't Pannekoekenhuisje in Noordwijk

1219063946 54
1319371856 18
1346120632 25
1419679766 49

1. Lekker gegeten met de kinderen.
    Vriendelijke bediening.

2. Nina Bol

Wij zijn voor een schoolreisje gegaan en het eten was niet lekker, op het bord zaten rare zwarte vlekjes en de appel stukjes waren eerder brokken.
    Niet echt aan te raden

3. Pannenkoeken niet lekker. Poffertjes gortdroog. Ruim een half uur moeten wachten op ons eten. Eens maar nooit weer

4. Slechte ervaring. Bezocht door 2 volwassenen en 1 kindje van 4.

Eten en drinken. 2 pannenkoeken besteld. Aardbeien /ijs en pannenkoek geitenkaas /walnoten/honing. 1 pistolet beenham. Pannenkoeken te dun en niet lekker. Garnering staat niet in verhouding met de prijs. Pistolet beenham, 4 plakjes beenham, pistolet niet vers afgebakken.
    Cappuccino niet lekker, werd geserveerd zonder lepel, koekje en suiker, kreeg wel ongevraagd cacaopoeder erover.

Service. Geen service. Werd niet gevraagd of het had gesmaakt en ook tussentijds niemand aan tafel gehad. Oudere man (eigenaar?) straalde niets uit. Nam bestelling op met een" zeg ut maar"

Sfeer. Geen.

Prijs kwaliteit, ruim onvoldoende. Zie bovenstaande punten. Pistolet beenham € 7,50 en Geitebreier pannenkoek €12,50. Cappuccino uit een poederautomaat. Flesjes fris €2,80.

Toiletten: Te smerig om gebruik van te maken.

2 koks zaten binnen aan tafel met hun mobieltje te spelen.

Positief: het mooie weer, en te jong personeel dat hun best probeert te doen.

5. Bij binnenkomst mochten we niet binnen, we moesten op het overdekte terras zitten. Was koud en winderig. Het was er vies, stoelleuning plakte.

Personeel was vriendelijk met tegenzin. We hebben alleen wat gedronken en zijn toen weggegaan.

6. Waited over an hour for our pancakes to arrive and they were terrible. Don't eat here.

7. Voorheen een top restaurant. Nu holt de kwaliteit achteruit. Het beleg, zoals kersen, aarbeien, ijs en slagroom is drastisch verminderd en de pannenkoeken smaken minder lekker.

Hopelijk gaat het nog eens veranderen want de locatie is uitstekend.

8. Na 10 minuten op het terras nog steeds niet geholpen. Uiteindelijk drinken gekregen en dat is over mij en mijn kind heen gevallen. Kind overstuur en totaal geen excuses gekregen. Eten was karig en zonder liefde bereid. Afrader en zonde van je geld en tijd.

9. De pannekoeken zijn echt heel licht van kleur, geen lekkere gebakken smaak. De spek en kaas van mijn pannekoek was er gewoon boven opgelegd i.p.v. er ingebakken zoals bij de betere pannenkoekenrestaurants. Mijn vriend had een pannenkoek met banaan, die er gewoon bovenop werd geserveerd en ook nog koud was. De pannenkoeken smaken dus eigenlijk naar plakkerig, niet goed doorgebakken deeg, geen aanrader dus. Nog nooit zo'n slechte smakeloze pannekoek gegeten als hier!

10. Wij komen hier regelmatig met onze kinderen om lekker pannenkoeken te eten. Wederom weer heerlijk gegeten en goed geholpen. Kinderen hebben lekker in de kinderhoek gespeeld. Wij komen er erg graag!

11. rene en petra

Bon vakantieveiling met 5 personen geen probleem. Personeel zeer vriendelijk. Pannenkoeken flinter dun. Hygiëne laat zeer te wensen over. Bacteriën kruipen de tafels uit, vloer smerig, toiletten, bah bah bah. 1 keer en ook nooit weer.

