Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noordwolde fr verdeeld zijn.

Pieter van Zwieten de Blom

Heerlijke koffie en gehaktballen. Vriendelijk bediening en een leuk terras. Ik kan het ieder aanbevelen.

Heerlijk gegeten! Wij komen al jaren in Noordwolde met vakantie en als het enigszins kan pakken we het terras van dit gastvrije restaurantje midden in het dorp.
    Hele vriendelijke bediening, altijd lekker eten en zelfs het goede bier met wat extra's aan de tap!
    Prima om daar tegen zeer vriendelijke prijzen een tijdje op terras door te brengen!
    Complimenten :)

Vlotte bediening, buiten op terras.

Dinsdagavond tot 23.00u geopend?? Me neus! 21.50u nog ff wat bestellen. Nou mooi niet. Zo dicht als een mossel.

Dumoulin

Wij zijn alles behalve moeilijke eters. Staan open voor nieuwe ervaringen en gaan gemiddeld 4x per maand buitenshuis eten. Zelden in onze directe buurt. Vandaag wouden oudste zoon 18 en ik zelf evenals buiten de deur doen. 1 dorp verder zit sphinx.

Voorgerechten waren gebakken champignons (uit blik) en brood met knoflook boter ( lekker).
    Beide een glas ice tea erbij bestelden we allebei een kapsalon met döner kebab. Kregen vrij vlot onze borden met de mededeling dat het shoarma was want kebab was op. Zonder overleg spijtig genoeg afijn we namen ieders wat hapjes en het vlees was gort droog. De friet kon je uitwringen van het vet en sla zat er niet tussen.

Dit was zonder twijfel de slechtste kapsalon Shoarma die wij ooit hebben gegeten.

Ik heb melding gemaakt van onze mening toen gevraagd werd of het gesmaakt werd en de serveerster lachte en liep weg.

28.50 euro hiervoor. Wat een afknapper.

Het eten is hier erg lekker, het personeel is erg vriendelijk en het is niet overdreven duur. Echt een aanrader!

Wij halen hier altijd prima pizza's en broodjes. En niet duur!

Food journalist

Laat ik beginnen bij het begin, het zijn ontzettend vriendelijke mensen, niets op aan te merken. Wat echter wel ontzettend jammer is dat men genoegen neemt met "middelmatigheid."

De pizza's en pasta's laten weinig aan de verbeelding over en zijn opgebouwd en klaargemaakt op kant en klare producten. Tomatenpuree, artisjokken uit een potje/blikje.

Kortom weinig vernieuwend, ontzettend jammer als je bedenkt dat in de omgeving van Noordwolde enorm veel nieuwe, goede, maar vooral lokale producten te krijgen zijn die de kwaliteit aanzienlijk zullen verbeteren.

Het begin is er een mooi pand, nu nog een goed concept voor een doorstart mensen!

Meerdere malen toch weer heen gegaan en gedacht zal wel een foutje van de bakker zijn maar telkens als we daar komen is het niet helemaal hygiënisch. De pizza's zijn soms half gaar en niet goed belegt. De kok maakt vieze roggel en spuug geluiden in de keuken tijdens het maken van de pizza van mijn vriend. De kapsalon van kennissen zaten vol harde stukken en niet goed gebakken patat. Ik vind 8 euro voor een pizza dat half belegt is en waar bij je je eetlust gelijk verliest wel erg duur de werknemers zijn meer met andere dingen bezig dan met klant vriendelijkheid. Klachten worden niet serieus genomen. Toen wij de 1e keer daar binnen zaten te eten werd er gebeld en werd er een klacht op tafel gelegt de werknemer hing op en zei tegen zijn collega oh weer z'n klacht op een toon wat niet bepaalt klantvriendelijk was . WIJ 8 PERSONEN ETEN HIER NOOIT WEER !! Ik hoop dat dit bericht Rob geus bekijkt wand deze zaak is te ranzig voor woorden

Kom net terug. Tijd: 21.45u. Wat denk je? Dicht! Terwijl in hun huis-aan-huis folder èn de website toch duidelijk 23.00u staat.
    Zal niks over de kwaliteit van het eten zeggen, dat is prima. Maar de handhaving van de openingstijden is ronduit slecht.

bernardenmarjan

Prima uitspanning, gastvrij, goed bier en lekkere hapjes. Wij komen al 10 jaar vanuit Groningen onze vakantie doorbrengen in Noordwolde en pikken als heet weer het toe laat regelmatig een terrasje of laten iets lekkers thuis bezorgen. Prima toko, houden zo!

