Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noordwolde fr verdeeld zijn.

1. Het interieur ziet er prima uit! Erg sfeervol. De porties zijn groot, dat is een pluspunt. De patat is lekker!
    De bediening probeert echt haar best te doen, maar ze hebben teveel taken, waardoor het twee uren duurt voordat het eten er is. De bediening moet je vaak benaderen als je nog iets wilt (mayonaise bij de friet, nog wat drinken, een ijsje na). Ik denk dat ze hier veel meer uit kunnen halen. Ik snap als de capaciteit er niet is, dat het niets wordt, maar om een succes te maken van het restaurant gedeelte is dit wel een pre! Bij de kipsate zat gebakken uitjes die slof waren, dat hoort natuurijk niet zo te zijn. De kip en de pindasaus zelf waren wel lekker! Daarnaast zou ik als zaak werken aan de begroeting. Geef de gasten een warm welkom! Dat miste ik wel. Andere tafelgenoot gaf aan dat de spareribs, mini ribbetjes waren en niet teveel van doen had met een sparerib. Andere tafelgenoot gaf aan thuis lekkerder te eten. Een mooie tip zou dan zijn om echt goede gerechten neer te gaan zetten waarom mensen graag bij de Boemerang willen eten. Want aan de locatie ligt het niet. Voldoende parkeergelegenheid en een sfeervol interieur.

2. Vertaal van English naar Nederlands

Ik heb pasta quatro formaggi besteld en dat doe ik wel vaker. Het komt heet aan en smaakte me heerlijk. Ook de portie is heel goed. Over de sfeer kan ik niks zeggen want ik heb thuis gegeten. De bezorger ook een hele vriendelijke meneer.

3. J. Hofstra

Lekker gegeten, ruime porties.
    Goede bediening.
    Mooie locatie sfeervol.

4. Nieuwe eigenaren, via SD gegeten in sfeervol restaurant. Ruime porties, prima pizza en dessert.
    Bediening verdient nog wel aandacht, te weinig opgeleid personeel. Veel activiteiten worden er georganiseerd. Prima voor het dorp.

5. Paul vd Veen

Eigenaresse vreselijk, eten vreselijk, wat een beschamende tent voor zo dorp

6. Vertaal van English naar Nederlands

We dachten: laten we het na 10 jaar toch nog eens proberen. Nog even nagenieten van de vakantie en na kantoor pizza opgehaald. Helaas was dit een compleet ongeslaagde actie. De bestelde pizzas zijn ons slecht bevallen en bleken voedsel van slechte kwaliteit. We begrijpen niet dat dit restaurant al zo lang standhoudt en zouden een andere uitbater in dit pand van harte verwelkomen.

1,3
  7. Ada Brink

Het restaurant wist niets van de reservering dus we kwamen er niet in

8. Gewoon helemaal prima! Lekker eten. (Oa broodje hamburger)

9. Eten besteld om 16.50 uur geleverd om half 7 en ook nog niet warm slechte service. Dame aan de telefoon na 2x bellen zeer onvriendelijk antwoord op de vraag hoelang het nog ging duren.
    Advies niet bestellen daar.

1,9
  10. Eten prima maar eigenaar vreselijk. Jammer dat ze zo uitvalt naar haar klanten als je iets vraagt wat niet standaard is. Verder personeel vriendelijk.

11. Nog gecheckt op site of ze vandaag (woensdag) open zijn. Ja, tot 22.00u.
    Nou.... 18.30u potdicht.
    Ongelooflijk balen. Shittent!

12. Ik eet regelmatig pizza hier, en de pizza's zijn altijd lekker. Het personeel is vriendelijk en het eten is meestal vlot klaar. Als het heel druk is, kan het wat langer duren maar dat vind ik logisch. Men kan nu eenmaal geen ijzer met handen breken.

13. Ik had iets na half 9 gebeld een aantal keren maar er werd niet opgenomen, terwijl ze tot 22 uur open zijn, zeer triest. Ik heb dus maar bij een concurrent besteld in Wolvega, die staan tenminste wel voor je klaar.

14. Discriminerend en een melding van gemaakt bij Iederin. De eigenaar vraagt om een medische verklaring wanneer iemand entree doet zonder mondkap, dit mag niet. Een medische verklaring wordt immers nooit gegeven door een huisarts. Dat is privé, een snackbareigenaar heeft daar dus niks mee te maken. De eigenaar mag diegene wel op attenderen om een mondkap op te doen, als de klant aangeeft dat niet te kunnen omdat hij of zij onder een uitzondering valt is het kaartje van de rijksoverheid en eventueel aantonen van bijv. medicatie genoeg. Wanneer er risico is op boete is deze nog altijd voor de klant en niet voor de eigenaar. De snackbareigenaar is NIET op de hoogte van de regels en discrimineert zijn klanten op basis van aannames. Door mensen te vertellen dat ze vast geen medische verklaring te hebben en daarnaast aan te geven dat de klant liegt. Gefeliciteerd met je deelname aan de apartheid,ik voel geen enkele sympathie voor mensen die op deze wijze hun bedrijf runnen.

