Bospaviljoen de Norgerberg in Norg

Ruime parkeerplaats

• OV

Lijn 83 Groningen - Assen stopt voor de deur.

ma Gesloten

1342065460 72
1403442041 73
1526195205 60

1. rutger

2. We waren er nog nooit geweest en vorige week 1 keer maar nooit weer. Het was zoeken op het terras naar een schoon/leeg tafeltje. Heel veel servies, etensresten etc lag er allemaal nog. Echt onsmakelijk. Even koffie gedronken en snel weer weggegaan. Ook werden we uitgerookt door een groepje mensen. Misschien apart een rookgedeelte maken op het terras? Ook omdat er kinderen op het terras aanwezig zijn? Bediening matig! Persoon had het niet zo naar de zin om bij jullie te werken. Dat werd regelmatig aan de gasten verteld. Jammer!

4,5
  3. Vanmiddag hightea gehad. Was prima verzorgd en lekker.
    De bediening was super goed, leuk geholpen... Dus een aanrader...

4. Familie Janssen

Gezellig terras met vlotte bediening. Heerlijk asperges gegeten met een Norgerbergbiertje. Genieten met grote G!

5. Heerlijk gegeten met de familie. 🤩
    Goed en lekker eten, 🤤 mooie opmaak van de gerechten, 🥰 goeie service en vriendelijke bediening. 👍
    Wij komen zeker weer terug. 😍

6. We hebben 2 keer gegeten met z'n zessen: de eerste keer half juli, toen was het eten ruim voldoende, de bediening goed en de sfeer binnen redelijk. De tweede keer half augustus buiten. Eten slecht: de fish & chips en de pannenkoeken. De vegetarische bitterballen goed. Bediening goed, ambiance buiten goed.

7. Heerlijke mosselen gegeten met dikke frieten, stokbrood, sla en twee sausjes.
    Sfeervol terras, echt genieten met een Weizen van de tap erbij. Bediening is erg vriendelijk en vlot.
    Broodplank is een aanrader! 😉

8. Henk de Vries

9. Henk de Vries

Heerlijk gegeten met z'n tweeën. Chef special gehad (Rode mulfilet) en een dessert buiten de kaart. Panna cotta van lavendel en karnemelk met een bolletje citroenijs. Lekkere combi. Vlotte bediening en genoten van het Norgerbergbiertje van de tap. Wij komen zeker terug.

10. F. van Dijk

Vandaag lunchen bij het bospalviljoen, dat viel zwaar tegen. Kwaliteit van het eten was zeer matig, met de klacht werd niets gedaan. De bediening ging zelfs met je in discussie omdat ze het niet met je eens waren, er werd verder niets met de klacht gedaan, gewoon alles moeten betalen nog niet eens een kopje koffie ter genoegdoening. Zeer jammer.

2,1
  11. We gingen voor een high tea extra. Positief was dat er vegetarische hartige hapjes waren te krijgen. De zoete hapjes echter waren erg karig en weinig gevarieerd. Kwamen ook niet overeen met wat werd aangeboden op een website van meerdere high tea's waarop ze staan. Twee kopjes thee vonden wij ook wat weinig voor ene high tea. Teleurstellend.

3,4
  12. Ten eerste kreeg ik koffie met een vlieg er in daarna wel omgeruild lunch besteld en dik uur later kreeg ik een koud gebakken ei met een lauwe kroket(12 uurtje) als ik dan vervolgens naar de prijs kijk schandalig in relatie tot kwaliteit.

2,5
  13. J Deelstra

Zaterdag 4 juli Weer gegeten in bospaviljoen, en was heerlijk, hoofdgerecht was beter dan paar weken geleden 👍 en kon een ook warme groente bij bestellen.

