Monte Giove in Norg

1395332036 72
1504120352 66
1602029836 70

1. Italiaans eten fan

Erg lang moeten wachten op het eten. Het eten was zeer matig. Dan hebben we in Italië beter gegeten, pasta was erg flauw, waterig alsof er soep overheen gegoten was. Pizza ook flauw! Kruidenboter althans wat er op leek? Dus niet… smakeloos en vreemde substantie. Uit een pakje ofzo? Wij komen hier niet weer. Ook de inrichting met die lappen aan het plafond en voor de ramen. Rommelig en oud bollig.

2. P Krijgsman

Schandalige vertoning. Zelfs midden in de huidige pandemie, waarin de zorg zich te pletter moet werken, vinden ze het bij Monte Giove te veel moeite de QR code te checken. Is niet nodig want ze moeten geld verdienen. We hebben de zaak verlaten. We voelden ons er absoluut niet veilig.

3. Veenstra

Wij komen hier al jaren maar dit was wss ook de laatste keer... Erg druk, geen protocol ivm corona, totaal niet, ze hadden al zoveel omzet verloren, dat ze iedereen toe lieten😳😳bediening was vriendelijk maar ronduit slecht. Veel te lang wachten op drinken en het eten, anderhalf uur🤔🤔toen iedereen weg was hadden wij ons eten 😩😩

4. Willem van Huijstee

2 Keer gegeten. Eerste keer een vleesgerecht. De tweede keer pizza. Beide keren prima. Erg aardige mensen.

5. Pizza's zijn goed.
    Eind juni gamba's gegeten met tomatensaus overgoten. De gamba's proefde je niet meer vanwege de saus. De vis was niet vers. Vanwege de warmte hebben wij om ijsblokjes gevraagd voor de wijn. Het excuus was dat de ijsblokjesmachine kapot was. Dit excuus hadden wij vorig jaar (tijdens TT-2019) ook al gehoord. Hoe moeilijk kan het zijn om ijsblokjes te maken en in de vriezer te gooien!

6. Met 3 stellen op een zondag avond gegeten bij deze pizzeria in Norg.
    Wij waren altijd erg enthousiast over deze pizzeria maar deze middag was het niet zo als we gewend waren.
    * We moesten erg lang wachten op ons eten, dit werd uitgelegd dat er maar 1 kok was.
    * 1 Van ons bestelde een 0.0 Radler en kreeg vervolgens een 2.0
    * 1 Pizza was erg zwart aan de randen, er werd wel aangeboden om een nieuwe pizza te bakken maar we hadden na 1,5 uur wachten enorme trek.
    * 1 Van ons bestelde een pizza met als extra ingrediënt fricandeau maar dit waren ze vergeten, ze boden wel aan om dit nog apart te serveren.
    * Na het toetje kwam de rekening en dat was het hoogtepunt van de avond. De rekening was vele malen hoger dan verwacht.
    Want op onze rekening was per ongeluk (volgens de serveerster) een aantal extra’s gezet zoals: 2 cappuccino, 1 vlees hoofdgerecht, en 3 ijsgerechten.

Al met was het niet echt om te juichen! De fout in de rekening is hersteld met een excuses en daarmee was de kous af.

7. Niet volgens de verwachting, klacht wordt niet opgepakt.

Op zich goed gegeten, echter de op de kaart genoemde gestoofde dorade wordt gegrild geserveerd. Daardoor is hij zwartgeblakerd en droger. Pas achteraf na vragen van mij hierover gaf men mij een verklaring maar ondanks dat ik dit als klacht benoemde geen enkele compensatie; zelfs geen kopje koffie kon er af.

6,3
  8. Pizza's redelijk, wel wat aan de dure kant. Lasagne echt vreselijk vies, deze wordt geserveerd als een soort soep en absoluut niet lekker we hebben daar gezeten met 3 gezinnen en iedereen die het proefde vond het niet lekker. (Te zout en vieze nasmaak)
    dit hebben we natuurlijk gemeld en het was wel bekend ze hadden wel meerdere klachten over gehad.
    Helaas staat het nog op de kaart en rekenen ze er 13,50 voor.
    We zaten buiten aan tafel en hadden last van alle boom zaadjes die in je drinken en eten belande. Slechte tijd van het jaar helaas.
    Helaas geen goede ervaring zoals anderen hier omschrijven.