15. Goed gevulde pizza!
    Ook het broodje sfinx was prima!

Niets op aan te merken.

16. De eigenaar rekent het liefst zwart af, de pin doet het meestal niet en dan moet je naar de bank om contant geld te gaan halen. Meerdere keren eten laten bezorgen en dan zit de saus of wat anders weer niet bij. Als je dan belt wordt je nog brutaal te woord gestaan ook. Ik ben er klaar mee!

3,9
  17. Zaterdag tot 24.00u open? Dus niet!
    23.00u alles donker. Potdicht! 😠
    Tijden kloppen veel vaker niet. Geen klandizie = toko dicht, maar toko dicht = geen klandizie.... 🤦‍♂️
    En wat ik hier ook lees dat ze liever contant (lees: zwart} geld hebben en dat de pin het zogenaamd niet doet, klopt ook. Maar dat moet hij zelf weten. In elk geval nu geen shoarma 🥙.... 😠
    Friteuse maar aangezet.....

5,7
  18. Ook Noordwoldiger

19. De pizza's zijn lekker en niet te duur. Ik word altijd vriendelijk en goed geholpen.

20. Douwe wielstra

De pizza’s waren écht goed!

21. Bestel je een grote kapsalon met 2 knoflook krijg je een grote verpakking met de helft erin waar bijna alles patat van is en haast geen shoarma er bij in zit. En daar betaal je 11euro voor

Pinnen gaat altijd moeilijk de eigenaar heeft liever alles contant blijkt en daardoor zegt hij vaak dat de pin buiten werking is

Mij niet meer gezien hier

2,6
  22. Toen ik in dit dorp kwam wonen, las ik de recensies hier en dacht ik, ik begin er niet aan.

Maar het tegenovergestelde is waar, de shoarma is mals en de beste die ik ooit gegeten heb, het personeel vriendelijk, de porties groot.

Blijkbaar klaagt men wel maar hoor je het niet als het goed is. Bij deze breng ik daar verandering in. Pizza of shoarma in de regio? Ga naar Sphinx!

23. Sabrina Alink

24. Ronduit belabberd! Tafel was niet schoon. Het antwoord op de vraag, welke rode wijn er was - droog of zoet. De droge rode wijn die kwam, is een belediging voor het begrip wijn. Keuze bier- Amstel. Maar een 2e biertje tijdens het eten lukte niet - het bier was op! Niet te geloven! Bestek werd op de vuile tafel gelegd. Servietten ontbraken geheel! De pizza's waren de slechtste, die wij ooit hebben gegeten. Nu snap ik, dat zout eten niet gezond is, maar pizzadeeg ZONDER zout is een culinaire ramp. De serveerster kwam - zoals het hoort - tussentijds vragen of alles naar wens was. NEEN! Jij zou denken, dat je dan alles onmogelijke te verduren hebt gehad. Niet dus. Afrekenen verliep alles behalve soepel. Mijn echtgenoot werd - het klinkt ongelofelijk maar helaas waar - gevraagd of hij aan de overkant bij de bank kon pinnen.

25. Jan de bruin

Lekker en vers.

26. Jacob Meijer

Gelukkig zijn ze weer open! Kwalitatief heerlijk en goed.
    De speciaalsaus is een eigen recept (geheim) en zeer bijzonder. Fricandel speciaal dus. Bij de frites krijg ik het moeilijk: door de speciaalsaus wil ik graag patat speciaal, maar de pindasaus hier is ook zo bijzonder lekker! Verder ben ik gek op de kroketten en de karbonades!

27. Geert van Veen

Wauw, wat een heerlijke patat en ijs. Personeel is heel vriendelijk en het is goed betaalbaar. De huisgemaakte currysaus is helemaal goddelijk! Dikke aanrader.

28. Pieter van Zwieten de Blom

Heerlijke koffie en gehaktballen. Vriendelijk bediening en een leuk terras. Ik kan het ieder aanbevelen.

29. Heerlijk gegeten! Wij komen al jaren in Noordwolde met vakantie en als het enigszins kan pakken we het terras van dit gastvrije restaurantje midden in het dorp.
    Hele vriendelijke bediening, altijd lekker eten en zelfs het goede bier met wat extra's aan de tap!
    Prima om daar tegen zeer vriendelijke prijzen een tijdje op terras door te brengen!
    Complimenten :)