't Wapen van Norg in Norg

1379419566 83
1505031952 82
1520733500 83

1. Neline van Erkel

Oma (84) viert verjaardag het liefst hier.
    Veel aandacht voor haar en humor.
    Het eten is heel goed.
    We komen zeker terug!

2. Zondag 13oktber geweest. Na eerdere ervaringen die we hadden daar weer heen geweest, want dat was goed bevallen. Ten eerste erg lang moeten wachten op broodplaankje. Het vlees was lekker maar de groente die erbij werd geserveerd was flauw en zuur. Erg jammer.

3. Familie Keen Hoogezand

4 November.
    Hebben gisteravond een fijne en gezellige avond gehad in het WAPEN v NORG.
    Uitstekende producten vooral de PARELHOEN was super lekker.
    Leuke sfeer, aardige en deskundige medewerkers. Prima keuken!
    Een restaurant om vaker naar toe te gaan.
    Ruime parkeergelegenheid direct voor de ingang.
    We kunnen dit een ieder aanbevelen.

4. De huzarensalade die er bij lag was te zuur. En de gehaktbal van mijn man was veel te stijf. Vast niet zelf gemaakt.
    Verder was het prima ook de bediening...
    Wij mogen graag even naar jullie toe gaan voor wat eten en drinken...
    Misschien kunnen jullie hier wat mee.

5. Vorige week weer twee keer heerlijk gegeten bij 't Wapen. De eerste avond de spareribs, de tweede avond een plate tonijnfilet en de saté. Ruime porties, genoeg groente en aardappels en frietjes erbij. De prijs-kwaliteitverhouding is prima en de bediening altijd vlot en vriendelijk.
    We zijn erg blij dat we ook met onze honden hier welkom zijn.
    Enige puntje wat iets beter kan is dat sommige tafels wel heel donker zijn. De eerste avond hebben we met onze telefoon bij moeten lichten om de menukaart te kunnen lezen.

6. Reinder van Zwol

Gezellige sfeer, gastvrouw Naomi verstaat haar vak, echt super. Dankzij haar hebben wij een super gezellige avond gehad. Aanstaande zaterdag zijn wij er weer. Naomi, binnenkort afspreken voor Spoorzicht in Herenveen voor de geweldige biefstuk en-of saté van de haas.
    Groetjes tafel 3 of was het nou 5 😀

7. Vanavond hier voor de derde keer gegeten. De scholfilet was verrukkelijk. Mijn partner lyrisch over de saté. Leuke vlotte bediening. Goede prijzen. Zeker een aanrader!

8. Altijd gezellig en lekker eten.

9. Margaretha

Met z'n tweeen gegeten. De zalm en schnitzel waren goed, maar zeer kleine kommetjes met aardappels en groente. De jongen en het meisje van de bediening zijn tussendoor niet langs geweest, terwijl het niet zo druk was.
    Omdat we niet echt vol waren en we de bediening iets anders verwacht hadden, gaan we misschien de volgende keer toch naar een ander restaurant.

10. Even een terrasje doen zoals vaker bij het Wapen van Norg dit werd een koude douche voor ons. Voor 2 flesjes bitter lemon moest € 4.90 worden betaald. Nieuw beleid van de nieuwe eigenaars, die geen prijskaart van frisdranken en bier op de buitentafels aanbieden. Slechte service! Dit is voor ons de laatste keer dat we dit terras aandoen.

11. Op eerste Paasdag gegeten met familie. Bij het hoofdgerecht was één schaaltje rauwkost. Andere groente was er niet bij. In het verleden hier vaker gegeten naar tevredenheid, maar dit was de laatste keer.

12. En weer was ik even bij 't Wapen van Norg, nu met vier fietsvrienden. Enkel maar een kop mosterd soep gehad. En dat soepje was zo verschrikkelijk lekker. En het was op het terras in het zonnetje ook weer gezellig. Het is jammer dat Norg zover van Dronten afligt anders zou je er iedere week een keer naar toe gaan, naar 't Wapen van Norg.

13. W.R.Schwarts

Heerlijk gegeten in gezellige ambiance,

de baas speelde piano. Kortom erg sfeervol.

14. Gisteravond na een hele dag rond banjeren in de regen hier terecht gekomen via de site Eet.nu.

We hebben met zijn 4en heerlijke voorgerechten en hoofdgerechten gegeten en waren in verhouding niet veel kwijt.

Tegenwoordig krijg je nog maar weinig bijgerechten naast je stukje vlees maar dat was hier voortreffelijk. 2x een aardappelgerecht, warme groente en een lekkere salade!

Wij hebben hier ontzettend lekker gegeten en bedanken de eigenaar voor het mooie pianowerk tijdens ons diner!

Ga zo door!

15. Per toeval zijn we half april hier terecht gekomen. Na deze eerste keer hebben we besloten om de hele menukaart te proberen, we zijn inmiddels 3 keer terug geweest.Heerlijk, kwaliteit in het eten en een rustige omgeving. Het pand ademt sfeer uit wat nog eens versterkt wordt door een muzikale eigenaar.

16. Gisteravond even gegeten met collega. Attente bediening en lekkere gerechten. Tournedos en Spareribs allebei ok. Komen zeker terug

17. Wijnen niet bijzonder, zoet was niet echt zoet. Bediening vriendelijk, maar geen uitleg over toetje (proeverij). Entrecote was niet echt mals, maar de saté was wel goed. Schaaltjes met groente en aardappeltjes doet heel Van der Valk aan. Goede tent voor even een hapje eten. Verwacht geen romantiek en uitgebreide gezelligheid.

