Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noordwijk verdeeld zijn.

Erg leuk restaurant. Typisch hollandse gerechten met 4 soorten groenten. Heerlijke perfect gekruide aardappels en patat. Ook kregen we salade, appelmoes . Waar krijg je dat allemaal nog? Je hebt veel keus op de kaart. Leuk vriendelijk personeel loopt rond. Plek is ideaal omdat we fijn voor de deur konden parkeren. Zeker een aanrader! Wij komen terug!

3. Nederlands Noordwijk

Heerlijk gegeten, zeer gezellige ambiance.

4. Nederlands Noordwijk

We zijn per ongeluk hier gaan eten maar absoluut geen spijt van gehad. Zeer vriendelijk personeel en het eten was smaakvol. Goede prijs en kwaliteit verhouding.

Lekker gegeten met de kinderen.
    Vriendelijke bediening.

6. Italiaans Noordwijk

Gisteravond heerlijk gegeten, goede service en prijs is prima voor wat je voorgeschoteld krijgt. We gaan zeker een xtje terug, mits we in de buurt zijn.

7. Italiaans Noordwijk

Anja Langeweg

8. Chinees-Indisch Noordwijk

Ingrid und Klaus

Es war ein fantastisches, delikates, sehr schmackhaftes Essen.
    Wir haben schon lange nicht mehr so gut chinesisch gespeist.
    Die Bedienung war sehr freundlich, die Wartezeit angenehm.
    Wir werden jederzeit gerne wiederkommen.
    Ingrid und Klaus.

Vrije vertaling Eet.nu

Het eten was fantastisch, heerlijk en zeer smaakvol. We hebben lang niet zo lekker Chinees gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en de wachttijd was aangenaam. We zullen zeker weer terugkomen.
    Ingrid en Klaus.

De sfeer is altijd goed, erg lekker gegeten en ook waren de broodjes erg leuk aangekleed
    Veel huisgemaakte taarten die ook zeker aan te raden zijn. Vooral de chocotaart met witte chocolade en brownie is heel erg lekker.

10. Internationaal Noordwijk

Ik drink een wijntje bij mijn eten, Mn man veel water. Bediening komt terug met mijn glas wijn en een heel klein glaasje water. Vraag waarom we niet zoals verzocht een grote water kregen, antwoord dat kan niet. Eten gekregen, was heel lekker. Verder geen drinken gekregen, hadden we wel graag gewild. Uiteindelijk te horen gekregen dat je alleen een grote water krijgt als je een hele fles wijn bestelt… toetje in een andere zaak gaan eten, hier nooit meer, belabberde service.

11. Mexicaans Noordwijk

Het eten hier is erg goed. Zeker als je van pittig eten houdt zijn de Mexicaanse gerechten aan te raden. De spareribs zijn ook super lekker. De sfeer is vrolijk en de zaak is leuk traditioneel aangekleed. Verwacht echter geen luxe.
    Minpunt is dat er maar 3 obers waren terwijl het een best grote tent is en ook nog eens behoorlijk veel klanten. Hierdoor vaak lang wachten. Een half uur voor je een drankje kan bestellen.

Heel goed eten, goede bediening. Wij komen zeker terug.

13. Internationaal Noordwijk

Bestel geen cafeïnevrije koffie, dan krijg je oploskoffie. Bij navraag zei de jongeman: "Dat krijg je altijd en anders had u het moeten vragen". Zei dat het overal in Noordwijk echte koffie was. Antwoord "dan gaat u toch ergens anders heen". Heb de daad bij het woord gevoegd. Mij zien ze er niet meer terug. Ben geen toerist!!

