betaal parkeerplaats bij de deur van oktober tot april gratis parkeren vanaf 18.00 uur, van april tot oktober vanaf 21,00 gratis parkeren

• OV

50 meter afstand van de bushalte.

Pinocchio laten bezorgen?

1330120907 85
1338571967 89
1575201647 79
1701967547 72

1. Ik werd heel warm ontvangen door een aardige vrouw, die gelijk een kaart kwam brengen en tijdens het eten kwam vragen of alles naar wens was. Heerlijke zalmnoot gegeten. Met op aanraden van het personeel een lekkere chardonnay erbij. Ook bij het dessert heb ik me laten leiden door de aanbeveling van deze aardige, vlotte vrouw. En maar goed ook wauw! Deze tiramisu is veruit de beste die ik ooit heb gehad. En nog betaalbaar ook! Zeker een aanrader dit!

2. Tijdens de herfstvakantie hebben we met ons gezin in dit restaurant gegeten. De bediening was vriendelijk, het eten was heerlijk en volop keuze. Het enige wat verbeterd kan worden is de inrichting. Deze heeft zijn langste tijd gehad.
    Al met al een aanrader als je van lekker Italiaans eten houdt.

3. E. Pattiwael

Tijdens ons bezoek aan de musical Soldaat van Oranje in het weekend van 8 oktober hebben wij gegeten in Pinocchio. Wat een gezellig restaurant, warme sfeer, leuke, vriendelijke en zeer goede bediening. Het eten was fantastisch lekker en meer dan wij met z'n vieren op konden! En wat ons opviel later was dat onze kleren niet naar eten roken zoals bijna altijd het geval was bij een bezoek aan een pizzeria!
    KORTOM: we hebben een superavond gehad in een leuke ambiance, voortreffelijk eten en een leuke en vriendelijke bediening!
    EEN AANRADER VOOR IEDEREEN!!!

4. Wij werden vriendelijk ontvangen. Aardige bediening. Er lagen veel dode vliegen in de vensterbank. Ook de tonijn die wij bestelden was erg klein van formaat. Bij de toiletten stond erg veel rommel/ voorraad. Toen wij het eten kregen moest de tafel nog ingedekt worden.

3,2
  5. Beste vissoep ever. Salades über vers. Pizza wat kouig maar dat heeft de pret niet gedrukt. Dikke Chapeau!

6. Hele leuke sfeer, lekker eten. Zeker aan te raden! Erg gezellig.

7. BReitsma

We vonden de prijs/ kwaliteit verhouding niet kloppen. Pizza minimaal belegd.
    Groente en aardappelen bij de vis minimaal.
    Te weinig eten voor de prijs.
    Niet voor herhaling vatbaar.

8. Jacco Rijlaarsdam

Echt goed gegeten, vriendelijke bediening, honden zijn welkom, heerlijke avond gehad!

9. Liselot van Bussel

Heerlijk pasta gegeten, je waant in Italiē met dit gerecht! Daarna Tiramisu als dessert! Voortreffelijk gewoon. Warme ontvangst, gastvrije bediening. Zeker een aanrader!

10. Angelien Knapen Janssen

We hebben fantastisch gegeten en super bediening 👍

11. Linda kindt

Wij waren 6 december bij pinocio geweest en we hebben genoten wat was het lekker en een super bediening. Het leek soms weinig maar alles was machtig. Prima tent.

12. Heerlijketen en originele Italiaanse restaurant. Aanrade vóór een gezelligeavond.

13. Hoewel de inrichting redelijk gedateerd is, is de bediening uiterst vriendelijk en het eten goed en lekker!

14. Vivian Astafanous

Heerlijke eten in een moderne en sfeervol restaurant.
    Vorige week, we zijn naar Pinocchio geweest. Supergoede bediening en zeer vriendelijke mensen! We hebben Panzerotti Al Funghi Porcini (gevulde pasta), PizzaTonno, Spaghetti alla carbonara en Pizza Margherita daar gegeten. Zeer goed van kwaliteit en ook ruim voldoende om de honger te stillen. Met als topper het nagerecht met huisgemaakte tiramisu. We komen zeker weer terug.
    Echte aanrader. Probeer Pinocchio uit!! Supergoede bediening en zeer vriendelijke mensen!

15. Linda Guijt

We hebben hier op 1 april 2018 heerlijk gegeten. Onze favoriete pizza Margherita als voorgerecht. Verder lekkere pasta en schnitzel gegeten. De tiramisu is zelfgemaakt en smaakt echt top! Altijd gezellig en sfeervol hier. Bediening en eigenaar is heel vriendelijk en behulpzaam. Heel leuk voor kinderen. Er wordt goed rekening gehouden voor mindervaliden. We komen gauw weer!

