Tafel 20 in Norg

Gewoon gezellig & goed eten voor een eerlijke prijs!

Parkeren kan voor de deur. En aan de overkant van de straat is nog plaats voor ongeveer 15 auto's.

Vanaf Assen: Neem vanaf busstation Assen buslijn 18 (richting Drachten). Stap uit bij halte Westeind, Norg.

Vanaf Groningen: Neem vanaf busstation Groningen buslijn 4 (richting Roden). Stap op busstation Roden over op buslijn 83 (richting Assen). Stap uit bij halte Westeind, Norg.

di lunch 12:00 - 17:00 diner vanaf 17:00
wo lunch 12:00 - 17:00 diner vanaf 17:00
do lunch 12:00 - 17:00 diner vanaf 17:00
vr lunch 12:00 - 17:00 diner vanaf 17:00
za lunch 12:00 - 17:00 diner vanaf 17:00
zo lunch 12:00 - 17:00 diner vanaf 17:00

Dit is ons motto.

Onze ambiance is knus, smaakvol en ongedwongen in een sfeer zoals je die bij goede vrienden thuis ervaart. Bij “Tafel 20” geniet je van elkaars gezelschap en van goed eten en drinken. Bij lekker weer kunt u volop genieten van de zon op ons terras aan de achterzijde.

Wij zijn geopend van maandag t/m zondag vanaf 12.00 uur tot 21.00 uur.

Voor uitleg over ons diner concept kunt u terecht op de dinerpagina. Ook kunt u op deze site de lunchkaart vinden. Mochten er toch nog vragen zijn kunt u altijd contact met ons opnemen. We staan u graag te woord.

• Veganistisch

1506919811 84
1517121969 85
1519162401 86
1521202832 86

1. Vanavond voor t eerst gegeten in Tafel20.
    Het eten was niet slecht maar wel veel (onsmakelijke) hinder van de vieze vliegen.
    Overigens mogen voor- nagerecht wel wat minder uitgebreid zijn.

2. Wij kwamen om 8 uur het restaurant binnen. Er waren nog voldoende tafeltjes vrij, maar we kregen te horen dat ze geen tafels meer vrij hadden en mochten in noodweer naar buiten. De volgende dag weer geprobeerd, slechts 1 tafel bezet, en om een salade gevraagd. Maar dat kon niet, want ze serveren alleen volledige diners met vlees, vis, etc. Wat een capsones!

3. R Steendam

Heerlijk eten!
    Vooral de proeverijtjes een dikke 10!
    Hier komen we zeker weer!

Tip: haal s morgens een doekje door de vensterbanken :-), dan is de entourage ook een 10.

4. We hadden gereserveerd via social deal. Leuke ontvangst, heel gastvrij. Heerlijke voorafjes. Prima hoofdgerechten en leuke nagerechten. Prima bediening. We hebben genoten! Een echte aanrader!

5. Esther

6. Marco en Marianka

Een unieke smaak ervaring en altijd gevarieerd, wij zullen de proeverij aan iedereen aanbevelen. Ook voor vegetariërs altijd een gepaste proeverij. Heel erg smaakvol. Wij zijn heel blij met tafel 20, en gaan hier dus ook regelmatig uiteten.

7. Een half jaar lang overnachtte ik voor m’n werk iedere week een keer in Norg en heb bijna alle (serieuze) restaurants uitgeprobeerd. De definitieve keuze viel vanwege het concept, het afwisselde en goede eten en de uitstekende gastvrijheid op restaurant tafel20! De heren die deze zaak runnen hebben er plezier in en dat merk je.

8. Ingrid neven

Heerlijk gegeten. Wat een leuk concept. Vanalles proeven voor een leuke Prijs. En een hele aardige jongeman die ons voorzag van het eten, een aanrader… we komen zeer terug als we weer in Norg zijn.

9. Henk en Bea

De recensies lijken goed, dus vol enthousiasme donderdagavond 10 augustus rond half 9 het restaurant ingelopen. Mijn vriend en ik gingen spontaan nog even uit eten.
    In het restaurant was het gezellig druk en er waren nog voldoende tafeltjes beschikbaar.

