De Baander in Norg

Goedkoop & gezellig uit eten in Norg en omgeving.

Het Restaurant bied genoeg parkeergelegenheid, ook zitten wij aan een brink met voldoende parkeergelegheid.
    Ook voor de Cafetaria is genoeg parkeergelenheid.

Wij zitten aan een Brink waar meerdere wegen en fiets/looppaden elkaar kruisen, en waar meerdere bus(lijnen) langs komen.
    De haltes staan rondom Restaurant/Cafetaria De Baander in Norg.
    Ook zitten we dicht bij het centrum in Norg met alle voorzieningen.

”De Baander” in Norg is het juiste adres voor u als het gaat om pannenkoeken, poffertjes en plate's, ijs, en cafetaria.

In Norg en omgeving ook bekend om de verschillende soorten pannenkoekbuffetten.

De pannenkoeken worden ambachtelijk gebakken en dat geldt ook voor onze 'ouderwetse' poffertjes die net als de pannenkoeken met roomboter worden bereidt.
Ook hebben we vele plate' s op de menukaart, die altijd met echte gebakken aardappelen en/of patat worden geserveerd.
Er staan ook vele kleine gerechten op de kaart.
Kinderen kunnen spelen in het kinderhoekje en mogen na het eten een presentje uitzoeken.

-Cafetaria
Naast ons pannenkoekenhuis cq. restaurant hebben wij ook nog een prima cafetaria, geheel gescheiden van ons restaurant. Het cafetaria heeft een een zeer ruim assortiment zoals patat, 1e klas snacks, frisdrank en ook hebben we gedurende het seizoen vers softijs, en 16 soorten overheerlijk Italiaans schepijs.

Wij hopen dat u zult genieten van het eten en van de gezellige, ouderwetse, sfeer die ons restaurant uitstraalt.
We hebben een ''doe maar gewoon'' mentaliteit zonder kapsones.

Alle vleesproducten voor de bereiding van de menu`s zijn afkomstig van de plaatselijke ambachtelijke slager en de groenten worden door onszelf in de winkel gekocht, zodat versheid is gegarandeerd. Aardappelen worden door onszelf gebakken, dus geen groothandel voorgebakken aardappelen.
Tevens serveren wij de plate met twee warme groente`s, waar kom je dit nog tegen?

Ook sinds kort outdoor activiteiten vanuit De Baander in combinatie met buffet, vraag naar de mogelijkheden.

Bel of mail ons.

1291946711 60
1464919427 89
1491946414 86

1. Gert Jan Scheepstra

Snel geholpen, lekkere patat. Vodoende parkeerplek om ff snel wat mee te nemen. Een aanrader.

2. Stel je wordt 50 en je wilt een feest geven, waar moet je dan naar toe?
    Ik en de bijna zestig gasten weten het nu. Bij aankomst alleen al een enorme Abraham voor de deur en binnen alles versierd. Echt prachtig. Een ongedwongen sfeer in een gezellige en warme ruimte. De gasten (tussen de 8 en 80) waren allen zeer tevreden over alles, hapjes, drankjes en bediening. Wij hebben echt een top middag gehad, eentje om nooit te vergeten!
    Bedankt fam Timmer👍

3. PeterW

4. Jess Ica

5. Brian Grave

Leuke sfeer, aardig personeel en lekker eten voor een goede prijs zeker een aanrader!!!

6. Prima snack bar. Goed vers eten. Geen gefrituurde schnitzels maar goed klaar gemaakt!
    Top!

7. Erg lekker eten,
    Leuke bediening!
    En een nette prijs top!

8. Fam Scheffers

1E kerstdag weer heerlijk gegeten bij jullie. Was weer top.

9. Gisteren met 1e kerstdag bij jullie wezen eten. Zoals altijd is het goed voor elkaar.

10. S Timmer

11. Vandaag een heerlijk gevuld broodje verse hamburger gehad.
    Zeker voor herhaling vatbaar 👌

12. Ingrid Kwint

Vanaf het begin dat de familie Timmer dit restaurant runt ben ik hier diverse keren geweest.
    Verschillende dingen gegeten, van “gewoon” pannenkoeken, van de kaart tot aan een pannenkoekenbuffet. Allemaal even lekker!
    Bediening altijd vriendelijk en het eten wordt tijdig geserveerd (zowel voor een groep als individueel).
    Met mooi weer is het ook heerlijk om op het terras te zitten.
    Kortom een prima zaak, zeker een aanrader!
    Familie Timmer ga zo door 👍

13. Altijd heerlijke pannenkoeken vooral de baander is bij ons de favoriet
    De bediening is altijd vriendelijk en in voor een praatje

14. Cees Ruitenberg

Met 9 volwassenen en 9 kinderen + 1 baby. Vlotte en plezierige bediening, lekkere pannenkoeken en leuke suggesties voor de kinderpannenkoeken. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader.

