Nieuwste foto's in Nootdorp

Laatste updates in Nootdorp

1. Emile's profielfoto
    Emile heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 1837
    Nederlands Nootdorp

Eerste kerstdag was een groot succes!!!
    De zaak mooi aangekleed, het eten super!!!
    Bediening perfect!!!
    Op naar 2019.

2. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 1837
    Nederlands Nootdorp

Mijn man had hertenbiefstuk maar heel erg weinig. Veel te weinig groenten en uiteindelijk heeft hij nog de helft van mij meegegeten.

3. Sab's profielfoto
    Sab heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Parade

Zondagmiddag een bestelling geplaatst en direct erna even gebeld om te vragen of de patat dit keer echt zonder zou geleverd kan worden omdat 1 persoon geen zout mag eten en goed doorgebakken. Hier werd al lichtelijk geirriteerd op gereageerd maar meneer zei dat hij het wel door zou geven. Toen vervolgens de bestelling kwam bleek de patat vreselijk zout te zijn (net als de laatste 3 keer, echt niet te eten) en zo slap als een vaatdoek. Dus gebeld omdat 25 euro best veel is voor iets wat niet te eten is. Aan de telefoon werd ik afgeblaft met de mededeling dat het onmogelijk is om patat door t bakken want het is een natuurprodukt en dat van dat teveel zout was niet waar want het was doorgegeven. Meneer ging met mij in discussie en geloofde niet dat er teveel zout op zat. En dat het onmogelijk is om patat door te bakken is onzin omdat we vaker besteld hebben en het echt wel eens goed gegaan is met doorbakken van de patat. Halverwege het gesprek werd er geroepen dat er NOOOOOIT meer geleverd wordt bij ons en dat we ons geld teruggestort zouden krijgen. Nou dat ze niet meer komen leveren hoeft hij niet aan te geven, je denkt toch niet serieus dat wij nog bestellen bij zo'n onbeschofte zaak?! Als dit dit eigenaar was dan moet hij zich afvragen of hij geschikt is voor dit vak als je zo met je klanten omgaat en als het een werknemer was dan moet je je als eigenaar afvragen of je je zaak wilt achterlaten bij zulk personeel. Het geld is overigens nog niet teruggestort, hier zitten we nog op te wachten. Wát een blamage om de naam kwalitaria te mogen gebruiken.door zou geven.

4. Inge Kroon's profielfoto
    Inge Kroon heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 1837

Inge Kroon

Het was heel gezellig en heel lekker gegeten. De service ook echt heel goed. Houden alles goed bij. Op een prettige manier.

Zeker een aanrader!

5. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor LEEF
    Tapas Nootdorp

Heerlijk eten voor een hele eerlijke prijs. Goede bediening en uitstekende wijnen.

6. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor De Vang

Hoofdgerecht luxe Hamburger met salade en friet. Samen met buurman zelfde Hamburger besteld. Echter was die van hem gaar en die van mij nog helemaal rauw van binnen. Aangegeven en geen excuses of reactie vanuit de keuken. Ik ga er niet snel meer eten.

7. René Gerlsma's profielfoto
    René Gerlsma heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Buytenhout

Ach wat ongelooflijk jammer.
    Tja in jullie geval liever thuis eten!
    Hoewel.....
    Maar wellicht scheelt het als je een restaurant kiest dat bij jullie smaak past.

8. René Gerlsma's profielfoto
    René Gerlsma heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Buytenhout

Top restaurant!!
    Waanzinnige prijs/ kwaliteit verhouding!

9. René Gerlsma's profielfoto
    René Gerlsma heeft een recensie geschreven voor Restaurant Buytenhout

Geweldig leuke en adequate bediening.
    En wat een geweldig lekker eten! Hulde aan de keuken!

In de zomer op het terras is het al heerlijk: drankje, hapje.
    Maar gewoon nu eens eten binnen met een aardig gezelschap, geweldig!

Kortom: geweldige tent!

