Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noordwijkerhout verdeeld zijn.

1. Heerlijk eten, laat je verrassen door de menukaart weg te leggen en de chef de keuze te laten maken, en geniet.

2. Onlangs zijn wij wezen eten bij casa di mamma. Omdat wij vorig jaar aangenaam verrast werden door het echte stukje Italië in, wilde wij graag terug. Het was een goed restaurant, was.. Kennelijk is het restaurant overgenomen.
    De bediening was traag en lette niet op onze lege glazen. Het voorgerecht, de antipasti werd zo op tafel gezet zonder enige uitleg over het gerecht. Zonde! Verder stonden er opvallend veel spelfouten op de, iets met lijm vastgeplakte, menukaart.
    Het eten was niet je-van-het en zeker niet de prijs waard.
    Kortom voor ons nooit meer casa di mamma.

4,3
  3. Het begint al als je aankomt rijden, wat een mooi landgoed! Mooi terras met prachtig uitzicht, heerlijk eten, voortreffelijke wijnen en speciaalbieren en supervriendelijke bediening. Er hangt een aangename sfeer. Echt een aanrader!!!

4. Ons bezoek aan het Wapen van Noordwijkerhout is ons meer dan goed bevallen. Wat een welkom gevoel en wat een gastvrije dames en heer in de bediening!
    Het eten was gewoon echt allemaal op smaak, en mijn complimenten voor de verse groenten die erbij geserveerd worden.
    Ga zo door! Want dit is gewoon top!

5. Het is lekker eten en het bowlen is ook leuk maar als het om het eten gaat vind ik het altijd lekker

6. Ik kom regelmatig op Landgoed Tespelduyn en ben erg tevreden over alles. De prijs-kwaliteit verhouding is goed, het eten is heerlijk, de bediening erg enthousiast en hoffelijk en het ziet er binnen en buiten prachtig uit! Super terras met heaters, dus ook als het iets frisser is zit je er lekker. Makkelijk parkeren op de zeer ruime parkeerplaats.

7. Heerlijk gegeten en fantastische sfeer!

8. de Boer

Wij hebben afgelopen zondag erg lekker gegeten bij de Buren!!
    Super en erg vriendelijk personeel!!
    Team leek het erg goed te vinden met elkaar!!
    Gerechten worden in mooie borden/schalen opgediend.
    Net even anders als anders!!

Ga zo door, als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer langs!!

9. Afgelopen week heb ik met mijn man en kinderen gegeten bij Landgoed Tespelduyn.
    Wij hadden vooraf niet gereserveerd en voor de bediening was dit geen enkel probleem, ondanks dat het redelijk druk was.
    Er werd een keurig tafeltje voor ons 4en gedekt.
    Wij hebben heerlijk gegeten en de kinderen vonden het erg leuk. De bediening ging erg lief met hen om en zij kregen een lekker kindermenu.
    De biefstuk was heerlijk en ook het dessert.
    Voor ons zeker iets waar wij vaker terug gaan komen.

10. Nico Stricker

Wij hebben een keer gegeten a la carte en een keer met een groep, waarbij wij het menu vooraf vastgelegd hadden. Beide keren was het eten en de bediening voortreffelijk. Prijzen zijn erg schappelijk. Voor groepen zijn er meerdere leuke en gezellige zalen, waarbij alles geregeld kan worden. Wijn arrangementen zijn bij de menu's bij te bestellen en de keuzes van de gerant zijn voortreffelijk. De entourage is erg leuk en gezellig.
    Wij hebben niets met golf, maar voor een avondje culinair gezellig uit is Tespelduijn een verrijking voor de Bollenstreek.

11. Hier van de week gegeten. Voor de zekerheid gekozen voor pizza's en pasta, omdat we vorig jaar een zeer slechte ervaring hadden met de overige gerechten. De pizza's en pasta waren goed, maar bijzonder is het niet meer.
    Vergeleken met een aantal jaren geleden is dit restaurant erg achteruit gegaan. Voorheen deed het de naam Italiaans specialiteiten restaurant namelijk meer eer aan. Tegenwoordig komt het meer over als een 'gewone' pizzeria en dat is wat mij betreft erg jammer!
    Verder is de bediening matig, er word weinig gelet op lege glazen en wat meer enthousiasme zou geen overbodige luxe zijn. Regelmatig stond het personeel met elkaar te kletsen aan de bar en met mobiele telefoons in hun handen, terwijl je dan ook een rondje door het restaurant kan doen om te vragen of alles naar wens is.. maar goed.
    Al met al een aardig restaurant om eens een pizza te eten, maar een hele avond gezellig en goed dineren is wat ons betreft bij Casa di Mama niet meer mogelijk... Zonde...

3,6
  12. Afgelopen woensdag gegeten bij Casa Di Mamma, het was de meest rare ervaring die ik ooit heb meegemaakt. Het restaurant was helemaal leeg en mochten gewoon van de serveerster een sigaret opsteken, omdat er geen rookruimte aanwezig was. De serveerster is direct na het brengen van de rekening zich gaan omkleden en is vertrokken. Wij bleven toen achter met iemand van de keuken. Het bedrijf was vorig jaar nog in goede staat, maar daar was weinig van over dit jaar! Voor ons geen Casa Di Mamma meer..