15. Ineke Leistra-Oosting

Afgelopen vrijdag was onze trouwdag en we hebben een lopend buffet laten regelen door de Baander! De eigenaren zijn goede kennissen en we hoorden positieve verhalen! We hadden voor een stampotbuffet gekozen, en dat is ons goed bevallen! Het eten was tot in de puntjes geregeld, van augurkjes en mosterd, tot aan de mogelijkheid vegetarisch te bestellen.

Alle zorgen wat betreft het eten werd ons uit handen genomen. Ook kregen we een bloemetje van hen en werden we keurig gefeliciteerd.
    Na afloop kregen we nog een berichtje, of alles naar wens was geweest.

De Baander willen we gráág bedanken voor het mede mogelijk maken van een schitterend mooi dag!

Met vriendelijke groeten,

Remco en Ineke Leistra.

16. De klantvriendelijkheid word met de dag minder.
    Net zo als de kwaliteit van het eten.
    Jammer hoor.

17. Wat lekker gegeten. En de bediening super. Gewoon Top

18. Gisteren gegeten bij de Baander in Norg en het was ontzettend lekker. Ik heb heerlijke saté van de haas gegeten. De bediening was goed, vriendelijk en correct. Echt een aanrader en ik kom zeker weer terug. Groet Gossen

19. Super leuk restaurant. Heerlijk buiten gezeten.
    Eten is goed

20. Goed eten pannekoeken goed belegd met wat je besteld hebt.
    Zeker de moeite waard om weer te komen.

21. Onlangs met 3 personen de fout gemaakt hier te gaan eten.
    Het duurde ongeveer 30 minuten voordat het voorgerecht (een soepje!) geserveerd werd.
    Toen we voor de zekerheid aan de serveerster vroegen of we niet vergeten waren kwam de eigenaar als door een wesp gestoken op ons af.

Deze begon tot onze grote verbazing ons af te blaffen dat het heel normaal was om zo lang te wachten.

Echt een ontzettend asociale gebeurtenis, ook de andere eigenaar die zich kennelijk ook als kok ziet deed eenzelfde verhaal.

Kortom; een tent gerund door 2 types die klantvriendelijkheid en manieren nog onder de knie moeten krijgen.

22. mysterie guest

Pannekoek was opzich goed, de plates waren niet te eten. Biefstuk was helemaal niet goed gaar en er werd nie gevraagd welk niveau gaarheid de biefstuk de klant wil, biefstuk terug gebracht naar de keuken omdat hij niet goed gaar was, kregen we een vebrand gesneden biefstuk terug die te taai was en de buitenkant verbrand was. verder ook nog 4 euro betaalt voor "stokbrood met kruidenboter" wat uiteindelijk een gesneden pistoletje was.. 18 euro betaald voor paar patatjes, spinazie en een slecht biefstukje/

23. vandebeek ronnie

Een super restaurant, Vriendelijke bediening en superlekker eten 👍👍

24. Michiel Butterhoff

We hebben heerlijk gegeten voor aanvang van onze show in Norg. Zeer vriendelijk personeel! Goede smaak, malse kipsate, goed voor elkaar.

25. Heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijke ontvangst, zeker een aanrader voor wie naar Norg gaat. Volgend jaar daar terug gaan eten ze na truckstar festival. Mvg Bruyninckx Yves l.

26. Snelle bediening en heerlijke soep, pannenkoeken en ijs voor een betaalbare prijs.

27. Gisteren na een lange wandeling samen een pannenkoek gegeten bij de Baander. Heerlijke pannenkoek, prettige bediening en de prijzen zijn oké . Wij komen terug.