3,6
  9. Lekker eten. Vriendelijke bediening. Fijne tafel op het terras voor. Dit alles werd helaas overschaduwd doordat we twee uur op onze twee pizza’s en rib eye moesten wachten.

10. Lekker gegeten, vlot gebracht. Jonge maar super medewerkers! Voelde me erg welkom. Ik kom zeker terug.

11. Enny Oosterhuis

Het eten, pizza, was. (waren) heerlijk

12. Enit Scholtens

Pizza's waren lekker. Tiramisu als toetje was niet zo'n succes. Veel te flauw. Smaakte als een hap slagroom. Daar ook iets van gezegd. Ik miste de gastheer, vond de bediening wat afstandelijk. Die maken normaliter echt de sfeer hier. Nu minder.

13. Niet goed! Prijs/kwaliteit onder de maat. Eigenaar loopt enigszins gestresst met z'n jas aan rond. Voorgerecht kwam tegelijk met hoofdgerecht. Relatief eenvoudige mixed grill voor 20 euro met weinig garnituur. Mayonaise en andere sauzen konden niet worden geserveerd.

1,6
  14. Zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding!
    Geen sausjes voor bij de verschillende soorten vlees. Absoluut geen aanrader!!

1,3
  15. Genieters

16. Zeer lekkere pizza gegeten, service was erg goed en het is daar prima vertoeven. Complimenten aan de bediening en de kok. Tot snel
    De twee dames van de gorgozola.

17. Het is heel gezellig om bij Monte Giove te eten. De pizza is heerlijk. De bediening zorgvuldig en attent.

18. Gerard Hofmeijer

Bediening zeer slecht, menukaart wordt al uit je handen getrokken voordat je de hele bestelling kan doorgeven. Bediening komt ongeïnteresseerd en onprofessioneel over. De bestelde pizza was erg soppig en niet krokant. De pizza had wat weg van een kant en klare opgewarmde pizza. De sfeer buiten is niet erg gezellig, dit in tegenstelling tot binnen.

19. Zeer kleffe en natte bodems van de drie bestelde pizza's.

Zeer schoftige bediening die niet tegen drukte kan. De menukaart wordt letterlijk uit je handen getrokken.

Sfeer is goed en toiletten schoon.

1,9
  20. Fokko Meins

Het was weer heerlijk en gezellig bij Monte Giove. Uitstekende bediening, prima prijs-/ kwaliteitverhouding.
    Goed, beschut terras; kan ook verwarmd worden. Een aanrader!

21. Luuk 195 punten

Aardige mensen, mooie zaak...

22. Een hele gezellige en zeer goede pizzeria. De pizza's zijn altijd heerlijk, de sfeer is geweldig! De bediening is geweldig en er is altijd wel even tijd voor een grapje. Wij wonen 15 km verderop, er zijn pizzeria's dichter in de buurt maar wij doen er alle moeite voor om bij Monte Giove in Norg een pizza te eten. Super pizzeria!!

23. richard

Gisteren met het gezin naar Monte Giove in Norg geweest. In de kaart stond een weekendmenu, maar bij navraag konden wij ook een menu krijgen, het dolle dinsdag menu. Kinderen een pizza, wij het menu. Kinderen kregen keurig een bordje erbij dus konden lekker mee eten. Het eten was super en alles was naar tevredenheid. We gaan zeker nog een keer terug. Voor ons een prima restaurant en fijne bediening. Ook een goede sfeer.

24. Marieke Mulder

Wij hebben al vaak in Monte Giove in Norg gegeten en dat blijven we zeker doen. Vanaf de eerste keer beviel het ons daar, omdat de pizza's, zeker in vergelijking met andere pizzeria's, echt heerlijk zijn. De pizza's worden met zorg bereid en wil je iets veranderen aan de ingrediënten dan is dat geen probleem.

De bediening ontvangt ons altijd hartelijk en zal er zeker voor zorgen dat we een goede tafel krijgen, zelfs als het erg druk is. Ook voor de kinderen zijn ze altijd aardig en in voor een grapje.

Wij herkennen ons niet in de beschreven negatieve recensies, integendeel. En aangezien het restaurant altijd vol zit als wij komen, zijn veel mensen het met ons eens.

Een prima restaurant, een fijne bediening, een vriendelijke eigenaar, toppie dus!

