Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noordwijkerhout verdeeld zijn.

Ineke harland

Ik was samen met mijn nichtje aan het lunchen. Was erg leuk en zeer vriendelijk personeel. Lekkere broodjes. Veel keuze!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

2. Chinees-Indisch Noordwijkerhout

an

Breino

Heel lekker gegeten. Top service. Mogen wat sterke dranken bij de all in zetten, zoals vodka. Heerlijk kunnen indrinken voor een laag prijsje. Aanrader!

Zeer slechte avond. Bediening kwam om de 2 minuten vragen of we al wisten wat we wilden. Dit was zeer onrustig… Er was geen tournedos, geen gamba's, en geen wafels als toetje… glas wijn voor 4,25 is belachelijk duur, personeel kwam amateuristisch over. Kok zat drankje te doen in restaurant… wij gaan hier nooit meer naar toe…

2,1

Berlinda

Gister gegeten met social deal.
    Eten was lekker. Beetje weinig friet met majo voor 4 personen en sla is niet gekomen.

Frans Tollenaar

Erg lekker gegeten met social deal. Er werd beslist niet bezuinigd ondanks dat ze voor een scherpe social deal prijs leveren.
    Uiensoep en Warme Brie waren heel erg goed. Saté van de haas was de beste die ik de laatste tijd heb gegeten met uitstekende satesaus met gebakken uitjes. Gebakken mosselen moet je van houden maar ze waren goed gebakken en niet vet en voor mijn vrouw ruim voldoende.
    Lekker toetje ijs met warme kersen. Volle buik.
    Bediening was wat schuchter/verlegen maar wel sympathiek en alert. Moet blijkbaar nog loskomen.
    Voor 22 Euro 4 grote bier, koffie en Irish koffie is toch niet verkeerd.

Wij vonden de muziek wel apart en leuk maar zal niet iedereen kunnen bekoren en was redelijk luid. Mag wat minder en afwisselender over een avond.
    We komen zeker terug.

Gegeten met groep vriendinnen. Restaurant dicht I.v.m. Evenement volgende dag. Erg rommelig. Overal mensen rond lopend. Bloemen in bakken in de gang. Eten tonijn nog bevroren. Toetje bavoir bevroren. Hoofdgerecht goed. Bediening aardig. Ik had vriendinnen uitgenodigd en dit allemaal graag van te voren geweten.

Lynn

Lynn Jonkman

Afgelopen donderdag lekker gegeten. We hadden met 4 personen 1 tafel voor 2uur, wij waren allang klaar met eten, maar werden toch verzocht om een half uur bij te betalen als we nog even wilden natafelen ook al namen wij niets meer.
    Je betaald dus 104 euro en als je nog even gezellig zit te kletsen, moet je opstappen.
    Een domper op een gezellig en lekker etentje. Moet toch anders kunnen.

Heerlijk gegeten met drie personen maar ook een keer met 36. Ook heel geschikt dus voor grotere groepen. Eten en bediening prima. Uitstekende prijs/kwaliteitverhodung

Gisteren een menutje genomen. € 22.50. Spotgoedkoop !!! Kwalitatief goed. Gezellige sfeer. Een beetje bruin cafeachtig restaurant, makkelijke sfeer. Vooraf carpaccio (heerlijk), Varkensmedaillons met volop groente, sla, frietjes en gegratineerde aardappelen, nagerecht ijs met warme kersen. En dat allemaal voor die prijs!!!! Waar vind je dit soort eetgelegenheden nog. Wij hebben Landzicht gevonden en gaan er zeker weer terug. Een aanrader!

Annemarie

Ik heb een half uur zitten wachten tot ze eindelijk mijn bestelling kwamen vragen!

Het eten was niet slecht, alleen wel wat raar als je vooraf digitaal (www.eet.nu) bespreekt en daar op de site ziet staan dat er voor15,50 een driegangenmenu wordt geserveerd. Ter plaatse blijkt dat 22,50 te kosten. Een stokbroodje vooraf op de menulijst staat 2 euro gemeld. Op de rekening moesten we voor 2 stokbroodjes 5 euro betalen. Mijn opmerkingen hierover werden niet opgepakt, dat is een keuze. Onze keuze is daar nooit meer te komen.