28. Vanavond heer-lijk gegeten bij de Baander! We werden goed verzorgd door het vriendelijke personeel, toen het op het terras begon te regenen, hielp het personeel met het naar binnen brengen van onze spullen etc. We hebben niet lang op ons eten moeten wachten, de prijs/kwaliteit verhouding is goed, goed eten voor een mooie prijs! Een echte aanrader, niet alleen om pannenkoeken te eten maar ook de plate service is super!

29. M.Bakker

Officieel Pannenkoekenhuis,maar ook 'gewone' kost...,heerlijk eten voor een mooi prijsje!
    Met mooi weer gezellig terras om buiten te eten. Personeel top,eten top,plek top,ik zeg doen! 😁

30. Een heerlijke nieuwe burger gehaald vandaag. En wel een echte dubble bun! Heerlijk, en het personeel is allervriendelijkst!

31. Heerlijk eten voor een goed prijs.

32. Jan Alberts

Onze favoriete restaurant in Norg. Gezellig en ongedwongen sfeer met vriendelijke bediening.
    Heerlijke pannenkoeken maar ook hun andere maaltijden zijn lekker. Echt een aanrader.

33. Jelle en Rolinca Elgersma

We hebben voor onze verjaardagen de hapjes door De Baander laten verzorgen.
    De hapjes waren op tijd binnen en alles werd in een koelbox bezorgd.
    Het smaakte heerlijk allemaal. Zeker voor herhaling vatbaar.

34. Jeroen

Al een paar keer bij dit bedrijf gegeten, echt heerlijk. Heeft een gezellige sfeer, super goeie bediening​ en natuurlijk heerlijk eten. Een echte aanrader.

35. Eten, drinken en sfeer goed voor elkaar bij de Baander!

36. Bediening was top!

37. Erik luik

Leuke bediening top Silvia kok René super

38. Janny Jager

Heerlijk gegeten en een vriendelijke en vlotte bediening!

39. Altijd gezellig en goede sfeer. En leuk personeel. Ga zo door. Komen snel weer een keer.

40. Ik eet er regelmatig en ervaar dat als zeer goed. Bediening altijd vriendelijk en het eten erg lekker. Ik beveel het iedereen aan!!!! Lekker eten voor een betaalbare prijs!

41. Ondanks dat de recensies soms niet zo best waren, wilden we toch graag bij De Baander eten, temeer omdat we op deze site gezien hadden dat onze honden ook mee naar binnen mochten. Helaas, we zijn niet verder dan de drempel gekomen, toen werd ons al op onvriendelijke wijze medegedeeld dat we er niet in mochten. Ik kan dus helaas geen recensie schrijven over het eten. Alleen over het niet-terechte 'honden toegestaan' en de norse manier waarop ons dat mede werd gedeeld. Gelukkig waren we bij een collega verderop wel van harte welkom en hebben we een hele gezellige avond gehad met lieve mensen en goed eten.

42. Heerlijke plate gegeten, goed vlees en lekkere gebakken aardappeltjes. De kinderen hebben heerlijk met de Lego gespeeld.

43. 1e kerstdag met familie heerlijk gegeten, en ondanks de enorme drukte die dit restaurant had, was alles weer perfect verzorgt en was de bediening weer goed en klantvriendelijk

44. Klantvriendelijk. Goed eten. Leuke bediening.

Gewoon super...

45. Karen sikkel

46. Eten was erg lekker en genoeg van alles!. Ik heb een lekkere pannekoek De Baander gehad.
    Wij komen gauw weer.

47. Heerlijk gegeten, super gastvrije en vriendelijke bediening voor een zeer schappelijke prijs. Een absolute aanrader... Wij komen zeker vaker!!

48. Bezoekdatum: september 2016

Datum beoordeling: 19 september 2016

Reisgezelschap: met partner

Begin september hier s avonds gegeten. Om te beginnen 1 persoon in de bediening terwijl het terras vol zat.we moesten zelf onze tafel schoonmaken, We bestelden een saté schotel en een bal gehakt met gebakken aardappelen. Saté was super sterk gekruid gewoon smerig. De bal gehakt was blijkbaar over datum zo smakeloos en ja de gebakken aardappelen waren goed. Nadat het begon te schemeren vroegen of de buitenverlichting aan mocht waarop we als commentaar kregen" was het maar zo n feest" er is geen buitenverlichting. Wij zullen hier nimmer terugkomen.

Beoordeling gegeven door E.Niemer.