12. Gisteravond 2 november 2014 gegeten met bon VakantieVeilingen. Ook wij werden meteen in een donkere hoek gezet. Pannenkoeken bijna niet op te rollen, zo plakkerig. En licht verbrand aan de onderkant. Pannenkoek met banaan besteld, die werd er koud opgekwakt in plakjes, geen gezicht en zeker niet lekker.. Bestel daar ook geen vers fruit, je betaald bijna 7 euro voor 4 flinterdunne plakjes meloen, 5 aardbeien en een hele in plakjes gesneden banaan.. Absoluut geen aanrader!!

13. ik was er via vakantieveilingen.nl, bij binnenkomst werden we zeer onbeleefd naar een dondere ongezellige tafel in de hoek gedirigeerd met de woorden; 'vakantieveiling? daar in de hoek"... eten was prima, lekkere pannekoeken die goed vullen en lekker zijn. Echter hebben we in een bijna leeg restaurant verschrikkelijk lang op het eten moeten wachten, dus onbeperkt is wel degelijk beperkt door de tijd die je kwijt bent met wachten... al met al was dit geen goede ervaring. Ik weet dat we met 25 euro aan vakantieveiling en 14 euro aan drinken geen premium betalers waren maar daar was zeer zeker de service ook naar. Dus per saldo geen winst omdat de prijs/service beide laag was. We hadden twee kinderen welke om een kleurplaat moesten vragen... ik zou dit restaurant zeker niet aanraden.

14. Heerlijke pannenkoeken gegeten. Bediening goed. Via vakantieveilingen proberen het weer.

Echt een aanrader. Groetjes Ruud.

15. Bertus en Mirjam

Gisteravond samen pannenkoeken gegeten.

We namen een soepje vooraf, deze was lekker. Maar de appel en rozijnen koud op de pannenkoek, was niet lekker, echt waardeloos. Bij de beenham hetzelfde verhaal, koude beenham op de pannenkoek, niet lekker. Ze bakken eerst de pannenkoek en doen dan ingrediënten koud erop, zo jammer...

Mijn vrouw heeft de appel en rozijnen laten staan, dit werd wel in mindering gebracht op de rekening. We betaalden voor een naturel pannenkoek, maar daar waren we niet op uit.

Volgend jaar zeker weer naar Noordwijk, maar niet weer naar 't Pannenkoekenhuisje.

1,1
  16. Geen aanrader! Pannenkoeken waren zwart aan de onderkant en ook het spek was flink verbrand. Het viel niet mee om een nieuwe te krijgen, personeel kibbelde en had weinig aandacht voor de klant.

17. Ik ben vandaag geweest, samen met mijn man en vrienden in Noordwijk met bon van vakantie veilingen.

Het was er super gezellig, heel vriendelijk en fijn personeel. Gezellig wordt er met je gebabbeld en zijn heel behulpzaam.

Geweldige heerlijke pannenkoeken: goed gevuld, lekker gebakken en groot en alles vers, zelfs de mosselen enz. op je pannenkoeken (tip: zou lekker zijn als bv de ananas en zo meegebakken worden en pannenkoek omgedraaid gebakken wordt, dan is hetgeen er op ligt ook warm).

De service was enorm goed, echt een aanrader. Wij gaan zeker weer gauw terug om weer heerlijk te smullen. Bedankt mensen.

Groetjes fam van rooden en van ginkel

18. mandy 5 punten

Erg slecht helaas. Vieze witte pannenkoeken, en aan de onderkant aangebrand. Ananas, appel etc worden er gewoon koud opgelegd. Kok had er geen zin in, keek erg chagrijnig. Nooit meer.

19. Antoinette van Gerven

Heerlijk gegeten bij dit pannenkoeken restaurant vandaag met de vakantieveiling bon met in totaal 7 personen. De pannenkoeken waren heerlijk. Net als de twee niet pannenkoek gerechten. Bediening was erg vriendelijk. Binnen zaten we heerlijk warm, terwijl het buiten stormde en regende.