25. Maand geleden hier gegeten. De zaak was vol en dit was ook te merken. Bediening liep achter de feiten aan. Kreeg moeilijk contact om wat te bestellen. Werd je geholpen kwam een bezwete medewerker je gehaast te woord staan of een medewerkster die geen Nederlands spreekt en niks begrijpt van gepasteuriseerde kaas.

Eten was goed van kwaliteit. Portie van Pasta was veel te klein.

Dit is de 2de keer dit jaar dat er te weinig bediening loopt. Niet meer voor herhaling vatbaar. Volgende keer maar weer naar Assen!

6,1
  26. Slecht. Gereserveerd maar niemand had oog voor ons. Het was druk ja. Maar je kunt toch minimaal goedendag zeggen tegen nieuwe gasten. We waren met zijn tweetjes, wilden een rustig tafeltje daarom gereserveerd. "Zoekt u vooraan maar een 2 persoons tafeltje uit". Juist ja. 1 tafeltje tussen de 4 en 6 persoons tafels ingeklemd. Zag dat het brood en boter bij een ander tafeltje "op de tafel gesmeten" werd.
    Dus zijn we maar gegaan.

27. StefanC

Leuk restaurant met een gezellige sfeertje. De tafelschikking zou slimmer kunnen, de tafeltjes staan erg dicht op elkaar terwijl in het midden nog veel ruimte is.

Ondanks dat wij hier vaker hebben gegeten, komen wij na vandaag niet meer terug. Bediening heel slecht, ongeïnteresseerd, wanneer je wat vraagt krijg je tijdens het weglopen antwoord. We kwamen binnen, bestelden een wijntje (huiswijn is een prima wijntje, passend bij het tarief), bij het brengen van het wijntje bestelden we wat brood met kruidenboter (lekker, net even anders dan anders), bij het brengen van het brood bestelden we elk een pizza.

Vervolgens duurde het ruim meer dan een uur voordat we de pizza kregen. Wanneer we vroegen of er al zicht was op het verschijnen van onze pizza, draaide de meneer zich om en zei bijna klaar. Uiteindelijk kregen we onze pizza, was de kwaliteit heel matig. Bodem veel te hard, de Fruta di Mare, was eigenlijk een kaas cracker met uit de vriezer afkomstige zeevruchten, smakeloos, echt een italiaan onwaardig!!

Vervolgens was het een ware kunst om te betalen. De zeer beperkte hoeveelheid bediening stuift je voorbij. In ca. 5 minuten kwamen er drie verschillende mensen vanaf het terras vragen of ze alstublieft wat te drinken mochten bestellen, of ze nu eindelijk een keer bediend werden en of ze nu na een hele tijd wachten eindelijk de menukaart eens in mochten zien.

Een van die mensen wenste me al succes met de taak de rekening te voldoende binnen een redelijk termijn. Ik ben niet snel kwaad en vindt het niet netjes zonder te betalen weg te gaan, maar in dit geval scheelde het weinig.

Ik ben zelden in een restaurant zo ongeïnteresseerd behandeld. Bij de vraag of alles naar wens was geweest gaf ik aan dat het veel te lang had geduurd allemaal en dat het eten niet echt lekker was. "Tja, wij hadden ook niet verwacht dat het zo druk zou worden". Kom op toch! Het was een nationale feestdag, met redelijk weer, dan weet je toch dat het druk gaat worden. Doe anders je terras dicht, als je niet genoeg personeel hebt om dit op te vangen.

Wij komen niet meer terug!! Zonde want wij herinneren ons de eigenaar nog in zijn vorige pand in Norg waar hij vol passie (als een echte italiaan) met zijn eten en zijn zaak bezig was.

6,3
  28. Het was druk en we moesten even wachten. Hebben zo eens goed in de open keuken kunnen kijken en dat ziet er allemaal keurig uit en de voertaal is Italiaans. We hadden niet gereserveerd, maar er werd op de Italiaanse manier iets geregeld. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Met name het prachtige voorgerecht (een soort gerookt vlees) was heerlijk. Komen nog eens terug.

29. Een top restaurant, heel gezellig. De bediening is snel en de obers zijn heel aardig tegen je. Misschien ligt het ook aan hoe druk het is, want soms duurde het te lang.

30. Goed restaurant, goed eten.
    De sfeer is echt Italiaans en dat is goed te merken.
    De eigenaar komt even een praatje maken en bied je nog wat te drinken aan.
    Ik eet hier altijd lekker en geniet van alles wat daar leeft.

