Gratis parkeren voor de deur

Ons restaurant is gelegen in het prachtige Flamingo's partycenter complex in de bollenstreek.
(ca. 4 km van noordwijk aan zee en 1 km van centrum Noordwijk)

Wij werken volgens het all you can eat concept en kunt u voor een zeer schappelijke prijs genieten van een groot assortiment van gerechten uit de Aziatische en internationale keuken. Gerechten worden a la minute bereid en bied genoeg keuze voor jong en oud. U vindt bij ons o.a:

- Wokken
- Grill
- Teppanyaki (japanse bakplaat)
- Verse sushi
- Klassieke chinese gerechten (nasi, bami, babi pangang etc)
- Ook hebben we volop keuze voor de kleintjes (patat, frikandel, kipnuggets. etc.
- Afsluitend kunt u genieten van vers fruit, diverse smaken ijs en verschillende gebak

Voor een kleine meerpijs bieden we ook een All inclusive arrangement aan, waarmee uw diner word uitgebreid met 2 uur onbeperkt drinken. U heeft dan keuze uit een selectie van o.a: tapbier, huiswijnen, frisdranken, koffie en thee.

• Buffet: € 18,50

1419992053 52
1499201337 77
1504151917 80
1519003658 78

1. Afgelopen donderdag lekker gegeten. We hadden met 4 personen 1 tafel voor 2uur, wij waren allang klaar met eten, maar werden toch verzocht om een half uur bij te betalen als we nog even wilden natafelen ook al namen wij niets meer.
    Je betaald dus 104 euro en als je nog even gezellig zit te kletsen, moet je opstappen.
    Een domper op een gezellig en lekker etentje. Moet toch anders kunnen.

2. Slecht. Wilde met 12 man komen, 11 betalen, mijn vrouw is ziek en krijgt sonde voeding en morfine. Toch moet je 30 euro betalen voor mijn vrouw, die alleen voor de laatste keer bij der kind der verjaardag wil zijn. Walg van een bedrijf als dit.

3. Wij zijn zeer kritisch maar hebben echt heel lekker gegeten en de sfeer en ambiance is heel goed. Na de verbouwing een GROTE verbetering ook in de kwaliteit van het eten. Proficiat.

4. A ottenhof

Heerlijk eten en drinken voor een goede prijs. Zeker voor herhaling vatbaar

5. Fam.Smit

In een woord; geweldig! We zijn positief over de locatie, het eten, al de keuzes en het vriendelijke personeel!

6. Ina van Duijvenvoorde

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Alles voldoende aanwezig en goed op tijd aangevuld.

7. Rene beekman

Goed eten en bediening is top, wij komen regelmatig.

8. De bediening is super slecht. Zij ging bijna met non-verbale communicatie vragen welk arrangement je wilt nemen (met drank of zonder drank, zij wees dit op de place-mats aan). Eten is slecht, het buffet wordt niet aangevuld, sommige bakken zijn al leeg bijvoorbeeld de sushi afdeling. De ijs- en fruit afdeling is naast stoom hapjes bij de dim sum, al die hetelucht wordt dan naar het fruit en de schalen geblazen, het wordt dan vettig en lauw.
    Tot slot, vergeleken met andere wok restaurants, is Flamingo wok het slechtst. Het is geen aanrader.

9. Tweede kerst zat de zaak goed vol bij de 2e ronde. Wij waren met groep van 7. Misschien lag onze tafel gunstig (naast de trap bij de bar), maar bediening was erg attent voor zowel drank als gebruikt servies. Eten heerlijk en aan slechts één wok-kok kon je zien dat de kerstdagen z'n tol eisten. De rest was aardig, zoals verder het hele team. Halverwege onze sessie begonnen wat schalen leeg te raken, maar als je geen alternatief kan vinden moet je niet op deze dag aan deze formule deelnemen. Er was voldoende voor een compleet azc.. Aanrader als je van deze formule houdt.

10. Wij vonden het weer geweldig, ja... wéér, want we komen hier regelmatig en graag. Je kan je in 2 uur tijd helemaal vol eten, als je daarna nog honger hebt, ligt het aan je zelf!

