeltje leeg werd dat de tafel en de stoelen met een doekje na het ingespoten te hebben uit een spuitbusje dat die schoon werden gemaakt. Nette personeel en het eten was zeer goed en lekker, ga zo door mensen van Comigo.

43. Kan er veel over zeggen, maar was gewoon een gezellige avond. Vriendelijk personeel, goed eten, gezellige ambiance, zeker voor herhaling vatbaar.

Dank je wel voor de gezellige avond aan heel het personeel van comigo.

44. Geweldig restaurant,waar de Braziliaanse klanken uit de boxen klinken!!!Alleen maar aardig personeel in de bediening en bij de echte houtskoolgrill!Ze hadden de keuze uit 3 huisgemaakte soepen.Ik zelf had de tomatensoep,wat een schot in de roos was.Mijn vrouw had de courgettesoep die ook om je vingers bij op te eten was.Nu maakte we haast om naar het heerlijke koude buffet te gaan met diversen soorten verse salades er in.We gingen terug naar onze plaats in de serre,waar we een prachtig uitzicht hadden over het mooie park in Nuenen!Nu snel de loper op groen zetten en het spel was op de wagen!We kregen eerst een perfecte cuisson van de varkenshaas en kipfilet met bacon.Heerlijke gamba's en zalm wat echt een ware smaaksensatie was.Toen we ook nog 3soorten beef hadden gehad,die zo botermals waren dat het zo wat smelt op je tong,vonden we dat het genoeg was geweest!Het lieve meisje in de bediening vroeg aan ons of we de ananas met kaneel en basterdsuiker al hadden gegeten,erg attent!!Dit was nog eens een perfecte afsluiting van ons diner.Toen de borden waren uitgeruimd pakten we nog een lekkere koffie met een overheerlijk likeurtje.Wat een top avond was het geweest.

45. Ria. Theunisz

Wij willen bedanken voor een Supergezellige Solextour+ Heerlijk Eten en Superaardige bediening!
    Voor herhaling vatbaar.

15-9-2011.

46. Joost 39 punten

Gisteren zijn we bij Comigo geweest voor de lunch. Leuke kaart, goede bediening, mooi terras en vooral: heerlijke club sandwiches! Kortom: een aanrader!

47. Beste comigo,

Ik heb onlangs voor de eerste keer bij jullie gegeten en ik moet eerlijk zeggen, ik had er goede verwachtingen van, naar aanleiding van verhalen van vrienden en vriendinnen. Dit viel heel erg tegen. We werden uiterst onvriendelijk ontvangen, wat de toon van de avond al zette voor ons. We zitten zelf ook in de horeca en echt gastvrij was het niet. Een meisje wat werkte was heel chagrijnig, dit was heel jammer.
    De gauchos, zoals jullie ze noemen, waren heel vriendelijk, en het vlees was erg lekker. Vooral ook de ananas.
    Ik ben zelf geen buffet fan, omdat ik weet hoe dat gaat, dat wordt de avond van tevoren afgedekt en weer opnieuw geserveerd. Kan me niet voorstellen dat dat bij jullie anders is.

Al met al, het was een gezellige avond, maar niet dankzij comigo. Doe iets aan de bediening.

Groetjes

48. Marc van de Burgt

49. Wij zijn rond de kerstdagen wezen eten. Het concept is erg goed bedacht. Alleen voor je voorgerecht (soep en salade) hoef je op en neer te lopen, buffet. Het hoofdgerecht komen ze aan tafel brengen. Het restaurant is niet zo heel groot, maar erg sfeervol en knus. Ik ben niet zo'n vleeseter, maar de vis (zalm en witvis) en garnalen waren lekker. Alles kwam in kleine hoeveelheden waardoor je meerdere dingen kan proeven. Echt voor herhaling vatbaar!

50. Lizzy Manders

Vandaag voor de 2de keer bij comigo gegeten. Was weer heel lekker en goed verzorgd! Personeel was vriendelijk en we zijn niets te kort gekomen. Het eten was goed en lekker. Onze buikjes zijn weer rond.

51. J 206 punten

Voor verschillende gelegenheden heb ik 2 keer een lunch gehad daar. De eerste keer waren we met een groep van meer dan 20 man. Hier was niet slim op ingegaan aangezien ze per tafel één mandje neerzetten met 3 of soms 4 kleine stukjes brood.... Dit gaat natuurlijk niet werken. En de kerrie soep was ook niet lekker.

De andere keer was ook niet geweldig. Het personeel is traag en onbeschoft.