20. Afgelopen maandag heerlijk gegeten bij 't Pannekoekenhuisje in Noordwijk. We werden goed ontvangen door het personeel en zij waren erg vriendelijk. Er hangt een fijne sfeer in het restaurant en het ziet er gezellig uit. Jammer dat de ingrediënten op de pannenkoeken niet worden meegebakken, maar alsnog zijn de pannenkoeken erg lekker. Hier komen we zeker vaker terug, we hebben genoten!

21. Vandaag heerlijk bij het Pannekoekenhuisje in Noordwijk gegeten. We werden heel vriendelijk geholpen door het personeel. De pannenkoeken werden snel gebracht en waren heel erg lekker. Een echte aanrader!

22. Vandaag gegeten bij het restaurant met een Vakantie Veilingen bon. De pannenkoeken waren goed en lekker. De bediening was vriendelijk en kwam ook vragen of alles naar wens was.
    Het was er lekker warm, ondanks de harde, koude wind buiten. Wij hebben het heel erg naar onze zin gehad.

23. Dunne, lichte en smaakloze pannenkoek. Opmaak was matig. Ham was aan de bovenkant zwart, pannenkoek onder de ham was nat en klefferig. Restaurant was tochtig waardoor we het koud hadden. Slechte bediening, gestrest en onvriendelijk. Bediening ging (terwijl het restaurant redelijk druk was) staan roken bij klanteningang, onsmakelijk en respectloos.
    Eens maar nooit weer!

1,1
  24. Slechte kwaliteit Pannekoek, onderkant aangebrand, en bovenkant niet goed gaar. Onvriendelijke bediening door de drukte en stress. Het drinken en eten werd op tafel gezet zonder 'eet smakelijk' te zeggen. Bij het tafeltje, een knipperend licht en een koude tocht over ons heen, waardoor we het erg koud hadden. Geen aanrader.!!

1,1
  25. Wij hadden een bon via vakantieveilingen voor 4 personen onbeperkt pannekoeken eten. De pannenkoeken smaakten goed. Dunne pannenkoeken, maar daar houden we wel van. Wel kwam de bediening vaak vragen of we nog wat te drinken wilden (drinken was niet inbegrepen bij bon vakantieveilingen, dus extra inkomsten). Verder was het restaurantje niets bijzonders, beetje smoezelig kwam het op ons over.

26. Wat een vieze pannenkoeken. Champignons, kaas en ananas zijn voorverpakt en liggen koud op de pannenkoek, die echt smakeloos is en waarvan het beslag niet eens op alle plekken gaar is. Bediening vroeg of alles naar wens was, waarop wij meldde dat alles tegenviel en kwaliteit van pannenkoeken slecht was. Ons is een nieuwe pannenkoek aangeboden, hiervoor hebben wij vriendelijk bedankt, verder zei ze dat dit hun kwaliteit pannenkoeken was. Personeel matig en eigenaar keek wat boos. Drankjes kregen we gratis, daarna bij de buren een frietje gehaald wat overigens wel smaakte! Nooooit meer!

27. Totale chaos en geen enkele organisatie in de bediening. Leidinggevende / eigenaar ? In de stress en onbeschoft tegen de klanten.
    Pannenkoeken van dramatisch slechte kwaliteit. Conclusie; ga hier nooit naar toe!

28. E.J.J de Fretes

Goede service, lekkere pannekoeken en zeer vriendelijke meiden bij het bedienen.

29. Nooit meer!!!!
    Wat een vieze smaakloze pannenkoeken. Echt heel slecht. Met spek, kaas, champignons, ui en knoflook. Aan een pannenkoek dachten we dat kan niet veel mis gaan, dus wel. Jammer!!!
    Bediening was wel aardig maar ja daar heb je dan niet veel aan. Ik heb liever dat het eten goed is.