11. Hele slechte bediening, zeer onvriendelijk. Als je dit aangeeft krijg je als antwoord "ja is druk of zal wel niet zo bedoeld zijn". Klant word dus niet gelooft op zijn woord, leven ook niet met de klant mee zoals "we zullen het probleem opnemen". Nee, je wordt gewoon niet gehoord!

Het duurt super lang voordat drankjes geserveerd worden. Het eten bij het buffet wordt slecht aangevuld.

Absoluut geen aanrader!! Mensen, zonde van jullie geld om hier heen te gaan.

12. Ik heb hier mijn 60ste verjaardag gevierd met twee kleine kinderen en 9 volwassenen. Het eten was perfect en de bediening erg aardig. De kinderen vonden het ook fantasisch.

14. Vandaag uit eten geweest bij Oriental in Noordwijkerhout. Net Restaurant. Maar daar eindigd het dan ook wel een beetje.

De wokgerechten worden dermate snel verwerkt dat het eten rauw en slap is. Personeel is weinig spraakzaam en zeker de bediening op de vloer laat te wensen over. Borden worden niet tijdig weggehaald met als gevolg dat er een grote berg afwas op de tafel ontstaat. Teven moesten wij gemiddeld een 1/2 uur wachten om überhaupt een drankje te kunnen bestellen. Ik ben geen visliefhebber, dus daar kan ik weinig over zeggen.
    Het toetjes buffet is weliswaar niet uitgebreid, maar verder oké.

In het verleden vaker geweest, toen wel erg goed. Nu zal ik er voorlopig niet meer komen.

Niet echt een aanrader.

15. Eten was goed, bediening zeer slecht.

16. fam van Paridon

We kunnen ons niet vinden in die slechte recensies. Wij zijn zeer tevreden over het eten, de ambiance en het zeer attente en vriendelijke personeel. Het was een all-in arrangement. Het drinken konden we pakken zoveel we wilden. Wij kunnen het aan iedereen aanbevelen.

17. Zeer slechte ervaring. Hondsbrutale service met afblaffen en totaal verkeerde etiquette. Hadden all in, maar dan komen ze gewoon geen drankbestelling opnemen. Na een dik half uur eindelijk drinken kunnen bestellen, dan kan je weer een dik half uur wachten tot je het krijgt. Erg druk in restaurant en staat er 1 man te wokken, gevolg dikke wachtrij. Al met al, niet voor herhaling vatbaar.

18. Gerloeske

Wij verbleven in het NH hotel ernaast en wilden er graag eten. Toen wij binnen kwamen lopen leek het al erg chaotisch. Omdat wij niet wisten of er nog een tafel vrij was wilden we dit aan het personeel vragen, er was echter niet duidelijk personeel aanwezig dus liepen we naar een bepaalde balie toe waar je af kon rekenen. Daar werden we niet aangesproken.
    Voor ons was een grote groep die allemaal apart af wilden rekenen, hierover werd erg moeilijk gedaan en uiteindelijk werd gevraagd wie er wel of niet bij die grote groep hoorden. Toen wij vertelden dat wij hier niet bij hoorden werden we weggestuurd, we moesten maar naar een andere balie. Aangezien wij niks anders zagen en al een kwartier aan het wachten waren zijn wij weggegaan en hebben wij uiteindelijk bij een ander restaurant gegeten. Erg slechte en onvriendelijke service. Ook kan ik het restaurant aanraden om een eenheid te vormen qua kleding, omdat het voor de gasten niet duidelijk is wie er wel of niet bij het restaurant horen.

19. 'N gertsen

Wij hebben hier op een zaterdag gegeten en kan zonder twijfel stellen dat ik zelden ergens heb gegeten waar de bediening zo slecht, onbeschoft en chagrijnig is.
    Bij binnenkomst kregen we al een uitbrander dat we te vroeg waren. Voordat ik kon reageren werden we naar een tafel gebracht. Toen ik vroeg van hoe het buffet werkt, kreeg ik als antwoord "daar is het buffet" en dat was het.
    We hadden all inclusief met drankjes, dat werkte dus echt niet. Je moest bijna smeken om wat te bestellen en dan moest je nog 15minuten wachten op je drankje. Het eten was niet slecht, maar ik kom er nooit meer.

