Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Norg verdeeld zijn.

1. Nederlands Norg

S Timmer

2. Internationaal Norg

Marco en Marianka

Een unieke smaak ervaring en altijd gevarieerd, wij zullen de proeverij aan iedereen aanbevelen. Ook voor vegetariërs altijd een gepaste proeverij. Heel erg smaakvol. Wij zijn heel blij met tafel 20, en gaan hier dus ook regelmatig uiteten.

3. Nederlands Norg

Vandaag een heerlijk gevuld broodje verse hamburger gehad.
    Zeker voor herhaling vatbaar 👌

4. Nederlands Norg

Slecht, heel erg trage bediening. Pannenkoek met allerlei andere dingen (o.a. allerlei kruiden) er in door vieze, niet schoongemaakte koekenpan. Kapotte kroketten op oud brood. Hierbij dronken we een koude espresso en een cappuccino en mijn dochter een chocolademelk. Vies en erg duur, kortom, nooit weer.

5. Nederlands Norg

Ingrid Kwint

Vanaf het begin dat de familie Timmer dit restaurant runt ben ik hier diverse keren geweest.
    Verschillende dingen gegeten, van “gewoon” pannenkoeken, van de kaart tot aan een pannenkoekenbuffet. Allemaal even lekker!
    Bediening altijd vriendelijk en het eten wordt tijdig geserveerd (zowel voor een groep als individueel).
    Met mooi weer is het ook heerlijk om op het terras te zitten.
    Kortom een prima zaak, zeker een aanrader!
    Familie Timmer ga zo door 👍

6. Nederlands Norg

Altijd heerlijke pannenkoeken vooral de baander is bij ons de favoriet
    De bediening is altijd vriendelijk en in voor een praatje

7. Internationaal Norg

Een half jaar lang overnachtte ik voor m’n werk iedere week een keer in Norg en heb bijna alle (serieuze) restaurants uitgeprobeerd. De definitieve keuze viel vanwege het concept, het afwisselde en goede eten en de uitstekende gastvrijheid op restaurant tafel20! De heren die deze zaak runnen hebben er plezier in en dat merk je.

8. Nederlands Norg

Cees Ruitenberg

Met 9 volwassenen en 9 kinderen + 1 baby. Vlotte en plezierige bediening, lekkere pannenkoeken en leuke suggesties voor de kinderpannenkoeken. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader.

9. Nederlands Norg

Ineke Leistra-Oosting

Afgelopen vrijdag was onze trouwdag en we hebben een lopend buffet laten regelen door de Baander! De eigenaren zijn goede kennissen en we hoorden positieve verhalen! We hadden voor een stampotbuffet gekozen, en dat is ons goed bevallen! Het eten was tot in de puntjes geregeld, van augurkjes en mosterd, tot aan de mogelijkheid vegetarisch te bestellen.

Alle zorgen wat betreft het eten werd ons uit handen genomen. Ook kregen we een bloemetje van hen en werden we keurig gefeliciteerd.
    Na afloop kregen we nog een berichtje, of alles naar wens was geweest.

De Baander willen we gráág bedanken voor het mede mogelijk maken van een schitterend mooi dag!

Met vriendelijke groeten,

Remco en Ineke Leistra.

10. Nederlands Norg

De klantvriendelijkheid word met de dag minder.
    Net zo als de kwaliteit van het eten.
    Jammer hoor.

11. Internationaal Norg

Ingrid neven

Heerlijk gegeten. Wat een leuk concept. Vanalles proeven voor een leuke Prijs. En een hele aardige jongeman die ons voorzag van het eten, een aanrader… we komen zeer terug als we weer in Norg zijn.

12. Nederlands Norg

Wat lekker gegeten. En de bediening super. Gewoon Top

13. Nederlands Norg

Gisteren gegeten bij de Baander in Norg en het was ontzettend lekker. Ik heb heerlijke saté van de haas gegeten. De bediening was goed, vriendelijk en correct. Echt een aanrader en ik kom zeker weer terug. Groet Gossen

14. Nederlands Norg

Super leuk restaurant. Heerlijk buiten gezeten.
    Eten is goed

15. Nederlands Norg

Goed eten pannekoeken goed belegd met wat je besteld hebt.
    Zeker de moeite waard om weer te komen.

