Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nootdorp verdeeld zijn.

Lunch bij restaurant Buytenhout aan de Dobbeplas in Nootdorp, 3 personen, 3 glazen wijn. Vragen om karafje kraanwater erbij, maar dat mocht alleen als je een FLES wijn bestelde. Alternatief Spa Blauw. Na wat protest konden we dan wel p.p. 1 glas water krijgen, dat bleek een BORRELGLAASJE te zijn.
    Bedankt restaurant Buytenhout, en niet tot ziens!

Ruud Mous

O.a. een broodje warm vlees besteld. Hier zat alleen warme fricandeau op en geen pindasaus/gedroogde uitjes. Teleurstellend.

Al eerder hier heerlijk gegeten en ook nu weer zijn we door Tom en zijn brigade super verwend.
    We zouden voor vier gangen gaan, maar het werden er toch weer vijf.
    Elke gang was een beleving op zich.
    Net zoals de bijpassende wijnen.
    Wat door ons steeds weer erg gewaardeerd wordt is dat hij persoonlijk het menu aan tafel komt bespreken.
    Ook bij het naar huis gaan komt hij altijd even informeren of alles naar wens is geweest.
    Wij komen zeker terug.

Janny Tromp

Gewoon heel gezellig, Good Food, komen er al jaren met heel veel plezier de hele familie.

P va Leeuwen

Gezellig en lekker eten. Medewerkers hielpen spontaan en niet gemaakt.

Met drie personen gegeten op vrijdagavond. Bijzonder vriendelijke dames in de bediening. Eten kwalitatief redelijk. Minpuntjes:de kruidenboter was te hard om te smeren. We hadden een mooi plekje bij het raam, maar doordat het personeel erg vaak naar het terras moest door de deur naast ons tafeltje hadden we veel last van de tocht die hierdoor ontstond.

Vanavond heerlijk gegeten met ons gezin bij eetcafé 1837
    Een aanrader zou ik zelf zeggen voor wie hier ook in de buurt op vakantie is zoals wij.
    Als ik nog eens in de buurt vertoef, kom ik zeker bij jullie terug.
    Goed eten en vriendelijk personeel.
    Groetjes van Bourgondische Limburgers.

We ging voor dinner met ons vier. Het was geen success.
    Geen echte optie voor vegetariërs. Hun idee van maaltijd voor vegetariërs is een verschrikkelijke salad met twee stuken oud brood!
    De dessert was ook niks.
    Hele ontevreden klanten!!!

Altijd fijn om aangenaam verrast te worden. Na een eerder bezoek dat mij zeer goed bevallen is, was het vrijdag jl wederom een genot in Calva te zijn. De verrassing van de kok met het wijnarrangement viel bij mij en m'n tafelgenoten in de smaak. Een van ons heeft vegetarisch gegeten en zij gaf aan dat er echt goed werk van gemaakt is. Dat stemt mij ook tot volle tevredenheid. Met de wijn werd hier terecht op ingespeeld en kreeg zij een andere wijn toen wij ons vlees nuttigden. Heerlijk eten, mooi opgemaakt en goede bediening (in het geheel niet opdringerig of overdreven). Een open keuken en verwelkoming door de kok bleken terecht vertrouwen in een degustieve belevenis te geven.

Topavond, top eten en top service. Een echte aanrader.

Geweldig!! Vriendelijk personeel, heerlijke gerechten en wijnen. Top!

José lamens

We hebben heerlijk gegeten en gedronken met z'n vijven😃

Marieke

Een feestje! Echt alles klopt- heerlijke gerechten, fantastische wijnen en geweldige service van het personeel. Echt een topper. We komen snel weer!

Marja Mooijman

Heerlijk met mijn vriend en ouders gegeten! Alles tot in de puntjes uitgelegd.

Jan Vellema

Heerlijk gegeten! Goed en professioneel personeel, gezellige en intieme sfeer, zeer goede kaart, eten was perfect!
    Wij komen zeker snel terug in dit geweldige restaurant!

Rob Mulder

Leuke sfeer mooi uitzicht, vriendelijk ontvangen. Heerlijk gegeten van het 14 dagen wisselend 3 gangen menu. Top prijs kwaliteit verhouding.

