Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noordwijk verdeeld zijn.

1. Dagje strand hoor toch wat te eten en te drinken erbij we hebben club sandwiche kip besteld en hebben best wel aardig gegeten een kop koffie en een frisje er bij was niet verkeerd en geen uren hoeven wachten wat ik lees in de andere recencies dus misschien dat er verbetering in de zaak komt dus wie weet.

2. m. van de ruit

Donderdag 27 juni geweest voor een lunch. Drankjes werden vlot geserveerd. De kaart zou de serveerster zo brengen. Na 20 minuten zelf maar een kaart bij haar gehaald. Na nog een keer 20 minuten was het menu nog niet opgenomen. We zijn toen maar opgestapt. Serveersters stonden gewoon bij de bar te kletsen.

3. Heerlijk verse broodjes met veel beleg. En supergezellig personeel. Aanrader!

4. Noah

5. Hegteler

Klein min puntje, het eten mag wel warmer geserveerd worden. Alleen de frietjes waren warm.

6. Arina van der Bent

Vanavond gegeten bij Bregje. Ondanks dat het heel druk was kregen we heel snel ons eten en drinken en alles was heerlijk.
    We hebben dit keer genoten van de snelheid en teamwork dat was drie weken terug wel ánders. Toen zaten we twéé uur te wachten en nog geen voorgerecht. Dus denk dat ze er van geleerd hebben om als team te werken om de gasten op een normale manier te bedienen. Mijn complimenten.

7. Vertaal van English naar Nederlands

Great service, top qual dorade and bavette.

8. Ik kom al bij Westerop toen ik nog heel klein was, dus ben ik met Westerop opgegroeid, ik heb er nog een tijdje achter gewoond in het pand waar toen kamers werden verhuurd, Jet en Esther ken ik en ook hun ouders kon ik al heel lang. Nu komen mijn man en ik er heel vaak met onze oudste zoon. Het is en blijft er altijd dezelfde gezelligheid. Het eten is altijd hetzelfde gebleven. Altijd lekker!
    De zaak is na de verbouwing prachtig geworden!
    Echt een aanrader!!

9. Sarike

10. Nog eens overgedaan na de positieve recensies, dit keer stukken bezig, smaakvol eten tegen redelijke prijzen.

11. Veel personen in de bediening maar bestellingen opnemen duurt ontzettend lang. Staan meer met elkaar te kletsen. Eten is ok, maar niet bijzonder en een slechte prijs kwaliteitverhouding. Wij hebben 3,5 uur gedaan over een hoofdgerecht en nagerecht. Uiteindelijk maar naar de bar gelopen om af te rekenen. Niet voor herhaling vatbaar.

1,8
  12. Bianca

13. Pannenkoekenhuis Noordwijk

We komen daar 18 jaar, met tussepozen. Laatst weer eens geweest, ze hebben zeker een andere eigenaar. Want wat is dat restaurant slecht geworden. Veelste duur, voor veel te slechte producten. Ik had het al in de gaten toen ik op de prijslijst keek, zeker 30 a 50 procent duurder dan andere pannenkoeken restaurants. En de pannenkoeken die we kregen, kijken we zo doorheen, zo dun, en niet eens gaar. Laatste keer dat we daar geweest zijn.

1,8
  14. Goed eten en gezellige sfeer in het restaurant. Vooral met kinderen een restaurant dat je kiest voor de binnenspeeltuin en de buitenspeeltuin. De tijd tussen gangen duurde erg lang voor ons gezelschap met ouderen en met kinderen, dat is niet onze eerste ervaring bij dit restaurant. Voorgerecht heerlijk, biefstuk en sate hoofdgerecht ook. Zalm wat droog.

6,5
  15. Anoniem

Geweldig eten en goede bediening.

16. Bijzonder mooie locatie, zeer kindvriendelijk en altijd gezellig. Leuke en vriendelijke bediening. Goed eten en drinken en voor kinderen geen nee te koop. Aanrader!

17. Internationaal Noordwijk

Zeer onvriendelijke bediening/service. We kwamen notabene helemaal uit Limburg.
    Eten was niet te eten, daardoor zaten we niet lekker. Nooit meer voor ons.

18. Hier vanavond gegeten. Smaakte allemaal prima. Paar kleine minpuntjes, maar overall gewoon goed en leuke bediening.

19. Joke versloot

Kwaliteit is uitstekend en laag geprijsd. Ook de bediening is goed en vriendelijk. Hier ga ik vaker heen. Dit is e echt een aanrader.

20. Vriendelijk en attent team, prima eten en gezellig ingericht! En deze kwaliteit voor maar € 14,50 voor een 3-g menu is echt ongelofelijk goed!

21. Heerlijk gegeten met een uitstekende bediening en een geweldig glas wijn.

22. Erg lekker gegeten. Leuk personeel. We komen zeker nog eens terug

23. Hoewel de inrichting redelijk gedateerd is, is de bediening uiterst vriendelijk en het eten goed en lekker!

24. Internationaal Noordwijk

Flora van Mourik

Gezellige tent, fijne bediening.
    Heel tevreden, komen graag terug.

25. Wat een afzetters, hier kom ik nooit meer terug. Je denkt even wat te drinken en wat te eten en verwacht, op grond van de locatie, het publiek en hoe de menukaart eruit ziet dat je goede kwaliteit krijgt...Maar nee, lauwe muntthee, veel teveel blad en je glas maar halfvol water. Het eten smaakte matig. Patat staat niet op de kaart. Maar de serveerster vroeg of we het erbij wilden. We zeiden van wel. Krijg je een piepklein kommetje met matige friet, maar net een handjevol en achteraf blijk je daar ruim 4 euro voor betaald te hebben!!! Schandalig dat dit niet op de kaart staat en dat de serveerster je daar ook niet over informeert. Bah!

26. Internationaal Noordwijk

Maurice van der Linden

Wat een aagename verrassing! Super gegeten, perfecte attente bediening, keuken is top! Entourage super, ik kom snel terug!

27. Super relaxte brasserie. Prima kaart. Heeft een open keuken, leuk ingericht. Zeer vriendelijke bediening. Wat ook een plus is, was de muziek die ze draaide. Smaakvolle gerechten. Helemaal leuk!

28. Internationaal Noordwijk

Jessica alberts

Sfeervol ingericht, vriendelijk personeel en een goede kaart.

29. K. kalkman

Heerlijk tapas gegeten via Groupon, gezellige Mexicaanse sfeer! En aardig personeel… dus echt een aanrader!

30. Eerste kerstdag gegeten, helaas viel het ons erg tegen wat heel jammer is want de prijs was ook een stukje hoger dan normaal.(30 euro p.p) heel veel tapas koud of lauw geserveerd en qua smaak minder dan we gewend waren. Er hoorde bij het eten ook een dessert, wat een wafel met kersen en slagroom was. We vroegen of we eventueel ook iets anders hiervoor in de plaats mochten bestellen bv koffie maar dit kon niet alleen als je het zelf bij betaalden. Wij vonden dit een slechte service, helemaal voor dit bedrag, jammer want we kwamen altijd graag maar na vanavond houden wij het voorlopig voor gezien.