Bij binnenkomst kwam een jongeman ons direct tegemoet gelopen en onze verwachting was dat we vriendelijk welkom geheten werden en een tafeltje aangeboden zouden krijgen. Wij waren echter met stomheid geslagen, dat we op onze vraag of we nog een hapje konden eten, alleen het antwoord NEE kregen voorgeschoteld. Met dat MENU IN ONZE MAAG konden we het doen. En we werden rechtstreeks de deur uitgewerkt zonder enige uitleg...

Een restaurant staat voor lekker eten, gastvrijheid en gezelligheid. Tafel 20 heeft nog wat te leren als het om gastvrijheid gaat. Het lijkt me dat je klanten omarmt en ook al is het misschien wat aan de late kant voor de keuken (puur eigen gissen, want we kregen immers alleen het antwoord NEE), bied dan een snel te bereiden gerecht o.i.d. aan. In een restaurant verkoop je alleen een JA, tenzij je volgeboekt bent. Wees creatief, gastvrij en vriendelijk!

Wij houden van uit eten gaan, jammer voor Tafel 20, maar wij komen hier nu niet meer.

10. Betsy de vries

Gezellig, sfeervol en zeer klantvriendelijk.

11. Heel lekker eten en de sfeer is ook leuk. Hier ga ik zeker vaker eten. Echt top.

12. Nancy Hofmand

Dit is zeker een aanrader. We hebben voortreffelijk gegeten. Goede bediening en de gerechten waren goed van smaak. De proeverijen waren divers en tezamen met het hoofdgerecht verrukkelijk.

Ik kan met recht zeggen dat ik nergens zo lekker heb gegeten als hier

13. Verassend lekker eten en drinken in een leuk en gezellig restaurant.

14. Heerlijke gerechten, proeverijen, hoofdgerecht, dessert, allemaal even lekker. En een bediening met een glimlach en kennis. Eindelijk een restaurant die de whisky op kamertemperatuur serveerde. Aanrader!

15. Heerlijk gegeten, komen vast en zeker nog vaker, misschien met kerst??

16. Van der sluis

Super verrast de proeverij. En lekker hoofd gerecht. Drinken mogen ze vaker aanbieden.

17. Marga de Leeuw

Voortreffelijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel.

18. Heerlijk gegeten!!
    We komen vast nog een keer!
    Jan & Rinny

19. Op 16 augustus met de familie wezen eten. Knus en gezellig restaurant. En de bediening is professioneel en aardig. Gaan goed om met kinderen. Eten van top kwaliteit en heerlijk bereid. Is echt een ster waardig. Zeker een aanraden om hier te gaan eten. Als we in de buurt zijn zullen we hier zeker weer gaan eten.

20. bob en marleen

Voor het eerst gegeten bij Tafel 20
    Was perfect!! Mooi menu en echt boven verwachting, top kok!
    Bijzonder vriendelijke en attente bediening.
    Een aanrader

21. Aghuden

Hartelijke ontvangst. Heerlijk gegeten. Een zeer goede uitleg over het menu. Perfecte bediening.

22. Bert 7 punten

Ik ben hier zelf menig maal geweest en behoor tot de tevredenen. Natuurlijk is een boordeling persoonlijk en zijn alle smaken niet gelijk. Als het gaat om de snelheid en attentie van de bediening kan ik zeggen dat het mij zeer bevalt. Kom hier graag nog eens terug :)

