Bezorgrestaurants in de buurt van Sphinx

Online eten bestellen

ma Gesloten
di 15:00 - 22:00

• Bezorgen

ma Gesloten
di 15:00 - 22:00

1319992984 75

1. Vertaal van English naar Nederlands

Ik heb pasta quatro formaggi besteld en dat doe ik wel vaker. Het komt heet aan en smaakte me heerlijk. Ook de portie is heel goed. Over de sfeer kan ik niks zeggen want ik heb thuis gegeten. De bezorger ook een hele vriendelijke meneer.

2. Vertaal van English naar Nederlands

We dachten: laten we het na 10 jaar toch nog eens proberen. Nog even nagenieten van de vakantie en na kantoor pizza opgehaald. Helaas was dit een compleet ongeslaagde actie. De bestelde pizzas zijn ons slecht bevallen en bleken voedsel van slechte kwaliteit. We begrijpen niet dat dit restaurant al zo lang standhoudt en zouden een andere uitbater in dit pand van harte verwelkomen.

1,3
  3. Ada Brink

Het restaurant wist niets van de reservering dus we kwamen er niet in

4. Nog gecheckt op site of ze vandaag (woensdag) open zijn. Ja, tot 22.00u.
    Nou.... 18.30u potdicht.
    Ongelooflijk balen. Shittent!

5. Ik eet regelmatig pizza hier, en de pizza's zijn altijd lekker. Het personeel is vriendelijk en het eten is meestal vlot klaar. Als het heel druk is, kan het wat langer duren maar dat vind ik logisch. Men kan nu eenmaal geen ijzer met handen breken.

6. Ik had iets na half 9 gebeld een aantal keren maar er werd niet opgenomen, terwijl ze tot 22 uur open zijn, zeer triest. Ik heb dus maar bij een concurrent besteld in Wolvega, die staan tenminste wel voor je klaar.

7. Goed gevulde pizza!
    Ook het broodje sfinx was prima!

Niets op aan te merken.

8. De eigenaar rekent het liefst zwart af, de pin doet het meestal niet en dan moet je naar de bank om contant geld te gaan halen. Meerdere keren eten laten bezorgen en dan zit de saus of wat anders weer niet bij. Als je dan belt wordt je nog brutaal te woord gestaan ook. Ik ben er klaar mee!

3,9
  9. Zaterdag tot 24.00u open? Dus niet!
    23.00u alles donker. Potdicht! 😠
    Tijden kloppen veel vaker niet. Geen klandizie = toko dicht, maar toko dicht = geen klandizie.... 🤦‍♂️
    En wat ik hier ook lees dat ze liever contant (lees: zwart} geld hebben en dat de pin het zogenaamd niet doet, klopt ook. Maar dat moet hij zelf weten. In elk geval nu geen shoarma 🥙.... 😠
    Friteuse maar aangezet.....

5,7
  10. Douwe wielstra

De pizza’s waren écht goed!

11. Bestel je een grote kapsalon met 2 knoflook krijg je een grote verpakking met de helft erin waar bijna alles patat van is en haast geen shoarma er bij in zit. En daar betaal je 11euro voor

Pinnen gaat altijd moeilijk de eigenaar heeft liever alles contant blijkt en daardoor zegt hij vaak dat de pin buiten werking is

Mij niet meer gezien hier

2,6
  12. Toen ik in dit dorp kwam wonen, las ik de recensies hier en dacht ik, ik begin er niet aan.

Maar het tegenovergestelde is waar, de shoarma is mals en de beste die ik ooit gegeten heb, het personeel vriendelijk, de porties groot.

Blijkbaar klaagt men wel maar hoor je het niet als het goed is. Bij deze breng ik daar verandering in. Pizza of shoarma in de regio? Ga naar Sphinx!

13. Ronduit belabberd! Tafel was niet schoon. Het antwoord op de vraag, welke rode wijn er was - droog of zoet. De droge rode wijn die kwam, is een belediging voor het begrip wijn. Keuze bier- Amstel. Maar een 2e biertje tijdens het eten lukte niet - het bier was op! Niet te geloven! Bestek werd op de vuile tafel gelegd. Servietten ontbraken geheel! De pizza's waren de slechtste, die wij ooit hebben gegeten. Nu snap ik, dat zout eten niet gezond is, maar pizzadeeg ZONDER zout is een culinaire ramp. De serveerster kwam - zoals het hoort - tussentijds vragen of alles naar wens was. NEEN! Jij zou denken, dat je dan alles onmogelijke te verduren hebt gehad. Niet dus. Afrekenen verliep alles behalve soepel. Mijn echtgenoot werd - het klinkt ongelofelijk maar helaas waar - gevraagd of hij aan de overkant bij de bank kon pinnen.