14. Janny Schuiten

Op de website staan gerechten die niet op de menukaart in het restaurant staan. Dus grote teleurstelling want ik was speciaal hier voor gekomen! Zeer lauwe, lacherige reactie toen ik hier een opmerking over maakte. Zeer slappe reactie van "we kunnen niet bij de website komen" tot "we hebben geen kok" (Oja? Wie maakt dan het eten klaar? De schoonmaker?) Voel me behoorlijk belazerd. Ook geen kop koffie werd er aangeboden voor een vergeefse reis. Toen maar de gevulde loempia besteld… laat "gevuld" maar weg! Bladerdeeg met wat prutseltjes kool en 3 stukjes kip… ook de sla was iets van 3 hapjes. Echt belachelijk voor die prijs. Vooral het niet goed oppakken van de klacht maakt dat ik hier nooit meer kom eten. Het voelt als klanten lokken met gerechten die je helemaal niet kunt aanbieden. Zeer zeer slechte zaak voor je bedrijf. De website aanpassen is een 1ste vereiste. Verder zouden excuus op zijn plaats zijn als de klant zich zo bedondert voelt omdat de gerechten er helemaal niet zijn. Ten 2de zou het van gastvriendelijkheid getuigen om het te compenseren met een gratis drankje van het huis omdat je de reis gemaakt hebt voor iets wat er helemaal niet was. Deze zeer onverschillige houding naar gasten doet het meeste pijn en maakt dat ik hier nooit meer kom eten.

2,4
  15. Niet heel positieve ervaring en dat komt puur door de papperige niet knapperige. 'Gebakken' slibtong, had een rare smaak. Niet opgegeten. Na het eten werd gevraagd of het eten had gesmaakt en toen wel eerlijk geweest. Ober zou navraag doen in de keuken. We hadden minimaal een terugkoppeling van hem verwacht, maar niet gekregen. Alleen een 'doei' van hem bij de uitgang Jammer maar gemiste kans. Andere eten was wel oké hoor maar de reactie op de klacht maakt ons oordeel zoals hij nu is.

4,5
  16. Harry Boer

Met vrienden een tafeltje gereserveerd om een mooie dag goed af te sluiten. In dit seizoen moest ik natuurlijk de asperges met zalm proberen. Asperges van de boerderij op huis ter heide.
    En het was weer heerlijk. Mooie combinatie natuurlijk, maar ook prima bereid.
    De bediening was vlot en gastvrij. Ons werd, ondanks de drukte, regelmatig gevraagd of alles naar wens...en dat was het!

17. Eten was van zeer goede kwaliteit. Goede porties en fijne smaak. Bediening jong/onervaren en ontbreekt nog aan gastvrijheid. Ze vinden het belangrijker om met allen aan de bar met elkaar te praten en verliezen daarbij de gast uit het oog. Ook geen zichtbare leidinggevende aanwezig om verhaal te kunnen halen.

18. 3 kwartier gewacht om te kunnen bestellen. Zijn weggegaan.

19. Echtpaar 75+

Gistermiddag, 23 oktober, na een boswandeling in Roden heerlijk gegeten in restaurant De Norgerberg.

Ondanks de drukte, praktisch alles was bezet ook op het terras, werden wij binnen zeer korte tijd bediend. De koffie kwam tijdig en de bestelling vanaf het menu werd zeer correct en tijdig opgediend. Ook op het aangepaste toetje hoefden wij niet lang te wachten.

Alle lof, ook voor het personeel dat het op deze middag/avond razend druk had. Tot een volgende keer!
    Het was er wel wat luidruchtig, vandaar een 7 voor de sfeer.

20. K. Schippers

Hier net met 2 kleine kinderen gegeten. Het heeft meer dan een uur geduurd voordat we onze bestelling kregen. Het eten was lauw, de bediening traag en niet echt klantgericht.
    Het kinderijsje (schatkistje à €4,-!!!) moest nog gemaakt worden! (Woorden van een bediende)

5,3
  21. Dit voorjaar weer meerdere keren gegeten bij het Bospaviljoen. Van een goed belegde pannenkoek tot aan asperges met zalm. We hebben zowel binnen als buiten op het terras gezeten en hebben elke keer een heerlijk ontspannen sfeer ervaren, ondanks de drukte.

De bediening was goed en ook bij grote drukte kregen we ons eten keurig op tijd. En al hadden we wat langer moeten wachten, de sfeer en het uitzicht maken dat meer dan goed.

Persoonlijke topper was dit jaar de asperge met zalm. Heerlijk

22. Mooie plek midden in het bos. Kunnen ze echt een leuke tent van maken, maar dan moeten ze wel wat aan de bediening doen, deze is echt waardeloos. We vragen om de kaart, maar de bestelling wordt niet opgenomen. Echt slecht.