1,1
  30. Samen met mijn vriendin een pannenkoek besteld. Duurde erg lang (ook al waren wij de enige mensen in het hele restaurant!). Pannenkoek was zwart aan de onderkant en erg duur voor wat je voor geschoteld krijgt

31. Suus 11 punten

Wat een slechte pannenkoeken daar!

Heb mijn pannenkoek zo terug gestuurd, dikke plakken tomaat, plakken voorverpakte kaas (die dus niet smelten!) en de bovenkant van de pannenkoek was nog rauw! Op de pannenkoek van mijn vriendin ook voorverpakte kaas en achterham en champignons uit blik! Het ergste was nog dat de kok niet eens kwam vragen waarom ik mijn pannenkoek had terug gestuurd! Met een lege portemonnee en maag naar huis gegaan!

32. Echt nog nooit z'on slechte pannenkoek gegeten.

Mijn vriend had een pannenkoek met ananas en die was er gewoon rauw opgegooid. Zo vanuit het blik erop gesmeten en niet eens uit laten lekken waardoor de pannenkoek doorweekt was. Mijn pannenkoek met appel en rozijnen was ook een ramp. Kleffe pannenkoek met wat kleine stukjes appel en rozijnen eropgegooid. We vonden het al wat raar dat de pannenkoeken binnen 1 minuut op tafel stonden. De serveerster stond raar te kijken toen wij haar eerlijk antwoordden dat de pannenkoeken niet lekker waren.

Haar reactie: Wij bakken nooit ingrediënten mee, dit is onze manier van bakken.....O ja, alleen het spek bakken we mee...

33. Al meerdere malen geweest. Iedere keer was het een teleurstelling.
    De poffertjes zijn rauw van binnen, klef en stinken naar rauwe deeg. Dit keer pannekoeken besteld. Ananas werd niet mee gebakken, maar er gewoon lekker makkelijk op gelegd.
    Bovendien waren dat vieze dikke plakken ananas uit een blik die niet meer vers waren! Pannekoeken roken vies naar verbrand vet en smaakten vies evenals de poffertjes, want ze worden van hetzelfde kleverige deeg gemaakt als de 'poffers', geloof ik. Ik snap niet dat de boel nog steed draaiende is..

1,1
  34. Vreselijke pannenkoek gehad, gelukkig waaide het hard in Noordwijk, want ik had echt even frisse lucht nodig na het eten.

35. Pannenkoeken zijn redelijk, maar bediening is een lachertje. Geen manieren.

36. henk jan van berkhuijsen

Echt heel erg vieze pannenkoeken. Ik heb in veel tentjes gegeten maar zo vies als de pannekoeken hier zijn wil je niet weten.

Service was ook maar heel erg matig.

37. J. vd Trommel

Wij kwamen met zijn 11e waaronder 3 rolstoelers en 2 begeleiding.

Personeel had super rekening gehouden met de rolstoelen.
    Al keken ze een beetje raar ze zijn super vriendelijk en vrolijk geweest en gebleven.

De gasten hebben heerlijk genoten.

38. Op vrijdagavond in een volkomen verlaten Pannekoekenhuisje gegeten. Nog nooit zulke kleffe vieze pannekoeken op en dat gold voor iedereen in het gezelschap. Vette lappen spek en de goedkoopste kaasplakken erop, niet goed gebakken. Bediening chagrijnig en absoluut niet ingesteld op kinderen.

Kortom, nooit meer!!!

1,7
  39. Donkelaar

Wij wilden €12 betalen met een €50 biljet. En de bediening heeft ons er belachelijk om behandeld. Ze was gewoon boos... dus tip voor toekomstige gasten: neem kleingeld mee, dan wordt je niet als een misdadiger behandeld!

40. H.Bovens

Lekker eten in leuke ambiance