Fons Johans

Gisteravond (16/10/17) geprobeerd hier te eten. Niet gelukt! Om vijf voor zes binnen, om zes uur besteld. Om zeven uur nog geen eten, en de mensen om ons heen ook niet. Terwijl toen we binnen kwamen en druk was en iedereen aan het eten was en nu het restaurant half vol zat. Bij informeren was het 'een paar minuutjes, het komt er aan' maar een kwartier later was er nog niets. De bediening mommerde: 'al die mensen die ook maar pizza bestellen... waarom bestellen ze niet een lekkere lasagna uit de oven'. Toen we zagen dat mensen die eerder geklaagd hadden en een half uur later dan wij binnengekomen waren wel te eten kregen zijn we maar weg gegaan...
    Ja, hoorde we: de pizzabakker was op vakantie en er waren niet genoeg ovens. Als pizzaria met groot terras moet je toch in staat zijn pizza's te leveren (zeker als je restaurant half vol zit), of anders moet je je aantal zitplaatsen verminderen.
    En tenminste, vertel mensen dat het heel lang gaat duren als ze bestellen en snauw ze niet af als ze informeren naar hun bestelling. Passeren dus deze tent!

15. Mexicaans Noordwijk

Stephen Siban

Nog nooit zijn wij zo slecht ergens uit eten geweest!!!

- Smoezelige/onverzorgde bediening (een van de medewerkers had een aantal persoonlijk kenmerken, deze laat ik achterwege, ik wil de medewerker niet persoonlijk kwetsen)
    - Er zaten welgeteld 11 (grote) vliegen aan de binnenkant van ons raam (het is half oktober)
    - De ramen waren heel erg smerig
    - Tafel plakte, lagen kruimels en sesamzaadjes op (terwijl wij de eerste waren die aan de tafel plaatsnamen)
    - Menukaart was plakkerig en vet
    - Het eten was echt niet lekker, tortilla half lauw, kwam waarschijnlijk uit de magnetron, was zo taai dat de hele tafel heen en weer schudde tijdens het snijden. Diepvries inktvisringen/kibbeling van de supermarkt. Vieze zenen in de zogenaamde gyros... om misselijk van te worden
    - Overburen waren ook ontevreden
    - Bedrading van de speakers niet weggewerkt, stoffig op de vloer, stopcontact onder het vet

Wij zijn vroegtijdig weggegaan. Wij hadden een bon voor gratis desserts, maar deze hebben wij laten zitten. Het was een avond om nooit meer te vergeten.

Een positief punt was dat wij allebei niet aan de diarree zijn geraakt.

Fred Bernds

Hier zit je niet voor je plezier: vies zakje vette frites met een paar kibbelingen en een blikje fris voor 7 euro.
    Onvriendelijk personeel met vette schorten. Moest door de keuken om het toilet te bezoeken: bah, bah, bah!!!

R.A. Ferouge

Gezellig, goede biefstuk, vleesmessen bot, toiletten moderniseren.

18. Italiaans Noordwijk

Wat een leuk en gastvrij restaurant. Mooie inrichting, vriendelijke bediening. Het eten is een plaatje en voortreffelijk. De wijnen zijn zalig. Een aanrader in Noordwijk!

Twan Timmermans

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en gezellig bij het raam genoten.

20. Pannenkoekenhuis Noordwijk

T. van Haaster

We komen hier eigenlijk al jaren met enige regelmaat. Op 8 september even een pannenkoekje eten. Wat nu opviel was de (na)gemaakte benadering van het personeel. Vriendelijk is prima, maar doe wel je eigen ding. Meest vervelend is de lacherige serveerster. Nadat het drankje is opgenomen wordt er erg gepusht of je toch maar een broodje er bij wil. Vele soorten beschikbaar. Dan komt de vraag : "Wilt u iets lekkers bestellen". Natuurlijk willen we iets bestellen. Of het lekker is zullen we later vertellen. Die dan meerdere keren vraagt of alles naar wens is.

Kortom, het personeel is TE geïnstrueerd naar ons idee.
    En wanneer het niet natuurlijk over komt, dan is het vervelend.

Als we een keer echt goed willen eten dan gaan we meestal naar Onder de Linde. Het wijnarrangement bij het eten is een aanrader. Voortreffelijke keuken en vier uur eetplezier.