P. vn Zwieten de Blom

Jia Yuan is een nieuw restaurant in Noordwolde. Het eten is er erg lekker en de service uitstekend. Heel vriendelijke bediening. Ik kan een ieder aanraden om er eens iets te gaan eten. Ruime porties en uitstekend van smaak. Ik wens hen een goede start en veel succes.

Het restaurant wordt niet goed schoon gehouden. Het eten is opzich wel te doen maar wanneer je een paar patatjes vraagt voor je dochter en later de rekening krijgt blijkt dat die paar patatjes 5 euro kosten!! Absurde prijzen in het algemeen trouwens! En houd de producten in de gaten want de stroop voor de pannekoeken was ver over datum. Dit was de eerste keer en zeer zeker de laatste keer.

Een aanrader, ruime portie frites, het zijspan bakje boordevol joppiesaus en mayonaise. Heerlijk eten frites met shoarma. Bediening aan tafel met een glimlach. Kortom met mijn ervaring (+30 jaar cafetaria) durf ik te zeggen: De Boemerang is perfect.

Ik wens iedereen smakelijk eten.

Groeten Eric

Het lijkt wel of op alles bezuinigd moet worden, ik snap dat de prijzen omhoog gaan maar dan minder in de bakjes? We hebben elkaar aan zitten kijken alsof we een 'kinder' patatje aan het uitpakken waren... erg jammer.

Dik

Mijn vrouw bestelde de pizza dynamiet en was daar tevreden over. Ik nam zelf de lamskoteletten met pepersaus en gebakken aardappelen i.p.v. friet. De gebakken aardappelen bleken aardappelschijfjes te zijn uit de frituur, niet echt wat mij voor ogen staat. De pepersaus was een soort hot saus waarschijnlijk met peper en koud in een klein schaaltje, ook een teleurstelling. Bij de aardappeltjes een kom met fritessaus, genoeg voor 3/4 personen. De lamskoteletten waren goed en het kleine beetje salade op het bord was te olieachtig. Al met al ietwat teleurstellend, dus bij het afrekenen maar geen fooi gegeven. Er staat heel veel op de kaart, volgens mij veel te veel en dat komt de gerechten niet ten goede. Neem dit ter harte en doe er wat aan.

Dik

Er hangen doeken voor de ramen, de tent is dicht.

Ben momenteel aan huis gekluisterd en had eens zin in iets anders qua eten, dus Sphinx gebeld. Het eten was binnen 15 minuten hier, goed heet en meer dan voldoende vlees. Leuk extraatje waren twee bakjes rauwkost, netjes apart verpakt. Enige kleine opmerking: de friet mag iets langer gebakken worden, ze waren bleek en slap. Maar voor de rest: heerlijk, meer dan genoeg en heel erg snel!!

In de snackbar voor 5 personen aan eten gekocht. Eten was snel klaar en smaakte heel lekker. Veel keuze aan burgers.

Prima Shoarma zaak. Het vlees is lekker van smaak, al had ik wel iets meer shoarma verwacht voor 8,00 euro. De pizza's zijn ook uitstekend. De pasta's zijn goed, maar het is wel meer pasta met saus dan dat er andere dingen door heen zitten. Personeel is vriendelijk.

Wij zijn ermee opgehouden om daar nog een bestelling te doen (Snackbar gedeelte). We hebben al 3x meegemaakt dat we patat bestelden (3 man) en dat wij patat meekregen voor net één persoon. Vaak genoeg dat de patat té hard is, de helft van de bestelling niet in de tas zit waardoor je weer terug mag rijden, of dat de saus in het bakje zo matig (weinig) was dat je eraan begon te twijfelen of de beste man zijn eten/sauzen afweegt op de gram na.

2,1

Frank Vermeer

Wat een drama was het afgelopen weekend weer. Pannekoeken veel te dik en van binnen niet gaar, het was er erg rustig dan mag je toch verwachten dat het goed voor elkaar is. Personeel is aardig, als je een blik in de keuken werpt weet je genoeg.

Wij gaan niet weer.

Patat is altijd krokant van buiten en zacht van binnen, zoals een patat moet zijn.