16. Pizzeria Norg

Zeer slecht. Allereerst buiten gezeten aan een krakkemikkig tafeltje. Geen placemets. Drinken in blikjes en wachten op een glas. De pizza's waren smakeloos. Alles zat er op wat ze beloofden maar meer ook niet. Niet lekker dus. Kindermenu werd uiteindelijk patat met mayo omdat de hamburgers op waren. Bediening was ongeinteresseerd en sloom. Begon pas te lopen toen we wilden afrekenen. Zonder bon. Hierom gevraagd en we kregen een geel memoblaadje. Al met al absoluut geen aanrader. Deze mensen hebben echt geen verstand van horeca!!!!!

17. Nederlands Norg

Onlangs met 3 personen de fout gemaakt hier te gaan eten.
    Het duurde ongeveer 30 minuten voordat het voorgerecht (een soepje!) geserveerd werd.
    Toen we voor de zekerheid aan de serveerster vroegen of we niet vergeten waren kwam de eigenaar als door een wesp gestoken op ons af.

Deze begon tot onze grote verbazing ons af te blaffen dat het heel normaal was om zo lang te wachten.

Echt een ontzettend asociale gebeurtenis, ook de andere eigenaar die zich kennelijk ook als kok ziet deed eenzelfde verhaal.

Kortom; een tent gerund door 2 types die klantvriendelijkheid en manieren nog onder de knie moeten krijgen.

18. Internationaal Norg

Henk en Bea

De recensies lijken goed, dus vol enthousiasme donderdagavond 10 augustus rond half 9 het restaurant ingelopen. Mijn vriend en ik gingen spontaan nog even uit eten.
    In het restaurant was het gezellig druk en er waren nog voldoende tafeltjes beschikbaar.

Bij binnenkomst kwam een jongeman ons direct tegemoet gelopen en onze verwachting was dat we vriendelijk welkom geheten werden en een tafeltje aangeboden zouden krijgen. Wij waren echter met stomheid geslagen, dat we op onze vraag of we nog een hapje konden eten, alleen het antwoord NEE kregen voorgeschoteld. Met dat MENU IN ONZE MAAG konden we het doen. En we werden rechtstreeks de deur uitgewerkt zonder enige uitleg...

Een restaurant staat voor lekker eten, gastvrijheid en gezelligheid. Tafel 20 heeft nog wat te leren als het om gastvrijheid gaat. Het lijkt me dat je klanten omarmt en ook al is het misschien wat aan de late kant voor de keuken (puur eigen gissen, want we kregen immers alleen het antwoord NEE), bied dan een snel te bereiden gerecht o.i.d. aan. In een restaurant verkoop je alleen een JA, tenzij je volgeboekt bent. Wees creatief, gastvrij en vriendelijk!

Wij houden van uit eten gaan, jammer voor Tafel 20, maar wij komen hier nu niet meer.

19. Nederlands Norg

mysterie guest

Pannekoek was opzich goed, de plates waren niet te eten. Biefstuk was helemaal niet goed gaar en er werd nie gevraagd welk niveau gaarheid de biefstuk de klant wil, biefstuk terug gebracht naar de keuken omdat hij niet goed gaar was, kregen we een vebrand gesneden biefstuk terug die te taai was en de buitenkant verbrand was. verder ook nog 4 euro betaalt voor "stokbrood met kruidenboter" wat uiteindelijk een gesneden pistoletje was.. 18 euro betaald voor paar patatjes, spinazie en een slecht biefstukje/

