Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nootdorp verdeeld zijn.

Frank en Lydia

Wat jammer dat er mensen alleen voor een glaasje water een slechte beoordeling geven en niet aangeven of ze lekker gegeten hebben. Wij hebben hier al diverse malen heerlijk gegeten en er een goed glas wijn bij gedronken. En dat voor een minimale prijs! (15 euro voor een 3-gangen diner). De kwaliteit is prima en de ambiance aan de Dobbeplas is geweldig, echt genieten.

haneveld

Super lekker gegeten en de bediening was top.

W. van der Velden

We hadden de buytenhout plateau en die is echt lekker.
    Je betaald maar €17,50 voor 2 personen en het is echt lekker eten voor weinig geld.
    En de service is prima, het zijn aardige mensen.

S. Hermans

Mooie plek aan de Dobbeplas. Heerlijk terras buiten met voldoende tafels en wat banken, en als het afkoelt, is er rekening gehouden met een tafeltje dat binnen beschikbaar is. Heerlijk gegeten en - voor een keuzemenu - genoeg keuze om lekker te eten. Elke 2 weken weer andere dingen op het menu. Het voor-, hoofd- en nagerecht voor een vaste prijs. Dan komen alleen je drankjes en de koffie aan het eind nog bij de prijs, dus heel schappelijk. Bedienend personeel is vriendelijk, behulpzaam, en ziet er verzorgd en representatief uit.
    De andere dag s’middags terug geweest voor een Buytenhout plateau; dit zag er echt top uit.
    EEN AANRADER!

Het eten was uitstekend en over het algemeen hele vriendelijke bediening, behalve 1 jonge dame met attitude en geen manieren. Borden werden op tafel neergesmeten, wij werden genegeerd als we vroegen om iets. Jammer want deze dame haalt de score erg omlaag.

Mooie locatie, prima jonge bediening, maar bijna € 7, voor een tosti met blauwe kaas, een plakje kipfilet en een plakje spek is VEEL te duur.

Steenkist

Gezellige ambiance lekker eten vriendelijk personeel.

10 April weer hier gegeten perfect, alleen de patat mag meer bourgondischer personeel perfect!
    Zeker een volgende keer!
    M.V.G..
    Emile.

Hans van Luijk

Het eten en de ambiance waren beiden perfect. Aanrader.

Het heeft de naam eetcafé. Daar heb je op voorhand een idee bij; qua gerechten en prijs. Relatief standaard gerechten en dito prijzen. Hier staan op de kaart een paar gerechten die passen bij een eetcafé. Verder vooral luxere gerechten en zo worden ze ook gepresenteerd. De hoeveelheid houdt niet over, voor goede eters wellicht te weinig. Bovendien moet salade apart besteld worden, op zich niets mis mee omdat veel mensen dit laten staan. Echter moet er behoorlijk voor betaald worden. Met de smaak en presentatie van het eten is niets mis. Als ik de eigenaar zou zijn zou ik gaan nadenken over mijn naam, mensen hebben toch een verwachting bij een eetcafé. Zit je daar eenmaal met de kaart dan ga je niet meer weg. Een aantal jaar geleden waren zij nog een traditioneel eetcafé we hadden de verwachting dat dit nog steeds het geval was. Erg jammer maar desondanks wel lekker gegeten.

Het was een super avond. Prijs en kwaliteit waren uitstekend.

Met KERST er gegeten, voor die prijs SLECHT!
    Ten eerste het restaurant was 0,0 versiert hier en daar een lichtje, echt geen kerstsfeer jammer!
    Ook de lampjes waren kapot, kan echt niet in een restaurant!
    Het voor gerecht zonder een klein broodje er bij?
    Zalm voorgerecht, met de huid er nog aan dus plukken uit je mond halen?!
    Het enige wat goed was de tournedos!
    Het personeel perfect, jammer voor het geheel!
    Helaas geen volgende keer meer!

Lunch bij restaurant Buytenhout aan de Dobbeplas in Nootdorp, 3 personen, 3 glazen wijn. Vragen om karafje kraanwater erbij, maar dat mocht alleen als je een FLES wijn bestelde. Alternatief Spa Blauw. Na wat protest konden we dan wel p.p. 1 glas water krijgen, dat bleek een BORRELGLAASJE te zijn.
    Bedankt restaurant Buytenhout, en niet tot ziens!

