Hier zie je hoe de meningen over de De Baander verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Nederlands Norg

Maaike Visscher

Lekker eten en altijd gezellig!

2. Nederlands Norg

Tom Verwaart

Top. Gewoon recht toe recht aan prima eten. Hebben een pannenkoek en de schnitzel Baande gegeten en was ronduit geweldig. Ook een heel prettige ontvangst en bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

3. Nederlands Norg

Geert Been

Een geweldige zaak en fijn personeel.

4. Nederlands Norg

Topzaak! De Baander is zo enorm veranderd door familie Timmer! Het aanzicht, van binnen uitermate top! Ga zo door!

5. Nederlands Norg

1e kerstdag gegeten met de familie bij de baander. Alles was zeer netjes en schoon. De bediening was prima en het eten heerlijk en ruim voldoende. Geen gevoel dat je weg moet voor de volgende ronde (hebben we wel eens anders mee gemaakt met kerst). Prijs/kwaliteit verhouding is prima, geen hogere prijzen met kerst. Zeker een aanrader als u lekker wilt eten in een ongedwongen sfeer voor een nette prijs!

6. Nederlands Norg

Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving en vriendelijk personeel voor een prima prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!

7. Nederlands Norg

E. Huizinga

Erg lekker gegeten! De kaart is prima, goed eten tegen een hele nette prijs. Gezellig restaurant en erg vriendelijke bediening. Wij komen er zeker nog eens...

8. Nederlands Norg

M Hofmann

Na een mooi seizoen als afsluiting met het gehele raceteam genoten van een heerlijk buffet bij De Baander. Reservering gedaan en een uur voor aankomst de definitieve tijd doorgegeven, alles stond mooi klaar zodat alle hongerige teamleden gelijk konden genieten van een welverdiend maal! Top geregeld, tot volgend jaar!

9. Nederlands Norg

Erik Hoekstra

Prima restaurant met goede bediening en een prima sfeer!

10. Nederlands Norg

Wij zijn verwende mensen met uit eten gaan op zijn tijd, kennen onze plekjes door heel Nederland, maar dit was geweldig en zo dicht bij huis. Een plate menu, keuze uit patat, ras patat en jawel ook met aardappelen (kom je niet vaak tegen). Fijne bediening (die niet steeds vraagt "smaakt het") en een knus en gezellige eetgelegenheid. En een flink aanbod in menukeuze. Wij komen zeker weer.

11. Nederlands Norg

Anja van der Sluis

Het eten is heel erg lekker. En leuke omgeving en gezellige sfeer.

12. Nederlands Norg

We hadden personeelsuitje fietspuzzeltocht met koudbuffet. Heerlijke soep en salades. Vooraf van de fietstocht koffie en appeltaart. Prima verzorgd, heerlijk gegeten.

13. Nederlands Norg

Janneke Eppinga

Als u lekker uit eten wilt , zou ik u aanraden om naar de Baander gaan in Norg. Het eten is van goeie kwaliteit en het personeel is vriendelijk.

14. Nederlands Norg

Ik bezoek regelmatig De Baander in Norg. Zowel de cafetaria als het restaurant. De cafetaria is super. Je krijgt er altijd goede porties en er wordt niet te zuinig gedaan met het geven van saus bij de snacks of patat. Het restaurant is elke keer een verrassing bij een bezoek. Omdat het restaurant stukje bij beetje wordt verbouwd is er bij elk bezoek (1x per 2 á 3 maand) weer wat nieuws/beters bij het interieur of de aankleding. Daarnaast is het eten van goede kwaliteit voor de prijs. Dat is voor mij één van de hoofdredenen om terug te komen bij De Baander.

15. Nederlands Norg

De Samenwerking BV

Wij hebben als bedrijf zijnde een personeelsuitje gehad naar De Baander in Norg met >40 personen. Hier hebben wij van een warm buffet genoten en vervolgens de spannende activiteit ‪Escape‬ from ‪‎Veenhuizen‬ uitgevoerd. Na een succesvolle ‪‎ontsnapping‬ en terugkomst in De Baander hebben wij nog een gezellig en goed verzorgd samenzijn gehad.

16. Nederlands Norg

Dirk

17. Nederlands Norg

Lekker gegeten en goede sfeer!

