Nieuwste foto's in Norg

Laatste updates in Norg

1. A. Moen-Veenstra's profielfoto
    A. Moen-Veenstra heeft een recensie geschreven voor Het Norgerhout

A. Moen-Veenstra

Tijdens onze fietstochten leek het ons een gezellig restaurant om te eten. Toen we kwamen was het erg stil er zat nog 1 stel te eten. Ze waren voorbereidingen aan het treffen voor een buffet van een vereniging. We werden door een zeer jong meisje (kind) geholpen. We deden onze bestelling. De bestelling werd gebracht door hetzelfde en een nog jonger meisje. Mijn inziens 13/14 jaar. Het jongste meisje zette het hele dienblad met alles erop voor mijn man neer. Het iets oudee meisje corrigeerde het. De snitzel van mijn man was van binnen rauw, werd na klagen opgehaald en opnieuw gebakken. Ondertussen begon ik aan mijn spare ribs. Er zat geen kleur of smaak aan. Het enige waar iets smaak aan zat was de dressing wat er over heen gesmeerd was. In de tijd dat de snitzel terug werd gebracht was de friet slap. De sperzieboontjes waren gedeeltelijk koud. Het stukje boter wat er op lag was nog intact toen ze afruimden. De bloemkool waterig en duidelijk uit de vriezer. Regelmatig gaan wij uit eten, erg kritisch zijn we niet, dit is de eerste keer dat toen mij de vraag werd gesteld bij het afrekenen of het gesmaakt had, ik moest zeggen; nee helemaal niet. Snitzel was rauw, dde spare ribs kleur en smaakloos volgens mij gekookt en daarna ingesmeerd, de sperziebonen koud en bloemkool waterig. Ik kreeg als antwoord van de kok dat de snitzel was over gebakken en de spare ribs 3 uur in de coocker gaan en daarna worden gebakken of onder de gril waarna ik zei: dan is dat niet gebeurd ze waren echt helemaal blank. Dan is ze dat vast vergeten werd er gezegd, jullie zullen wel anders gewend zijn. We hebben de volle prijs betaald. We hadden een menu en hebben uit ongenoegen het nagerecht niet hebben genomen. We hebben ons nog nooit zo onvoldaan en onbegrepen gevoeld. We zijn te bescheiden om stennis te schoppen en eigenlijk hadden we bij aanvang het eten moeten weigeren en opstappen. Dit zal ons geen 2e keer gebeuren. Wij komen er zeker nooit meer en zullen ten stelligste een ander afraden daar te gaan eten. De manier waarop ze met klachten omgaan is te schandalig voor woorden.

2. S Timmer's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor de recencie. En het was zeker een gezellig feest !.

Mvgr Fam Timmer.

3. S Timmer's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voorcde recencie. Mvgr Fam Timmer.

4. Rieks Zewuster's profielfoto
    Rieks Zewuster heeft een recensie geschreven voor De Baander

Rieks Zewuster

14 juli 2018.
    Een te gek Feest gehad (tev mijn 60 ste. Verjaardag) met 70 gasten. Een sfeervolle partytent op het terras erbij en iedereen heeft zich prima vermaakt. Voor vele gasten was het een idee om ook daar hun feest te geven. Kortom een 10.

5. H.J.Driessen's profielfoto
    H.J.Driessen heeft een recensie geschreven voor Tafel 20
    Internationaal Norg

Prima ervaring met 3 gangen proeverij, voor ons allemaal. (4 Personen)
    wij wisten van tevoren via internet dat dit een 3- gangen proeverij zou zijn.
    Ik had bij de reservering een aantal intoleranties doorgegeven voor mijzelf en ik moet zeggen dat geen enkel restaurant er zo vriendelijk mee om is gegaan en met zoveel uitleg met wat dan voor mij was en wat het verschil was met de anderen. Ik durfde het nooit aan om met mijn intoleranties/allergiën een verrassingsmenu te nemen, dit was de 1ste keer en voelde me gelijk serieus genomen! Ook waren wij positief verrast door de plank met 5 voorgerechtjes zowel qua smaak als uiterlijk!
    Ook het hoofdgerecht, 2× op de huid gebakken zalm en 2× eendenborst waren heerlijk en prima bereid.
    Ook de plank met de leuke kleine toetjes waren heerlijk.
    Alles was precies genoeg, niet te weinig en niet te veel.
    Wij komen zeker nog een keer terug. Complimenten aan de kok maar zeker ook aan de aardige en vrolijke bediening!

6. Kiers's profielfoto
    Kiers heeft een recensie geschreven voor De Baander
    Nederlands Norg

Lekker gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar.

7. S Timmer's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze recensie !

8. R's profielfoto
    R heeft een recensie geschreven voor De Baander

R

Gezellig met de familie uit eten geweest bij de Baander. Norg is een mooi dorp met een gezellig sfeertje. Bij de Baander is het goed gelukt dit sfeertje naar binnen te halen: gezellig met vriendelijk en kundig personeel. Een goede menukaart en niet onbelangrijk heerlijk eten! Helaas de snackbar nog niet kunnen proberen maar, dat komt zeker nog! Wat ons betreft een echte aanrader!! 👍

9. René's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor Tafel 20
    Internationaal Norg

Vanavond voor t eerst gegeten in Tafel20.
    Het eten was niet slecht maar wel veel (onsmakelijke) hinder van de vieze vliegen.
    Overigens mogen voor- nagerecht wel wat minder uitgebreid zijn.