23. Op 11 juni hier voor de 2e keer gegeten en wederom waanzinnig. Onvoorstelbaar dat je voor een 3 gangen menu (sterren niveau) van 29,95 zoiets moois en lekkers krijgt voorgeschoteld. Vooral het gevoel dat je eten krijgt dat je in een toprestaurant of sterren restaurant krijgt voorgeschoteld is echt super. Van de zaak kregen we bij binnenkomt een ronde boerenbol in 6 stukken met 3 soorten tapenades, heerlijk: kruidenboter, tomaat en olijf. Voorgerecht mooie grote houtenplank met 5 verschillende voorgerechten, ook heerlijk. Bediening is echt super, aardig, geen stress en zeer deskundig. Hoofdgerecht (we waren met ons drieen) was heilbot of kabeljauw of vlees of vegetarisch of asperges met ham. Wij hadden heilbot (heerlijk), vlees (super, mocht wel iets langer gebakken zijn) en vegetarisch. Alles perfect, zeker met de bijgerechten, aardppelchips (mjam mjam) met 3 lekkere sausjes (aiolie, kerrie, whiskey cocktal, volgens mij allemaal zelfgemaakt). Groente erbij en lekkere wijn. Nagerecht was ook weer een hoogtepunt met een gevulde chocolade lollie met mango vulling, creme brulle van vanille, banaan en pistache (hoe bedenk je het), ijs wat het midden hield van italiaans en roomijs (smullen), een glaasje met witte chocola met mouse en volgens mij kokos snippers en een soort chocolade cakeje met vloeibare chocolade saus (warm).
    Wij zijn er 3 1/2 uur geweest en het was echt een top avond. Een dikke pluim voor de koks en overige personeel. Ik zeg Tafel 20 heeft goud in handen met deze formule.
    Wij waren met 3 personen nog geen 40 euro p.p. met diverse wijnen, bier en koffie. Nogmaals ongelofelijk dat hun dit voor deze prijs kunnen doen. Wij komen zeker weer terug.

24. Elisa ten Hof

Wij, 5 dames die elkaar al bijna 40 jaar kennen (zaten samen op de lagere school), zijn hier als reünie commissie komen eten. We zaten aan de stamtafel in dit gezellige restaurant.
    En wat was het eten heerlijk, en het zag er ook prachtig uit. Wij hebben alle 5 het 3 gangen dinner gekozen waarvan 2 met vis, 1 met vlees, 1 vegetarische en als mooie uitdaging voor de kok ook nog een gluten vrij menu. De kok heeft zich er uitstekend mee gered. We hadden allen een fantastisch voorafje, een heerlijk hoofdgerecht en een prachtige proeverij als dessert. De kok krijgt van ons een dikke 10 en de ober? Een tien+
    Ik was op de fiets en kwam er achter dat mijn lamp het niet meer deed. De ober bleek niet alleen handig met het dienblad te zijn, maar heeft ook verstand van fietsen. Ik heb met een mooi fel lampje, het buikje rond en een tevreden glimlach de route naar huis gefiets😀🙋🏼
    Dankjewel, we komen zeker een keer terug!

25. Ria/Rinus

Een eer om dit te mogen beleven en te proeven. Een avontuur in je mond. Ga zo door jongens en meisje.

26. Wij hebben een 3 gangen menu gehad met voor- en nagerecht als proeverij. Dit is echt een aanrader, het was heerlijk en van alles wat! Wij gaan er vaker heen.

27. henny van der windt

Heerlijk gegeten. De uitgebreide voorgerechtproeverij bevatte enkele verrassende naast vertrouwde gerechten, zoals bloemkoolsoep en kaaskroket en een prima hartig taartje. Het hoofdgrecht is relatief simpel maar smakelijk als je voor vis of vlees kiest; de vegetarische variant viel wat tegen. De nagerechtproeverij was overvloedig met crème brulee, een chocolade-koffiemousse en een lekker cakeje. De sfeer was prima. De jongste bediende moest wellicht nog wat wennen en kon niet elke vraag beantwoorden maar ach, bij dit eten was dat maar een beperkte smet. De prijs was niet laag maar wel redelijk gezien het gebodene.

28. Thijs en Anne

Gisteravond voor de eerste keer hier gegeten. Het overtrof onze verwachting. Mooie en smakelijke gerechten en een vlotte en aardige bediening. Wij komen zeker weer terug.