10. Lorena's profielfoto
    Lorena heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Na jaren te komen bij van der valk Nootdorp was het vandaag een mega tegenvaller. Een nieuwe menukaart de prijzen omhoog en chaotisch. Niet wat ik gewent ben na 10 jaar. Voor het eerst moeten betalen voor m’n mandje brood 4,50 met geen ayoli of kruiden boter maar pure olijfolie pesto en gewone boter belachelijk. De sausjes zijn van de kaart gehaald. Zelfs de bediening weten hier niet mee om te gaan.

11. wolters's profielfoto
    wolters heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 1837
    Nederlands Nootdorp

Goede bediening gezellig en goed eten voor herhaling vatbaar.

12. Restaurant Buytenhout heeft een nieuwe foto
  13. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Parade

Drama dit. Om 17;30 een bestelling geplaatst. Om 18:30 nog niks, toen begon ik met bellen. Tussen 18:30 en 19:00 heb ik 8 keer gebeld. 7 keer werd er gewoon niet opgenomen of weggedrukt. Bij de 8e keer nam iemand op, toen was ik al anderhalfuur aan het wachten op mijn eten. Hij kwam er aan de telefoon pas achter dat mijn bestelling blijkbaar bij een verkeerd adres was afgeleverd. En dat ze hem meteen gingen maken. Als ik niet had gebeld had ik het eten waarschijnlijk niet eens gekregen. Toen om 19;30 eindelijk mijn eten. 2 uur gewacht. Ik had een frikandel en een kroket. Die waren in 1 bakje samen gedaan. De frikandel paste er niet helemaal in dus hebben ze maar gewoon een stuk van die frikandel afgebroken en ernaast gelegd. Schandalig dit. Verder was er niks netjes in bakjes gedaan. We hadden nog patat en een broodje frikandel speciaal. Allemaal gewoon los in de zak. Ik ben zeer ontevreden.

14. Restaurant Buytenhout heeft een nieuwe foto
  22. Restaurant Buytenhout heeft een nieuwe foto
  23. Frank en Lydia's profielfoto
    Frank en Lydia heeft een recensie geschreven voor Restaurant Buytenhout

Frank en Lydia

Wat jammer dat er mensen alleen voor een glaasje water een slechte beoordeling geven en niet aangeven of ze lekker gegeten hebben. Wij hebben hier al diverse malen heerlijk gegeten en er een goed glas wijn bij gedronken. En dat voor een minimale prijs! (15 euro voor een 3-gangen diner). De kwaliteit is prima en de ambiance aan de Dobbeplas is geweldig, echt genieten.

24. haneveld's profielfoto
    haneveld heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 1837

haneveld

Super lekker gegeten en de bediening was top.

25. W. van der Velden's profielfoto
    W. van der Velden heeft een recensie geschreven voor Restaurant Buytenhout

W. van der Velden

We hadden de buytenhout plateau en die is echt lekker.
    Je betaald maar €17,50 voor 2 personen en het is echt lekker eten voor weinig geld.
    En de service is prima, het zijn aardige mensen.

26. S. Hermans's profielfoto
    S. Hermans heeft een recensie geschreven voor Restaurant Buytenhout

S. Hermans

Mooie plek aan de Dobbeplas. Heerlijk terras buiten met voldoende tafels en wat banken, en als het afkoelt, is er rekening gehouden met een tafeltje dat binnen beschikbaar is. Heerlijk gegeten en - voor een keuzemenu - genoeg keuze om lekker te eten. Elke 2 weken weer andere dingen op het menu. Het voor-, hoofd- en nagerecht voor een vaste prijs. Dan komen alleen je drankjes en de koffie aan het eind nog bij de prijs, dus heel schappelijk. Bedienend personeel is vriendelijk, behulpzaam, en ziet er verzorgd en representatief uit.
    De andere dag s’middags terug geweest voor een Buytenhout plateau; dit zag er echt top uit.
    EEN AANRADER!

27. Morgan's profielfoto
    Morgan heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 1837
    Nederlands Nootdorp

Het eten was uitstekend en over het algemeen hele vriendelijke bediening, behalve 1 jonge dame met attitude en geen manieren. Borden werden op tafel neergesmeten, wij werden genegeerd als we vroegen om iets. Jammer want deze dame haalt de score erg omlaag.