10. j neeleman's profielfoto
    j neeleman heeft een recensie geschreven voor Theehuis de Bosrand

Met een hema luchbon heerlijk gegeten kwaliteit prima en ruim voldoende op een leuke locatie echt aan te bevelen.

11. Leo's profielfoto
    Leo heeft een recensie geschreven voor Tafel 20
    Internationaal Norg

Wij kwamen om 8 uur het restaurant binnen. Er waren nog voldoende tafeltjes vrij, maar we kregen te horen dat ze geen tafels meer vrij hadden en mochten in noodweer naar buiten. De volgende dag weer geprobeerd, slechts 1 tafel bezet, en om een salade gevraagd. Maar dat kon niet, want ze serveren alleen volledige diners met vlees, vis, etc. Wat een capsones!

12. R Steendam's profielfoto
    R Steendam heeft een recensie geschreven voor Tafel 20

R Steendam

Heerlijk eten!
    Vooral de proeverijtjes een dikke 10!
    Hier komen we zeker weer!

Tip: haal s morgens een doekje door de vensterbanken :-), dan is de entourage ook een 10.

13. Harry Boer's profielfoto
    Harry Boer heeft een recensie geschreven voor Bospaviljoen de Norgerberg

Harry Boer

Met vrienden een tafeltje gereserveerd om een mooie dag goed af te sluiten. In dit seizoen moest ik natuurlijk de asperges met zalm proberen. Asperges van de boerderij op huis ter heide.
    En het was weer heerlijk. Mooie combinatie natuurlijk, maar ook prima bereid.
    De bediening was vlot en gastvrij. Ons werd, ondanks de drukte, regelmatig gevraagd of alles naar wens...en dat was het!

14. Waxwell's profielfoto
    Waxwell heeft gereageerd op een recensie van Het Norgerhout

Je zou mijn review uit 2011 eens moeten lezen. Er is dus in 7 jaar NIETS verbeterd als ik jouw review lees. Hoe kan dat? Ze moeten (!) die tent heruitvinden of anders gewoon stoppen.

15. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor Tafel 20
    Internationaal Norg

We hadden gereserveerd via social deal. Leuke ontvangst, heel gastvrij. Heerlijke voorafjes. Prima hoofdgerechten en leuke nagerechten. Prima bediening. We hebben genoten! Een echte aanrader!

16. S Timmer's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze recencie !.

Mvgr Fam Timmer.

17. Gert Jan Scheepstra's profielfoto
    Gert Jan Scheepstra heeft een recensie geschreven voor De Baander

Gert Jan Scheepstra

Snel geholpen, lekkere patat. Vodoende parkeerplek om ff snel wat mee te nemen. Een aanrader.

18. Arjena's profielfoto
    Arjena heeft een recensie geschreven voor Bospaviljoen de Norgerberg

Eten was van zeer goede kwaliteit. Goede porties en fijne smaak. Bediening jong/onervaren en ontbreekt nog aan gastvrijheid. Ze vinden het belangrijker om met allen aan de bar met elkaar te praten en verliezen daarbij de gast uit het oog. Ook geen zichtbare leidinggevende aanwezig om verhaal te kunnen halen.

19. Emma's profielfoto
    Emma heeft een recensie geschreven voor Monte Giove
    Italiaans Norg

Lekker gegeten, vlot gebracht. Jonge maar super medewerkers! Voelde me erg welkom. Ik kom zeker terug.

20. J.H's profielfoto
    J.H heeft een recensie geschreven voor 't Wapen van Norg

De huzarensalade die er bij lag was te zuur. En de gehaktbal van mijn man was veel te stijf. Vast niet zelf gemaakt.
    Verder was het prima ook de bediening...
    Wij mogen graag even naar jullie toe gaan voor wat eten en drinken...
    Misschien kunnen jullie hier wat mee.

21. S Timmer's profielfoto
    S Timmer heeft een foto toegevoegd van De Baander
  22. S Timmer's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze mooie recensie. Het was een gezellig feest !

Mvgr Fam Timmer

23. Karst's profielfoto
    Karst heeft een recensie geschreven voor De Baander
    Nederlands Norg

Stel je wordt 50 en je wilt een feest geven, waar moet je dan naar toe?
    Ik en de bijna zestig gasten weten het nu. Bij aankomst alleen al een enorme Abraham voor de deur en binnen alles versierd. Echt prachtig. Een ongedwongen sfeer in een gezellige en warme ruimte. De gasten (tussen de 8 en 80) waren allen zeer tevreden over alles, hapjes, drankjes en bediening. Wij hebben echt een top middag gehad, eentje om nooit te vergeten!
    Bedankt fam Timmer👍

24. I.'s profielfoto
    I. heeft een recensie geschreven voor Het Norgerhout
    Nederlands Norg

Mooie plek voor een restaurant tegenover het bos. Voldoende parkeergelegenheid.
    Snelle bediening.

Menukaart valt uitelkaar.
    Schnitzel ongaar en drijft in het vet evenals de gebakken aardappeltjes.
    Sla met alleen dressing (op 2stukjes paprika na)

eerste en laatste ervaring hier. Erg jammer.
    Er kan, met meer aandacht voor de kwaliteit van het eten, iets moois van gemaakt worden.

25. Carin's profielfoto
    Carin heeft een recensie geschreven voor Bospaviljoen de Norgerberg

3 kwartier gewacht om te kunnen bestellen. Zijn weggegaan.

26. Brian Grave's profielfoto
    Brian Grave heeft een recensie geschreven voor De Baander

Brian Grave

Leuke sfeer, aardig personeel en lekker eten voor een goede prijs zeker een aanrader!!!