16. M.V. Estephanos

Lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Smakelijke voorgerechten, prima hoofdgerechten en voldoende wijnkeuze. Aanrader.

17. Gisteravond heerlijk gegeten, goede service en prijs is prima voor wat je voorgeschoteld krijgt. We gaan zeker een xtje terug, mits we in de buurt zijn.

18. Pizza zeer slecht

Horecabier in Heinekenglazen

19. Het restaurant zag er sfeervol uit en trok zeker onze aandacht.
    Service was ook prima.
    Helaas viel het eten erg tegen, stokbrood en kruidenboter vooraf maar het gesneden stokbrood was nogmaals droog afgebakken in de oven. pizza miste kruiden en dus een echte Italiaanse smaak.
    Bier was merkloos van de tap
    Kalfsoester Pinocchio met parmaham en mozzarella in witte wijn saus. Was weinig kalfsoester of wijnsaus te herkennen. Ik had zin in een lekker toetje maar heb die laten zitten, bang om weer geen waar voor mijn geld te krijgen.
    Erg jammer en teleurstellend met de mooie locatie en Italiaanse inrichting verwacht je meer. Helaas.

4,7
  20. Bella

21. De bediening had meer oog voor de smartphone dan voor ons. De ice tea kwam van de Lidl en de verse jus zo uit het pak.
    Tot slot was de caprese een aanfluiting, dat dit zich een restaurant durft te noemen...

Wij komen nooit meer terug.

22. Truus Kooij

Heerlijk gegeten in het vernieuwde restaurant. Heel gezellig ingericht en prettige stoelen om op je gemak te zitten.

23. Zeer slecht. Vlees of teveel door gebakken of te rauw! Salade was met noesten, aardappels niet afgebakken, groente rauw. Voorgerecht salade met mozzarella ook erg matig met oude mozzarella en sla wat eigenlijk afval was!
    Geen aanrader.

24. j. van 't hof

Eten was goed. Alleen eigenaar doet nogal moeilijk met reserveringen. Met een groupon bon ben je niet echt welkom in de normale eeturen. Jammer want een echt hartelijk gevoel geeft het niet.

25. Irene de Heer

Bij Pinocchio zijn wij vaste klant. We worden altijd vriendelijk ontvangen en voelen ons op ons gemak. We genieten van de sfeer. Het eten is heerlijk en we gaan er graag heen. Wat ons betreft aan te bevelen om bij Pinocchio aan de Parrallel Boulevard te gaan eten.

27. Gezellig met z'n zessen aan een prachtige ronde tafel gegeten. De bediening is correct, vriendelijk en zorgt ervoor dat het de gast aan niets ontbreekt. Eerst wat heerlijke Bruschetta, terwijl we de menukaart bestuderen. We aten á la carte en alle gerechten smaakten voortreffelijk, evenals de goed geadviseerde wijnen. Het restaurant was heel fijn en we gaan hier vaker komen eten!

28. Slechte bediening, eten half verbrand. 1 keer en nooit meer.

29. Eten was slecht, zowel de pasta als de pizza.

30. Het restaurant ademt een huiselijke sfeer met houten stoelen en tafels. Op de muren zijn er diverse mediterrane muurschilderingen te zien. De sfeer is ontspannen.

Als voorgerecht hadden wij bruschetta. Wij proefden de mediterrane smaken in al zijn puurheid, olijfolie, knoflook, tomaat en frisse basilicum.

Als hoofdgerecht hadden we Linguine allo scoglio (lintspaghetti met verschillende schaal- en schelpdieren) en Tortelloni ricotta e spinaci al pommodoro e basilico (verse tortellini gevuld met ricotta en spinazie in een tomaten-basilicum sausje.

Nog nooit zo lekker Italiaans gegeten.

Als nagerecht werden verwend op aanbeveling van ober met tiramisu.

Heerlijke rode huiswijn erbij gedronken.

We gaan zeker terug...

31. Met onze kinderen komen wij regelmatig naar Pinocchio, heerlijk gegeten en genoten van de gezellige sfeer. Ontzettend vriendelijke bediening, toetje heerlijk!! (huisgemaakte tiramisu). Alles was perfect! We wonen in Voorschoten maar wij gaan zeker naar Pinocchio als wij een dagje aan het strand doorbrengen.

32. Niet doen. Ossenhaas i.p.v medium doorbakken. Teruggegeven toen het midden ook doorbakken was. Kreeg met veel moeite een nieuwe, een nog slechtere met draden. Had van de 1e teveel gegeten. Kalfsoester is reepjes in saus. Grote bak groenten en grote schijven aardappel. 2e icetea in zelfde glas met zelfde citroen. Vissoep en pasta waren prima.