49. Super gezellig en knus restaurant, met een leuk terras om even te genieten na bijv. het motor rijden.
    Eten is super, dus gewoon een dikke aanrader👍

50. Henk en Jose

Weer heerlijk gegeten, top‼️

51. M Timmer

Lekker eten voor een mooie prijs op een mooie locatie.

52. Eik timmer

Een top locatie, gemoedelijke sfeer en heerlijk gegeten.

53. Wij hebben hier ons trouwfeest gehouden. Was tot in de puntjes verzorgd! Don't worry and relax werd ons verteld, dat hebben ze waar gemaakt! Goede service, heerlijke hapjes en buffet, waarbij speciaal voor de mensen met allergieën onder ons ook iets lekkers werd gemaakt! Ze dachten met ons mee, dat was erg prettig! Voldoende feestruimte (90 man ongeveer) en een tent buiten voor de rokers, overal werd aan gedacht. Het was een dag om nooit te vergeten, bedankt team Baander! (fotos's volgen nog!!)

54. Fam. Hofman

Wij komen hier al jaren, sinds de familie Timmer er al in zit. Familie Timmer is een hard werkende familie die mensen altijd tevreden willen houden. We kennen ze goed, dus weten al dat ze van thuis uit hard werken moesten dag en nacht.

Heerlijke gerechten, lekker normaal, restaurant voor de normale man, ook de prijzen vallen reuze mee. Personeel is altijd vriendelijk, en wat wij belangrijk vinden is schone en nette wc, restaurant en cafetaria.

Voor ons dikke 10 Familie Timmer en hun geliefde personeel. Tot gauw.

55. Marcel Betten

We waren met een groep van een kleine 20 personen op zaterdagavond in de regio Norg en zochten op korte termijn nog een restaurant om een hapje te kunnen eten. Bij familie Timmer werd niet moeilijk gedaan en werden we hartelijk ontvangen, ondanks de drukte van het bedrijf. Iedereen van de groep bestelde á la carte. Het eten was vlot klaar en werd in één keer uitgeserveerd, klasse. Daarnaast was het eten heerlijk en voldoende voor de innerlijke mens. Ook de bediening was vlot en attent!!

Kortom een aanrader om heen te gaan. Bedankt voor de service fam. Timmer

56. Familie Tipker

Heerlijk gegeten vanavond, alles toppie geregeld!! Prettige bediening en goed gevulde borden. Komen zeker nog een keertje weer!!!

57. Maaike Visscher

Lekker eten en altijd gezellig!

58. Tom Verwaart

Top. Gewoon recht toe recht aan prima eten. Hebben een pannenkoek en de schnitzel Baande gegeten en was ronduit geweldig. Ook een heel prettige ontvangst en bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

59. Geert Been

Een geweldige zaak en fijn personeel.

60. Topzaak! De Baander is zo enorm veranderd door familie Timmer! Het aanzicht, van binnen uitermate top! Ga zo door!

61. 1e kerstdag gegeten met de familie bij de baander. Alles was zeer netjes en schoon. De bediening was prima en het eten heerlijk en ruim voldoende. Geen gevoel dat je weg moet voor de volgende ronde (hebben we wel eens anders mee gemaakt met kerst). Prijs/kwaliteit verhouding is prima, geen hogere prijzen met kerst. Zeker een aanrader als u lekker wilt eten in een ongedwongen sfeer voor een nette prijs!

62. Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving en vriendelijk personeel voor een prima prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!

63. E. Huizinga

Erg lekker gegeten! De kaart is prima, goed eten tegen een hele nette prijs. Gezellig restaurant en erg vriendelijke bediening. Wij komen er zeker nog eens...

64. M Hofmann

Na een mooi seizoen als afsluiting met het gehele raceteam genoten van een heerlijk buffet bij De Baander. Reservering gedaan en een uur voor aankomst de definitieve tijd doorgegeven, alles stond mooi klaar zodat alle hongerige teamleden gelijk konden genieten van een welverdiend maal! Top geregeld, tot volgend jaar!

65. Erik Hoekstra

Prima restaurant met goede bediening en een prima sfeer!

66. Wij zijn verwende mensen met uit eten gaan op zijn tijd, kennen onze plekjes door heel Nederland, maar dit was geweldig en zo dicht bij huis. Een plate menu, keuze uit patat, ras patat en jawel ook met aardappelen (kom je niet vaak tegen). Fijne bediening (die niet steeds vraagt "smaakt het") en een knus en gezellige eetgelegenheid. En een flink aanbod in menukeuze. Wij komen zeker weer.