18. Lekker gegeten dit met pianomuziekje op achtergrond. Prima bediening welke de tijd voor je neemt. Als je dan de rekening krijgt dan valt op dat de prijs kwaliteitverhouding erg goed is. Zoontje lief was de keuken in gelopen en die heb ik even opgehaald. Mij viel daarbij op hoe netje het in de keuken is.

19. Afgelopen vrijdag weer eens sinds lange tijd hier gegeten. De kaart was ondertussen weer iets veranderd, maar in positieve zin. Lekker gegeten, ook voor de vegetariërs en visliefhebbers!

20. Heerlijk gegeten, lekkere vis (meerval en roodbaars). Anneke had de mosselen. Waren perfect. Lekkere aardappeltjes, frietjes en mix van warme groente. Leuke bediening.

21. Door Henk en Afke

Afgelopen dinsdag hier gegeten.

Lekker ontspannen gezeten met een heerlijk uitzicht op de brink.

Genoten van de carppaccio en de trio van vis, welke werd gevolgd door spare ribs, die super waren gemarineerd en een Dijon steak. Vlees was super mooi van bereiding. Precies zoals gevraagd. Compliment voor de bediening, die attent was en goed heeft opgelet.

Het wijn advies mocht er ook zijn voor de hougelagerde spanjaard.

Lekkere aangeklede koffie en one avond was compleet.

Kortom, bedankt voor deze sfeervolle en smakelijk avond.

Henk en Afke.

22. Mosselen gegeten waarvan een kwart nog dicht zaten dit betekent dat ze niet meer geschikt zijn om te eten het is zelfs gevaarlijk!

De bediening was niet genoeg attent er werd niet op lege glazen en schaaltjes gelet.

Wij vonden de porties aan de kleine kant.

23. Super restaurant, we werden ontvangen met een drankje bij de open haard, geweldig personeel en ook goed betaalbaar.

Ga zo door, Gert en Marga.

24. Zeer goed gegeten.

In tijden niet zo lekker uit eten geweest.

Complimenten.

25. Lekker gegeten, vooral de flensjes als nagerecht, erg lekker. Ook de bediening was erg aardig.

26. Mooi plekje in Norg op het zonnige terras. De zalmfilet van de nieuwe chefkok werd ons aangeraden met lamsoor en zeekraal...errug lekker. Goed adresje erbij met een goede prijs kwaliteitverhouding.

27. Zaterdagavond wezen eten in het wapen van Norg. Geweldig restaurant! Heerlijk eten en erg vriendelijke bediening. Een aanrader!

28. Heerlijk gegeten, ook heel mooi opgediend, zag er prachtig uit.

Vriendelijke bediening.

De inrichting kon wel wat leuker, meer passend bij het hoge niveau van het eten. Een inrichting wekt wel een bepaalde verwachting van het soort eten: eerste indruk.

Verder alles prima.

29. F.Post

30. Ik had niet verwacht dat er in de toenmalige "White Corner" nu zo heerlijk gekookt wordt. Ik had een degelijke Hollandse pot verwacht, des te meer deze positieve verrassing met creatieve gerechten en heel goed gemaakt. Daar nog de vriendelijke bediening en de goeie atmosfeer bij .... maakt een heerlijke avond.

31. Gegeten hier midden September 2010. Prima eten, goede sfeer, leuke inrichting. Bediening goed. Als voorgerecht "Proeverij `Wapen van Norg` ". Minpuntje: de tonijn werd veel te koud geserveerd (bijna bevroren). Dit kwam de smaak niet te goede. Als hoofdgerecht "Op de huid gebakken rode poon". Ook goed, hoewel de tagliatelle iets meer smaak had mogen hebben.

32. fam. Koster

Wij hebben hier begin september gegegeten. Was prima ervaring, lekker eten, vriendelijke bediening.

Twee dagen daarna een lunch, ook aan te bevelen.

33. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. We werden vriendelijk bediend en hoefden niet te lang te wachten op ons eten en drinken. De heerlijke koffie na wilden we graag nuttigen in het zithoekje bij de openhaard. 'Natuurlijk, geen probleem!' was het antwoord.

34. Ik kom er al langer dan drie jaar zeer geregeld en het is een ontzettend goed en vooral gezellig restaurant. Ik heb er nog nooit een ontevreden gast weg zien gaan. Ontzettend leuk team aan medewerkers hebben ze er staan, en erg lekker eten.

35. Geweldig heerlijk gegeten, in een woord af.

36. Lekker gegeten, altijd gastvrije beleving. Uitstekende prijs/kwaliteit. Als afsluiter een heerlijke cafe brulee. Gewoon erg goed.

37. Een keer buiten op het terras iets willen drinken en als het aan de bediening lag, hadden we er nog gezeten. We moesten naar binnen om te vragen of we iets mochten drinken. Dat werd door het enige personeelslid dat er liep net toegestaan. Hij had het erg druk met de overige gasten die aan de voorkant van het terras zaten, en degenen die opzij zaten werden niet bediend. Jammer, hij had een goeie omzet kunnen maken.

38. Eten en drinken heel goed, bediening ook heel goed, alleen heel jammer als je een cadeaubon hebt gekregen die niet in kan wisselen ook al is die maar 10 maanden oud. Dat is zonde van je dure geld.

39. Ontzettend vriendelijke bediening! Heerlijk eten en dat alles voor een betaalbare prijs. Jammer dat we zo ver weg wonen.

40. gewoon een uitstekende eet gelegeheid, prijs en kwaliteit uitstekend, bij mooi weer prima terras. ook gewoon lekkere kroeg