14. Dinsdagavond tot 23.00u geopend?? Me neus! 21.50u nog ff wat bestellen. Nou mooi niet. Zo dicht als een mossel.

15. Dumoulin

Wij zijn alles behalve moeilijke eters. Staan open voor nieuwe ervaringen en gaan gemiddeld 4x per maand buitenshuis eten. Zelden in onze directe buurt. Vandaag wouden oudste zoon 18 en ik zelf evenals buiten de deur doen. 1 dorp verder zit sphinx.

Voorgerechten waren gebakken champignons (uit blik) en brood met knoflook boter ( lekker).
    Beide een glas ice tea erbij bestelden we allebei een kapsalon met döner kebab. Kregen vrij vlot onze borden met de mededeling dat het shoarma was want kebab was op. Zonder overleg spijtig genoeg afijn we namen ieders wat hapjes en het vlees was gort droog. De friet kon je uitwringen van het vet en sla zat er niet tussen.

Dit was zonder twijfel de slechtste kapsalon Shoarma die wij ooit hebben gegeten.

Ik heb melding gemaakt van onze mening toen gevraagd werd of het gesmaakt werd en de serveerster lachte en liep weg.

28.50 euro hiervoor. Wat een afknapper.

3,1
  16. Het eten is hier erg lekker, het personeel is erg vriendelijk en het is niet overdreven duur. Echt een aanrader!

17. Food journalist

Laat ik beginnen bij het begin, het zijn ontzettend vriendelijke mensen, niets op aan te merken. Wat echter wel ontzettend jammer is dat men genoegen neemt met "middelmatigheid."

De pizza's en pasta's laten weinig aan de verbeelding over en zijn opgebouwd en klaargemaakt op kant en klare producten. Tomatenpuree, artisjokken uit een potje/blikje.

Kortom weinig vernieuwend, ontzettend jammer als je bedenkt dat in de omgeving van Noordwolde enorm veel nieuwe, goede, maar vooral lokale producten te krijgen zijn die de kwaliteit aanzienlijk zullen verbeteren.

Het begin is er een mooi pand, nu nog een goed concept voor een doorstart mensen!

5,1
  18. Meerdere malen toch weer heen gegaan en gedacht zal wel een foutje van de bakker zijn maar telkens als we daar komen is het niet helemaal hygiënisch. De pizza's zijn soms half gaar en niet goed belegt. De kok maakt vieze roggel en spuug geluiden in de keuken tijdens het maken van de pizza van mijn vriend. De kapsalon van kennissen zaten vol harde stukken en niet goed gebakken patat. Ik vind 8 euro voor een pizza dat half belegt is en waar bij je je eetlust gelijk verliest wel erg duur de werknemers zijn meer met andere dingen bezig dan met klant vriendelijkheid. Klachten worden niet serieus genomen. Toen wij de 1e keer daar binnen zaten te eten werd er gebeld en werd er een klacht op tafel gelegt de werknemer hing op en zei tegen zijn collega oh weer z'n klacht op een toon wat niet bepaalt klantvriendelijk was . WIJ 8 PERSONEN ETEN HIER NOOIT WEER !! Ik hoop dat dit bericht Rob geus bekijkt wand deze zaak is te ranzig voor woorden

19. Dik 160 punten

Mijn vrouw bestelde de pizza dynamiet en was daar tevreden over. Ik nam zelf de lamskoteletten met pepersaus en gebakken aardappelen i.p.v. friet. De gebakken aardappelen bleken aardappelschijfjes te zijn uit de frituur, niet echt wat mij voor ogen staat. De pepersaus was een soort hot saus waarschijnlijk met peper en koud in een klein schaaltje, ook een teleurstelling. Bij de aardappeltjes een kom met fritessaus, genoeg voor 3/4 personen. De lamskoteletten waren goed en het kleine beetje salade op het bord was te olieachtig. Al met al ietwat teleurstellend, dus bij het afrekenen maar geen fooi gegeven. Er staat heel veel op de kaart, volgens mij veel te veel en dat komt de gerechten niet ten goede. Neem dit ter harte en doe er wat aan.