31. Voorgerecht was zeer goed, hoofdmenu viel erg tegen, smaak was goed, maar erg weinig.
    Filetto alla gorgonzola e pesto, de beloofde 180 gr. was echt wel zeer klein uitgevallen, per persoon,
    3 aardappelschijfjes en wat salade. Spaghetti bolognese, waterig en smaakloos.
    De bediening kwam wat stug over, maar achteraf viel het uiteindelijk wel mee.
    Als de glazen leeg waren moesten wij vragen om deze te vullen, (bediening let niet op de klanten)
    Misschien een aandachtspuntje, bediening vaste tafels toewijzen. (is er meer overzicht)

5,7
  32. Smaak hoofdgerecht was redelijk. iets teveel peper. Hoeveelheid was erg karig, zowel hoofdgerecht als bijgerecht. Bijgerecht welgeteld 10 aardappelschijfjes (goed van smaak) te delen door drie. Voorgerecht geroosterde broodjes wat aangebrand. Waren voorheen veel beter van smaak. Service was laat en langzaam. Zeker twee keer een rondje drinken misgelopen. Na regelmatige positieve berichten helaas nu een minder bericht.

33. Zelden in een restaurant zo hufterig behandeld als hier. Ondanks reservering en exact op tijd aanwezig, werd ons meegedeeld dat het helaas wat druk was en dat we intussen-staand- aan de bar een drankje konden bestellen. Geen excuus, geen vermelding van eventuele wachttijd. We hebben vriendelijk bedankt voor deze service en zijn ergens anders gezellig gaan eten.

34. Heerlijk gegeten. Bediening was zoals altijd uitstekend en weer grappig als vanouds! Wij eten er vaker en voor ons is dit de topper onder de pizzeria's in het noorden. Nog geen tegenvallers gehad.... aanrader dus!

35. Van twee jonge onervaren tieners die erg hun best doen wordt geeist het hele restaurant te bedienen. Dit is teveel van het goede en geeft helaas een enorm rommelige sfeer, lange wachttijd waar je je niet gezellig gast voelt maar blij en tevreden moet zijn als en dat je iets te eten en drinken krijgt. Jammer. Kwaliteit is niet hoogstaand maar prima ok , jammer dat men het verschil niet begrijpt tussen een cafetaria en een pizzeria.

36. Weer heerlijk gegeten hier. De bediening is zeer vriendelijk & zeer correct. De pizza's staan binnen korte tijd op tafel en ook lekker. De recensies die hier onder staan, over dat de bediening té vriendelijk is of té formeel heb ik nog nooit meegemaakt. We eten hier zeer regelmatig, maar dan niet zo regelmatig dat we worden herkend als vaste klanten en daarom een andere behandeling krijgen.

37. Heerlijk gegeten bij restaurant Monte Giove . Leuke sfeer , goede bediening . Perfect en ook nog eens voor een kleine prijs . Wij geven restaurant Monte Giove een 10 +

38. We eten regelmatig bij Monte Giove. Er is een vriendelijke sfeer. Het eten is tot nu toe altijd lekker. Ook vegetarisch is het heerlijk.
    Kleine kaart, maar wat er op staat is prima.

39. Anja 101 punten

De pizza's mochten wel wat meer belegd worden. Mijn pizza werd goed warm geserveerd maar koelde heel snel weer af.
    Hele dunne bodem. Vond ik zelf lekker, maar partner niet.

Pluspunt de grote karaf met water op tafel.

Vriendelijke bediening.

Heel jammer dat er geen soep was. Jammer dat je voor de broodjes met kruidenboter moet betalen. Bij veel andere pizzeria's is dat gratis.

Het toetje, ambachtelijk gemaakt ijs was heeeerlijk. Met echte slagroom.

Gezellig interieur.

40. John 234 punten

Goede pizza, vriendelijke service en bovenal een leuke locatie tegenover de brink. Op een zomerse zondag is het genieten op het terras van alles en iedereen dat voorbij komt op het centrale kruispunt van dit toeristische dorpje. Dan kun je het beste buiten zitten, prima sfeer.