67. Anja van der Sluis

Het eten is heel erg lekker. En leuke omgeving en gezellige sfeer.

68. We hadden personeelsuitje fietspuzzeltocht met koudbuffet. Heerlijke soep en salades. Vooraf van de fietstocht koffie en appeltaart. Prima verzorgd, heerlijk gegeten.

69. Janneke Eppinga

Als u lekker uit eten wilt , zou ik u aanraden om naar de Baander gaan in Norg. Het eten is van goeie kwaliteit en het personeel is vriendelijk.

70. Ik bezoek regelmatig De Baander in Norg. Zowel de cafetaria als het restaurant. De cafetaria is super. Je krijgt er altijd goede porties en er wordt niet te zuinig gedaan met het geven van saus bij de snacks of patat. Het restaurant is elke keer een verrassing bij een bezoek. Omdat het restaurant stukje bij beetje wordt verbouwd is er bij elk bezoek (1x per 2 á 3 maand) weer wat nieuws/beters bij het interieur of de aankleding. Daarnaast is het eten van goede kwaliteit voor de prijs. Dat is voor mij één van de hoofdredenen om terug te komen bij De Baander.

71. De Samenwerking BV

Wij hebben als bedrijf zijnde een personeelsuitje gehad naar De Baander in Norg met >40 personen. Hier hebben wij van een warm buffet genoten en vervolgens de spannende activiteit ‪Escape‬ from ‪‎Veenhuizen‬ uitgevoerd. Na een succesvolle ‪‎ontsnapping‬ en terugkomst in De Baander hebben wij nog een gezellig en goed verzorgd samenzijn gehad.

73. Lekker gegeten en goede sfeer!

74. Heerlijk, vers en kwalitatief goed eten. Prima bediening.

75. Heerlijk eten voor een goede prijs in een gezellige sfeer. Elke keer zeer tevreden geweest.

Tot de volgende keer.

76. Leuke avond gehad. Eten is niet super, moet je niet te veel van verwachten.

77. Eerste kerstdag gegeten bij de Baander in Norg. Je komt binnen, en voelt je gelijk welkom, en thuis. Leuk ontvangen en alles netjes tot in de puntjes verzorgt. Genoeg en goed eten voor een nette prijsverhouding.
    Ga zo door en tot een volgende keer!

78. Leuke avond, op eerste kerstdag erg gezellig gehad. Het eten was erg goed en netjes verzorgd allemaal. Kortom: erg geslaagde avond.

79. Betsy en Jeanette

Geweldig gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Heerlijk eten voor weinig geld, een echte aanrader!!

Wij komen er regelmatig, super!!

80. Vanmiddag gezellig gezeten bij de Baander. Eerst een warme chocolademelk met slagroom, een warme wafel met kersen EN slagroom en koffie met appelgebak gehad. Hierna nog wat gedronken en vervolgens nog genoten van een uitsmijter en huisgemaakte snert met roggebrood en spek. Prijs/kwaliteit verhouding is prima, nog geen 30 euro kwijt voor bovenstaande. De bediening is vriendelijk en NIET onbelangrijk de toiletten zijn erg schoon en ruiken heerlijk fris.

Groeten, Wout & Monique

81. Service is goed maar als je later op de avond wat wilt snacken kan dat niet meer, das wel heel jammer.

82. Heerlijk eten, vooral de schnitzels zijn erg lekker!

83. kees hoving

De Baander heeft goed eten en drinken, en vriendelijk personeel.

84. jolanthe van vliet

Heerlijk op het terras gezeten van het cafetaria. Mijn vriendin ontdekte op de vitrine een papier zelfgemaakte verse patat. Wij besteld, mmm in tijden niet zo'n lekker patatje gehad en echt een groot bakje saus, niet zoals tegenwoordig vaak is zo'n klein bakje dat met 2 likken op is. Toen nog een kroketje, heerlijk!

Complimenten! Groet, Jolanthe

85. Remco Hulzinga

Goed en genoeg eten voor een mooie prijs en vriendelijke bediening!!

86. Marco Wierenga

Prima eten op een gezellig terras!

87. H. de Vegt

Mooi centraal gelegen. Het eten is heerlijk en voor iedereen is er wel iets. Gezellig terras. Hier komt een mens echt tot rust. Een echte aanrader dus.