Enige minpunt is dat ze jammer genoeg "met pensioen" zijn :).

Zeer slecht. Eten was koud van binnen en zwart van buiten. Wordt tijd dat de keuringsdienst van waren langs komt. Toen ik aangaf ontevreden te zijn, vlees was koud, werd er opnieuw een kip spies gebracht. Dit was op en top hormoon vlees van zeer slechte kwaliteit, de sparerib was zwart van buiten rauw van binnen, shoarma was niet lekker gebakken en koud, mogelijk opgewarmd. Bijgerechten zijn erg duur, een klein potje mayo kost 1,60. Op een warme dag als vandaag kreeg ik bloemkool opgediend bij de friet en de schnitzel. Bloemkool wat tevens koud was en veel te gaar. Toen ik voor de tweede keer aangaf ontevreden te zijn werd er aangegeven "ik geef het even door". Ik ben opgestaan en wilde gelijk afrekenen, nou kreeg wel geteld vijf euro korting. Duur betaald bord friet, het vlees is blijven liggen! Prijs en kwaliteit staan absoluut niet met elkaar in verhouding. Jammer van het gezellige avondje uit eten met mijn zoon. Ik heb aangegeven dat het eten niet aan mijn verwachting voldeed en verwachte dan ook dat ik het bord eten van mijn zoon niet hoefde te betalen. Nadat ik dit gezegd had werd het bedrag naar beneden afgerond. Dit betekend een bord friet voor 11,25 euro. Was voor minder geld liever naar de snackbar gegaan. De kok begreep eigenlijk niet waar we het over hadden! Jammer, heb op internet achteraf al veel feedback gelezen, doe er wat mee als je bestaansrecht wilt houden! Tijdens afrekenen werden snel de klapdeurtjes naar de keuken dicht gedaan. Te laat ik had het al gezien en werd niet blij!

1,1

Zeer regelmatig haal ik hier te eten. Alleen aan de bar, of met een tafel vol vrienden. Of thuis laten bezorgen natuurlijk. Eten van goede kwaliteit, regelmatig krijg ik mijn bord maar net aan leeg. Prijs is prima. Voor ongeveer 15 euro per persoon kun je hier goed eten.

De inrichting en sfeer is typerend voor een shoarma tent. Onlangs wel nieuwe tafels en stoelen geplaatst, ziet er weer fris uit. En met Demis Roussos uit de luidsprekers is de sfeer al snel prima.

Kortom: Voor een dorp als Noordwolde écht een uitkomst.

Net een kapsalon besteld en rauwkost erbij gevraagd, normaal altijd netjes in een bakje met een tomaatje komkommer mais etc gratis erbij, nu kreeg ik een boterhamzakje met wat sla en extreem veel meer aardappelschijven dan vlees. En er werd notabene bijna 2 euro voor het zielige zakje sla gerekend. Laatste tijd zijn al veel dingen minder daar, maar dit vind ik te ver gaan dus nogmaals; Nee, geen aanrader!!!

bernard & marjan

Restaurant is altijd leeg, zegt al genoeg.
    De snackbar is het gedeelte waar ik al jaren kom. De aanbiedingen zijn goed, alleen het personeel is vaak niet capabel om mijn bestelling goed te krijgen.

Het personeel (op eigenaar na) is niet in staat zelfstandig werk te verrichten. Een cursusje zou op zijn tijd niet verkeerd zijn.

Enorm slecht.. Hele snelle bezorging dat je denkt... Nu al! Shoarma was opgebakken zodat het net is alsof je een schoenzool zit te kauwen.. Geen saus, niet echt warm behalve het broodje gezond die was heet.. En de salade durfde ik niet te proberen, zag er uitgedroogd uit. Nee hier bestellen wij niet nogmaals..

1,3

johnnie

We kozen ervoor buiten te eten, onze bestelling ( elk de tournedos ) kwam na 40 minuten...
    Beiden hadden we hetzelfde idee dat dit 'vlees' niet uit de natuur maar uit een apparaat kwam, het smaakte naar hamburgerkruiden, leek wel uit een vorm te komen en was maximaal 150 gram. Dit alles met patat, 2 schijfjes komkommer, 2 stukjes tomaat en wat fijngesneden ijsbergsla voor € 19,50...
    Zelden zo onvoldaan ergens weggegaan, nooit meer dus, waar ze die 9 van gekregen hebben??