33. Pinocchio is een gezellig Italiaans restaurant in Noordwijk waar ik regelmatig met m'n vriend ga eten. Het eten is hier heerlijk en je krijgt grote porties voor een redelijke prijs!
    Aanraders en mijn persoonlijke favorieten zijn: Pizza Marguerita, Bruschetta, Torteloni en pasta Salmone. Ook hebben ze hier geweldige Ossenhaas of Scallopine. De bediening is altijd erg vriendelijk en ze geven goede service.
    Er is genoeg keus op de menukaart. Probeer vooral de zelfgemaakte Tiramisu. Deze is heerlijk met een kopje Cappucino!
    Het eten en drinken is hier gewoon lekker. Gewoon gezellig bij Pinocchio gaan eten! Een vette aanrader!

34. Klapwijk

Na een heerlijke dag in Noordwijk gegeten bij Pinocchio. We bestelden een cola en spa rood. Het cola glas was vies. Een nieuw glas gevraagd en gekregen, ook vies. De pizza's die we hadden besteld (met gekruid gehakt en parmaham) waren smakeloos. Zo slecht hebben we bij een pizzeria nog nooit gegeten. We stonden binnen een half uur weer buiten. Voor ons nooit meer restaurant Pinocchio!! Zonde van ons geld.

1,4
  35. Afgelopen zaterdag was ik met mijn gezin bij restaurant Pinocchio, het was erg druk maar in een paar munten was een tafel voor ons geregeld. De bediening was heel vriendelijk, eten was ook heerlijk. Alles was perfect. Een aanrader voor iedereen!

36. De cola had geen prik. Kreeg wel een nieuwe, maar dat was hetzelfde. Bij de rosé was het niet te proeven of het droge of zoete was. De pizza met "gekruid' gehakt was flauw en de bodem niet gaar. Het smaakte naar groentesoep zonder maggi. De pasta met gorgonzola saus was smakeloos. We waren met 30 minuten weer buiten. Jammer en zonde van ons avondje uit.

1,7
  37. Op zaterdag avond naar binnen gegaan. Zat 1 ander stel. Menu's werden al op tafel letterlijk gegooid voordat we zaten. Toen we 10 minuten op de kaart aan het kijken waren en rustig kletsten duurde het de boze Italiaan te lang en zijn we het restaurant uitgezet zonder dat we nog maar iets konden zeggen. Dit is echt associaal en onacceptabel. Je mag blij zijn dat er iemand op zaterdag avond naar binnen komt en met maar 1 andere tafel bezet is het nou ook niet zo druk dat je mensen moet opjagen of als ze nog geen keuze gemaakt hebben eruit te zetten. Wij komen hier dus nooit meer!

38. Het restaurant is gezellig ingericht en de prijs van het eten is goed. Zo kost brood met kruidenboter maar €2,75. Er zat wel wat weinig smaak aan de kruidenboter, het brood was prima. Er stond een mevrouw in de bediening die matig Nederlands sprak, maar ze deed goed haar best om ons te helpen. De bediening was vlot en de verschillende gangen volgden elkaar prima op. Ik was met mijn vriend en we hebben tomatensoep, bruchetta, brood met kruidenboter, pizza en spaghetti bolognese gegeten. Dit was allemaal goed van smaak en werd in flinke porties geserveerd.

39. hein van boxel

Een verschrikkelijke ervaring, wat is het slecht eten daar. Ik heb al veel meegemaakt maar zo'n slecht eten heb ik nog niet eerder meegemaakt. Mensen, kom er niet want het is zonde van je geld.

2,5
  40. Het was voor ons een bezondere avond, het eten was super lekker en de bediening was erg attent.. Een echte aanrader!

41. Heerlijk gegeten bij Pinocchio, vooral de ossenhaas was uitstekend. Nette bediening door vriendelijke eigenaar. Tiramisu, huisgemaakt, was heerlijk luchtig.

42. jan 5 punten

We hebben hier enorm genoten. Super sfeer, eten was bijzonder lekker. Op dinsdag avond..... en een goed
    gevuld restaurant. Voor de kinderen waren ze ook zeer vriendelijk.

43. Afgelopen week met mijn vriendin hier gegeten. We hebben heerlijk gegeten. Personeel was ook erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

44. Vanavond gegeten.
    Heel slecht.
    Het stokbrood was keihard. En toen we dat vertelde zei ze: het komt uit de oven:S
    De spaghetti was ook erg slecht. Nadat we dit aangaven kregen we te horen: Oké.

45. Afgelopen zomer gegeten toen we een dagje naar het strand gingen. Erg vriendelijk(e) eigenaar/personeel. Gewoon goed, snel en lekker eten.

46. Jong gezin

Inmiddels alweer twee keer in dit nieuwe Italiaanse restaurant gegeten. Prima soep, pizza's, en kindermenu. Ook uitstekend wijntje. Erg vriendelijk personeel en super met kinderen. Wordt zeker een vast adres voor ons.