18. Nederlands Norg

Heerlijk, vers en kwalitatief goed eten. Prima bediening.

19. Nederlands Norg

Heerlijk eten voor een goede prijs in een gezellige sfeer. Elke keer zeer tevreden geweest.

Tot de volgende keer.

20. Nederlands Norg

Leuke avond gehad. Eten is niet super, moet je niet te veel van verwachten.

3,9
  21. Nederlands Norg

Eerste kerstdag gegeten bij de Baander in Norg. Je komt binnen, en voelt je gelijk welkom, en thuis. Leuk ontvangen en alles netjes tot in de puntjes verzorgt. Genoeg en goed eten voor een nette prijsverhouding.
    Ga zo door en tot een volgende keer!

22. Nederlands Norg

Leuke avond, op eerste kerstdag erg gezellig gehad. Het eten was erg goed en netjes verzorgd allemaal. Kortom: erg geslaagde avond.

23. Nederlands Norg

Betsy en Jeanette

Geweldig gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Heerlijk eten voor weinig geld, een echte aanrader!!

Wij komen er regelmatig, super!!

24. Nederlands Norg

Vanmiddag gezellig gezeten bij de Baander. Eerst een warme chocolademelk met slagroom, een warme wafel met kersen EN slagroom en koffie met appelgebak gehad. Hierna nog wat gedronken en vervolgens nog genoten van een uitsmijter en huisgemaakte snert met roggebrood en spek. Prijs/kwaliteit verhouding is prima, nog geen 30 euro kwijt voor bovenstaande. De bediening is vriendelijk en NIET onbelangrijk de toiletten zijn erg schoon en ruiken heerlijk fris.

Groeten, Wout & Monique

25. Nederlands Norg

Service is goed maar als je later op de avond wat wilt snacken kan dat niet meer, das wel heel jammer.

6,7
  26. Nederlands Norg

Heerlijk eten, vooral de schnitzels zijn erg lekker!

27. Nederlands Norg

kees hoving

De Baander heeft goed eten en drinken, en vriendelijk personeel.

28. Nederlands Norg

jolanthe van vliet

Heerlijk op het terras gezeten van het cafetaria. Mijn vriendin ontdekte op de vitrine een papier zelfgemaakte verse patat. Wij besteld, mmm in tijden niet zo'n lekker patatje gehad en echt een groot bakje saus, niet zoals tegenwoordig vaak is zo'n klein bakje dat met 2 likken op is. Toen nog een kroketje, heerlijk!

Complimenten! Groet, Jolanthe

29. Nederlands Norg

Remco Hulzinga

Goed en genoeg eten voor een mooie prijs en vriendelijke bediening!!

30. Nederlands Norg

Marco Wierenga

Prima eten op een gezellig terras!

31. Nederlands Norg

H. de Vegt

Mooi centraal gelegen. Het eten is heerlijk en voor iedereen is er wel iets. Gezellig terras. Hier komt een mens echt tot rust. Een echte aanrader dus.

32. Nederlands Norg

malinka druyf

Harstikke sfeervol en vriendelijk personeel! Super voor een personeelsfeest of een avondje lekker uit eten!

33. Nederlands Norg

Sijke Postma

Met 8 personen heerlijke pannenkoeken gegeten t.g.v. de 90e verjaardag van moeder. Bediening was attent! Leuk adres om iets te vieren!

34. Nederlands Norg

Goed eten en een prima prijs! Gezellige sfeer en zeer vriendelijk personeel.

35. Nederlands Norg

gonnie ferwerda

Heerlijk gegeten, zeer goed gevulde pannenkoek. Vriendelijke bediening. Zeker aan te raden. Toetje warme wafel met kersen en slagroom was echt veel. Prijs kwaliteit is goed. Kortom goed eten voor een goede prijs.

36. Nederlands Norg

Joke Popken

Afgelopen zaterdag hebben wij met 4 personen pannenkoeken gegeten bij de Baander. Helaas was het niet druk, maar wij hebben er gezellig zitten eten. Het personeel was vriendelijk! De pannenkoeken waren lekker en vulden erg goed! Het toetje, arretjescake, was ook erg lekker!

37. Nederlands Norg

Afgelopen weekend gegeten in De Baander met ons gezin. Gezellig vertoefen, heerlijk ruimschoots voldoende eten en niet te vergeten de heerlijke coupe`s met Italiaans schepijs opgemaakt met fruit-slagroom e.d. Wij komen vast weer een keertje eten.

