Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noordwijk verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Noordwijk

Geweldig chinees tapas, is onze favoriet.
    Heel lekker eten.
    Hele gastvrije eigenaren.

2. Internationaal Noordwijk

Voorgerechten prijzig maar wel goed/lekker
    Gevraagd of de patat wat doorgebakken kon, jammer dat lukte blijkbaar niet.
    Ladysteak was aan de droge kant, zonde van de steak.

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en het restaurant is qua inrichting erg sfeervol.
    Aanrader! Best spare ribs in town kunnen zij echt waar maken! Best spare ribs in NL klinkt beter :-)

Lang wachten middelmatig eten

Mooi restaurant en mooie wc. Bediening is nwa. Vaak genoeg niet serieus genomen (lichtelijk uitgedrukt) en lang moeten wachten op het eten. Best een leuk restaurant mits je niet te veel verwacht.

Voor het huwelijksjubileum van mijn ouders was de keuze gevallen op "De Lamme Goedzak" in Noordwijk. We hadden geen betere keuze kunnen maken. DLG is een restaurant op basis van de Franse keuken met een sfeervolle maar enigszins speelse presentatie, die hier en daar doet denken aan een jaren 70 bistro. De lokatie was optimaal, met uitzicht op de ondergaande zon boven zee. Er was ruimschoots (betaalde) parkeergelegenheid voor de deur.

Ik had de tomatensoep en de XL burger, die beide prima smaakten en heel stijlvol werden opgediend, waarbij bij de XL burger nog een heel origineel aardigheidje in de presentatie zat, dat ik niet zal verklappen. De kaart biedt vele interessante opties, maar op verzoek kan de keuken ook combinaties samenstellen (zoals dit vlees, maar dan met die andere saus etc.)

de bediening was enigszins informeel en geheel passend bij de ambiance. Qua vriendelijkheid heb ik het in vele jaren niet beter meegemaakt. Een foutje werd soepel hersteld en je had werkelijk het gevoel dat men zich het vuur uit de sloffen liep om je het naar de zin te maken. Ondanks dat er een tamelijk vol restaurant moest worden bediend, werd nooit de indruk van haast gewekt en kreeg iedereen aan tafel voluit persoonlijke aandacht. De ober hielp zelfs mee met het fotograferen (nodig, want het betrof een jubileum).

Het hoogtepunt was hoe het toetje werd opgediend. Men had een speciaal houten bord gemaakt met versieringen die refereerden aan het huwelijksjubileum. Dit was de kroon op een onvergetelijke avond!

Ger Dik

Jammer mijn vrouw had gambahs besteld en ze kreeg scampiā€™s en er bij werd salade rode bieten met gebakken aardappeltjes geserveerd terwijl ik biefstuk had alleen de combinatie was totaal niets en er was verder geen uitleg bij wij geven hun een 5je.

Heerlijk gegeten, goede sfeer, en een fijne bediening.

9. Internationaal Noordwijk

Fred en Stijntje Kelpin

Wij aten met veertien mensen en waren allemaal heel vrolijk en tevreden! Voor de jarige kwam er een flamboyante ijscoupe. Het personeel was zeer attent en het eten was heerlijkšŸ‘

Totaal niet vriendelijk, en hele slechte gastvrijheid!

M.Bouwmeester

Heel lekker gegeten met een goede service van het personeel.

12. Chinees-Indisch Noordwijk
  13. Internationaal Noordwijk

Ravensbergen

Was gezellig, wel een paar biefstukken niet warm, dat was jammer!

Gerda van Beelen

Heerlijk gegeten, leuke sfeer en vriendelijk personeel.