Wilde op Zondag 27 augustus met 4 personen cappuccino en wat snacks bestellen 'stokbrood en bitterballen' omdat wij, daarvoor al in een ander restaurant hadden gegeten. Omdat ik voorheen vaker in dit restaurant heb gegeten en het hier wel gezellig vond zijn we naar dit restaurant gegaan. De eerste oudere ober kwam ons vertellen dat er geen cappuccino geserveerd werd. Hij liep daarna weg zonder uitleg. Toen wij een andere ober vroegen of wij geen cappuccino en snacks konden bestellen, vertelde hij dat er vanaf 17.00 uur geen drank geschonken werd tenzij wij het heel snel zouden opdrinken en binnen een half uur vertrokken. Ik vind dit zeer klant onvriendelijk, heb dit nooit geweten ondanks dat ik er zeer vaak ben geweest. Dit was tevens ook de laatste keer dat ik er kom.

Lekker gegeten, kinderen kunnen lekker spelen.

24. Internationaal Noordwijk

Heerlijk gegeten, goed en gezellig personeel. Goede zitplek. Top

Wat een bittere pil, kwaliteit eten is zo slecht en de lokkertjes met mooie foto van het eten klopt van geen kant.
    En dan de rekening! Wauw...
    nee nooit meer

26. Chinees-Indisch Noordwijk

Wat een verschrikking is dit restaurant. Onlangs Chinese tapas (hoe verzin je het eigenlijk) gegeten. Ze kunnen met dit concept bij dit restaurant in de verste verten niet tippen aan de concurrentie. Je krijgt een uitleg over hoe je moet bestellen alsof je een debiel bent. Vervolgens duurt het soms 20 minuten voordat je een gerecht op tafel krijgt. De zogenaamde kleine gerechtjes zijn soms erg groot en omgekeerd. Vieze zurige sausjes overal overheen. Lamsracks die echt ranzig en overdreven pezig waren (is het wel lamsvlees ??). Gado-gado is een vieze weeiige pap, etc .etc.
    Toen we het geklungel na ca. anderhalf uur zat waren, wilden we naar het toilet voordat we vertrokken. Kregen we de mededeling dat de heren- en de damestoiletten defect waren. We werden verwezen naar een naastgelegen pannenkoekenrestaurant (ook al minstens zo ranzig; gore bakluchten van aangebrand eten en gore toiletten). Gelukkig regende het niet, maar wat een armoede.
    Toen we daarover klaagden en we aangaven dat het eten erg matig was en zeker de timing van het opdienen, werd er koel op gereageerd. Nooit, nooit meer naar deze ballentent of welk ander smeerlapperij-restaurant dan ook aan de boulevard van Noordwijk. Saneren die hap!

Tijdens een weekend Noordwijk hier sushi gegeten. Bij het binnenkomen werden wij onpersoonlijk ontvangen. Al ruimschoots van tevoren gereserveerd voor een plekje bij het raam, maar dat is niet gelukt. Misschien zijn wij verwend, maar het eten was oppervlakkig, smakeloos en alles smaakte even flauw. Vleesgerechten hetzelfde verhaal. Verschil tussen pittig en niet pittig ibijna niet te proeven. Vergeleken met onze 'vaste' sushi restaurants geen aanrader. Er was geen toetje bij de prijs inbegrepen, wat je bij andere restaurants wel krijgt. Wij gaan hier nooit meer eten!

28. Internationaal Noordwijk

Heerlijk gegeten, wij houden ervan om lang te tafelen. Dus aangegeven dat we zelf bepaalden wanneer we de volgende gang wilden. Dit was geen enkel probleem. Helemaal top!

Hans en Joke

Heerlijk gegeten buiten op het terras met de ondergaande zon. Voorgerecht soep en breekbrood was lekker. Ook de tonijnsteak en schnitsel waren prima en de frietjes waren super! Bediening netjes en vriendelijk. We komen zeker terug!

Zeer goed gegeten. Vriendelijke bediening. Mooie aankleding. Aanrader om naar terug te gaan. Verschillende keren gaan eten en steeds super!