38. Nederlands Norg

Erg goed lopend restaurant sinds er een nieuwe eigenaar op zit. Lekker eten voor weinig geld, veel keuze. Als je in Norg komt, moet je dit restaurant eens proberen. Vriendelijk personeel en ook erg kindvriendelijk. Er is speelgoed aanwezig en de kinderen krijgen na afloop een cadeautje. Een echte aanrader.

39. Nederlands Norg

Nog nooit zo'n slecht restaurant meegemaakt. Toen we na een uur vroegen hoe lang het nog ging duren werden we afgeblaft door de eigenaar. Als je alles binnen 2 minuten wilt hebben moet je maar naar de MC Donalds gaan was zijn antwoord. Eigenlijk hadden we gelijk moeten opstappen, maar met 3 kleine kinderen doe je dit niet snel, ze hadden inmiddels erge trek. Toch maar gegeten, niet lekker. Erg vet en de pannenkoeken waren melig. Vlees moest je zoeken in de saus. Toen ik ging afrekenen gaf ik aan dat ik het allemaal niet zo netjes vond, de manier waarop mijn moeder en ik werden toegesproken. Toen vroeg dezelfde eigenaar of ik zijn vader misschien wilde spreken, heel graag dacht ik. Helaas, vader vond ook dat ik naar de MC Donalds kon gaan. (Ik vind dat nu ook trouwens).
    We komen al jaren meerdere keren met de hele familie naar Norg. Vanaf nu zeg ik tegen iedereen die het wil horen: "Mijd deze tent''.
    Nienke

3,2
  40. Nederlands Norg

Teun En Ina

Prima restaurant goede snelle bediening en het eten is zeker aan te bevelen de prijs verhouding is zeker goed we konen er regelmatig en blijven dit ook zeker doen.

41. Nederlands Norg

Arjan Oosting

Wij hebben met een groep hier gegeten en hebben hier geen spijt van gehad.Het eten was lekker en veel voor een fatsoenlijke prijs.

mvgr Arjan.

42. Nederlands Norg

Bij binnenkomst niet welkom geheten door personeel. Geen oogcontact, compleet genegeerd. Eigenaar en personeel vechten vervolgens oneenigheid uit in bij zijn van klanten. Geen vriendelijke bediening. Slechte communicatie onderling, ondanks klein restaurant.
    Pannenkoeken smakeloos en veel te dik en in het midden niet gaar. Ook veel andere gasten met resten pannenkoeken op hun borden.
    Patat uit hun cafetaria zag er wel goed uit! Kortom: neem een patatje en zeker niets van de kaart!!

1,8
  43. Nederlands Norg

Hallo Rene en Ramon!
    In een woord fantastisch,
    Kom nog wel eens terug en dan voor een
    heerlijk diner!!!

Gr. Thea

44. Nederlands Norg

Lekker pannenkoeken gegeten, goed gevuld en niet duur.

Bediening was vriendelijk en vlot.

Interieur erg oubollig met veel bruin, dat mag wel eens vernieuwd worden.

Maar al met al lekker gegeten voor een goede prijs.

45. Nederlands Norg

Vorige week zondag hebben we hier gegeten, nou hier hebben we geen spijt van gehad. De bedieding was zeer vlot en erg vriendelijk en hebben ook niet al te lang op het eten hoeven wachten en het eten was zeer goed en de borden waren allemaal goed gevuld en was zeker niet te duur, dus ben je in de buurt en wil je ergens eten dan is dit zeker een aanrader.

46. Nederlands Norg

Henk de Jong

Gisteravond bij De baander gegeten, we werden goed en vriendelijk geholpen. Het eten was lekker en genoeg!. Voor de kinderen was er een leuke speelhoek en ze kregen natijd een leuk kado.

Gr Fam De jong.

47. Nederlands Norg

Hein van de Woord

Gisteravond (maandag 4 juli 2011) gezellig gegeten bij restaurant de Baander in Norg. Voor een maandag vond ik het redelijk druk. We werden heel vriendelijk ontvangen. Keurige bediening en no-nonsense kaart. We kregen een zeer goed gevulde en uitzonderlijk lekkere pannekoek!