20. Nederlands Norg

Mario en Joca

2 Jaar na een slechte ervaring, besloten wij om zondag 6 augustus Norgerhout nogmaals te proberen.
    Wij werden omstreeks 17.45 Uur ontvangen door een oudere meneer, die ons een tafeltje liet uitzoeken. Vervolgens kwam een jong meisje onze bestelling opnemen.
    In de serre zaten een gezelschap van 5 mensen en een groep van 4 mensen. Na ons kwamen een man en vrouw binnen en daarna nog twee dames.
    Op het tafeltje achter ons stond nog vuil serviesgoed. Dat het allemaal wat lang duurde bleek uit het feit dat één van de dames uit de groep van 5, zelf hun tafel ging afruimen en één van de heren naar de bar liep om koffie te bestellen.
    Na ruim 3 kwartier kregen de man en vrouw, die na ons binnen waren gekomen, hun hoofdgerecht, maar op ons voorgerecht was nog geen enkel zicht.
    Inmiddels was één van de twee dames naar de bar geweest om te informeren hoe lang het nog zou duren en anders wilde zij het eten af bestellen. Maar dat kon niet, de dames moesten geduld hebben, er was maar 1 kok en de oudere heer had maar 1 paar handen.
    Nadat wij een uur hebben gewacht, kregen de beide dames hun soep. Mijn vrouw meldde de serveerster dat wij toch echt ook wat wilde hebben, waarop het meisje vroeg wat wij dan hadden besteld.
    Voor mij was de maat vol en hebben wij onze jassen gepakt en hebben ons drankje bij de bar afgerekend en zijn de zaak uitgelopen.
    Tijdens het uur wachten werd de tafel achter ons niet afgeruimd en werd ons niet gevraagd of wij nog wat wilde drinken.

Er wordt op deze site gevraagd een cijfer te geven.
    Eten en drinken geef ik een 1, want we hebben niets gehad, dus kunnen dat dus ook niet beoordelen.
    Service was ver onder de maat en ook beslist niet meer dan een 1 waard.
    Sfeer van de gelegenheid was niet slecht, dus een 3
    Prijs/kwaliteit hebben wij dus ook niet kunnen beoordelen, dus ook een 1

Onze conclusie: Zeer zeer slecht. Dit was beslist de laatste keer dat wij Norgerhout onze klandizie gunnen.

21. Nederlands Norg

vandebeek ronnie

Een super restaurant, Vriendelijke bediening en superlekker eten 👍👍

22. Nederlands Norg

Michiel Butterhoff

We hebben heerlijk gegeten voor aanvang van onze show in Norg. Zeer vriendelijk personeel! Goede smaak, malse kipsate, goed voor elkaar.

23. Nederlands Norg

Heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijke ontvangst, zeker een aanrader voor wie naar Norg gaat. Volgend jaar daar terug gaan eten ze na truckstar festival. Mvg Bruyninckx Yves l.

24. Nederlands Norg

Snelle bediening en heerlijke soep, pannenkoeken en ijs voor een betaalbare prijs.

25. Nederlands Norg

Gisteren na een lange wandeling samen een pannenkoek gegeten bij de Baander. Heerlijke pannenkoek, prettige bediening en de prijzen zijn oké . Wij komen terug.

26. Nederlands Norg

Vanavond heer-lijk gegeten bij de Baander! We werden goed verzorgd door het vriendelijke personeel, toen het op het terras begon te regenen, hielp het personeel met het naar binnen brengen van onze spullen etc. We hebben niet lang op ons eten moeten wachten, de prijs/kwaliteit verhouding is goed, goed eten voor een mooie prijs! Een echte aanrader, niet alleen om pannenkoeken te eten maar ook de plate service is super!

27. Nederlands Norg

M.Bakker

Officieel Pannenkoekenhuis,maar ook 'gewone' kost...,heerlijk eten voor een mooi prijsje!
    Met mooi weer gezellig terras om buiten te eten. Personeel top,eten top,plek top,ik zeg doen! 😁

28. Nederlands Norg

Een heerlijke nieuwe burger gehaald vandaag. En wel een echte dubble bun! Heerlijk, en het personeel is allervriendelijkst!

29. Nederlands Norg

Heerlijk eten voor een goed prijs.

30. Italiaans Norg

Enny Oosterhuis

Het eten, pizza, was. (waren) heerlijk