20. Met nog 12 mensen gegeten en niets op het eten aan te merken. Maar wij hadden het koud en gaven dat aan want wij zaten onder een airo/verwarming...zou gauw warm worden. Na 3 maal vragen was het na twee uur nog net zo koud. Wat opvalt is dat dit keer men erg veel langs kwam om drankjes op te nemen...maar dat was ws omdat wij geeniall inclusief hadden....
    Voorlopig weer gezien.....

21. Teleurgesteld

Wat een toestand! We hadden gereserveerd voor 15 personen; er was ingedekt voor 14 personen en volgens de ober waren wij een probleem! Wordt er als oplossing een mini tafeltje aan de kopse kant van de lange tafel gezet voor iemand die in het dagelijks leven docent is! Kan ie nog niet eens ff lekker van z'n werk los zijn. Onvriendelijke bediening. Na bijna twee uur bestellen we koffie speciaal en wordt er gezegd dat we niet meer van het buffet mogen halen en dat we binnen tien minuten van tafel moeten. Moeten is dwang en daar houden we niet van! Ben hier een uitgenodigde gast en er is mij door niemand verteld dat ik na twee uur ongemanierde gastvrijheid onvoldaan dien op te krassen

2,1
  22. Kom er regelmatig en eten is goed! Volop keuze en variatie voor de prijs die betaald word!

23. Familie Bennink uit Coevorden

Wij zijn na de Tinadag in Duinrell gewoon binnen gestapt om 16:40 en werden niet aardig behandeld door de gastvrouw, eerste wat ze vroeg was of wij gereserveerd hadden wat wij natuurlijk niet hadden,en daarna zei ze dat het restaurant om 17 uur open ging. Wij hebben gevraagd of we konden wachten en met tegenzin zei ze dat het goed was, en werden naar een tafel gebracht. Verder heeft ze niet gevraagd of we al wisten hoe het werkte en liep weg.
    Wij hebben ons wel kunnen redden maar, je moest een paar van de koks niks vragen, want dan zeiden ze dat ze geen Nederlands goed konden, dus met handen en voeten kom je wel dan. De rest van het personeel was ook niet aardig en ze keken heel chargrijnig en er was geen glimlach te zien.
    Het eten was wel heel goed, maar het personeel kan nog wat anders zijn. Bij het betalen niet eens dank je wel voor de komst en dat ze je de volgende keer weer graag terug willen zien, betalen en wegwezen bij wijze van spreken dan.
    Onze conclusie, daar komen we nooit weer terug.

24. Het is lekker eten en het bowlen is ook leuk maar als het om het eten gaat vind ik het altijd lekker

25. Heb er twee jaar geleden gegeten toen was het echt super.

Hoop dat het zaterdag ook zo is heb wel verschillende verhalen gehoord maar ik vind dat je dat zelf moet onder vinden.

Heb er nu al zin in en daarna effies gokken is altijd leuk.

26. Ed 351 punten

Eten is goed. Er is voldoende keus. Verder kun je kiezen uit exclusief of inclusief drankjes. Je hebt twee uur de tijd, wat niet uitnodigt tot gezellig uitgebreid tafelen.

27. Peter van Dijk

Ik ben de laatste keer geweest. Ik ben er niet tevreden over. Eten was te koud en service is matig. Hier kom ik niet meer.

28. In het begin hier gegeten en dat was top, vriendelijke bediening en goed eten. Nu een jaar later weer en dat was minder, drinken moest je echt om vragen, ze komen niet vanzelf meer langs en het eten was ook iets minder. Het is nu een vreetschuur.

29. Prima restaurant. Alles is supervers en lekker. Ook de kinderen kunnen alle kanten op.

Zelf ben ik fan van de grilplaat met lekkere zalm, biefstuk; kangoeroebiefstuk; stuisvogelbiefstuk; schol; tilapi enzovoort.

Ook de sate van de plaat is veel lekkerder als van het buffet.

Moet wel zeggen dat wij in de zomervakantie lekkerder gegeten hebben als onlangs op een maandag. Minder keus en de kwaliteit was wat minder.

Uitzicht is geweldig. Vooral een aanrader als de bloemenvelden in bloei staan denk ik.

30. fam.koning

Een zeer goed restaurant, in een prachtig gebouw.

Met een geweldige ambiance, echt super.

31. Prima restaurant..