Ruud Mous

O.a. een broodje warm vlees besteld. Hier zat alleen warme fricandeau op en geen pindasaus/gedroogde uitjes. Teleurstellend.

Al eerder hier heerlijk gegeten en ook nu weer zijn we door Tom en zijn brigade super verwend.
    We zouden voor vier gangen gaan, maar het werden er toch weer vijf.
    Elke gang was een beleving op zich.
    Net zoals de bijpassende wijnen.
    Wat door ons steeds weer erg gewaardeerd wordt is dat hij persoonlijk het menu aan tafel komt bespreken.
    Ook bij het naar huis gaan komt hij altijd even informeren of alles naar wens is geweest.
    Wij komen zeker terug.

Janny Tromp

Gewoon heel gezellig, Good Food, komen er al jaren met heel veel plezier de hele familie.

P va Leeuwen

Gezellig en lekker eten. Medewerkers hielpen spontaan en niet gemaakt.

Met drie personen gegeten op vrijdagavond. Bijzonder vriendelijke dames in de bediening. Eten kwalitatief redelijk. Minpuntjes:de kruidenboter was te hard om te smeren. We hadden een mooi plekje bij het raam, maar doordat het personeel erg vaak naar het terras moest door de deur naast ons tafeltje hadden we veel last van de tocht die hierdoor ontstond.

Vanavond heerlijk gegeten met ons gezin bij eetcafé 1837
    Een aanrader zou ik zelf zeggen voor wie hier ook in de buurt op vakantie is zoals wij.
    Als ik nog eens in de buurt vertoef, kom ik zeker bij jullie terug.
    Goed eten en vriendelijk personeel.
    Groetjes van Bourgondische Limburgers.

We ging voor dinner met ons vier. Het was geen success.
    Geen echte optie voor vegetariërs. Hun idee van maaltijd voor vegetariërs is een verschrikkelijke salad met twee stuken oud brood!
    De dessert was ook niks.
    Hele ontevreden klanten!!!

Altijd fijn om aangenaam verrast te worden. Na een eerder bezoek dat mij zeer goed bevallen is, was het vrijdag jl wederom een genot in Calva te zijn. De verrassing van de kok met het wijnarrangement viel bij mij en m'n tafelgenoten in de smaak. Een van ons heeft vegetarisch gegeten en zij gaf aan dat er echt goed werk van gemaakt is. Dat stemt mij ook tot volle tevredenheid. Met de wijn werd hier terecht op ingespeeld en kreeg zij een andere wijn toen wij ons vlees nuttigden. Heerlijk eten, mooi opgemaakt en goede bediening (in het geheel niet opdringerig of overdreven). Een open keuken en verwelkoming door de kok bleken terecht vertrouwen in een degustieve belevenis te geven.

Topavond, top eten en top service. Een echte aanrader.

Geweldig!! Vriendelijk personeel, heerlijke gerechten en wijnen. Top!

José lamens

We hebben heerlijk gegeten en gedronken met z'n vijven😃

Marieke

Een feestje! Echt alles klopt- heerlijke gerechten, fantastische wijnen en geweldige service van het personeel. Echt een topper. We komen snel weer!

Marja Mooijman

Heerlijk met mijn vriend en ouders gegeten! Alles tot in de puntjes uitgelegd.

Jan Vellema

Heerlijk gegeten! Goed en professioneel personeel, gezellige en intieme sfeer, zeer goede kaart, eten was perfect!
    Wij komen zeker snel terug in dit geweldige restaurant!

Rob Mulder

Leuke sfeer mooi uitzicht, vriendelijk ontvangen. Heerlijk gegeten van het 14 dagen wisselend 3 gangen menu. Top prijs kwaliteit verhouding.

Als zakelijke (wereld)reiziger word ik doorlopend in verschillende landen in toprestaurants getrakteerd. Tom Beckers van Calva is echter een klasse apart. Puur en subtiel, toch iedere keer spannend en verrassend. Trots dat mijn dorpje zo een toptalent mag hebben! Nic Jooste