23. Trage bediening, hebben bijna 3 kwartier op het eten gewacht en het drinken kwam, toen we het eten al op hadden. Steak was geen steak maar varkensvlees. Koffie was prima. Kortom, eten redelijk, maar zeer lange wachttijd, jammer, want je kunt er gezellig zitten, zowel binnen als buiten.

24. Margareth

Zo'n mooie plek. Maar zulke slechte en trage bediening. Je moet hier heel veel geduld hebben. Een tweede kopje koffie o.i.d. zit er hier echt niet in. Men komt niet eens vragen.

26. Afgelopen weekend weer heerlijk asperges gegeten in Norg. De bediening was erg vriendelijk. Wij gaan vast nog keer.

27. Peter Aardenborg

Half april 2014 een goed 3 gangenmenu gegeten voor een vriendelijke prijs. Prettige en vlotte bediening.

28. Begin februari 3 gangen menu gegeten. Voorgerecht met parmaham en artisjok, hoofdgerecht 2 grote sliptongen met sla, gemeende groenten, gebakken aardappels en frites, dessert met ijs en verse vruchten. Zeer goede kwaliteit en ruime porties. Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten voor weinig geld!

29. Je kunt merken dat eten al een poos staat te wachten. Meloen met heel veel vocht. Gebakken aardappels die lauw en vet zijn. Vlees te lang gebakken. Kwaliteit eten niet echt goed. Ga hier niet weer eten. Sfeer op terras goed. Bediening was wel goed.

30. Omgeving van het Bospaviljoen sprak ons erg aan. Bij binnenkomst gezellig druk. Begin werden we netjes geholpen. Alleen het serveren van de gerechten kan een stuk beter. Na het hoofdgerecht veel te lang moeten wachten op het dessert. Leek wel of men ons niet zag. Wij waren niet de enigste met de er ook zo over dachten. Zonde want de gerechten waren goed van smaak.

31. Wij hebben met 4 personen overheerlijke pannenkoeken gegeten, alle soorten waren super!!!.

Komen zeker terug.

32. We hebben er met 13 man heerlijk gegeten, leuke, vlotte bediening en lekker gegeten. Een aanrader!

33. Prijs/kwaliteit verhouding van de gerechten die wij hadden besteld was matig. Het vlees was redelijk, maar de jus leek een opgewarmd kant en klaar product. De groente die bij de gerechten werd geserveerd waren net niet gaar. Alles met elkaar zag het er fantasieloos uit. Er was veel lawaai in het restaurant. Voortdurend luidruchtig geschuif met tafels en stoelen door de medewerkers van het restaurant. Verder was de bediening niet op orde. We hebben zeker 45 minuten moeten wachten op het voorgerecht en daarna nog eens zolang op het hoofdgerecht. Bij navraag bleek dat ze onze tafel vergeten waren.

34. Voor de lunch de Norgerburger besteld (wereldberoemd in Norg). Ik denk eerder berucht! De burger was rauw van binnen, na opnieuw bakken nog steeds taai en niet goed gaar. En ook nog eens smakeloos!

De frietjes (die overigens niet bij deze dure burger zaten) smaakten prima.

3,1
  35. Gisteravond nog gegeten aldaar. Een biefstuk wat veel te pezig en taai was, beter inkopen graag, aardappeltjes te veel gekruid en groenten te gaar. (waarschijnlijk opgewarmd!)

Nee, dit is hier wel eens beter geweest.

Bij afrekenen krijg je het idee dat je zo snel mogelijk moet verdwijnen, klanten binding kan stukken beter, mensen graag wat meer aandacht voor je klant!

36. Tanja Zwiers

37. We hebben er vrijdag 03-02-2010 nog gegeten.

Top! Eten perfect en goede service. We rijden er graag even een stukje voor, van Hoogezand naar Norg.

38. Zondagmiddag na een boswandeling even wat eten in Norgerberg.

Bestelling gedaan, een dik uur later nog geen eten.

We hebben het drinken betaald en zijn weg ggegaan.
    Konden geen excuses af, jammer.

39. Super! Het eten is er heerlijk. De bediening erg vriendelijk.

40. Prima restaurant. Geregeld gaan we er eten. Mijn partner de Norgerbergpannenkoek en ik de maaltijdsalade.

Heerlijk!

41. Met 6 volwassenen + 3 kinderen gegeten. Ondanks grote drukte goede verzorging en prima eten.

42. Ik vond het helemaal top