29. We hebben het erg gezellig gehad. Het eten was goed. Lekkere voorafjes. Prima hoofdgerecht. En niks aan te merken op het nagerecht. Onze vrienden waren hier nog niet geweest. Voor herhaling vatbaar.

30. Ik kan niet anders dan een 10 geven. Elke keer als ik daar eet is er weer een ander menu, smaakt het eten heerlijk en is de bediening attent en gezellig.

31. Ongedwongen genieten. (H) eerlijk gegeten!

32. Het was heerlijk. Goed verzorgd. Enthousiast team. We hebben een leuke avond gehad.

33. Wij hebben heel lekker hier gegeten, in een gezellige sfeer. Misschien niet het goedkoopste restaurant in de buurt, maar wij vonden dat je ruimschoots waar voor je geld krijgt.

34. Johan Bouwman

We hebben er heel lekker gegeten, en komen zeker nog eens terug.

35. Zeer prettige bediening. Verstand van zaken. Heerlijk eten. Heel verrassend.

36. Weer een top ervaring. Elke keer nieuwe verrassingen. Geweldige kwaliteit. Perfecte sfeer.

37. Jiska Huizing

Heerlijk gegeten bij Tafel 20! Exclusieve gerechtjes, mooi opgemaakt. Een gezellige sfeer, wat compleet gemaakt wordt door de vriendelijke, persoonlijke bediening én de grote openhaard. Zeker een aanrader!

38. Lisa Damwijk

Lekker eten, goede service, prettige sfeer. Prijs-kwaliteitverhouding ook goed.

39. Herman&Ria

Op 29 aug. 2015 gedineerd bij Tafel20 in Norg. Wij kozen voor de "proeverij" van voorgerechten en desserts en een hoofdgerecht, zoals op hun website wordt vermeld. Dit is zeer goed bevallen. Bij de voorgerechten (5x) enkele verrassingen doch zeer smakelijk. Bij de desserts ook (5x) en heerlijk van smaak! Klein minpuntje; mijn vleesgerecht, werd niet vooraf gevraagd hoe te bakken en was nu medium en dit kon net. Alhoewel... Bediening top en gezellige druk en sfeervol. Ik zou zeggen probeer het eens!

40. Vandaag heerlijk gegeten bij "Tafel 20". De sfeer was prima, evenals de bediening.

We hadden van kennissen gehoord dat je begint met lekker hapjes als voorgerecht en nagerecht. Dat was prima in orde. Als hoofdgerecht weinig keus: 2 vis- en vleesgerechten. Dat bleek voldoende te zijn voor ons. Naast het vlees of vis nog een schaaltje met aardappelen en groente. Bleek toch voldoende te zijn

Algemene indruk is prima. Ga zo door!! Het is nieuw in Norg

41. Heerlijk gegeten, leuk concept, goede bediening. Alles, maar dan ook alles viel in de smaak. Wij komen nog eens terug!

42. Familie Staps van Zandvoort

Heerlijk gegeten, gastvrij ontvangen, perfecte kwaliteit eten. Kortom een aanrader.

43. Thea Jansen

Mijn man en ik hebben genoten van het voortreffelijke diner. Het was heerlijk en zag er ook heel goed uit. Een echte aanrader. Ik wens de eigenaars heel veel succes voor de toekomst.

44. Van der Heijden

We hebben zeer lekker gegeten. Het concept met verschillende voor en nagerechtjes en de keuze uit vis of vlees is weer eens wat anders op een positieve manier.

45. Samen met mijn vriend hier gegeten wegens de recensies die wij op deze site hadden gelezen. We kwamen wat later aan dan gepland, dat was totaal geen probleem! We hebben heerlijk gegeten, top bediening/gastheer. Erg gezellig. Zeker een aanrader als je van lekker eten houdt!! Wij komen zeker nog een keer terug.

