Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noordwijk verdeeld zijn.

Eerste kerstdag gegeten, helaas viel het ons erg tegen wat heel jammer is want de prijs was ook een stukje hoger dan normaal.(30 euro p.p) heel veel tapas koud of lauw geserveerd en qua smaak minder dan we gewend waren. Er hoorde bij het eten ook een dessert, wat een wafel met kersen en slagroom was. We vroegen of we eventueel ook iets anders hiervoor in de plaats mochten bestellen bv koffie maar dit kon niet alleen als je het zelf bij betaalden. Wij vonden dit een slechte service, helemaal voor dit bedrag, jammer want we kwamen altijd graag maar na vanavond houden wij het voorlopig voor gezien.

Vertaal van English naar Nederlands

We have had a very good dinner and will certainly come back some time.

3. Mexicaans Noordwijk

We hebben via Groupon tapas gegeten. Vriendelijk personeel, maar slecht gegeten. Alles mager belegd en kwam niet overeen met wat er op de kaart stond alsof op alles was bezuinigd. Weinig vulling maar dan wel een groot stuk Tortilla zodat je snel vol zat.

4. Mexicaans Noordwijk

Evi Remmerswaal

5. Pannenkoekenhuis Noordwijk

kees vanderzalm

Leuk pannekoekhuis ook voor kinderen. Minpunt is geen drank kaart en biertje zeer prijzig = 3.50 euro. Ga hier niet meer heen.

6. Internationaal Noordwijk

Sophia Bos

Het eten is heel goed! Geweldig!
    Echt aan te bevelen!

Op een zaterdagavond met 4 personen heerlijk gegeten in een druk, maar gezellige ambiance. De bediening was alleraardigst en de gerechten kwamen niet te snel en niet te traag op tafel.

8. Chinees-Indisch Noordwijk

Geweldig chinees tapas, is onze favoriet.
    Heel lekker eten.
    Hele gastvrije eigenaren.

9. Internationaal Noordwijk

Voorgerechten prijzig maar wel goed/lekker
    Gevraagd of de patat wat doorgebakken kon, jammer dat lukte blijkbaar niet.
    Ladysteak was aan de droge kant, zonde van de steak.

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en het restaurant is qua inrichting erg sfeervol.
    Aanrader! Best spare ribs in town kunnen zij echt waar maken! Best spare ribs in NL klinkt beter :-)

Lang wachten middelmatig eten

Mooi restaurant en mooie wc. Bediening is nwa. Vaak genoeg niet serieus genomen (lichtelijk uitgedrukt) en lang moeten wachten op het eten. Best een leuk restaurant mits je niet te veel verwacht.

Voor het huwelijksjubileum van mijn ouders was de keuze gevallen op "De Lamme Goedzak" in Noordwijk. We hadden geen betere keuze kunnen maken. DLG is een restaurant op basis van de Franse keuken met een sfeervolle maar enigszins speelse presentatie, die hier en daar doet denken aan een jaren 70 bistro. De lokatie was optimaal, met uitzicht op de ondergaande zon boven zee. Er was ruimschoots (betaalde) parkeergelegenheid voor de deur.

Ik had de tomatensoep en de XL burger, die beide prima smaakten en heel stijlvol werden opgediend, waarbij bij de XL burger nog een heel origineel aardigheidje in de presentatie zat, dat ik niet zal verklappen. De kaart biedt vele interessante opties, maar op verzoek kan de keuken ook combinaties samenstellen (zoals dit vlees, maar dan met die andere saus etc.)

de bediening was enigszins informeel en geheel passend bij de ambiance. Qua vriendelijkheid heb ik het in vele jaren niet beter meegemaakt. Een foutje werd soepel hersteld en je had werkelijk het gevoel dat men zich het vuur uit de sloffen liep om je het naar de zin te maken. Ondanks dat er een tamelijk vol restaurant moest worden bediend, werd nooit de indruk van haast gewekt en kreeg iedereen aan tafel voluit persoonlijke aandacht. De ober hielp zelfs mee met het fotograferen (nodig, want het betrof een jubileum).

Het hoogtepunt was hoe het toetje werd opgediend. Men had een speciaal houten bord gemaakt met versieringen die refereerden aan het huwelijksjubileum. Dit was de kroon op een onvergetelijke avond!

Ger Dik

Jammer mijn vrouw had gambahs besteld en ze kreeg scampiā€™s en er bij werd salade rode bieten met gebakken aardappeltjes geserveerd terwijl ik biefstuk had alleen de combinatie was totaal niets en er was verder geen uitleg bij wij geven hun een 5je.