2,4
  13. Eten was goed. Service was minder.. bij het voorgerecht van verschillende hapjes, kon het meisje niet vertellen wat het was. Bij het nagerecht, kaasplankje, kon het meisje EN de gastheer ons niet een toelichting geven wat het was, die moest het navragen in de keuken.. vind ik wel slecht. Wat wel leuk was, dat de gastheer ons een dessertwijn van het huis gaf om zijn excuses aan te bieden dat hij het ons niet kon vertellen.

Verder was bijna het hele restaurant leeg en zaten we vlak naast 2 andere mensen, dit zat vervelend dicht op elkaar.

De witte huiswijn vonden we niet zo lekker en we konden geen karafje water krijgen.. alleen in betaalde flessen..

3,9
  14. Frans en Ellen

15. Hallo,
    Wij hebben er lekker gegeten in een leuke sfeervolle zaak.
    Het personeel is zeer vriendelijk, alert maar niet opdringerig.
    Als je toch in Noordwijkerhout bent vinden wij dit een aanrader. Groetjes uit Asten en mogelijk tot een volgende keer. Dorie en Jos

16. Sfeervol en gezellig. Leuke menukaart, heerlijk gegeten. Koffie compleet wel teleurstellend; na de mooi opgemaakte gerechten verwachte ik ook een gezellig roomstel ipv suikerzakje en melkcupje en een verpakt zakje chocolade.

17. Heerlijk eten, bediening was okee. We hadden gereserveerd maar kregen een krappe tafel terwijl het rustig was. Vragen om drinken langzaam. Heerlijke carpaccio. Mooi ingericht.

6,7
  18. Goed eten en drinken voor een redelijke prijs. Vooral de ossenhaas was erg mals, helemaal goed!

19. Het restaurant is gezellig ingericht.

Het eten is redelijk goed, alleen het bijbestellen van bijv friet is een groot probleem.

Het bedienen personeel komt aardig over, maar heeft niet echt een goede omgaansvorm met de klant. De dames hebben kauwgom in de mond en dat kan je als gast niet ontgaan!

Je bestelt spa citroen en krijgt spa blauw (wel een zielig schijfje citroen in je glas), als je er iets van zegt wordt het met een glimlach van de tafel gehaald om vervolgens dit uitgebreid met je collega aan de bar te gaan bespreken!

Tot overmaat van ramp komt er een levensgrote hond het restaurant binnen en deze wordt dan ACHTER je stoel gelegd om dat aan de andere tafel daar de mensen gaan zitten die dat bakbeest mee hebben genomen.

Kortom eten is qua prijsverhouding redelijk goed te benoemen, maar de bediening laat zwaar te wensen over!

20. Die Bedienung ist sehr nett und sehr aufmerksam, wurde noch nie so freundlich bedient wie im Hillarey`s. Das Essen ist lecker und preiswert. Das Restaurant ist sehr gemütlich, nur zu schade ist es das es Montags und Dienstags geschlossen ist. Aber bei meinem nächsten Urlaub werde ich garantiert wieder hier einkehren und essen.

21. Wij hebben zaterdag 18-06-2011 gegeten bij de Buren. Het was goed en heel gezellig. Een opmerking, er werd ons gevraagd of we brood wilden. Het kwam over of het van het huis zou zijn, later bleek het in rekening gebracht te zijn. Verder complimenten.

22. Heerlijke pizza! Snelle service gewoon super.

23. Vandaag bij restaurant Zegers gegeten eten was lekker vooral voorgerecht en nagerecht.

Hoofdgerecht had wel wat meer kunnen zijn was ongeveer dezelfde hoeveelheid als het voorgerecht.

Hadden als toetje allemaal een gewoon kopje koffie besteld en kregen daar een heerlijk schaaltje koek bij.

Alleen dan kost de koffie dus wel 16 euro voor 4 personen dat viel vies tegen.

24. Heel erg lekker.

25. Heb er twee jaar geleden gegeten toen was het echt super.

Hoop dat het zaterdag ook zo is heb wel verschillende verhalen gehoord maar ik vind dat je dat zelf moet onder vinden.

Heb er nu al zin in en daarna effies gokken is altijd leuk.

26. Wat een leuke, heerlijke, gezellige tent.

27. Afgelopen donderdag daar gegeten, heerlijke tapas, goeie ribbetjes in soja en goed groente taartje. Heerlijk!

28. Ed

Eten is goed. Er is voldoende keus. Verder kun je kiezen uit exclusief of inclusief drankjes. Je hebt twee uur de tijd, wat niet uitnodigt tot gezellig uitgebreid tafelen.

29. Ed

De keuze is goed. Maar de bereiding van vooral het vlees kan beter. Bediening is erg vriendelijk.

30. Peter van Dijk

Ik ben de laatste keer geweest. Ik ben er niet tevreden over. Eten was te koud en service is matig. Hier kom ik niet meer.

4,5