46. Met een groep van 8 dames afgelopen vrijdag heerlijk gegeten. Verassend concept van een 3 gangen menu met een proeferij van vijf gerechtjes in het voor- en nagerecht. Verse producten en mooi gepresenteerd. Als hoofdgerecht heerlijke zeewolf gegeten. Maar de asperges en de lamsbiefstuk vielen ook zeer in de smaak. Vriendelijke en gastvrije bediening. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

47. Top restaurant met aan de achterzijde het mooiste terras van Norg.
    Geweldig menu, heel bijzonder concept.
    Echt aan te bevelen.

48. Anneke Renkema

Vriendelijke bediening, mooie rustige inrichting van het restaurant, leuk concept met de verschillende kleine voor- en nagerechten. Kwaliteit, uiterlijk en smaak van het eten zeer goed.

49. Martijn en Nathalie Vintges

Michael heeft ons goed en prettig bediend en de chefkok (sorry, ik weet je naam niet!) heeft ons heel erg verrast met lekkere voorgerechtjes en desserts!!

Het hoofdgerecht van m'n man was een prachtige lamsbiefstuk met een heerlijke honing/tijm saus en ik had lekkere asperges met ham. We hebben genoten van het heerlijke eten en de gezelligheid!

Het is dat we zo ver wonen, maar anders werden we vaste klanten! Super dank voor de gezellige avond!! En misschien ooit tot ziens!!!!!

50. Astrid de Vries

Heerlijk eten met verrassende smaaksensaties.. Een echte aanrader!

51. Rene 7 punten

Zeer mooi concept met een proeverij van voor- en nagerechtjes en een keuze uit vis, vlees of vegetarisch hoofdgerecht. Mooie keuze uit wijn en hebben genoten van het eten. Mogelijk als nagerecht ook keuze voor een kaasplankje en een ieder komt aan z'n trekken.

52. Janneke

Mooie ambiance en klantvriendelijke eigenaren. Het 3 gangen menu met verschillende proeverijtjes, en asperges als hoofdgerecht, in 1 woord geweldig. Ik zeg tot de volgende keer.

53. Henk Schots

Leuk concept, lekker gegeten (alles zeer smakelijk) en een prima avond gehad. Jonge startende ondernemers die het aandurven in Norg. Let op, ga niet ten onder aan verkeerde zuinigheid en neem er iemand bij in de bediening. Een vol restaurant is natuurlijk geweldig, maar niet door 1 persoon te bedienen. Wij komen zeker weer!

54. R.Wieringa

55. Er wordt veel aandacht aan de gasten gegeven. De proeverijtjes zijn een smaaksensatie, zowel het voorgerecht als het nagerecht. Het hoofdgerecht smaakte heerlijk en was goed bereid. Het restaurant straalt gezelligheid uit zowel binnen als in de serre. We hebben niet buiten gezeten want daar was het te koud voor dus daar kunnen we geen mening over geven. De tuin die we wel hebben bekeken ziet er erg gezellig uit. Iets voor een volgende keer met koffie en gebak en een zonnetje.

56. Met een grote groep gegeten in Tafel20. Ondanks dat ze die avond vol zaten, was de bediening prima in orde, werd goed ingespeeld op onze wensen; ook voor de kinderen was men goed flexibel. Erg origineel concept met 3-gangen, je proeft dingen die je normaal niet eet, eten was echt met zorg klaar gemaakt. Kortom, het was heerlijk!

57. tempelman

Zeer slechte ervaring. Varkensvlees niet gaar, niet warm. Te weinig groenten en aardappelen. Voor de bijbestelling hiervan moest veel betaald worden.

59. Scrabble

Gastvrij, sfeervol en flexibel. Een restaurant waar je je snel thuis voelt.

60. Leuk restaurant erg gezellig, mooi terras achter. We hebben erg lekker gegeten! Presentatie van eten was ook super, en de service ook!

Top, ga zo door! Een echte aanrader. We komen zeker nog een keer!

61. Leuk restaurantje. Gezellig/romantisch ingericht met een mooi terras achter. Geweldig gegeten, erg leuk al die verschillende hapjes. Een smaak beleving. Echt een aanrader.