88. malinka druyf

Harstikke sfeervol en vriendelijk personeel! Super voor een personeelsfeest of een avondje lekker uit eten!

89. Sijke Postma

Met 8 personen heerlijke pannenkoeken gegeten t.g.v. de 90e verjaardag van moeder. Bediening was attent! Leuk adres om iets te vieren!

90. Goed eten en een prima prijs! Gezellige sfeer en zeer vriendelijk personeel.

91. gonnie ferwerda

Heerlijk gegeten, zeer goed gevulde pannenkoek. Vriendelijke bediening. Zeker aan te raden. Toetje warme wafel met kersen en slagroom was echt veel. Prijs kwaliteit is goed. Kortom goed eten voor een goede prijs.

92. Joke Popken

Afgelopen zaterdag hebben wij met 4 personen pannenkoeken gegeten bij de Baander. Helaas was het niet druk, maar wij hebben er gezellig zitten eten. Het personeel was vriendelijk! De pannenkoeken waren lekker en vulden erg goed! Het toetje, arretjescake, was ook erg lekker!

93. Afgelopen weekend gegeten in De Baander met ons gezin. Gezellig vertoefen, heerlijk ruimschoots voldoende eten en niet te vergeten de heerlijke coupe`s met Italiaans schepijs opgemaakt met fruit-slagroom e.d. Wij komen vast weer een keertje eten.

94. Erg goed lopend restaurant sinds er een nieuwe eigenaar op zit. Lekker eten voor weinig geld, veel keuze. Als je in Norg komt, moet je dit restaurant eens proberen. Vriendelijk personeel en ook erg kindvriendelijk. Er is speelgoed aanwezig en de kinderen krijgen na afloop een cadeautje. Een echte aanrader.

95. Nog nooit zo'n slecht restaurant meegemaakt. Toen we na een uur vroegen hoe lang het nog ging duren werden we afgeblaft door de eigenaar. Als je alles binnen 2 minuten wilt hebben moet je maar naar de MC Donalds gaan was zijn antwoord. Eigenlijk hadden we gelijk moeten opstappen, maar met 3 kleine kinderen doe je dit niet snel, ze hadden inmiddels erge trek. Toch maar gegeten, niet lekker. Erg vet en de pannenkoeken waren melig. Vlees moest je zoeken in de saus. Toen ik ging afrekenen gaf ik aan dat ik het allemaal niet zo netjes vond, de manier waarop mijn moeder en ik werden toegesproken. Toen vroeg dezelfde eigenaar of ik zijn vader misschien wilde spreken, heel graag dacht ik. Helaas, vader vond ook dat ik naar de MC Donalds kon gaan. (Ik vind dat nu ook trouwens).
    We komen al jaren meerdere keren met de hele familie naar Norg. Vanaf nu zeg ik tegen iedereen die het wil horen: "Mijd deze tent''.
    Nienke

96. Teun En Ina

Prima restaurant goede snelle bediening en het eten is zeker aan te bevelen de prijs verhouding is zeker goed we konen er regelmatig en blijven dit ook zeker doen.

97. Arjan Oosting

Wij hebben met een groep hier gegeten en hebben hier geen spijt van gehad.Het eten was lekker en veel voor een fatsoenlijke prijs.

mvgr Arjan.

98. Bij binnenkomst niet welkom geheten door personeel. Geen oogcontact, compleet genegeerd. Eigenaar en personeel vechten vervolgens oneenigheid uit in bij zijn van klanten. Geen vriendelijke bediening. Slechte communicatie onderling, ondanks klein restaurant.
    Pannenkoeken smakeloos en veel te dik en in het midden niet gaar. Ook veel andere gasten met resten pannenkoeken op hun borden.
    Patat uit hun cafetaria zag er wel goed uit! Kortom: neem een patatje en zeker niets van de kaart!!

99. Hallo Rene en Ramon!
    In een woord fantastisch,
    Kom nog wel eens terug en dan voor een
    heerlijk diner!!!

Gr. Thea

100. Lekker pannenkoeken gegeten, goed gevuld en niet duur.

Bediening was vriendelijk en vlot.

Interieur erg oubollig met veel bruin, dat mag wel eens vernieuwd worden.

Maar al met al lekker gegeten voor een goede prijs.

Volgende pagina