41. Vriendelijke ontvangst en snelle service, ondanks dat het restaurant helemaal vol zat. Tagliatelle met gamba's en lasagne met gorgonzola waren erg lekker. De wijnen waren ook prima, weinig keus, maar ook niet nodig. Sfeer goed, maar niet echt Italiaans aandoend. Grand dessert helemaal top!! Cappuccino en espresso waren echt. Dit restaurant gaat in het favorietenboek!

42. Net terug van een geweldige avond in Monte Giove te Norg bij John, Henk, Ruud en de rest van de brigade. Heerlijk gegeten en een hele goede sfeer. Een echte aanrader. Graag tot ziens.

43. zeer goed restaurant waar je heerlijk en relaxed kan eten, het is geen doorsnee pizzeria met roodgeblokte tafelkleden en chiantiflessen aan de muur maar een zeer net en goed verzorgd interieur. ook buiten is een aangenaam terras waar het 's zomers erg goed vertoeven is.
    de bediening is vriendelijk, behulzaam en correct.
    kortom een aanrader!

44. vanavond bij monte giove wezen eten met z'n 3. De pizza was prima maar als nagerecht tiramisu besteld gewoon zo slecht! een paar gestapelde lange vingers met een beetje room en chocoladesaus..
    De sfeer was erg gespannen en de eigenaar stond te schreeuwen naar de keuken. Het is ons erg tegengevallen....jammer genoeg

45. jacqueline

Fantastisch lekker eten hebben ze hier. En zeer vriendelijke bediening.
    Super goed restaurant.

46. Gereserveerd bij pizzeria in Norg en drie kwartier later al weer buiten de deur en dat met drie kinderen.
    Prachtig zou je denken!! Helaas, het ging allemaal een beetje te snel.
    De eigenaar te vrolijk en te overdreven. Om de twee minuten vragen of alles naar wens was.
    Ook de ober 2 maal verteld dat het prima was.

En bij het afruimen van de tafel, had de eigenaar blijkbaar trek in wat lekkers, hij trakteerde hem zelf op een olijf die ik op mijn bord had laten liggen !!!

47. F.Post

48. Wat zou Monte Giove het veel beter doen als het personeel wat informeler met de gasten mag omgaan. Er hangt een gedwongen sfeertje wat voornamelijk komt door de eigenaar.

Van vrienden en familie gehoord dat de sfeer bij Monte Giove teleurstellend slecht is.

Zodra het personeel elke dag met veel plezier naar het werk komt zijn ze ook zeker in staat om hard te werken met een flinke glimlach op het gezicht.

Tip voor Monte Giove: ga relaxter te werk en zorg dat het personeel ook met veel meer plezier werkt.

Wij komen nog een keer terug en hopen dat ze wat zijn bijgedraaid na de vele slechte recensies op deze site.

49. Echt lekker vers Italiaans eten. Zie je niet veel meer. Complimenten!

50. Afgelopen zaterdag hier gegeten. Ober zeer onvriendelijk en humeurig. Heerlijk buiten gezeten, pizza's zijn prima maar een italiaans restaurant is het echt niet! Voor ons de laatste keer!

51. Zondagavond pizza gegeten, heerlijk!

52. Een prima restaurant. Gisteren een verse vis uit de vitrine uitgezocht en binnen 30 minuten, na het voorgerecht, lag deze perfect bereid op het bord. De goede wijnkeuze van de eigenaar maakte deze verrukkelijke maaltijd tot een feest. Aanrader!

53. Gisteravond gegeten en zoals altijd is de gastheer Joudieh altijd super gastvriendelijk. Vorige keer met vrienden een vlees menu gehad en dat wat uitstekend. Nu met onze kids pizza gegeten die ver beneden de maat was. Erg zout en te overdreven belegd, niets Italiaans aan.

54. Wij hebben deze week voor het eerst bij Monte Giove gegeten, we hebben daar een super leuke avond gehad! Het restaurant is mooi aangekleed en heeft een gezellige sfeer. Ook het eten doet daar niet voor onder, we hebben geweldige gerechten gehad, die allemaal met verse producten zijn bereid! Echt heerlijk! De gastheer en de bediening zijn erg vriendelijk, je wordt er uitermate goed verzorgd! Wij zijn zeer tevreden, en komen snel terug. Een echte aanrader!

55. We hebben hier nu een aantal keer gegeten.

Het is iedere keer weer super. Haleluja voor het restaurant wat niet uit pakjes kookt! Ze houden de Italiaanse traditie hoog en koken eerlijk. (en dus heerlijk!)

