Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noordwijkerhout verdeeld zijn.

Chrit Goossens

Gereserveerd via eet.nu.
    Bevestiging en daarna herinnering ontvangen.
    Bij aankomst wist de eigenaar van niks…
    Gelukkig geen probleem en heerlijk gegeten.

Informele en huiselijke sfeer. Persoonlijke aandacht aan tafel en vooral heel smakelijk gegeten voor een prima prijs !

Heerlijk gegeten voor een mooie prijs zeker een aanrader voor een gezellig en heerlijke avond.

Slecht. Wilde met 12 man komen, 11 betalen, mijn vrouw is ziek en krijgt sonde voeding en morfine. Toch moet je 30 euro betalen voor mijn vrouw, die alleen voor de laatste keer bij der kind der verjaardag wil zijn. Walg van een bedrijf als dit.

Waanzinnig lekker gegeten voor een mooie (zeer mooie) prijs.
    We gaan snel weer.

We hadden een fout gemaakt bij het reserveren, maar konden gelukkig toch terecht in dit gezellige restaurant. Erg lekker gegeten. Vooraf zalm op toast en warme brie. Hoofdgerecht de varkenshaassate was erg goed. Toetjes ook super. Alles huisgemaakt en dat proef je. Zeker een aanrader.

Heerlijk gegeten, je krijgt echt waar voor je geld, goede porties, alles goed van smaak. Een echt huisgemaakt sausje bij het vlees en heerlijke huisgemaakte aardappelgratin. Heerlijk huiskamer gevoel, de eigenaar stond zelf in de bediening en had echt oog voor de gast, ondanks dat hij in zijn eentje stond. Een aanrader!

M. Wiessenberg

Leuke zaak. Vriendelijk en gastvrije bediening. Ook de eigenaren doen alle moeite voor een een geslaagde avond. Het eten en drinken is van een goede kwaliteit en erg lekker. De prijzen zijn zeer acceptabel. Samengevat: Een uitstekende zaak voor een geslaagd avondje uit en op alle punten zeker vier sterren waard.

Daan van der linden

Het eten was héérlijk de wijn is prima🙂 alleen de side dish (groente was een beetje doorgekookt)
    maar erg lekker de rest was prima.
    Kortom aanradertje. 😂👍

Wij zijn zeer kritisch maar hebben echt heel lekker gegeten en de sfeer en ambiance is heel goed. Na de verbouwing een GROTE verbetering ook in de kwaliteit van het eten. Proficiat.

I. Lommerse

Feestelijk etentje gegeven bij Invitation t.g.v. Ons 30 jarig huwelijk. Het was fijn dat de eigenaar van het restaurant mee hielp om er iets feestelijks van te maken. We konden door het mooie weer gebruik maken van het terras. De hapjes waren verrassend en smaakten heerlijk. De sfeer kwam er al gauw in. Prettig was dat we van te voren een prijs konden afspreken zodat we verder nergens op hoefden te letten (geen achteraf verrassingen). Binnen waren de tafels feestelijk gedekt en we konden op tijd plaatsnemen. Het buffet bestond uit een verscheidenheid aan heerlijkheden zowel Indiaas als ook ietwat aangepast. Het personeel was uiterst vriendelijk en correct en maakten hier en daar een grappige opmerking tussendoor. Ja, iedereen was positief over de middag/avond en hadden zich uitstekend vermaakt. Alle Lof voor de organisatie met grote dank aan de gastheer van het restaurant Invitation.

A ottenhof

Heerlijk eten en drinken voor een goede prijs. Zeker voor herhaling vatbaar

Vandaag voor een high tea bij dit restaurant geweest. Het was dramatisch slecht. Het duurde lang voordat we thee kregen. Maar ok, we hadden de tijd. De soep was niet lekker, maar dat is wellicht een kwestie van smaak. Ipv kleine hapjes kregen we een half stokbrood met zalm. En een klein bakje salade. De salade was veel te zuur door de dressing. Daarna kregen wij het zoete gedeelte. Met 'zwart verbrande appeltaart'. Hier direct iets van gezegd maar de dame in kwestie reageerde apatisch. Vol goede moed begonnen we aan de scones. Maar die waren zo droog dat wij er bijna in stikten. Weer gezegd dat dit echt niet te eten was. Waarna we te horen kregen dat ze gisterochtend (?) vers waren gemaakt.. Vandaar dus dat wij erin stikten. Het was oud. Als tegenprestatie gaf mevrouw ons de keuze uit 3 desserts. Wij kozen crème brulee en die was ijs en ijskoud. We hebben nogmaals aangeven dat je dit echt niet aan je klanten kan voorschotelen. Maar het deed haar niets. Wij zetten hier nooit meer 1 voet over de drempel. Kansloos dit 'restaurant'.

Fam.Smit

In een woord; geweldig! We zijn positief over de locatie, het eten, al de keuzes en het vriendelijke personeel!