Als zakelijke (wereld)reiziger word ik doorlopend in verschillende landen in toprestaurants getrakteerd. Tom Beckers van Calva is echter een klasse apart. Puur en subtiel, toch iedere keer spannend en verrassend. Trots dat mijn dorpje zo een toptalent mag hebben! Nic Jooste

J Pieters

Wij hebben met z'n vieren ( 2 volwassenen en 2 kinderen van 19 en 16) een geweldige eetervaring gehad bij het nieuwe restaurant Calva in Nootdorp. Wij namen het 5-gangen menu met wijnarrangement. Alle gangen waren zeer smakelijk en per gang te variëren. De wijnen pasten zeer goed bij het eten. De service was vriendelijk en precies op het goede tempo. De chef zelf kwam een aantal keren langs om het één en ander toe te lichten. Een prima manier om de verjaardag van mijn vrouw te vieren.
    We hopen dat Calva het volhoudt in Nootdorp. De lokatie ligt misschien minder voor de hand voor mensen uit Den Haag of Delft, maar ik raad iedereen aan dit restaurant ééns uit te proberen!

Bianca vd linden

Heerlijk gegeten en een top bediening.

Ik kreeg een ‘belevenisbon’ voor drie personen cadeau (waarvoor nog mijn dank) voor een vier-gangendiner inclusief aperitief, tafelwater, drie glazen wijn en koffie of thee bij restaurant Calva in Nootdorp.

We bezochten dit restaurant voor de eerste keer en lieten ons verrassen. Wat een positieve belevenis werd het.
    Bij het aperitief kregen we twee soorten zeer smakelijke (origineel gepresenteerd) olijven en even later, eveneens zeer smakelijk warm brood met speciale grasboter met een zeer bijzonder zeezout (la Fleur de sel). Zelden zulk lekker brood en boter geproefd en het diner moest nog beginnen! Wat een start.

Om deze recensie niet al te lang te maken kan ik kort zijn over de vier gangen... wat hebben we genoten, met recht een belevenis. In de eerste plaats genoten we van de uitmuntende gerechten die vooraf duidelijk werden toegelicht door dan wel de Chef dan wel door de uitstekende bediening. Een deskundige sommelier 'toverde' prachtige wijnen bij de gerechten.
    Al met al een fantastische avond, een culinair hoogstandje. Wat een genot daar te dineren. Mijn dank en complimenten aan het hele team van restaurant Calva.
    Beslist een aanrader.

22. Turks Nootdorp

FS Lateef

Worst experience ever, very bad staff and ill mannered. Don't care about customers and even their manager/owner is like he was going to hit me when he was shouting at me.

Don't ever got there (even if food seems good, but their wings are just bad).

Op de kaart staat een menuvoorstel van de chef "de belevenis" . Dat was het ook, een culinaire reis door smakenland aangevuld met heerlijke wijn in een prettige gastvrije sfeer. Wij komen hier zeker terug!

Heerlijke gerechten van ster kwaliteit, mooie wijnen en mooi nieuw decor. Calva maakt wat mij betreft een uitstekende start, ik kom hier zeker weer. Een drie of vier-gangen diner voor deze prijs, met deze kwaliteit is verrassend. Wil je toch meer geld uitgeven dat kun je een wijnarrangement kiezen, waardoor het helemaal compleet is. De open keuken en het feit dat de kok zelf ook aan tafel komt is erg leuk. Heerlijke avond gehad.

Evelien van Beest

De laatste keer dat ik hier was (plm 2 maanden geleden) kregen we "verse" appeltaart. Hij was vast ooit vers, maar kwam overduidelijk uit de vriezer en was in de magnetron opgewarmd (hij was van binnen heel koud). Ook vond ik het jammer dat de bediening niet alleen langzaam was (in een bijna lege zaak), maar ons ook niet aankeek bij het opnemen van de bestelling. Dit viel mijn gast ook al op. Om ons uitje niet te verpesten heb ik op dat moment zelf niet mijn beklag gedaan, maar na eerdere tegenvallende bezoeken, kom ik hier niet meer. Jammer want de lokatie is supermooi...

Wat een verwennerij, genoten van het heerlijke eten en bijpassende wijnen! Kleine kaart (schijnt iedere maand te wisselen), maar voor ieder wat wils. Chefkok gaat langs de tafels, wat leuk is! Kortom, aanrader en aanwinst voor Nootdorp!

Een feestje! Heerlijke gerechten van hoge kwaliteit. We hadden een drie gangen menu met bijpassende wijn. Leuke bediening en goede toelichting op het menu. Top avond gehad. Aanrader.

Laura Beckers-Westerveld

Een prachtig sfeervol restaurant met overheerlijke gerechten. Attente en vriendelijke bediening en fantastische wijnen die geweldig matchen met de gerechten. Een absolute aanrader!

Tweede keer dat we hier zijn geweest.
    Heerlijk gegeten!

Als er een klant komt kun je zijn minst een poging doen die te helpen.
    Ik ben weggegaan. Wat een ballentent.