Echte aanrader!

56. Beste Italiaans restaurant in het gehele noorden! Try before you die.

57. Zaterdag hebben we er hééérlijk gegeten, de (vegetarische) lasagne was overheerlijk, zou iedereen eens moeten proberen.

De vis met de courgette erop en de toetjes panna cotta ook heerlijk. Complimenten aan de koks. Ook de bediening vliegt voor je.

58. Afgelopen weekend voor de laatste keer dit restaurant bezocht. Bediening is ronduit slecht en het eten niet om over naar huis te schrijven. Na mijn klacht hierover kreeg ik het advies om de volgende keer maar een ander restaurant te bezoeken. Dat ga ik zeker doen.

3,7
  59. Probeer de huisgemaakte tiramisu eens, of de huiswijn, deze vind ik echt lekker. Allemaal verse ingrediënten voor de gerechten die in de open keuken worden bereid.

Daarnaast een sfeervol aangekleed interieur,

Zowel binnen als buiten op het mooie, deels overdekte terras.

Al het personeel levert een prima service.

Ik vind dit een top restaurant.

60. Wij eten hier regelmatig en hebben nooit te klagen!

Lekkere pizza's, heerlijke pasta's, mals vlees en super vis!

Wat wil een mens nog meer?

Kunnen we niet een hoger cijfer geven bij prijs/kwaliteit?

Voor Monte Giove een vette 10!

61. Jan 35 punten

Restaurant Monte Giove is een subliem Italiaans restaurant. Geweldig ingericht en een gezellige sfeer. Personeel zeer vriendelijk en volkomen. De keuken levert heerlijke produkten. Pizza's prima. Overige gerechten, zowel vlees als vis, van een geweldige smaak. Bijprodukten mogen voor grote eters wel iets meer zijn. John en personeel, blijf dit volhouden. Proficiat.

62. Fam Jansen-Van Rijn

We hebben er afgelopen zaterdag gegeten. We hadden niet gereserveerd en het was eigenlijk vol. Gelukkig heeft een van de bedienende meisjes nog een tafeltje voor ons geregeld. We hebben heerlijk gegeten (vooral de voorgerechten zijn overheerlijk) en zijn ook zeer te spreken over de uitstekende, ontspannen bediening door Ruud (meer een gastheer dan een ober) en de sfeer in het algemeen. Er waren die avond ook 2 grote groepen aanwezig en dat bleek helemaal niet storend te werken (hoewel wij dat wel vreesden).

Kortom: wij komen hier zeker terug en zullen het restaurant ook zeker aanbevelen (sterker nog.... dat hebben we al gedaan).

63. Gisteren bij Monte Giove gegeten. Voorgerechten waren goed, lasagne goed van smaak maar erg kleine portie. De bediening was uitermate slecht! Ze keken ons bijna weg omdat de volgende gasten al aan de bar zaten te wachten. Ze draaien hier duidelijk 2 rondes op een avond. Het voorgerecht amper op of het hoofdgerecht stond al op tafel. We hadden amper tijd om tussentijds even uit te buiken of te kletsen want de ober kwam al weer storen of we al een keuze hadden gemaakt. Toetjes waren ook erg karig voor de prijs!
    Het gehaaste van de ober kwam ook de sfeer niet ten goede. Zelfs het stelletje achter ons was aan het mopperen over de gehaaste bediening! Dit was echt de laatste keer dat we hier zijn geweest.

64. Super goede keuken. Afgelopen 2009 heb ik veel bezoekjes gebracht aan Monte Giove. Vroeger was ik al een paar keer geweest, het was al goed, maar sinds al het nieuwe personeel van de afgelopen tijd is het erg vooruit gegaan. Zowel de keuken als de bediening. (we missen Ruud alleen nog wel)
    De pizza's bereid zoals ze dat in Italie ook doen, geen grote bulten, maar toch overheerlijk zonder het gevoel dat je 3 dagen niet kan eten vanwege de hoeveelheid. En de keuken is ook boven verwachting voor een pizzeria, verdient zeker de naam Italiaans Restaurant! Zal hier 2010 nog vele malen komen. De eigenaar, een goede man die veel om zijn kleding en liefde voor auto's geeft, terwijl hij altijd aanwezig is en dus net zo veel tijd en geld in zijn werk stopt, waar hij zeker passie voor heeft!