20. Ben momenteel aan huis gekluisterd en had eens zin in iets anders qua eten, dus Sphinx gebeld. Het eten was binnen 15 minuten hier, goed heet en meer dan voldoende vlees. Leuk extraatje waren twee bakjes rauwkost, netjes apart verpakt. Enige kleine opmerking: de friet mag iets langer gebakken worden, ze waren bleek en slap. Maar voor de rest: heerlijk, meer dan genoeg en heel erg snel!!

21. Zeer regelmatig haal ik hier te eten. Alleen aan de bar, of met een tafel vol vrienden. Of thuis laten bezorgen natuurlijk. Eten van goede kwaliteit, regelmatig krijg ik mijn bord maar net aan leeg. Prijs is prima. Voor ongeveer 15 euro per persoon kun je hier goed eten.

De inrichting en sfeer is typerend voor een shoarma tent. Onlangs wel nieuwe tafels en stoelen geplaatst, ziet er weer fris uit. En met Demis Roussos uit de luidsprekers is de sfeer al snel prima.

Kortom: Voor een dorp als Noordwolde écht een uitkomst.

22. Net een kapsalon besteld en rauwkost erbij gevraagd, normaal altijd netjes in een bakje met een tomaatje komkommer mais etc gratis erbij, nu kreeg ik een boterhamzakje met wat sla en extreem veel meer aardappelschijven dan vlees. En er werd notabene bijna 2 euro voor het zielige zakje sla gerekend. Laatste tijd zijn al veel dingen minder daar, maar dit vind ik te ver gaan dus nogmaals; Nee, geen aanrader!!!

1,4
  23. Enorm slecht.. Hele snelle bezorging dat je denkt... Nu al! Shoarma was opgebakken zodat het net is alsof je een schoenzool zit te kauwen.. Geen saus, niet echt warm behalve het broodje gezond die was heet.. En de salade durfde ik niet te proberen, zag er uitgedroogd uit. Nee hier bestellen wij niet nogmaals..

1,3
  24. Deze pizzeria werd aangeraden door een kennis die er af en toe pizza haalt. Prima pizzeria! Lekkere broodjes (gekregen van het huis!), erg lekkere pizza's en prima bediening. Apart afrekenen was geen probleem. De sfeer is niet geweldig, omdat het geen echt restaurant is (maar een paar tafeltjes), ze doen voornamelijk afhalen/bezorgen geloof ik. Maar met de meiden waarmee ik was was het alsnog erg gezellig.

25. R. van der Lugt

26. Ben ik bij vrienden op bezoek, en bestellen we een pizza, ach hier in de buurt heb je niets als je de grote stad gewend bent. Echter dit was een grote vergissing, de pizza, mag je toch echt wel verwachten dat er iets aan kwaliteit zich voordoet. Maar je proeft duidelijk dat er niet met verse producten wordt gewerkt, de ham een overduidelijke hotelham is wat al een paar dagen in de koelkast heeft gelegen totaal geen smaak aan, en als je ananas heb, is het gewoon blikvoer, niet te eten, nee een teleurstelling voor mij rijker...

27. De Denso`s

- Duur
    - Koud
    - stokbrood waren stukjes pizzadeeg.
    - Sauzen duur
    - Best wel lekker maar niet super
    fletse smaak.

28. Pizza's zijn van goede (normale) kwaliteit en bediening is snel en goed alleen de inrichting is ongezellig en de afzuiging van de keuken werkt niet goed. Een heerlijk glaasje Italiaanse wijn of een lekker biertje is er niet bij. (alcohol wordt er niet geschonken) Gemiste kans helaas, dus niet echt een aanrader.

6,7
  29. Heerlijke pizza's, inrichting als een voetbalkantine, schenken geen alcohol "uit principe", maar wel fantastische pizza's.

6,1
  30. De Pizza's zijn altijd heerlijk!

Voor een eerlijke goede prijs!

31. Jacob 1241 punten

Ik eet hier altijd lekker.

Wel is soms ht vlees wat te strk gekruid.

Maar is altijd goed.

Bediening is altijd aardig.

32. goed restaurant, goed eten goede kwaliteit

33. leuke hartjes pizza's voor de dames