Mo

Heerlijk gegeten !!! Super leuke tent gezellige mensen !! Komen zeker nog een keer terug 🤗

Bijzonder vriendelijke en attente bediening, heerlijk gegeten in een eigentijds gezellige eetgelegenheid in het centrum van Noordwijk. Een adresje om te onthouden en aan te bevelen.

wilma Giesen

Super lekker gegeten, erg gezellig en vriendelijke bediening. Kon de spareribs niet meer op, had al vooraf heerlijke, gegratineerde mosselen gegeten, en kreeg een doggybag met restant spareribs mee!
    Een aanrader!!

Ina van Duijvenvoorde

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Alles voldoende aanwezig en goed op tijd aangevuld.

We hebben er al meerdere keren gegeten en het is elke keer erg lekker

Claire van Ham

Helaas was er geen deeg, dus ook geen pizza's. De Bruschetta was ook op, dus bestelden we brood met kruidenboter. De broodjes kwamen uit de diepvries en waren van binnen nog koud. Toen we dat gezegd hadden, werden ze van de rekening gehaald. Waarschijnlijk hebben we niet de juiste dag uitgekozen om hier te gaan eten, gezien de andere recensies. Voor ons in ieder geval niet voor herhaling vatbaar.

Vrijdagavond 3 februari 2017. Twee bezwaren: het licht is niet fijn. Te kil en te donker. Na het opnemen van de bestelling laat het eten (te beginnen met het voorgerecht) te lang op zich wachten, terwijl wel telkens wordt aangeboden nog iets te drinken voor ons in te schenken? De verschillende gerechten die we hadden besteld waren heerlijk! Vooral ook het bijgerecht met gebakken aardappeltjes, friet en een witlof ovenschaaltje verdienen een pluim.
    De cijfers en sterren zijn moeilijk te sturen, ze verspringen steeds, vandaar ook hier: Sfeer: 6. Service: 7. Eten en Drinken: 9. Prijs/Kwaliteit: 7.

Bij la Madonna nu 3x pizza's gehaald. Heerlijke pizza's, voor een prima prijs.
    Ze bezorgen gratis.
    Het restaurant ziet er erg mooi uit, daar gaan we ook zeker een keertje de rest v/d kaart uitproberen.

Prima gegeten. Leuke bediening. Onze hond was ook welkom.

Rene beekman

Goed eten en bediening is top, wij komen regelmatig.

WHMM Staal

Kwamen via groupon aanbieding aan dit adres. Logeerden in Sassenheim. Wat we voorgeschoteld kregen was van een fantastische klasse. Als voorgerecht carpaccio van het hert, ganzenlever met truffelverrassing, als hoofdgerecht medaillon van ossenhaas, tournedos van hertenfilet met de daarbij horende saus waren van uitzonderlijke klasse, mooi opgemaakt en ruim voldoende, als dessert een proeverij. Het kon niet op. Een ontzettend mooie verrassing en zeker voor herhaling vatbaar. Door ziekte van bediening en ook een kok, duurde het wel wat langer, maar het resultaat vergoedde alles...

Hebben er gegeten omdat Hillarey`s 20 jaar bestond en je er voor 2-gangenmenu voor 2 personen 20 euro moest betalen.
    Zijn in die 20 jaar al regelmatig wezen eten, altijd gezellig en goed te eten, lekker simpel restaurant niet te duur.
    IK had de champignons in knoflookboter uit de oven die ik meestal neem en mijn partner de carpaccio. Als hoofdgerecht de zalm met dille saus en mijn partner de varkenshaas met champignonsaus. Wat ook dit keer ook allebei goed was.
    Alleen jammer dat de groenten meestal hetzelfde is, bloemkool met broccoli en een schaaltje sla.
    Verder is de bediening ook prima, aardig personeel.
    Gaan hier zeker de komende 20 jaar nog wel vaker eten.

Van der Stel

Zaterdagavond heerlijk gegeten met de familie! De bediening vriendelijk!
    Kom zeker terug, compliment voor de kok!

De Familie

Zaterdagavond met de familie heerlijk gegeten, in een gezellige sfeer, met een prima bediening.
    We komen zeker nog een keer terug.

29. Pannenkoekenhuis Noordwijkerhout

Het beste ijs in de weide omtrek (Noordwijkerhout, Sassenheim, Voorhout & Lisse allemaal geweest) . IJs is romig zacht en smaakt geweldig. Ik heb in deze ijssalon vanille en pistache genomen.. Het leken wel gebakjes! Ga zo door!

Carolien van Egmond

Onbeschoft gedrag. Ik reserveer met AH kaart voor zes personen voor zaterdag 1 oktober. Dit kan en is bevestigd. Word ik 1 dag van te voren gemaild dat ik geannuleerd heb. Totaal niet waar. Ik gebeld. Zegt men dat ze vol zitten. Zeg eerlijk dat je mensen kunt krijgen zonder die bon, niet een klant die vaker komt zo met een kluitje het riet insturen en Zegers, doe NOOIT meer mee aan een dergelijke actie. Dat zijn jullie niet waard. Zegers, zo ga je niet met klanten om