Gr, dhr de Jong.

65. Sfeervol ingericht als ware het een Romeinse tempel. Niets is echt, maar overduidelijk kitsch. Dat is juist het leuke: echt Italiaans. Je kunt niet zeggen dat deze Italiaan niets aan de werkgelegenheid van Norg doet. Bijna voor elke tafel een oplettende bediende. Je hoeft maar een kik te geven en de glazen zijn weer gevuld. De pizza is wel redelijk belegd maar niet krokant genoeg naar onze smaak. Anders is het met pasta die wij bestelden. Een hele kleine portie als was het maar een voorgerecht en nauwelijks genoeg voor een zieke kip. Qua prijs veel te duur voor het gebodene.

4,5
  66. Toen wij met 4 personen op een vrijdagavond arriveerden was het vol. Er moest eerst bekeken worden of er een tafel voor ons was. Wij kregen uiteindelijk een gereserveerde tafel (?) en dat om 20:15 uur. Ik vond dit wel raar want om 21:30 uur sluit de keuken en wie komt er dan nog na ons? Niemand dus!
    Wij kregen dus stellig het gevoel dat deze tafel helemaal niet was gereserveerd, maar dat er wordt gekeken of je wat opbrengt (met zijn 4en) of niet.
    Ik kreeg het gevoel dat we gekeurd werden. Heel akelig.

De eigenaar bediende ons de hele avond en deze gaf mij een heel onplezierig gevoel. Lekker amicaal doen en zogenaamd glimlachen, maar als je hem in de ogen keek zie je dat zijn ogen heel hard staan! Allemaal commercieel gedoe.
    Hij draait zich om en de glimlach verdwijnt terplekke van zijn gezicht! Moet je écht eens op letten, dat was zó typerend. Dit viel ons allevier op!

Eten was goed (wij hadden 4 pizza’s). Let wel op of alles erop zit wat er op de menukaart staat. Daar ontbrak het bij ons aan. Werd wel gecorrigeerd. Wij wilden geen dessert en de dessertkaart werd vervolgens tóch nog 3x! Aangeboden (héél flauw en onprofessioneel!). Nee dus!

Kortom redelijke pizzeria. Die mediterrane sfeer zoals op de website beschreven, dat voelde ik nou weer niet. Open keuken. Toilet schoon. Bediening mag veel vriendelijker en vooral oprechter!

67. De pizza's zijn erg lekker! En er is goede bediening! Prijskwaliteit verhouding is in orde! Relaxte pizzeria om uit eten te gaan...een aanrader!

68. Goed restaurant.
    Lekker eten, veel verse vis menu's.

Erg lekker!

69. Het was vrijdag avond 7 uur, we hadden niet besproken en het was erg druk in de italiaan. We hebben ongeveer 45 minuten moeten wachten, maar dat was de moeite waard!

De pizza's waren erg smakelijk en niet te vet ofzo. De sfeer is helemaal top. Hieronder lees je dat de eigenaar een gladde italiaan is... dat is wel zo, maar hij doet het op een leuke "echte" italiaanse manier. Dus daar niets negatiefs over.

Kortom een hele leuke, lekkere ervaring.

70. Lekker gegeten in dit restaurant. Vriendelijke bediening.
    Hebben een nieuwe kaart, zeer uitgebreid.

71. Gisteren hebben wij hier met 5 personen gegeten.

Het eten was erg lekker. Sommigen van ons hadden een pizza, die naar hun zeggen erg lekker was. Ikzelf had een visgerecht.
    Deze was zeer vers en heerlijk. Ook de bediening is erg aardig.

72. Ik heb hier laatst gegeten met mijn man en 2 dochters.

Het was op een aanrader van een vriend, maar ik begrijp niet waar hij het over heeft. Onze wijn was net water met een smaakje. De pizza's van mijn dochters waren aan de onderkant aangebrand en de vlees gerechten van mijn man en mij waren ook al niet al te best.

De bediening was niet erg vriendelijk en de eigenaar al helemaal niet, hij probeert een Italiaans sfeertje te creëren maar dat gaat hem niet al te best af aangezien hij gewoon een arabier is.

Beste mensen ik vind dit absoluut geen aanrader.

3,4
  73. ria, marieke, ingid en froukje

We hebben hier heerlijk gegeten. Goede sfeer en prima bediening.