2,1
  52. Afgelopen week met z'n drieen rond 20.30 uur naar binnen gelopen om te gaan eten. Personeel vertelde vrolijk dat dit niet meer mogelijk was omdat de keuken al gesloten was?! We konden wel gebruik maken van de kleine kaart. Toen we dit afsloegen werden we raar en onbeleefd aangekeken. Nog niet eens de kans gekregen hier te eten, maar kan nu al zeggen dat ik het niet meer ga proberen!

53. Vrijdag weer eens naar Comigo geweest. Dit keer met vriendinnen ipv met mijn vriend. Ik vind de formule zo ontzettend leuk en orgineel, dat wilde ik ook met mijn meiden delen. En ja, het was wederom een zeer gezellige en geslaagde avond! We werden vriendelijk ontvangen en konden onze jassen aan een haakje bij de tafel ophangen. Dat was de vorige keer anders (te volle kapstok). Goed nagedacht! We besloten een flesje wijn uit de wijnkaart te nemen. Mooie goede keuzes. De eigenaar kwam nog bij ons aan tafel en hij gaf toen aan dat zijn restaurant met kurkengeld werkte?! Hij legde uit dat ze een vast bedrag per fles die besteld werd wilde verdienen. Betaalde je meer, betekent dat dat je dus een mooiere wijn neemt. Niet zoals meestal gebeurt, dat alles 3x over de kop gaat. Dit vond ik een mooie gastvriendelijke gedachte. Het diner was wederom geweldig. Heerlijke picanha, beef, lams, varkenshaas, garnalen, ananas en nog veel meer. Ze komen gedurende de avond met 13 verschillende producten langs! Als afsluiting nog een heerlijk toetje en onze avond was weer helemaal top! Ik wil het team van Comigo zeggen, ga zo door! We zien telkens weer kleine verbeterpuntjes terwijl het echt al goed is! Alles klopt in jullie restaurant. Ik ga op mijn werk een goed woordje voor jullie doen, maar dan i.c.m. een solexarrangement. Comigo, een echte aanrader!

54. Gezellig wezen eten met een vriendin. Leuk systeem met het rood/groene zandlopertje. We hebben gesmuld van de overheerlijke ananas. Buffet zag er goed gevuld uit. Er was volop rondgang met vlees. Aardige bediening.

Kom zeker keer terug.

55. Gisterenavond naar Comigo geweest, heb genoten van een heel gezellige avond. Van het buffet kon je onbeperkt eten en was zeer uitgebreid. De Braziliaanse stijl waarmee ze de grill specialiteiten kwamen uitserveren was heel spectaculair. We hebben heerlijk gegeten, een nieuwe datum is al weer gereserveerd.

56. Afgelopen donderdag ben ik weer eens samen met een vriendin wezen eten bij jullie.

Ik heb wederom prima gegeten. De keuze aan het lopende gedeelte is uitgebreid en voor ieder wat wils en het vlees is van zeer goede kwaliteit. Prima restaurant.

Zeker een aanrader voor iemand die hier nog nooit gegeten heeft.

Linda de Vrieze (Eindhoven)

57. Gister mijn vrouw mee uit eten genomen naar Comigo, na veel goede verhalen gehoord te hebben. We hebben heel erg genoten. Ik ben een grote eter en was aan het eind van de avond helemaal voldaan. Het was heerlijk. Het buffet was ook zeer goed. De bedienig was ook erg aardig. Wij komen zeker nog een keer vaker terug bij Comigo.

58. Afgelopen zondagavond 14-11 wezen eten bij Comigo.

Het zat vol, wij hadden een tafel in de serre, leuke plaats alleen een beetje kil als de deur open gaat. Bederft de pret niet want we hebben heerlijk gegeten, salades vers en apart lekker! Ik houd persoonlijk van biefstuk en die was er volop in verschillende soorten, waaronder een Braziliaanse soort (ben de naam kwijt). Als je houdt van ongedwongen eten, niet te culinair en goede bediening moet je Comigo eens bezoeken.

Gastvrouw nancy bedankt voor het vuurwerk op het ijs voor onze jarige die avond! Tot de volgende keer. Lieke uit Eindhoven.

59. Recent een lunch genoten....althans niet echt genoten! De carpaccio op mijn broodje was binnenin nog bevroren. Na dit te melden bij het personeel kwam iemand uit de keuken met mijn broodje terug met de mededeling dat bij Comigo niets bevroren kan zijn. Bovendien vroeg ze zich af waarom ik wel de helft al had opgegeten. De klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Excuses waren op zijn plaats geweest.

60. In principe een leuke formule, alleen vegetariers raad ik dit restaurant niet aan.

Het hangt ervan wie van het personeel je treft of je een alternatief krijgt anders blijft het bij een schijfje ananas en een gedeelte van het saladebuffet.

Personeel is vriendelijk.