48. Nederlands Norg

Mevr. Prins

Zondag 19 juni bij de Baander gegeten met kinderen en kleinkinderen Het eten was erg goed De witlofrolletjes fantastisch! 1 minpunt, alles moet leren voor de nieuwe eigenaars Het restaurant was vol, te weinig personeel!

Dus bediening traag. Ondanks deze opmerking Goed gegeten voor een redelijke prijs.

49. Nederlands Norg

Jos

Eten was super! Een echte aanrader!

50. Nederlands Norg

Halloo,,

Ik heb heerlijk gegeten. We kregen best veel op ons bord zuinig zijn ze niet.. We komen zeker terug..

51. Nederlands Norg

Ook wij hebben hier afgelopen weekend gegeten. We wisten dat er nieuwe mensen op zaten, dus maar weer opnieuw proberen (vorige keer zeer slechte ervaring gehad). Nou echt veel beter is het niet geworden. Bediening niet echt vriendelijk. Eten was wel vlot, maar weinig waar voor je geld. Tafel was vies.

52. Nederlands Norg

Zondag bij de baander gegeten, nieuwe eigenaren even getest. We werden vriendelijk ontvangen.

We hoefden niet erg lang op ons eten te wachten en het smaakt heerlijk.

Gaan we zeker weer heen.

53. Nederlands Norg

Afgelopen zondag bij de Baander gegeten.

Ik zat even op het terras en werd vlot geholpen door de leuke bediening.

Daarna heb ik een pannenkoek besteld met ananas en spek, deze heeft me heerlijk gesmaakt.

Ik was zeer tevreden over de bediening en de gastvrijheid waar ik mee ben ontvangen.

Dit was voor mij echt een gezellige middag, ik zou mensen die ooit nog eens in norg komen, aanraden om hier te gaan eten.

54. Nederlands Norg

Om 17.30 u gevraagd om de kaart.

Uitsmijter besteld... kon niet meer ( reden onbekend)

Belachelijk, dan moet je het erbij zetten op de kaart.

Tafel naast ons kon ook geen broodje gezond bestellen ( reden onbekend)

Dus toen zonder weer de kaart te krijgen maar een pannekoek spek / ananas besteld twv 10 euro!

Of het bord was te groot of de pannekoek te klein en hij was veel te dun met weinig beleg.

Tafel werd niet gedekt, het bestek werd zo op tafel gelegd.

Voor het opdienen van de borden werden de lege flesjes drinken ook niet eens van tafel gehaald. We hebben ze maar op de grond gezet. Verder zat er schimmel op de plafondplaten in de wc.

Geen aanrader dus!

2,8
  55. Nederlands Norg

F.Post

56. Nederlands Norg

Afgelopen weekend gegeten bij de Baander, afgezien dat ik een behoorlijk gevulde pannekoek had besteld en deze aardig vulde waren de pannekoeken van de andere tafelgenoten aardig simpel.

De stukjes gyros en shoarma waren op 1 hand te tellen en als je dan kijkt naar de prijs, dan is het wel een beetje duur.

Je kunt dan beter een naturel pannekoek nemen met daarop shoarma of Gyros, ben je veel goedkoper uit.

Ambiance verder wel oke en de cadeautjes voor de kinderen is een leuk idee.

5,1
  57. Nederlands Norg

Marcel

Verleden week maar weer eens bij de Baander gegeten. De vorige keer was even geleden en slecht bevallen wegens de zeer trage bediening die het drukker hadden met kletsen onderling dan met het terras bedienen en van eten voorzien. Ook dit keer een tegenvaller. Verkeerde pannekoek geserveerd. Deze hebben we teruggestuurd. Dan mag je verwachten dat ze gelijk een nieuwe gaan bakken en niet eerst andere tafels bedienen. Maar nee...........de pannekoek kwam toen de andere drie mensen het eten al op hadden. De ander kon dus gezellig in haar ééntje gaan eten. Overigens was de pannekoek in het midden ook niet gaar. Positief is wel dat de kinderen cadeautjes krijgen.

5,3
  58. Nederlands Norg

Ik ben zeer tevreden! Het eten was erg lekker. Wat wij wel erg leuk vonden was dat ze niet alleen pannekoeken hadden maar ook veel andere plates! Het was erg kindvriendelijk en leuke bediening.

Vorige pagina