74. Goed restaurant met verse producten.
    Lekkere pizza's.

75. Wij eten hier regelmatig en het is altijd heerlijk.
    Goede bediening, lekker eten, niets op aan te merken.

76. Een paar jaar geleden kon je hier echt voortreffelijk eten,pijs kwaliteit vehouding was toen een 10. Tegenwoordig lijkt/is het zo dat de eigenaar zijn auto,s belangrijker vindt dan de kwaliteit van het eten. Het vlees was net rubber. De groenten altijd hetzelfde.Alleen minder smaakvol. De nieuwe kok ( in opleiding)denk ik, gebruikt alleen peper en zout. Heeft helemaal niks met de Italiaanse keuken te maken. Wij gaan hier nooit meer eten, dit was echt de laatste keer. En voor de eigenaar deze tip. Koop je kleding bij de Hema ofzo, dat past namelijk beter bij het eten wat u tegenwoodig laat bereiden.

1,8
  77. l.hermans

Slechte eetgelegenheid!Er magwel wat meer keus op de menukaart,de de pizza bakker maakt kwaliteit niet waat,de bediening doet de sfeer een beetje teniet!Zeer slecht bediening dus en management,weinig diepgang en onzeker,die gemaakte lach van de eigenaar,saai,maar ja,bij gebrek aan beter...

2,8
  78. Mevr. Janssen

Zeer slecht. Slechte hygiëne, fantasieloze gerechten. Enorm slechte service: ook bij ons is er wijn over kelding heen gegaan en nog steeds geen stomerij-vergoeding gekregen hiervoor. Eigenaar Gio is een gladde prater maar komt zijn afspraken niet na. Absolute afrader.

1,9
  79. Ik snap de negatieve recensies niet echt hier. Ik ben hier nu al verscheidene keren geweest en ik moet zeggen dat dit de beste Italiaan is waar ik in Nederland heb gegeten. Van de antipasto della terra via de filetto goloso of saltimbocca naar de eigengemaakte tiramisu. echt geweldig.

80. Herman en Marja

3 augustus hier gegeten. Gezeliige ambiance. Het eten viel erg tegen. Bruschetta met aubergine en mozzarella: flauw, niet gekruid. Zalmcarpaccio was redelijk lekker. hoofdgerecht herman: een vleesrolletje met kaas erin was de eerste keer nog rauw van binnen, tweede keer beter gegaard. Smaak: vooral peperig verder niet. Spaghetti vongole: smaakte naar peper, peper en nog eens peper. Na deze gerechten durfden we een toetje niet meer aan, we hebben een lekker ijsje gehaald bij de snackbar. Wij vroegen ons af of de kok vrij had en de afwasjongen achter het fornuis stond.... dit was eens en nooit weer

81. Mijn vriendin en ik zijn niet erg gecharmeerd,het personeel was vriendelijk,de gastheer,die deed onaardig tegen 't personeel,te veel geschreeuw is ook niet nodig.Ik ben zelf buitenlander en bij ons in Frankrijk is dat onacceptabel.Beetje onhygienisch,gezien hoe de mensen achter de keuken werken,vingers in ijsbakkjes dan in de mond stoppen en zomaar door is ook niet bepaald hygienisch.Het eten en bediening redelijk,het kon beter.

5,3
  82. Fam Klavier

Bij ons was de bediende zo handig om tijdens het inschenken van de wijn de fles op het glas te leggen.hetgeen hierna gebeurde staat voor zich mijn vrouw had i.p.v een witte broek ineens een rode wijnbroek.las in de vorige recensie dat het daar ook al niet best was.naja wij komen niet weer.het enige wat ze zeiden was sorry.Zo ga je niet met klanten om

83. A Visser

Prima restaurant. We waren van plan om een pizza te gaan eten. We hadden geluk dat er er juist een tafeltje vrijkwam. Na de kaart te hebben bestudeerd en een aantal gerechten van anderen te hebben zien voorbij komen was het voor ons al snel duidelijk dat dit restaurant meer in huis heeft dan pizza alleen. Het peroneel is vriendelijk en behulpzaam en de open keuken is werkelijk fantastisch. Echt Italiaans. Vers, eenvoudig en autentiek. Dit alles voor zeer billijke prijs. Nu nog alleen het bedienend personeel leren hoe je wijn uitserveert, en er kan wat ons betreft ook een uitmuntend voor worden gegeven.
    Alex Visser.