Heerlijk gegeten, goede sfeer, en een fijne bediening.

16. Internationaal Noordwijk

Fred en Stijntje Kelpin

Wij aten met veertien mensen en waren allemaal heel vrolijk en tevreden! Voor de jarige kwam er een flamboyante ijscoupe. Het personeel was zeer attent en het eten was heerlijkšŸ‘

Totaal niet vriendelijk, en hele slechte gastvrijheid!

M.Bouwmeester

Heel lekker gegeten met een goede service van het personeel.

19. Chinees-Indisch Noordwijk
  20. Internationaal Noordwijk

Ravensbergen

Was gezellig, wel een paar biefstukken niet warm, dat was jammer!

Gerda van Beelen

Heerlijk gegeten, leuke sfeer en vriendelijk personeel.

22. Internationaal Noordwijk

Ik ben heel wat gewend maar ik ben zelden zo slecht behandeld en geholpen door de bediening als in de Zeemeeuw!
    Geen enkel personeelslid kon ons iets vertellen over de wijnen op de kaart (behalve voorlezen wat er al op de kaart stond ) de fles wijn en de fles water werden, zonder ijs, in warme koelers geserveerd. Op mijn vraag hoe de mosselen werden bereid kreeg ik verontwaardigd antwoord;ā€ gewoon. Zoals mosselen worden klaar gemaakt!ā€

Het was een erg warme dag, en dan kan het zijn dat, wanneer je druk bent, je iets sneller geĆÆrriteerd bent, maar de bediening stond vooral weinig te doen en veel te kletsen. Niets werd van de tafel afgeruimd (lege glazen, lege fles, menukaarten) en het leek of iedere vraag van ons te veel was.
    Op het moment dat Ali B binnen komt, wordt er wel opeens gehaast en opgeruimd en blijkt dat de bediening ook wel beleefd kan zijn. Heel jammer.
    En toen de rekening kwam bleek er een fles wijn te veel op te staan. Dat werd ernstig in twijfel getrokken door de desbetreffende dame. Met commentaar heeft ze de wijn weer van de rekening afgehaald.
    Een echte domper op een dagje Noordwijk aan Zee.

23. Internationaal Noordwijk

Kom hier nooit meer! Slechte bediening 25min op een glas bier gewacht, en het hoofdgerecht duurde meer dan 1/5 uur. Ongeregeld zooitje.

24. Chinees-Indisch Noordwijk

Nico van Beelen

Heel lekker gegeten, goede bediening. Kom zeker nog een keertje terug.

Drankje gedaan op het terras. Ambiance is leuk. Maar bediening is vreselijk. OngeĆÆnteresseerd en 1 serveerster liep ongegeneerd kauwgum te kauwen.
    Als je geen polo aan hebt en een bekakt accent word je blijkbaar niet serieus genomen. Wij werden niet eens begroet.
    Als je wilt afrekenen duurt dit een eeuwigheid. Zo van laat het peupel publiek maar wachten. Er zijn zoveel leukere strandtentjes in Noordwijk aan Zee. Voor ons nooit meer.

26. Italiaans Noordwijk

Vivian Astafanous

Heerlijke eten in een moderne en sfeervol restaurant.
    Vorige week, we zijn naar Pinocchio geweest. Supergoede bediening en zeer vriendelijke mensen! We hebben Panzerotti Al Funghi Porcini (gevulde pasta), PizzaTonno, Spaghetti alla carbonara en Pizza Margherita daar gegeten. Zeer goed van kwaliteit en ook ruim voldoende om de honger te stillen. Met als topper het nagerecht met huisgemaakte tiramisu. We komen zeker weer terug.
    Echte aanrader. Probeer Pinocchio uit!! Supergoede bediening en zeer vriendelijke mensen!

Leuk restaurant op een goede locatie. Sfeer is gezellig en de bediening is vriendelijk en alert.
    Persoonlijk vind ik dit een van de leukste en gezelligste vestigingen van la cubanita en wij gaan dus zeker nog een aantal keer terug!

Top gezellig/leuk personeel/eten Top/toetjesšŸ™ˆoverheerlijk/gebak 10+/volgendeweek weer! Voor beeld voor veel restaurants! Ook in de avond Top!

Prima, heerlijk gegeten.

F.Smits

Zeer leuke stranttent. Prijs kwaliteit top. Betaalbaar t.o.v. andere gelegenheden in Noordwijk.