15. Internationaal Noordwijk

Ik ben heel wat gewend maar ik ben zelden zo slecht behandeld en geholpen door de bediening als in de Zeemeeuw!
    Geen enkel personeelslid kon ons iets vertellen over de wijnen op de kaart (behalve voorlezen wat er al op de kaart stond ) de fles wijn en de fles water werden, zonder ijs, in warme koelers geserveerd. Op mijn vraag hoe de mosselen werden bereid kreeg ik verontwaardigd antwoord;ā€ gewoon. Zoals mosselen worden klaar gemaakt!ā€

Het was een erg warme dag, en dan kan het zijn dat, wanneer je druk bent, je iets sneller geĆÆrriteerd bent, maar de bediening stond vooral weinig te doen en veel te kletsen. Niets werd van de tafel afgeruimd (lege glazen, lege fles, menukaarten) en het leek of iedere vraag van ons te veel was.
    Op het moment dat Ali B binnen komt, wordt er wel opeens gehaast en opgeruimd en blijkt dat de bediening ook wel beleefd kan zijn. Heel jammer.
    En toen de rekening kwam bleek er een fles wijn te veel op te staan. Dat werd ernstig in twijfel getrokken door de desbetreffende dame. Met commentaar heeft ze de wijn weer van de rekening afgehaald.
    Een echte domper op een dagje Noordwijk aan Zee.

16. Internationaal Noordwijk

Kom hier nooit meer! Slechte bediening 25min op een glas bier gewacht, en het hoofdgerecht duurde meer dan 1/5 uur. Ongeregeld zooitje.

17. Chinees-Indisch Noordwijk

Nico van Beelen

Heel lekker gegeten, goede bediening. Kom zeker nog een keertje terug.

Drankje gedaan op het terras. Ambiance is leuk. Maar bediening is vreselijk. OngeĆÆnteresseerd en 1 serveerster liep ongegeneerd kauwgum te kauwen.
    Als je geen polo aan hebt en een bekakt accent word je blijkbaar niet serieus genomen. Wij werden niet eens begroet.
    Als je wilt afrekenen duurt dit een eeuwigheid. Zo van laat het peupel publiek maar wachten. Er zijn zoveel leukere strandtentjes in Noordwijk aan Zee. Voor ons nooit meer.

19. Italiaans Noordwijk

Vivian Astafanous

Heerlijke eten in een moderne en sfeervol restaurant.
    Vorige week, we zijn naar Pinocchio geweest. Supergoede bediening en zeer vriendelijke mensen! We hebben Panzerotti Al Funghi Porcini (gevulde pasta), PizzaTonno, Spaghetti alla carbonara en Pizza Margherita daar gegeten. Zeer goed van kwaliteit en ook ruim voldoende om de honger te stillen. Met als topper het nagerecht met huisgemaakte tiramisu. We komen zeker weer terug.
    Echte aanrader. Probeer Pinocchio uit!! Supergoede bediening en zeer vriendelijke mensen!

Leuk restaurant op een goede locatie. Sfeer is gezellig en de bediening is vriendelijk en alert.
    Persoonlijk vind ik dit een van de leukste en gezelligste vestigingen van la cubanita en wij gaan dus zeker nog een aantal keer terug!

Top gezellig/leuk personeel/eten Top/toetjesšŸ™ˆoverheerlijk/gebak 10+/volgendeweek weer! Voor beeld voor veel restaurants! Ook in de avond Top!

Prima, heerlijk gegeten.

F.Smits

Zeer leuke stranttent. Prijs kwaliteit top. Betaalbaar t.o.v. andere gelegenheden in Noordwijk.

24. Mexicaans Noordwijk

Ransige kussens in stoel, water voor de hond moest van buiten komen en was al dag oud eten niet erg warm of smakelijk. Gelukkig liter wijn om weg te spoelen. Geen aanrader dus

25. Chinees-Indisch Noordwijk

Afgelopen weekend daar gegeten. Nooit weer, alles werd bijna koud geserveerd. Overal werd een bittere zure saus opgegooid. Pekingeend koud en taai. En volgende dag erg last van de ingewanden.
    Voor ons daar nooit weer.

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening. Jammer dat ze het zo druk hadden, maar echt een aanrader!

Stekeltje

Niet verkeerd, maar de mixed fish was zo weinig dat we hongerig vertrokken. Kregen op verzoek om wat brood allebei een half sneetjeā€¦ per saldo ruim 40 euro voor deze goede, maar te karige hap en een drankje kwijt en teleurgesteld vertrokken.

marleen

Wel Robin, helaas wist de brasserie niets van onze reservering?
    Jammer, maar ze hadden wel een oplossing.

30. Internationaal Noordwijk

Super kwaliteit Zeker aan te bevelen voor mensen die Glutenvrij en lactose vrij moeten eten šŸ˜