Duurde ontzettend lang voordat de eerste gang werd geserveerd. Hebben daar 5 kwartier op gewacht! Gang 2 ook 5 kwartier later geserveerd! We hadden om 18.00 Uur gereserveerd en stonden eindelijk om 21.15 Uur buiten.
    Geen excuses voor het lange wachten! Eten was overigens prima!
    Maar gaan daar niet meer naar terug!

Het was zeer gevarieerd en op zijn Amerikaans. De gerechten waar lekker envoldoende keus voor elke eter. Zekers om nog een keer terug te komen.

Prima gegeten, porties voldoende en smakelijk. Wij waren bijna de enige gasten waardoor de sfeer niet optimaal was.

A. de Waele

Heel goede ervaring, menu aanbod prima, chapeau voor de chef, een aanrader.

Chrit Goossens

Gereserveerd via eet.nu.
    Bevestiging en daarna herinnering ontvangen.
    Bij aankomst wist de eigenaar van niks…
    Gelukkig geen probleem en heerlijk gegeten.

Informele en huiselijke sfeer. Persoonlijke aandacht aan tafel en vooral heel smakelijk gegeten voor een prima prijs !

Heerlijk gegeten voor een mooie prijs zeker een aanrader voor een gezellig en heerlijke avond.

Slecht. Wilde met 12 man komen, 11 betalen, mijn vrouw is ziek en krijgt sonde voeding en morfine. Toch moet je 30 euro betalen voor mijn vrouw, die alleen voor de laatste keer bij der kind der verjaardag wil zijn. Walg van een bedrijf als dit.

Waanzinnig lekker gegeten voor een mooie (zeer mooie) prijs.
    We gaan snel weer.

We hadden een fout gemaakt bij het reserveren, maar konden gelukkig toch terecht in dit gezellige restaurant. Erg lekker gegeten. Vooraf zalm op toast en warme brie. Hoofdgerecht de varkenshaassate was erg goed. Toetjes ook super. Alles huisgemaakt en dat proef je. Zeker een aanrader.

Heerlijk gegeten, je krijgt echt waar voor je geld, goede porties, alles goed van smaak. Een echt huisgemaakt sausje bij het vlees en heerlijke huisgemaakte aardappelgratin. Heerlijk huiskamer gevoel, de eigenaar stond zelf in de bediening en had echt oog voor de gast, ondanks dat hij in zijn eentje stond. Een aanrader!

M. Wiessenberg

Leuke zaak. Vriendelijk en gastvrije bediening. Ook de eigenaren doen alle moeite voor een een geslaagde avond. Het eten en drinken is van een goede kwaliteit en erg lekker. De prijzen zijn zeer acceptabel. Samengevat: Een uitstekende zaak voor een geslaagd avondje uit en op alle punten zeker vier sterren waard.

Daan van der linden

Het eten was héérlijk de wijn is prima🙂 alleen de side dish (groente was een beetje doorgekookt)
    maar erg lekker de rest was prima.
    Kortom aanradertje. 😂👍

Wij zijn zeer kritisch maar hebben echt heel lekker gegeten en de sfeer en ambiance is heel goed. Na de verbouwing een GROTE verbetering ook in de kwaliteit van het eten. Proficiat.

I. Lommerse

Feestelijk etentje gegeven bij Invitation t.g.v. Ons 30 jarig huwelijk. Het was fijn dat de eigenaar van het restaurant mee hielp om er iets feestelijks van te maken. We konden door het mooie weer gebruik maken van het terras. De hapjes waren verrassend en smaakten heerlijk. De sfeer kwam er al gauw in. Prettig was dat we van te voren een prijs konden afspreken zodat we verder nergens op hoefden te letten (geen achteraf verrassingen). Binnen waren de tafels feestelijk gedekt en we konden op tijd plaatsnemen. Het buffet bestond uit een verscheidenheid aan heerlijkheden zowel Indiaas als ook ietwat aangepast. Het personeel was uiterst vriendelijk en correct en maakten hier en daar een grappige opmerking tussendoor. Ja, iedereen was positief over de middag/avond en hadden zich uitstekend vermaakt. Alle Lof voor de organisatie met grote dank aan de gastheer van het restaurant Invitation.

A ottenhof

Heerlijk eten en drinken voor een goede prijs. Zeker voor herhaling vatbaar